Ja doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Neuh, ik ben meer van de guerilla acties...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn FB-acties bereiken jou toch niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Ach Die ken ik wel op fok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Je hoeft je nergens voor te schamen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..
tsss je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
een klap met de roequote:
Ik ben de gever hè, niet de ontvangerquote:
Gatenvulster .. Geen enkele associatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen op onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller
Nee, geen foto's
visualiseren chuufquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gatenvulster .. Geen enkele associatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |