Hij is dan ook de koning van irritant gedragquote:
Niemand mag Huntelaar.quote:
Met zijn Spitfirequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Bert van Marwijk vroeger in De Worp![]()
Het is nog niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
saai toernooi dan verder als phil eruitligt
quote:
quote:
Ben ik t helemaal mee eens. Van Persie is gewoon een hele enge gozer. Maarja, opgegroeid in de ghetto.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen mensen die jou opstellen altijd zeggen wat ze graag willen horen.. daar kom je ver mee als voetballer. RVP heeft zo'n beetje over iedere trainer met wie hij heeft gewerkt gezegd dat het de beste trainer is die hij heeft gehad. Die gozer is eng.. doe mij dan maar types als Roy Keane.
Je bedoelt: KJH is normaal en RVP is een psychopaat. Ja, dat is idd verschillend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk mogen die twee gasten elkaar niet. Concurrenten, verschillende karakters, etc.
Hij had hem niet af kunnen geven. Dan zou A. die dude met het blauwe shirtje de bal tegen houden of B. Zou Huntelaar te laat zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Markie van Bommel, doe nou niet joh. Linksbenig vanuit die hoek gaat hij vaker naast dan niet. Dus dat hij niet had kunnen voorzetten of altijd had moeten schieten is onzin. Maargoed, hij was dan ook middenvelder.
Wat een van Persie fanboys jezus christus ik zit t nu aan te horen echt verrassend hoor die hebben gewoon nog issues met Huntelaar over 2012. Jankerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |