Zichzelf opblazen wss.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik stem PVV
wat ga je eraan doen
twitter:jcbutter twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:31:15Wat we nét niet in beeld zagen na zijn benutte strafschop: Van Persie die de felicitaties van #Huntelaar ontwijkt. #aiaiai #nedkaz reageer retweet
Welke omstandigheden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
Ik wil deze gezien de omstandigheden ook nog even quoten:
[..]
Was lollig geweest jaquote:
Nee is juist een ideale pinchhitter.quote:
Haha ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Was lollig geweest ja
Maar verder boeit het me weinig. Interlands en dan met name kwalifcatieduels
kinderachtige jongentje die v Persiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jcbutter twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:31:15Wat we nét niet in beeld zagen na zijn benutte strafschop: Van Persie die de felicitaties van #Huntelaar ontwijkt. #aiaiai #nedkaz reageer retweet
PVV stemmer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Die overtreding op Afellay zou vroeger op het schoolplein met goedkeuren verwelkomd zijn. Was wel een lekkere.
Zag de tussenstand toen ja, ik heb toen even goed gelachen en aan mijn uitspraak gedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De omstandigheid dat we toen achter stonden.
WK's en EK'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zag de tussenstand toen ja, ik heb toen even goed gelachen en aan mijn uitspraak gedacht.
jup, fantastische pinchitter!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee is juist een ideale pinchhitter._____!!!!!!!!
Ze mogen er altijd eentje aan mij vragen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd, ik heb nog geen DM's ontvangen voor een Ibi UI. Dit was niet de afspraak.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze mogen er altijd eentje aan mij vragen.
En van der Wiel is een betere rechtsback dan Janmaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Max23 het volgende:
Met Afellay op het middenveld is er zoveel meer dreiging dan met Wijnaldum
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd, ik heb nog geen DM's ontvangen voor een Ibi UI. Dit was niet de afspraak.
Tegen een doodvoorwerp schreeuwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Seam het volgende:
Ik wil een interview zien met RVP, heerlijk om weer lekker te schelden tegen de tv
Dit noemt men een open deur intrappenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
En van der Wiel is een betere rechtsback dan Janmaat.
Dit niet doen als sportliefhebberquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen een doodvoorwerp schreeuwen.
Klopt, maar heb wel het idee dat Wijnaldum defensief net iets beter dan Ibi is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Max23 het volgende:
Met Afellay op het middenveld is er zoveel meer dreiging dan met Wijnaldum
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat affelay?
lijkt eerder op een chiknees
Nee joh, Huntelaar is lekker sympathiekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij wil dat misbaksel Van Persie in de spits.
Misbaksel, die Van Pursie.
Wijnaldum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Middenveld moet gewoon met Strootman, Wijnaldum en Afellay.
Goede voetballers. Hebben vast allemaal bij een mooie club gezeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
jij maakt hier de dienst niet uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
gratis UI's van isaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de mooiste club zelfs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede voetballers. Hebben vast allemaal bij een mooie club gezeten.
Laat het goede voorbeeld zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
gratis UI's van isaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
Kan iemand hier een UI van maken?
[ afbeelding ]
Als het dan toch een Ibi UI moet zijn, dan maar waar hij flink pijn heeft.
hou je aan je woord en neem die UIquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jij maakt hier de dienst niet uit
Depay Huntelaar Robbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hier in Nederland zeggen we Jij en ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik en jij hebben veel visie man
[..]
Doe maar de Vrij voor BMI. Verder topquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Alleen Blind zou ik er nog uithalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef S0nic het volgende:
Deze man spoort dus gewoon totaal niet, deze reactie maakt het nog erger. Echt wat een schande deze debiel.
ik ben nog niet goed geïntegreerd ;squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we Jij en ik.
komt uit rotje he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet dat Caland dit arrogante misbaksel keer op keer blijft verdedigen.
ik heb nooit gezegd dat ik een UI van zo'n marokkaanse tasjesdief zou nemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hou je aan je woord en neem die UI
of wees laf en ren weg
Het enige dat Wijnaldum in Oranje doet is een beetje in rondte rennen.. heb je weinig aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb wel het idee dat Wijnaldum defensief net iets beter dan Ibi is.
Ja Robben is de echte aanvoerder van dit elftal. Misschien in mindere mate Sneijder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
Ik wil Robben als aanvoerder. Dit soort interviews kan toch niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
Je bent jaloers dat RVP topscorer aller tijden is en Huntelaar slecht, op gepaste afstand, volgt. Iets wat jij als Huntelaar fan, niet kan verwerken. Dat was toch wel duidelijk?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
Sneijder komt te kort om aanvoerder te zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja Robben is de echte aanvoerder van dit elftal. Misschien in mindere mate Sneijder.
Zo slecht was het op zich niet. Normaal gesproken wint NL makkelijk met 3-0.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
"Mensen hebben waar voor hun geld gekregen"
GA WEG IDIOOT, ORANJE HEEFT EEN WANPRESTATIE GELEVERD. ONDER LEIDING VAN JOU, AANVOERDER KNEUS.
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
kinderachtige jongentje die v Persie
mwoa, als Latgod er niet was en die mooie goal van Robben niet buitenspel was dan was het een topwedstrijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Easymodo het volgende:
Ik heb erg genoten van dit Oranje. Wat een topwedstrijd.
dat liet ie op het wk idd zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Maak Robben gewoon aanvoerder. Enige in het team die een echte leider is.
IsaacCuenca is het met mij eens.
Huntelaar heeft onder Lowie amper gespeeld.. anders was hij allang met 2 vingers in de neus topscorer van Oranjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat RVP topscorer aller tijden is en Huntelaar slecht, op gepaste afstand, volgt. Iets wat jij als Huntelaar fan, niet kan verwerken. Dat was toch wel duidelijk?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht was het op zich niet. Normaal gesproken wint NL makkelijk met 3-0.
Het verschil is dat Huntelaar normaal is en Van Persie niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetje
huntelaar wou van persie een high five geven, maar van persie negeerde hem volledigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetje
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Maak Robben gewoon aanvoerder. Enige in het team die een echte leider is.
IsaacCuenca is het met mij eens.
Omdat die minder was dan V. Persie, inderdaad. Als je Dirk Kuyt 103 wedstrijden in de Spits had gezet had die er ook wel 30 gemaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft onder Lowie amper gespeeld.. anders was hij allang met 2 vingers in de neus topscorer van Oranje
Ik kan mij hier in vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Alleen Afellay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerkt
Kuch goeie selectie kuchquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hiddink was tijdens het wk van 98 een prima coach,
Nu is het niks meer.
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerkt
Huntelaar is een vieze rat. Die hadden ze in 2012 op z'n bek moeten slaan en het hotel uit gooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huntelaar normaal is en Van Persie niet.
Dat Van Persie niet juicht is onterecht.
Dat Huntelaar niet juicht is wel terecht.
Het was Huntelaar die een reactie gaf aan V.Persie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.
Haters mogen mij een persoonlijke DM sturen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Het was Huntelaar die een reactie gaf aan V.Persie.
Niet de boel verdraaien.
Hij doet alsof het 2010 is met zijn Afellay en Van der Wiel.quote:
Oke allebei danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Niet de boel verdraaien.
Niemand keek hem aan toen die de penal erin schootquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.
Haters mogen mij een persoonlijke DM sturen.
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
Huntelaar is juist een normale gozer.. die wilde in 2012 een echte kans in Oranje na een topseizoen. Helaas had hij de pot vaseline van Van Persie over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Huntelaar is een vieze rat. Die hadden ze in 2012 op z'n bek moeten slaan en het hotel uit gooien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Kun je nagaan als Memphis en Strootman er ook waren
GENIETEN
davy, mexicano en guus_geluk zijn het met mij eens.
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.quote:
precies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Niet de boel verdraaien.
Hoe duur zijn die bontkragen nou tegenwoordig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
een echte spits had die gescoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.
chielliniquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Raakpoes het volgende:
Hattrickje;
Italië - Azerbeidzjan 2-1 (44. Chiellini 1-0, 76. Chiellini 1-1 (e.d.), 82. Chiellini 2-1)
Net zo duur als de vuilniszakjassen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die bontkragen nou tegenwoordig?
jij bent echt kk domquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.
En Amsterdam blijft Huntelaar verdedigen.
Ok. Met jouw blinde haat valt niet te communiceren. Ik snap best dat liefde blind maakt. Ooit zal je het gaan snappen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.
En Amsterdam blijft Huntelaar verdedigen.
Wij snappen dat ook niet, maarja wie luistert er nou naar het Nederlands volk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Robben geen aanvoerder is. Die moet toch gewoon aanvoerden zijn man verdomme, kijk ook naar hoe t op t WK was. En hij is gewoon de beste. Lijkt me niet zo moeilijk.
Het komt door de pot vaseline van RVP.. daarmee krijgt hij alles voor elkaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Robben geen aanvoerder is. Die moet toch gewoon aanvoerden zijn man verdomme, kijk ook naar hoe t op t WK was. En hij is gewoon de beste. Lijkt me niet zo moeilijk.
Ik heb geen blinde haat. Ook geen blinde liefde. Geen van beiden heeft ooit iets voor me betekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok. Met jouw blinde haat valt niet te communiceren. Ik snap best dat liefde blind maakt. Ooit zal je het gaan snappen.
Dan zou iedere spits 600 goals makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
een echte spits had die gescoord
en dat kan van persie niet
dus van persie is een mongool
vdv was 4 jaar geleden al niet meer rullevant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Is VDV btw nu helemaal buiten beeld?
Triest dat hij zo afscheid moet nemen
Ik laat mij altijd kritisch uit over Robin van Persie, dus deze opmerking is volledig misplaatst. Ik zou het op prijs stellen als je daar je excuses voor aanbiedt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.
eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
robben is wel de grootste held van het team, zonde
quote:
Eens. Huntelaar had die ook geschoten. En begrijpelijk. En RVP had er dan waarschijnlijk ook iets van gezegd. Zo gaat dat. Maar Huntelaar gaat dan inderdaad als een popie jopie hem even alsof hij een Messi of Ronaldo is terechtwijzen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Hij had beter net als Kuyt zelf de beslissing kunnen nemen om er mee te stoppen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
vdv was 4 jaar geleden al niet meer rullevant.
ja? heb je dat gehoord uit zijn mond gehoord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ironisch om uit jouw mond te horen.
bron?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ironisch om uit jouw mond te horen.
Gehoord gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja? heb je dat gehoord uit zijn mond gehoord?
Van Persie is gewoon een natte wind. Hij staat de hele wedstrijd al in het veld en weet nog steeds niet te scoren. Hunter er in en die scoort gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
ga er nou niet op in hansiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja? heb je dat gehoord uit zijn mond gehoord?
Van Persie scoorde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Persie is gewoon een natte wind. Hij staat de hele wedstrijd al in het veld en weet nog steeds niet te scoren. Hunter er in en die scoort gelijk.
Waar koop ik zo'n pot? Welk merk enzo? Lijkt me wel handing om te hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het komt door de pot vaseline van RVP.. daarmee krijgt hij alles voor elkaar
Dat moment toen hij Sneijder op schoot namquote:
Ben je blind?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:56 schreef Karelnoord het volgende:
V. Persie had hem niet af kunnen geven. Dan zou die Kazachstaan er tussen zitten.
Die kan inderdaad wel koppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Herqules het volgende:
met bruma was er geen tegenkool gevallen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben je blind?Karel fucking noord, met je hoofd. Die had er niet tussen gezeten.
sympathiekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mark v. bommel?
Een systeem zonder een spits is geen zyzteem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel gewoon voor om Van Persie en Huntelaar nooit meer op te roepen.
Depay - Robben
Wijnaldum - Sneijder
Clasie - Blind - Strootman
Martins Indi - De Vrij - Veltman
Cillessen
Je moet gewoon tegen mensen die jou opstellen altijd zeggen wat ze graag willen horen.. daar kom je ver mee als voetballer. RVP heeft zo'n beetje over iedere trainer met wie hij heeft gewerkt gezegd dat het de beste trainer is die hij heeft gehad. Die gozer is eng.. doe mij dan maar types als Roy Keane.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Waar koop ik zo'n pot? Welk merk enzo? Lijkt me wel handing om te hebben
Gewoon Kuyt weer in de spits.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel gewoon voor om Van Persie en Huntelaar nooit meer op te roepen.
Depay - Robben
Wijnaldum - Sneijder
Clasie - Blind - Strootman
Martins Indi - De Vrij - Veltman
Cillessen
Hij hoeft alleen z'n neus er tegenaan te zettenquote:
Toptrainer in spe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mark v. bommel?
Spitsen zijn overrated.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een systeem zonder een spits is geen zyzteem.
Nee, eerder 3 ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Herqules het volgende:
met bruma was er geen tegenkool gevallen
Ik ben niet blind hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben je blind?Karel fucking noord, met je hoofd. Die had er niet tussen gezeten.
Met je braille toetsenbordquote:
met rekik danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, eerder 3 ofzo
Lol flikker op met je Bruma als je serieus was man, die gast kan niks
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef Herqules het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha jij bent kk dom
Hij is dan ook de koning van irritant gedragquote:
Niemand mag Huntelaar.quote:
Met zijn Spitfirequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Bert van Marwijk vroeger in De Worp![]()
Het is nog niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
saai toernooi dan verder als phil eruitligt
quote:
quote:
Ben ik t helemaal mee eens. Van Persie is gewoon een hele enge gozer. Maarja, opgegroeid in de ghetto.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen mensen die jou opstellen altijd zeggen wat ze graag willen horen.. daar kom je ver mee als voetballer. RVP heeft zo'n beetje over iedere trainer met wie hij heeft gewerkt gezegd dat het de beste trainer is die hij heeft gehad. Die gozer is eng.. doe mij dan maar types als Roy Keane.
Je bedoelt: KJH is normaal en RVP is een psychopaat. Ja, dat is idd verschillend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk mogen die twee gasten elkaar niet. Concurrenten, verschillende karakters, etc.
Hij had hem niet af kunnen geven. Dan zou A. die dude met het blauwe shirtje de bal tegen houden of B. Zou Huntelaar te laat zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Markie van Bommel, doe nou niet joh. Linksbenig vanuit die hoek gaat hij vaker naast dan niet. Dus dat hij niet had kunnen voorzetten of altijd had moeten schieten is onzin. Maargoed, hij was dan ook middenvelder.
Wat een van Persie fanboys jezus christus ik zit t nu aan te horen echt verrassend hoor die hebben gewoon nog issues met Huntelaar over 2012. Jankerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |