quote:
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De laatste competitiewedstrijd heb ik Martins Indi in de laatste 10 minuten twee charges zien maken op zijn directe tegenstander waarbij bij alle twee de charges makkelijk rood had kunnen worden getrokken(vooral de 1ste waarbij hij het masker van zijn tegenstander van het hoofd afsloeg) en daarna maakte hij nog een oliedomme overtreding in de 16 waarbij hij ontsnapte aan een strafschop.
Met Martens Indi in de basis haal je toch de ellende in huis als trainer/bondcoach
Kwam omdat de vrij volgens FIFA de beste CB op het WK was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
de verkoop van BMI en De Vrij is niet de verdienste van Van Geel, maar bijna volledig te danken aan Lowie. Van beide spelers ben ik als Feyenoorder geen fan, ze maken veel te veel beslissende fouten. Blij dat ze zijn verkocht, geen onmisbare spelers voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Die ligt eruit dus, "sneller en scherper evalueren".
Dan zal Blind wel gelijk doorschuiven, ik weet eigenlijk niet wat ik van hem als coach moet vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
Hij zal wel zelf opstappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
De Vrij en Janmaat ook. Vallen nu ook door de mand bij middenmotortjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was stomverbaasd over met name Martins Indi zijn transfer. Die gaat heeft bij Feyenoord een partij lopen prutsen door de jaren heen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |