abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145521487
Hiddink heeft gewoon geen plan, straalt geen vuur en passie uit. Het is een corpulente oom op een saai verjaardagsfeestje, geen toptrainer meer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_145522016
Hiddink is een kutlamp zonder visie en voetbalidentiteit. Gewoon nooit meer een psv-er als bondscoach aanstellen, want die hebben totaal geen idee van 4-3-3, tactiek en positiespel. Daarnaast hebben die oranje gasten gewoon een harde hand nodig zoals Van Gaal deed en FdB voor Van Marwijk.

En natuurlijk van persie zo snel mogelijk eruit zetten en nog even mondiaal vernederen met wat mooie uitspraken of zo. BMI en de vrij :') zo snel mogelijk Veltman erin samen met Vlaar en Blind van die LB positie af.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:39:27 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145522054
Vlaar ja Veltman nee.
Kongolo is het antwoord.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145522337
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar ja Veltman nee.
Kongolo is het antwoord.
Kongo was toch een Belgische kolonie?
pi_145522486
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Hiddink heeft gewoon geen plan, straalt geen vuur en passie uit. Het is een corpulente oom op een saai verjaardagsfeestje, geen toptrainer meer
Alsof Hiddink zoveel invloed heeft op de selectie zijn bijna allemaal gearriveerde sterren, probleem is alleen dat behalve Robben, Cillessen en misschien nog een paar spelers ze het bijna allemaal moeilijk hebben bij hun clubs.

En dat het verdedigend niets voorstelde wisten we al op WK en daarvoor.
blablablabla
pi_145522505
Wat een jankverhaal van Ronald de Boer trouwens bij Sky, Koeman zus Koeman zo..... Koeman zit nu lekker bij Southampton dus die discussie heeft überhaupt geen zin.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Guus-Hiddink.dhtml
blablablabla
pi_145522538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Hiddink zoveel invloed heeft op de selectie zijn bijna allemaal gearriveerde sterren, probleem is alleen dat behalve Robben, Cillessen en misschien nog een paar spelers ze het bijna allemaal moeilijk hebben bij hun clubs.
En dat het verdedigend niets voorstelde wisten we al op WK en daarvoor.
En die IJslanders hebben een goed team.
pi_145522631
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die IJslanders hebben een goed team.
Ja daar doen veel mensen op tv lacherig over maar zo heel slecht is dat elftal echt niet.
Fucking IJsland wat een blamage, maar ze hebben wel gewoon een prima lichting en een ingespeeld team.
blablablabla
pi_145522682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daar doen veel mensen op tv lacherig over maar zo heel slecht is dat elftal echt niet.
Fucking IJsland wat een blamage, maar ze hebben wel gewoon een prima lichting en een ingespeeld team.
Tsjechië was ook wel aardig goed uit.
pi_145522698
Guus moet trouwens wel heel snel van die 433 af en weer met 5 verdedigers gaan spelen man man wat zijn wij kwetsbaar achterin met counters.

Gewoon inzakken en zelf op de counter spelen ipv als het zgn 'Grote Oranje' overal maar het spel willen maken.
Robben is 100x dodelijker in de (snelle) omschakeling dan als je pressie gaat proberen te spelen en de tegenstander massaal aan het verdedigen is.
blablablabla
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:12:20 #111
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145522715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Hiddink is altijd hetzelfde gebleven, maar bij het ene team werkt deze aanpak, en bij een ander team niet.
pi_145522734
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsjechië was ook wel aardig goed uit.
Jep maar die moeten nog tegen elkaar spelen gelukkig voor ons (Tsjechië en IJsland) . Tweede worden kan dus sowieso nog als we thuis van die gasten winnen _O_ .

Moet wel echt wat gebeuren dit systeem werkt voor geen meter...
blablablabla
pi_145522746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zouden onderhand toch ook wel een ingespeeld team moeten hebben. En zo niet, mag je alsnog niet van dit IJsland verliezen.
pi_145522757
Elk systeem is zinloos wanneer er geen team staat.
pi_145522775
Ongeïnspireerd en ongemotiveerd kwam het op me over. Met Depay en Robben heb je op de flanken onvoorspelbaarheid. Van Persie in de spits, aangezien Huntelaar daar geen aanvoer gaat krijgen. Blind en Klaassen op het middenveld. Strootman is natuurlijk ook weer dichtbij zijn rentree. Hopelijk zit die snel op niveau. Als Sneijder in vorm is, moet die spelen, maar anders opteer ik voor Afellay, Fer of Wijnaldum. Achterin Ron Beton met Rekik of Kongolo. Die laatste zijn absoluut niet minder dan BMI. Van der Wiel op rechtsachter en Willems op linksachter. Die laatste kan helaas niet verdedigen, maar dat is niet nodig in 9 van de 10 wedstrijden die Nederland speelt. Als laatste zou ik altijd Krul opstellen op goal. Vind ik een erg goede keeper en pakt wellicht nog eens een pingel.
pi_145522808
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk systeem is zinloos wanneer er geen team staat.
Het is hetzelfde "team" als op de WK, alleen toen ging Nederland achterover leunen zichzelf een beetje als underdog opstellen en voila tegenstander komt wel.

Dat is toch een compleet andere instelling als hoe je gisteren of tegen Tsjechië begint?
blablablabla
pi_145522809
Daley Blind baalde van het gebrek aan scherpte. Daley kan er gewoon niks van. Net zoals Martins Indi en de Vrij.
pi_145522878
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Halcon het volgende:
Daley Blind baalde van het gebrek aan scherpte. Daley kan er gewoon niks van. Net zoals Martins Indi en de Vrij.
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen die historisch slecht waren. Een stuk of 14 om precies te zijn.
pi_145522923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wij zouden onderhand toch ook wel een ingespeeld team moeten hebben. En zo niet, mag je alsnog niet van dit IJsland verliezen.
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.

IJsland deed wat Nederland op de WK deed beetje leunen op je verdedigers net zo lang tot je tegenstander een fout maakt en dan snel er uit komen, Nederland had meer dan 70% balbezit om maar iets te noemen alleen 2 cruciale fouten en je gaat er aan.
blablablabla
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:19:42 #120
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145522932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ongeïnspireerd en ongemotiveerd kwam het op me over. Met Depay en Robben heb je op de flanken onvoorspelbaarheid. Van Persie in de spits, aangezien Huntelaar daar geen aanvoer gaat krijgen. Blind en Klaassen op het middenveld. Strootman is natuurlijk ook weer dichtbij zijn rentree. Hopelijk zit die snel op niveau. Als Sneijder in vorm is, moet die spelen, maar anders opteer ik voor Afellay, Fer of Wijnaldum. Achterin Ron Beton met Rekik of Kongolo. Die laatste zijn absoluut niet minder dan BMI. Van der Wiel op rechtsachter en Willems op linksachter. Die laatste kan helaas niet verdedigen, maar dat is niet nodig in 9 van de 10 wedstrijden die Nederland speelt. Als laatste zou ik altijd Krul opstellen op goal. Vind ik een erg goede keeper en pakt wellicht nog eens een pingel.
Blind moet lekker bij Fc Emmen gaan spelen.
pi_145522942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is hetzelfde "team" als op de WK, alleen toen ging Nederland achterover leunen zichzelf een beetje als underdog opstellen en voila tegenstander komt wel.
Dat is toch een compleet andere instelling als hoe je gisteren of tegen Tsjechië begint?
Op het WK was met de hakken over de sloot steeds.
Nu gaat het weer verder.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen zo werkt het.
pi_145522967
Als je ook zag hoe Robben constant verdedigd werd dat was echt verre van amateuristisch hoor.
blablablabla
pi_145522970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan er nog wel een aantal opnoemen die historisch slecht waren. Een stuk of 14 om precies te zijn.
Jawel, maar ik heb het nu specifiek even over de spelertjes die al spelende in de Eredivisie erg werden opgehemeld, alsof het Europese toppers zouden zijn.
pi_145523001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Elan het volgende:
Als je ook zag hoe Robben constant verdedigd werd dat was echt verre van amateuristisch hoor.
1 ding snap ik niet. Guus huilde dat Robben 3 man tegen had. Dan hebben ze elders toch 2 mannetjes meer of speelde IJsland met 13?
pi_145523007
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is het allemaal niet Italië wint gisteren nipt van nota bene Malta die nog 100 plaatsen lager staan dan IJsland en ook wereldkampioen Duitsland die een veelvoud aan kwaliteit heeft lopen t.o.v. van ons heeft het moeilijk.
IJsland deed wat Nederland op de WK deed beetje leunen op je verdedigers net zo lang tot je tegenstander een fout maakt en dan snel er uit komen, Nederland had meer dan 70% balbezit om maar iets te noemen alleen 2 cruciale fouten en je gaat er aan.
Dat is net zo blamerend van de Italianen, maar dat maakt de prestatie van Oranje niet begrijpelijker. Van Gaal lukte het gewoon om van middelmaat subtoppers te maken met zelfs een kleine kans op de titel. Hiddink heeft er binnen vier duels gewoon weer een stel beginnelingen van gemaakt. Gelukkig is het wel een mensenmens. Onder Hiddink zien we maar weer eens hoe pijnlijk armoedig we achterin zijn, met opperprutser BMI voorop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')