Zijn opvolger is allang bekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, met een coachwissel komt het ook wel weer goed denk ik. Maar ja, wie?
Ron Jans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Danny, ik heb geen mening behalve diegene die me verder helpt, Blindquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn opvolger is allang bekend.
Zo rolt men bij de KNVB tegenwoordig
Nu zijn zoon in Engeland zit en Louis ook weet je maar nooit hoe de bal rolt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danny, ik heb geen mening behalve diegene die me verder helpt, Blind.
Als de KNVB Hiddink al ontslaat, neemt Blind het over. Daar wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Staat liever gewoon elke dag op het veld als ik hem zo inschat. Maar zou geen verkeerde keuze zijn denk ik. Hoewel hij natuurlijk nog nooit bij een topclub heeft gewerkt.quote:
Scoreboord journalistiek. Had wel 0-6 moeten zijn en Duitsland wint vanavond gewoon en staan dan weer waar ze horen te staan. Nederland kan niet eens kansen creëren tegen IJsland.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.
IJsland deed wat Nederland op de WK deed beetje leunen op je verdedigers net zo lang tot je tegenstander een fout maakt en dan snel er uit komen, Nederland had meer dan 70% balbezit om maar iets te noemen alleen 2 cruciale fouten en je gaat er aan.
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scoreboord journalistiek. Had wel 0-6 moeten zijn en Duitsland wint vanavond gewoon en staan dan weer waar ze horen te staan. Nederland kan niet eens kansen creëren tegen IJsland.
Waarvan eentje uit een strafschop persoonlijke fout van een verdediger en de andere uit een dood spelmoment.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.
Dat is niet eens verrassend meer. Die achterhoede is nog slechter dan middelmaat. De Vrij maakt in Rome fout na fout en BMIquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.
Heb je wel gelijk in. Bondscoach is een hondenbaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Staat liever gewoon elke dag op het veld als ik hem zo inschat. Maar zou geen verkeerde keuze zijn denk ik. Hoewel hij natuurlijk nog nooit bij een topclub heeft gewerkt.
Die ligt eruit dus, "sneller en scherper evalueren".quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-op-het-matje.dhtml
Guus moet op het matje komen ohjee.
Kan best dat ie niet eens komt opdagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat ie niet eens komt opdagen
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.
Martin van Goud.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef JenHermes het volgende:
Martins Indi heeft zijn coördinatie ook niet bepaald onder controle heBij elke ingreep die hij doet zie ik hem half struikelend over de bal heen maaien en houd ik mijn hart vast op een goede afloop. Waarom Porto hem gekocht heeft is mij een vraag maar waarschijnlijk wilde ze meer kleur in het spel
Die heeft wel mooie afkoopsom in zijn contract staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.
Ik denk dat de koffie bij Huis ter Duin te slap is. Dat is het algehele probleem.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken is
Bij Porto is die ook veruit de zwakste schakelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef JenHermes het volgende:
Martins Indi heeft zijn coördinatie ook niet bepaald onder controle heBij elke ingreep die hij doet zie ik hem half struikelend over de bal heen maaien en houd ik mijn hart vast op een goede afloop. Waarom Porto hem gekocht heeft is mij een vraag maar waarschijnlijk wilde ze meer kleur in het spel
daar gaan je 4 of 5 sterrenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffie bij Huis ter Duin te slap is. Dat is het algehele probleem.
Bert van Oostveenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
quote:
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De laatste competitiewedstrijd heb ik Martins Indi in de laatste 10 minuten twee charges zien maken op zijn directe tegenstander waarbij bij alle twee de charges makkelijk rood had kunnen worden getrokken(vooral de 1ste waarbij hij het masker van zijn tegenstander van het hoofd afsloeg) en daarna maakte hij nog een oliedomme overtreding in de 16 waarbij hij ontsnapte aan een strafschop.
Met Martens Indi in de basis haal je toch de ellende in huis als trainer/bondcoach
Kwam omdat de vrij volgens FIFA de beste CB op het WK was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
de verkoop van BMI en De Vrij is niet de verdienste van Van Geel, maar bijna volledig te danken aan Lowie. Van beide spelers ben ik als Feyenoorder geen fan, ze maken veel te veel beslissende fouten. Blij dat ze zijn verkocht, geen onmisbare spelers voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Die ligt eruit dus, "sneller en scherper evalueren".
Dan zal Blind wel gelijk doorschuiven, ik weet eigenlijk niet wat ik van hem als coach moet vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
Hij zal wel zelf opstappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
De Vrij en Janmaat ook. Vallen nu ook door de mand bij middenmotortjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was stomverbaasd over met name Martins Indi zijn transfer. Die gaat heeft bij Feyenoord een partij lopen prutsen door de jaren heen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |