Wanneer ik wat rondkijk zie ik veel middelmatige spelers die het nog moeten laten zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik braak geen clichés hoor. Misschien moet je eens wat meer rondkijken.
'Ik braak geen clichés hoor' = een cliché.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik braak geen clichés hoor. Misschien moet je eens wat meer rondkijken.
Afellay stoorzender ok dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:41 schreef MPC60 het volgende:
Je zag het van te voren al aankomen eigenlijk, op het moment dat appelvlaai erbij gehaald werdt was het wel duidelijk. Dit wordt weer een herhaling van ek2012 maar dan al in de voorbereiding. De stoorzenders zijn weer bij elkaar.
Ik snap ook wel dat jij 2 jaar geleden nog maar 5 was hoor.quote:
En geeft geniale passes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:43 schreef VersFresh het volgende:
Die mensen die Pirlo rol roepen zijn zo verdomd achterlijk hé.
Pirlo kan gewoon mandekken verdomme.
Uh, nee?quote:
Tegen de Kazakken en IJsland kutten door slecht spelmateriaal, yup.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent wel heel naïef als je denkt dat het een mentale kwestie is. Ooit gedacht aan het feit dat Nederland gewoon niet meer zo goed is als voorheen? Niemand die daar aan denkt, zelfs journalisten niet. Die blijven maar tegen alles en iedereen aanschoppen. ''Guus ga naar huus met het verwijderen van je hollandse school, klootzak''. Nederland heeft hetzelfde probleem als PSV. Kunnen niet domineren, alleen counteren.
Dan schopt ie er wel een vrije trap in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:48 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Uh, nee?
Super laag rendement.
In 2010 kaulo veel balverlies, 4 goede steekballen gegeven in het gehele toernooi.
2012, same story.
2014, same story.
Een paar sterspelers en de rest is middelmatig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:49 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Tegen de Kazakken en IJsland kutten door slecht spelmateriaal, yup.
Ja, IJsland is alleen middelmatig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een paar sterspelers en de rest is middelmatig.
Maar wel een team.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:53 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Ja, IJsland is alleen middelmatig.
Normaal gesproken zou NL veel sterker moeten zijn maar toch gaat het anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:55 schreef VersFresh het volgende:
Overigens vind ik Afellay, Wiel, Van Persie, Huntelaar, Robben, De Jong, (Strootman), (Depay), (Van Ginkel), (Wijnaldum), (De Guzman) niet middelmatig.
Ok manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:43 schreef VersFresh het volgende:
Die mensen die Pirlo rol roepen zijn zo verdomd achterlijk hé.
Pirlo kan gewoon mandekken verdomme.
Sneijder kan absoluut niet voor de verdediging spelen, en heeft nou niet bepaalt veel gemak met de vrije man vinden.
Als hij zich laat inzakken is het altijd tikkie terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |