powerloungenquote:
Misschien is Nederland - Mexico dan toch voor de EK-kwalificatie.quote:
het is een UEFA toernooiquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schande dat ze met Europese dingen mee mogen doen
paalgod?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een kutactie
Idd, gewoon Robben, Persie, Sneijder, Vaart, Huntelaar en Nigel afschrijven. En lekker wat jonge parels inzetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
De generatie RVP is wel een beetje klaar denk ik.. op een gegeven moment is het heilige vuur er niet meer. De rest van de ploeg mist gewoon niveau en in Nederland is bezieling wel vaker een probleem.. denk dat we het EK niet gaan halen met dit ongeinspireerde clubje
Kazachstan, Azerbeidzjan en Georgië wel dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom juist, alsof Israel bij Europa hoort
Ja, alleen Robben en Nigel nog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Idd, gewoon Robben, Persie, Sneijder, Vaart, Huntelaar en Nigel afschrijven. En lekker wat jonge parels inzetten.
twitter:VictorPalsson twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:39:17To all my Dutch followers.. If you are not watching the game, please turn on your tv and watch and learn! reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:44:10Dear @VictorPalsson, even in a country with 34 football players you can't make it to the national team. Think about that, droeftoetersson reageer retweet
Palsson disst zn volgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VictorPalsson twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:39:17To all my Dutch followers.. If you are not watching the game, please turn on your tv and watch and learn! reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op maandag 13-10-2014 om 21:44:10Dear @VictorPalsson, even in a country with 34 football players you can't make it to the national team. Think about that, droeftoetersson reageer retweet
AAD300!!!twitter:VI_nl twitterde op maandag 13-10-2014 om 23:31:08Ferme taal van Aad de Mos: 'Hiddink moet de handdoek werpen' http://t.co/qEHRI9oaBS #ijsned reageer retweet
Oezbekistan wil zich ook aansluiten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef Evertjan het volgende:
er waren zelfs plannen om Marokko mee te laten aan het EK-kwalificatie ronde in het verleden
Laten we hopen dat Aad het binnenkort overneemt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:38 schreef Evertjan het volgende:
AAD300!!!twitter:VI_nl twitterde op maandag 13-10-2014 om 23:31:08Ferme taal van Aad de Mos: 'Hiddink moet de handdoek werpen' http://t.co/qEHRI9oaBS #ijsned reageer retweet
Ik denk dat Aad er meer verstand van heeft dan Guus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Aad het binnenkort overneemt.
Ze blijven nog wel even staan en nieuwe parels zijn er niet.. tel uit je winstquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Idd, gewoon Robben, Persie, Sneijder, Vaart, Huntelaar en Nigel afschrijven. En lekker wat jonge parels inzetten.
Zeg je nu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze blijven nog wel even staan en nieuwe parels zijn er niet.. tel uit je winst
Het zou kunnen.. maar ik zie ze niet.. Sinds ik Oranje volg is er altijd wel een nieuwe generatie opgestaan maar zou nu best wel eens een tijdje heel erg mager kunnen worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:54 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Zeg je nu.
Sommige spelers ontwikkelen zich.
Van Persie was op zijn 20ste beest , maar niemand had ooit gedacht dat hij oranje zou dragen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zou kunnen.. maar ik zie ze niet.. Sinds ik Oranje volg is er altijd wel een nieuwe generatie opgestaan maar zou nu best wel eens een tijdje heel erg mager kunnen worden.
Klopt, aan de andere kant was er veel ruimte omdat ze met ze drieën tegen Robben in gingen. Juist Memphis hadden we daar nodig en in het midden Strootman en Sneijder om de passes te geven aan Memphis en Robben of zelf naar voren te trekken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:01 schreef Evertjan het volgende:
we missen gewoon mannen met een goede pass vanuit het middenveld. Sneijder is gewoon een doorsnee werkertje geworden op het middenveld
Hij is altijd al doorsnee gehad, altijd laag rendement.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:01 schreef Evertjan het volgende:
we missen gewoon mannen met een goede pass vanuit het middenveld. Sneijder is gewoon een doorsnee werkertje geworden op het middenveld
Tief op met van der vaart, ben je de weg kwijt ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Vaart
V Ginkel
Depay
Zomaar 3 spelers die vanavond niet zouden misstaan.
Altijd fan van de beste man geweest, wel op 10 wel te verstaan. Leest het spel als geen ander en loopt geen meter teveel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Tief op met van der vaart, ben je de weg kwijt ofzo?
Dat laatste klopt ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd fan van de beste man geweest, wel op 10 wel te verstaan. Leest het spel als geen ander en loopt geen meter teveel.
Nope, niet waar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd fan van de beste man geweest, wel op 10 wel te verstaan. Leest het spel als geen ander en loopt geen meter teveel.
Wel waar. Kijk maar eens als hij speelt hoe het NL elftal draait. Vaak veel beter dan met een Sneijder. Tevens hoeft hij ook niet te verdedigen. Geef hem de Pirlo rol.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:11 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Nope, niet waar.
Maakt verdedigend constant de verkeerde keuzes.
Kan sowieso niet als moderne middenvelder.
Daarnaast komt hij loopvermogen, snelheid en dynamiek tekort voor voetbal op dit moment.
Wat een dorpsidioten hiero zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:12 schreef Evertjan het volgende:
VDV zou prima kunnen spelen als een nummer 10 moet je alleen 2 andere op het middenveld zetten die het vuile werk kunnen opknappen. Nigel de Jong en Clasie moet dan in dienst spelen van VDV. en in de aanval zou ik Robben-KJH-Depay zetten
Daar had hij vanavond ook alle tijd voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef Zorro het volgende:
Weetje van Sierd: keeper IJsland is videoclipregisseur. Heeft al 2x de clip gemaakt voor de IJslandse songfestivaiinzending.
Tot zover.
Pirlo legt fucking veel meters af en verdedigt goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel waar. Kijk maar eens als hij speelt hoe het NL elftal draait. Vaak veel beter dan met een Sneijder. Tevens hoeft hij ook niet te verdedigen. Geef hem de Pirlo rol.
Kijk even EK enz terug en let op hoe hij het spel leest etc. Je hebt er niet veel verstand van zo te horen, maar geeft verder niks als je de beelden even gaat kijken. VdV is een betere 10 als Sneijder, roep ik al jaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Pirlo legt fucking veel meters af en verdedigt goed.
Overigens deed VDV het leuk tegen Hongarije met de 7-0 en Andorra ja.
Oh, op het EK was hij nog aardig fit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk even EK enz terug en let op hoe hij het spel leest etc. Je hebt er niet veel verstand van zo te horen, maar geeft verder niks als je de beelden even gaat kijken. VdV is een betere 10 als Sneijder, roep ik al jaren.
Daarom ook dat De Guzman zo vaak opgeroepen wordt etcquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:19 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Oh, op het EK was hij nog aardig fit.
Nu is het een gesloten boek.
Overigens leest De Guzman het spel beter dan Van Der Vaart, en kan het daadwerkelijk belopen.
Komt door reputatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom ook dat De Guzman zo vaak opgeroepen wordt etc
Werd er toch rap vanaf gehaald tijdens WK nietwaar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Komt door reputatie.
Toen Guzman eenmaal onder Van Gaal kwam was hij ook gewoon vaste klant, basisspeler op WK (wel op onnatuurlijke positie).
Speelde kaulo lang bij Swansea in de basis en was beslissend in de EL/EPL en heeft een transfer naar Napoli afgedwongen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd er toch rap vanaf gehaald tijdens WK nietwaar?
Reputatie? Bullshit of je bent goed genoeg of je bent het schijnbaar niet, want onder verschillende bondscoaches was hij niet echt vaste klant ofzo.
Waarom roepen ze hem niet op dan en in het verleden ook vaak niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Speelde kaulo lang bij Swansea in de basis en was beslissend in de EL/EPL en heeft een transfer naar Napoli afgedwongen.
WEET IK FUCKING NIET.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom roepen ze hem niet op dan en in het verleden ook vaak niet?
Doe niet zo achterlijk, jij weet ook wel hoe dat gaat. Je moet maar net in het pulletje vallen. Krul, De Guzman vallen dat niet zo, bijv. Als Krul dezelfde gunfactor had bij al die fags als Cillessen had hij al lang vaste keeper geweest want je hoeft 2 wedstrijden van Krul te zien en je snapt er al niks meer van dat niet hij maar Cillessen bij nl in de basis staatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom roepen ze hem niet op dan en in het verleden ook vaak niet?
Lens is logisch want Elia en Babel waren uit vormquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef VersFresh het volgende:
[..]
WEET IK FUCKING NIET.
WAAROM KRIJGT LENS DE VOORKEUR BOVEN ELIA EN BABEL.
WAAROM KREEG JANMAAT ZO LANG VOORKEUR BOVEN WIEL.
WAAROM KRIJGT VELTMAN VOORKEUR BOVEN KONGOLO EN DOUGLAS.
I DONT FUCKING KNOW.
Wtf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lens is logisch want Elia en Babel waren uit vorm
Janmaat omdat Vd Wiel blessa was
Veltman denk in verband met ervaring, alhoewel ik dan Douglas had opgeroepen, maar misschien was Louis bang voor het verschil in cultuur ofzo en mentaliteit.
Dus voor die 3 zijn wel redenen te bedenken en voor het selecteren van Guzman niet echt. Er zijn betere.
V Ginkel (gaat toppertje worden)
N De Jong
Appelvlaai mits in vorm
Strootgod
Hij speelde letterlijk om en om met Jallet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Wiel was tijdje geen basis bij PSG en daarna blessa dus dat is wel te verklaren + Janmaat deed het steady dusja waarom wisselen? Die snap ik wel
Douglas denk in verband met afkomst en cultuurverschillen etc.
Praat je in het dagelijks leven ook zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Hij speelde letterlijk om en om met Jallet.
Janmaat was verdedigend kaulo slecht btw.
Hee retry32 heeft weer een nieuw account.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Wtf.
Janmaat kreeg bijna 2 jaar voorkeur boven Wiel bij Van Gaal.
Elia was onder van Gaal ooit in beestachtige vorm met statistieken die letterlijk perfect waren.
Babel sloopte Gala.
En Douglas heeft meer ervaring (ook Europees) dan veltman.
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 05:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Praat je in het dagelijks leven ook zo?
Val je dan minder op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, onze clichébrakende josti is weer online.
Wanneer ik wat rondkijk zie ik veel middelmatige spelers die het nog moeten laten zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik braak geen clichés hoor. Misschien moet je eens wat meer rondkijken.
'Ik braak geen clichés hoor' = een cliché.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik braak geen clichés hoor. Misschien moet je eens wat meer rondkijken.
Afellay stoorzender ok dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:41 schreef MPC60 het volgende:
Je zag het van te voren al aankomen eigenlijk, op het moment dat appelvlaai erbij gehaald werdt was het wel duidelijk. Dit wordt weer een herhaling van ek2012 maar dan al in de voorbereiding. De stoorzenders zijn weer bij elkaar.
Ik snap ook wel dat jij 2 jaar geleden nog maar 5 was hoor.quote:
En geeft geniale passes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:43 schreef VersFresh het volgende:
Die mensen die Pirlo rol roepen zijn zo verdomd achterlijk hé.
Pirlo kan gewoon mandekken verdomme.
Uh, nee?quote:
Tegen de Kazakken en IJsland kutten door slecht spelmateriaal, yup.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent wel heel naïef als je denkt dat het een mentale kwestie is. Ooit gedacht aan het feit dat Nederland gewoon niet meer zo goed is als voorheen? Niemand die daar aan denkt, zelfs journalisten niet. Die blijven maar tegen alles en iedereen aanschoppen. ''Guus ga naar huus met het verwijderen van je hollandse school, klootzak''. Nederland heeft hetzelfde probleem als PSV. Kunnen niet domineren, alleen counteren.
Dan schopt ie er wel een vrije trap in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:48 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Uh, nee?
Super laag rendement.
In 2010 kaulo veel balverlies, 4 goede steekballen gegeven in het gehele toernooi.
2012, same story.
2014, same story.
Een paar sterspelers en de rest is middelmatig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:49 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Tegen de Kazakken en IJsland kutten door slecht spelmateriaal, yup.
Ja, IJsland is alleen middelmatig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een paar sterspelers en de rest is middelmatig.
Maar wel een team.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:53 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Ja, IJsland is alleen middelmatig.
Normaal gesproken zou NL veel sterker moeten zijn maar toch gaat het anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:55 schreef VersFresh het volgende:
Overigens vind ik Afellay, Wiel, Van Persie, Huntelaar, Robben, De Jong, (Strootman), (Depay), (Van Ginkel), (Wijnaldum), (De Guzman) niet middelmatig.
Ok manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:43 schreef VersFresh het volgende:
Die mensen die Pirlo rol roepen zijn zo verdomd achterlijk hé.
Pirlo kan gewoon mandekken verdomme.
Sneijder kan absoluut niet voor de verdediging spelen, en heeft nou niet bepaalt veel gemak met de vrije man vinden.
Als hij zich laat inzakken is het altijd tikkie terug.
Kongo was toch een Belgische kolonie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar ja Veltman nee.
Kongolo is het antwoord.
Alsof Hiddink zoveel invloed heeft op de selectie zijn bijna allemaal gearriveerde sterren, probleem is alleen dat behalve Robben, Cillessen en misschien nog een paar spelers ze het bijna allemaal moeilijk hebben bij hun clubs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Hiddink heeft gewoon geen plan, straalt geen vuur en passie uit. Het is een corpulente oom op een saai verjaardagsfeestje, geen toptrainer meer
En die IJslanders hebben een goed team.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Hiddink zoveel invloed heeft op de selectie zijn bijna allemaal gearriveerde sterren, probleem is alleen dat behalve Robben, Cillessen en misschien nog een paar spelers ze het bijna allemaal moeilijk hebben bij hun clubs.
En dat het verdedigend niets voorstelde wisten we al op WK en daarvoor.
Ja daar doen veel mensen op tv lacherig over maar zo heel slecht is dat elftal echt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die IJslanders hebben een goed team.
Tsjechië was ook wel aardig goed uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daar doen veel mensen op tv lacherig over maar zo heel slecht is dat elftal echt niet.
Fucking IJsland wat een blamage, maar ze hebben wel gewoon een prima lichting en een ingespeeld team.
Hiddink is altijd hetzelfde gebleven, maar bij het ene team werkt deze aanpak, en bij een ander team niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Hiddink heeft gewoon geen plan, straalt geen vuur en passie uit. Het is een corpulente oom op een saai verjaardagsfeestje, geen toptrainer meer
Jep maar die moeten nog tegen elkaar spelen gelukkig voor ons (Tsjechië en IJsland) . Tweede worden kan dus sowieso nog als we thuis van die gasten winnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsjechië was ook wel aardig goed uit.
Wij zouden onderhand toch ook wel een ingespeeld team moeten hebben. En zo niet, mag je alsnog niet van dit IJsland verliezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daar doen veel mensen op tv lacherig over maar zo heel slecht is dat elftal echt niet.
Fucking IJsland wat een blamage, maar ze hebben wel gewoon een prima lichting en een ingespeeld team.
Het is hetzelfde "team" als op de WK, alleen toen ging Nederland achterover leunen zichzelf een beetje als underdog opstellen en voila tegenstander komt wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk systeem is zinloos wanneer er geen team staat.
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen die historisch slecht waren. Een stuk of 14 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Halcon het volgende:
Daley Blind baalde van het gebrek aan scherpte. Daley kan er gewoon niks van. Net zoals Martins Indi en de Vrij.
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wij zouden onderhand toch ook wel een ingespeeld team moeten hebben. En zo niet, mag je alsnog niet van dit IJsland verliezen.
Blind moet lekker bij Fc Emmen gaan spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ongeïnspireerd en ongemotiveerd kwam het op me over. Met Depay en Robben heb je op de flanken onvoorspelbaarheid. Van Persie in de spits, aangezien Huntelaar daar geen aanvoer gaat krijgen. Blind en Klaassen op het middenveld. Strootman is natuurlijk ook weer dichtbij zijn rentree. Hopelijk zit die snel op niveau. Als Sneijder in vorm is, moet die spelen, maar anders opteer ik voor Afellay, Fer of Wijnaldum. Achterin Ron Beton met Rekik of Kongolo. Die laatste zijn absoluut niet minder dan BMI. Van der Wiel op rechtsachter en Willems op linksachter. Die laatste kan helaas niet verdedigen, maar dat is niet nodig in 9 van de 10 wedstrijden die Nederland speelt. Als laatste zou ik altijd Krul opstellen op goal. Vind ik een erg goede keeper en pakt wellicht nog eens een pingel.
Op het WK was met de hakken over de sloot steeds.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is hetzelfde "team" als op de WK, alleen toen ging Nederland achterover leunen zichzelf een beetje als underdog opstellen en voila tegenstander komt wel.
Dat is toch een compleet andere instelling als hoe je gisteren of tegen Tsjechië begint?
Jawel, maar ik heb het nu specifiek even over de spelertjes die al spelende in de Eredivisie erg werden opgehemeld, alsof het Europese toppers zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen die historisch slecht waren. Een stuk of 14 om precies te zijn.
1 ding snap ik niet. Guus huilde dat Robben 3 man tegen had. Dan hebben ze elders toch 2 mannetjes meer of speelde IJsland met 13?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Elan het volgende:
Als je ook zag hoe Robben constant verdedigd werd dat was echt verre van amateuristisch hoor.
Dat is net zo blamerend van de Italianen, maar dat maakt de prestatie van Oranje niet begrijpelijker. Van Gaal lukte het gewoon om van middelmaat subtoppers te maken met zelfs een kleine kans op de titel. Hiddink heeft er binnen vier duels gewoon weer een stel beginnelingen van gemaakt. Gelukkig is het wel een mensenmens. Onder Hiddink zien we maar weer eens hoe pijnlijk armoedig we achterin zijn, met opperprutser BMI voorop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.
IJsland deed wat Nederland op de WK deed beetje leunen op je verdedigers net zo lang tot je tegenstander een fout maakt en dan snel er uit komen, Nederland had meer dan 70% balbezit om maar iets te noemen alleen 2 cruciale fouten en je gaat er aan.
IJsland gaat EK wel halen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Elan het volgende:
Als je ook zag hoe Robben constant verdedigd werd dat was echt verre van amateuristisch hoor.
Ze lopen harder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
1 ding snap ik niet. Guus huilde dat Robben 3 man tegen had. Dan hebben ze elders toch 2 mannetjes meer of speelde IJsland met 13?
Maar hij riep ook dat aan de andere kant niemand zijn mannetje voorbij kwam of tot een respectabele voorzet kwam, omdat het spel niet voldoende verlegd kon worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
1 ding snap ik niet. Guus huilde dat Robben 3 man tegen had. Dan hebben ze elders toch 2 mannetjes meer of speelde IJsland met 13?
Tegenstanders kijken ongetwijfeld ook dvd'tjes van Oranje en als je Robben weet te neutraliseren blijft er toch eigenlijk niks over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat deden die IJslanders goed, compact verdedigen en dan snel uitkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar hij riep ook dat aan de andere kant niemand zijn mannetje voorbij kwam of tot een respectabele voorzet kwam, omdat het spel niet voldoende verlegd kon worden.
Ja, dat is ook het probleem. Het is rond tikken en de bal naar voren peren, hopen dat Robben er wat mee doet of valt. Dat was op het WK niet anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar hij riep ook dat aan de andere kant niemand zijn mannetje voorbij kwam of tot een respectabele voorzet kwam, omdat het spel niet voldoende verlegd kon worden.
Ze waren ook op een haar na gekwalificeerd voor de WK, denk dat veel mensen die spreken van een blamage een beetje onder een steen geleefd hebben de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat deden die IJslanders goed, compact verdedigen en dan snel uitkomen.
De coach daar is ook niet op zijn achterhoofd gevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze waren ook op een haar na gekwalificeerd voor de WK, denk dat veel mensen die spreken van een blamage een beetje onder een steen geleefd hebben de afgelopen 2 jaar
Dit heeft toch niks met IJsland te maken? Zo'n fout van De Vrij, die tweede goal, het fantasieloze rondtikken...als dat tegen Duitsland gebeurt is het ook slecht. Er werd gewoon ontzettend kut gespeeld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze waren ook op een haar na gekwalificeerd voor de WK, denk dat veel mensen die spreken van een blamage een beetje onder een steen geleefd hebben de afgelopen 2 jaar
Ja, dat had Costa Rica op het WK ook al door. Nederland speelde toen ook al zo dat ze afhankelijk van flitsen van Robben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenstanders kijken ongetwijfeld ook dvd'tjes van Oranje en als je Robben weet te neutraliseren blijft er toch eigenlijk niks over?
Vond Van Persie ook weer waardeloos zowel in de wedstrijd als in zijn slotwoordje bij de NOS, die man is momenteel werkelijk alles aan het forceren.
Dat maakt het niet minder blamerend. Het is gewoon een schande. Dat je van Tsjechië niet kunt winnen is schandalig, maar zou een incident kunnen zijn. Tegen Kazachstan heb je gewoon geluk. Gisteren toont aan dat het iets structureels is. Afscheid Hiddink dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder blamerend. Het is gewoon een schande. Dat je van Tsjechië niet kunt winnen is schandalig, maar zou een incident kunnen zijn. Tegen Kazachstan heb je gewoon geluk. Gisteren toont aan dat het iets structureels is. Afscheid Hiddink dus.
Ron Jans naar Oranje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder blamerend. Het is gewoon een schande. Dat je van Tsjechië niet kunt winnen is schandalig, maar zou een incident kunnen zijn. Tegen Kazachstan heb je gewoon geluk. Gisteren toont aan dat het iets structureels is. Afscheid Hiddink dus.
Dat zijn allemaal van die vreselijke cliché's: "Het is een schande" "Mag niet gebeuren!" Onacceptabelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit dus. WK heeft een vertekend beeld gegeven. Of beter gezegd: de 3e plaats.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddink eruit lost geen reet op. Dat je een keertje fluked tegen Spanje kan gebeuren, niets duidde erop dat die wedstrijd gewonnen zou worden, want een echt niet supersterk Spanje speelt je gewoon een helft weg. Dat in de tweede helft alles goed gaat mazzel je verder mee. Vervolgens met alle mazzel van de Aussies gewonnen, die verdiende je niet te winnen. Tegen Chili had je geluk dat Roncrete een topdag had en de spitsen van Chili een slechte dag. Tegen Mexico was de tweede helft nog wel aardig, en win je uiteindelijk wel verdiend.
Costa Rica en Argentinie hebben we het niet over en Brazilie had ook een kutteam.
tl;dr van Gaal had mazzel en Guus niet.
Klopt dat gelukkige WK verbloemde een hoop ellende.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddink eruit lost geen reet op. Dat je een keertje fluked tegen Spanje kan gebeuren, niets duidde erop dat die wedstrijd gewonnen zou worden, want een echt niet supersterk Spanje speelt je gewoon een helft weg. Dat in de tweede helft alles goed gaat mazzel je verder mee. Vervolgens met alle mazzel van de Aussies gewonnen, die verdiende je niet te winnen. Tegen Chili had je geluk dat Roncrete een topdag had en de spitsen van Chili een slechte dag. Tegen Mexico was de tweede helft nog wel aardig, en win je uiteindelijk wel verdiend.
Costa Rica en Argentinie hebben we het niet over en Brazilie had ook een kutteam.
tl;dr van Gaal had mazzel en Guus niet.
Tsjechië uit en IJsland uit is altijd lastig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. WK heeft een vertekend beeld gegeven. Of beter gezegd: de 3e plaats.
Wie kritisch en objectief het spel heeft bekeken, wist wel dat deze kwalificatiewedstrijden geen walk overs zouden worden.
Van Gaal timmerde het trouwens wel beter dicht dan Guus.
Ik vond Nederland tegen Chili juist wel heel degelijk spelen. Veel te verdedigend voor Nederlandse begrippen maar het stond wel als een huis. Tegen Chili had ik geen enkel moment het idee dat we zouden verliezen.quote:
Met dit spelersmateriaal wel ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsjechië uit en IJsland uit is altijd lastig.
Rekik en De Vrij laten spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die vreselijke cliché's: "Het is een schande" "Mag niet gebeuren!" Onacceptabel![]()
Wat denk je qua oplossing dan Een andere trainer lost bijvoorbeeld het gebrek aan kwaliteit achterin toch niet 1 2 3 op?
Jij bezigt eenzelfde cliché. Dat de trainer er uit niet zal helpen. Hiddink is het kwijt. Hij laat zijn staf de veldtrainingen doen. Met alle respect maar Blind heeft gefaald bij Ajax en Nistelrooy heeft nog niets laten zien. Jij vindt het niet onacceptabel en vindt het geen schande om te verliezen van Tsjechië en IJsland en tegen Kazachstan met geluk te winnen? Dan ben je stekeblind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die vreselijke cliché's: "Het is een schande" "Mag niet gebeuren!" Onacceptabel
Wat denk je qua oplossing dan Een andere trainer lost bijvoorbeeld het gebrek aan kwaliteit achterin toch niet 1 2 3 op?
Daar heb je wel een punt maar had Louis ook niet klein beetje mazzel hier en daar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bezigt eenzelfde cliché. Dat de trainer er uit niet zal helpen. Hiddink is het kwijt. Hij laat zijn staf de veldtrainingen doen. Met alle respect maar Blind heeft gefaald bij Ajax en Nistelrooy heeft nog niets laten zien. Jij vindt het niet onacceptabel en vindt het geen schande om te verliezen van Tsjechië en IJsland en tegen Kazachstan met geluk te winnen? Dan ben je stekeblind.
Er zit al 4 wedstrijden geen enkel idee achter. Totaal helemaal niets. En de eerste wedstrijd ging met deze verdediging al enorm mis. Dan moet je ingrijpen en niet 3 wedstrijden door breien.
Maar daar zat wel een idee achter. Het was niet eens zo briljant maar werkte wel. Als je in de rust ziet dat je spel niet werkt, kun je toch niet na de rust gewoon 45 minuten lang hetzelfde blijven spelen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar had Louis ook niet klein beetje mazzel hier en daar?
Nee ik vind dat niet onacceptabel. Jij schat dit Nederland gewoon veel te hoog in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bezigt eenzelfde cliché. Dat de trainer er uit niet zal helpen. Hiddink is het kwijt. Hij laat zijn staf de veldtrainingen doen. Met alle respect maar Blind heeft gefaald bij Ajax en Nistelrooy heeft nog niets laten zien. Jij vindt het niet onacceptabel en vindt het geen schande om te verliezen van Tsjechië en IJsland en tegen Kazachstan met geluk te winnen? Dan ben je stekeblind.
Er zit al 4 wedstrijden geen enkel idee achter. Totaal helemaal niets. En de eerste wedstrijd ging met deze verdediging al enorm mis. Dan moet je ingrijpen en niet 3 wedstrijden door breien.
Diezelfde verdediging gaven op het WK bijna geen kansen weg. Het team speelt zoals Hiddink, het lijkt ze geen fuck te boeien. De trainer moet (voor een deel) voor de teamspirit en gretigheid zorgen, die mist volledig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die vreselijke cliché's: "Het is een schande" "Mag niet gebeuren!" Onacceptabel
- Vlaar bedoel je, dat scheelt nogal. De Vrij en Vlaar waren bij Feyenoord ook altijd ijzersterk duo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Diezelfde verdediging gaven op het WK bijna geen kansen weg. Het team speelt zoals Hiddink, het lijkt ze geen fuck te boeien. De trainer moet (voor een deel) voor de teamspirit en gretigheid zorgen, die mist volledig.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
- Vlaar bedoel je, dat scheelt nogal. De Vrij en Vlaar waren bij Feyenoord ook altijd ijzersterk.
quote:Het team speelt zoals Hiddink, het lijkt ze geen fuck te boeien. De trainer moet (voor een deel) voor de teamspirit en gretigheid zorgen, die mist volledig.
Een buitenspelgoal en een pingel waren nodig om het niet in een gelijkspel te laten eindigen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet onacceptabel. Jij schat dit Nederland gewoon veel te hoog in.
Kazachstan was trouwens pover qua resultaat maar je overdrijft enorm als je stelt dat we daar met veel geluk van wonnen. Buiten die kopbal die er direct in vloog hebben ze werkelijk niets laten zien en alleen met 10 man voor de pot gelegen.
Veel te makkelijk om dan maar weer een trainer te ontslaan, zeker als je al weet dat Danny fucking Blind sowieso zijn opvolger is .
Bij Feyenoord ja. Niveau Eredivisie is dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
- Vlaar bedoel je, dat scheelt nogal. De Vrij en Vlaar waren bij Feyenoord ook altijd ijzersterk duo.
Teamspirit komt vanzelf als je je wedstrijden gewoon wint dat zie je toch ook op het WK man.quote:
Op basis waarvan moet je die dan makkelijk winnen volgens jou want echt, ik zie die kwaliteiten niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een buitenspelgoal en een pingel waren nodig om het niet in een gelijkspel te laten eindigen.
Echt kerel, zelfs met dit spelersmateriaal moet je makkelijk van die andere twee winnen.
Jij draait het om, je wint wedstrijden wanneer het team klopt. Het team klopt niet doordat je wedstrijden wint.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Teamspirit komt vanzelf als je je wedstrijden gewoon wint dat zie je toch ook op het WK man.
Ek daarvoor verloren we alles en was de sfeer ook totaal verziekt, vervolgens komt nagenoeg de zelfde spelersgroep samen draait het wel en is iedereen blij met elkaar en stralen ze plezier uit op het veld.
Goh
Toch is het handig als je een bal kunt overspelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Teamspirit is de meest overschatte term wat ooit bestaan heeft.
Dat heeft niets met teamspirit te maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het handig als je een bal kunt overspelen
Het is deels op elkaar ingespeeld zijn wat dat mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met teamspirit te maken.
Je zet 10 pingelaars op het veld en 1 die het niet kan in het doel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Teamspirit is de meest overschatte term wat ooit bestaan heeft.
Als iemand een bal niet kan overspelen (techniek) of voor een eigen actie gaat(inzicht), dan zegt dat meer over kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is deels op elkaar ingespeeld zijn wat dat mogelijk maakt.
Soms is het ook een kwaliteitsissue
Nah wat denk je van zo'n wedstrijd tegen Spanje, vooruit Spanje speelde onthutsend slecht maar was wel de regerend Europees en wereldkampioen.... die wedstrijd man man dat doet wel wat met zo'n groep hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij draait het om, je wint wedstrijden wanneer het team klopt. Het team klopt niet doordat je wedstrijden wint.
Wanner je een team hebt dat de tegenstander niet volledig blind kan spelen zoals Barcelona of Bayern, zul je het met hard werken, vechtlust en teamspirit moeten doen. En een trainer hebben die dat voor elkaar kan krijgen zoals Klopp en Simeone.
Daarbij ze wonnen tegen kazachston, en het bleef ruk. Sterker nog het team speelde nog rukker.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:11 schreef AmaninFull het volgende:
Veranderingen:
1. Ron Jans als bondscoach.
2. RVP uit de selectie.
3. Lens uit de opstelling.
4. Cilessen op penalties laten trainen. Krul opstellen
5. Martins Indi uit de opstelling.
6. Huntelaar in de spits.
Als je de spelers van IJsland en Nederland 1 op 1 vergelijkt zijn die van Nederland allemaal of bijna allemaal beter. In vergelijking met Kazachstan zelfs veel beter. Siggy verguizen wij allemaal in Nederland en nu is hij ineens beter dan van Persie de topspits van United?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet je die dan makkelijk winnen volgens jou want echt, ik zie die kwaliteiten niet.
Behalve Kolbein>Persie. Maar verder zijn de Nederlandse spelers allemaal wel iets beter ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je de spelers van IJsland en Nederland 1 op 1 vergelijkt zijn die van Nederland allemaal of bijna allemaal beter. In vergelijking met Kazachstan zelfs veel beter. Siggy verguizen wij allemaal in Nederland en nu is hij ineens beter dan van Persie de topspits van United?
Volstrekte flauwekul of denk je echt dat er veel clubtrainers zijn die liever Kolbein hebben dan van Persie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Behalve Kolbein>Persie. Maar verder zijn de Nederlandse spelers allemaal wel iets beter ja.
Daarom is Kolbein nooit verder gekomen dan de Eredivisie en was RvP de ster in de Premier League. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Behalve Kolbein>Persie. Maar verder zijn de Nederlandse spelers allemaal wel iets beter ja.
Waarschijnlijk liever niet, omdat Persie een veel grotere naam is. Maar ik denk dat Kolbein er meer in schiet bij Man United.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volstrekte flauwekul of denk je echt dat er veel clubtrainers zijn die liever Kolbein hebben dan van Persie?
Ze speler in betere competities ja, maar dat komt misschien ook wel door ons roemruchte verleden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je de spelers van IJsland en Nederland 1 op 1 vergelijkt zijn die van Nederland allemaal of bijna allemaal beter. In vergelijking met Kazachstan zelfs veel beter. Siggy verguizen wij allemaal in Nederland en nu is hij ineens beter dan van Persie de topspits van United?
Ik weet niet welke bril je op hebt, maar het zou goed zijn hem eens af te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liever niet, omdat Persie een veel grotere naam is. Maar ik denk dat Kolbein er meer in schiet bij Man United.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speler in betere competities ja, maar dat komt misschien ook wel door ons roemruchte verleden.
Wie zegt dat zo'n backje van IJsland dat in de tweede divisie van Engeland speelt uiteindelijk niet beter is dan BMI? Laten we wel wezen na de WK zijn er een aantal spelers: Bijvoorbeeld BMI, De Vrij, Blind die in de Nederlandse competitie net mee konden nogal erg gehyped.
Als je dit onzin vindt vraag je dan eens af waarom die zogenaamd matige spelers niet verzaakten tegen Europese topspelers als Robben en V Persie en die van ons wel onderuit gingen tegen matige voorhoedespelers, heeft dan toch ook met kwaliteit te maken.
Nah op het wk zag je dat het team duidelijk een plan had. Er zat een idee achter. Het team speelde zoals Hiddink. Hij heeft geen flauw idee. Dat interview met Sjek sprak ook boekdelen. "Eigenlijk wel triest dat het Nederlands elftal om Robben draait." "Euuh ja eigenlijk wel ja...".quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah wat denk je van zo'n wedstrijd tegen Spanje, vooruit Spanje speelde onthutsend slecht maar was wel de regerend Europees en wereldkampioen.... die wedstrijd man man dat doet wel wat met zo'n groep hoor.
Beetje koe in de kont kijken maar wat als je m met 2-0 verliest en dan MOET winnen tegen Australië?
Onderschat geluksfactor niet. Kan je bakken met zelfvertrouwen opleveren.
Klopp heeft trouwens wel iets beter spelersmateriaal tot zijn beschikking denk dat je dat wel met me eens bent toch?
Ik zeg nergens dat ze matig zijn. Die IJslanders hebben best kwaliteit (het is geen Andorra) maar normaal moet je als Nederland winnen. Doe je dat niet heb je gefaald. Het gaat vooral ook om de manier waarop werd verloren. Begin was veel te slap en daarna liepen ze achter de feiten aan. Hiddink haalt niet het beste uit de selectie waar van Gaal dit wel kon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speler in betere competities ja, maar dat komt misschien ook wel door ons roemruchte verleden.
Wie zegt dat zo'n backje van IJsland dat in de tweede divisie van Engeland speelt uiteindelijk niet beter is dan BMI? Laten we wel wezen na de WK zijn er een aantal spelers: Bijvoorbeeld BMI, De Vrij, Blind die in de Nederlandse competitie net mee konden nogal erg gehyped en daardoor verkocht voor veel te veel geld.
Als je dit onzin vindt vraag je dan eens af waarom die zogenaamd matige spelers niet verzaakten tegen Europese topspelers als Robben en V Persie en die van ons wel onderuit gingen tegen matige voorhoedespelers, heeft dan toch ook met kwaliteit te maken.
Het is ook een vreemdelingenlegioen bij elkaar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
BMI was een gevaar op het veld, tegen Nederland.
Wat was die kansloos bezig zeg, die had ik tegen kazachstan na 20 min gewisseld en nooit meer opgeroepen.
Van Gaal timmerde de boel eerst achterin dicht en liet vervolgens alle ballen op Robben spelen. Die deed er dan 9/10 keer wel wat leuks mee . Dat was zijn 'meesterplan'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Nah op het wk zag je dat het team duidelijk een plan had. Er zat een idee achter. Het team speelde zoals Hiddink. Hij heeft geen flauw idee. Dat interview met Sjek sprak ook boekdelen. "Eigenlijk wel triest dat het Nederlands elftal om Robben draait." "Euuh ja eigenlijk wel ja...".
Zoiets kun je als coach toch niet zeggen? Of het waar is of niet, het is funest voor het team.
Beetje makkelijk, in de kwalificatie won van Gaal ook bijna alle wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Gaal timmerde de boel eerst achterin dicht en liet vervolgens alle ballen op Robben spelen. Die deed er dan 9/10 keer wel wat leuks mee . Dat was zijn 'meesterplan'
Maar zo kan je niet tegen IJsland of Tsjechië spelen die komen niet massaal naar voren a la Spanje of Australië (die moesten toen namelijk ook winnen), interesseert ze niks een gelijkspel tegen Nederland is voor hun ook prima en voor ons een schande.
Tegen Costa Rica zag je hetzelfde Nederland was favoriet, moest het spel maken en direct krijg je het moeilijk.
Zo'n Blind is ook waardeloos in de opbouw elk balletje gaat eerst vier keer terug naar een verdediger
Ook oefenwedstrijden tegen toplanden als Duitsland en Italië werden niet verloren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Beetje makkelijk, in de kwalificatie won van Gaal ook bijna alle wedstrijden.
Dit en daarnaast zie ik liever verdedigend voetbal dat leidt tot overwinningen dan slecht voetbal waarmee we verliezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:52 schreef habitue het volgende:
[..]
In het begin werd ie uitgelachen met zijn vele jonge spelers uit de eredivisie in plaats van die gozers die bij grote clubs spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:54 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Ook oefenwedstrijden tegen toplanden als Duitsland en Italië werden niet verloren.
Klopt, maar hij begon ook bijzonder matig met een verlies tegen o.a. België als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Zijn opvolger is allang bekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, met een coachwissel komt het ook wel weer goed denk ik. Maar ja, wie?
Ron Jans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Danny, ik heb geen mening behalve diegene die me verder helpt, Blindquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn opvolger is allang bekend.
Zo rolt men bij de KNVB tegenwoordig
Nu zijn zoon in Engeland zit en Louis ook weet je maar nooit hoe de bal rolt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danny, ik heb geen mening behalve diegene die me verder helpt, Blind.
Als de KNVB Hiddink al ontslaat, neemt Blind het over. Daar wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Staat liever gewoon elke dag op het veld als ik hem zo inschat. Maar zou geen verkeerde keuze zijn denk ik. Hoewel hij natuurlijk nog nooit bij een topclub heeft gewerkt.quote:
Scoreboord journalistiek. Had wel 0-6 moeten zijn en Duitsland wint vanavond gewoon en staan dan weer waar ze horen te staan. Nederland kan niet eens kansen creëren tegen IJsland.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.
IJsland deed wat Nederland op de WK deed beetje leunen op je verdedigers net zo lang tot je tegenstander een fout maakt en dan snel er uit komen, Nederland had meer dan 70% balbezit om maar iets te noemen alleen 2 cruciale fouten en je gaat er aan.
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scoreboord journalistiek. Had wel 0-6 moeten zijn en Duitsland wint vanavond gewoon en staan dan weer waar ze horen te staan. Nederland kan niet eens kansen creëren tegen IJsland.
Waarvan eentje uit een strafschop persoonlijke fout van een verdediger en de andere uit een dood spelmoment.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.
Dat is niet eens verrassend meer. Die achterhoede is nog slechter dan middelmaat. De Vrij maakt in Rome fout na fout en BMIquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je krijgt er 2 om je oren ook natuurlijk. Schandalig.
Heb je wel gelijk in. Bondscoach is een hondenbaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Staat liever gewoon elke dag op het veld als ik hem zo inschat. Maar zou geen verkeerde keuze zijn denk ik. Hoewel hij natuurlijk nog nooit bij een topclub heeft gewerkt.
Die ligt eruit dus, "sneller en scherper evalueren".quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-op-het-matje.dhtml
Guus moet op het matje komen ohjee.
Kan best dat ie niet eens komt opdagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat ie niet eens komt opdagen
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.
Martin van Goud.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef JenHermes het volgende:
Martins Indi heeft zijn coördinatie ook niet bepaald onder controle heBij elke ingreep die hij doet zie ik hem half struikelend over de bal heen maaien en houd ik mijn hart vast op een goede afloop. Waarom Porto hem gekocht heeft is mij een vraag maar waarschijnlijk wilde ze meer kleur in het spel
Die heeft wel mooie afkoopsom in zijn contract staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zit al te beven in zijn appartement in de bejaardenflat.
Ik denk dat de koffie bij Huis ter Duin te slap is. Dat is het algehele probleem.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken is
Bij Porto is die ook veruit de zwakste schakelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef JenHermes het volgende:
Martins Indi heeft zijn coördinatie ook niet bepaald onder controle heBij elke ingreep die hij doet zie ik hem half struikelend over de bal heen maaien en houd ik mijn hart vast op een goede afloop. Waarom Porto hem gekocht heeft is mij een vraag maar waarschijnlijk wilde ze meer kleur in het spel
daar gaan je 4 of 5 sterrenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffie bij Huis ter Duin te slap is. Dat is het algehele probleem.
Bert van Oostveenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
quote:
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De laatste competitiewedstrijd heb ik Martins Indi in de laatste 10 minuten twee charges zien maken op zijn directe tegenstander waarbij bij alle twee de charges makkelijk rood had kunnen worden getrokken(vooral de 1ste waarbij hij het masker van zijn tegenstander van het hoofd afsloeg) en daarna maakte hij nog een oliedomme overtreding in de 16 waarbij hij ontsnapte aan een strafschop.
Met Martens Indi in de basis haal je toch de ellende in huis als trainer/bondcoach
Kwam omdat de vrij volgens FIFA de beste CB op het WK was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
de verkoop van BMI en De Vrij is niet de verdienste van Van Geel, maar bijna volledig te danken aan Lowie. Van beide spelers ben ik als Feyenoorder geen fan, ze maken veel te veel beslissende fouten. Blij dat ze zijn verkocht, geen onmisbare spelers voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mister Gold kan zelfs de grootste baggerspelers voor de hoofdprijs verkopen, zie ook Stefan de Vrij.
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Die ligt eruit dus, "sneller en scherper evalueren".
Dan zal Blind wel gelijk doorschuiven, ik weet eigenlijk niet wat ik van hem als coach moet vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
Hij zal wel zelf opstappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, anders breng je dit ook niet zo naar buiten. De weg voor een ontslag wordt al keurig geplaveid.
De Vrij en Janmaat ook. Vallen nu ook door de mand bij middenmotortjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was stomverbaasd over met name Martins Indi zijn transfer. Die gaat heeft bij Feyenoord een partij lopen prutsen door de jaren heen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rustig koffie drinken terwijl De Graafschap aan het verrekken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |