Ben je blind?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:56 schreef Karelnoord het volgende:
V. Persie had hem niet af kunnen geven. Dan zou die Kazachstaan er tussen zitten.
Die kan inderdaad wel koppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Herqules het volgende:
met bruma was er geen tegenkool gevallen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben je blind?Karel fucking noord, met je hoofd. Die had er niet tussen gezeten.
sympathiekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mark v. bommel?
Een systeem zonder een spits is geen zyzteem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel gewoon voor om Van Persie en Huntelaar nooit meer op te roepen.
Depay - Robben
Wijnaldum - Sneijder
Clasie - Blind - Strootman
Martins Indi - De Vrij - Veltman
Cillessen
Je moet gewoon tegen mensen die jou opstellen altijd zeggen wat ze graag willen horen.. daar kom je ver mee als voetballer. RVP heeft zo'n beetje over iedere trainer met wie hij heeft gewerkt gezegd dat het de beste trainer is die hij heeft gehad. Die gozer is eng.. doe mij dan maar types als Roy Keane.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Waar koop ik zo'n pot? Welk merk enzo? Lijkt me wel handing om te hebben
Gewoon Kuyt weer in de spits.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel gewoon voor om Van Persie en Huntelaar nooit meer op te roepen.
Depay - Robben
Wijnaldum - Sneijder
Clasie - Blind - Strootman
Martins Indi - De Vrij - Veltman
Cillessen
Hij hoeft alleen z'n neus er tegenaan te zettenquote:
Toptrainer in spe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mark v. bommel?
Spitsen zijn overrated.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een systeem zonder een spits is geen zyzteem.
Nee, eerder 3 ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Herqules het volgende:
met bruma was er geen tegenkool gevallen
Ik ben niet blind hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben je blind?Karel fucking noord, met je hoofd. Die had er niet tussen gezeten.
Met je braille toetsenbordquote:
met rekik danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, eerder 3 ofzo
Lol flikker op met je Bruma als je serieus was man, die gast kan niks
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:58 schreef Herqules het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha jij bent kk dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |