Zichzelf opblazen wss.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik stem PVV
wat ga je eraan doen
twitter:jcbutter twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:31:15Wat we nét niet in beeld zagen na zijn benutte strafschop: Van Persie die de felicitaties van #Huntelaar ontwijkt. #aiaiai #nedkaz reageer retweet
Welke omstandigheden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
Ik wil deze gezien de omstandigheden ook nog even quoten:
[..]
Was lollig geweest jaquote:
Nee is juist een ideale pinchhitter.quote:
Haha ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Was lollig geweest ja
Maar verder boeit het me weinig. Interlands en dan met name kwalifcatieduels
kinderachtige jongentje die v Persiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jcbutter twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:31:15Wat we nét niet in beeld zagen na zijn benutte strafschop: Van Persie die de felicitaties van #Huntelaar ontwijkt. #aiaiai #nedkaz reageer retweet
PVV stemmer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Die overtreding op Afellay zou vroeger op het schoolplein met goedkeuren verwelkomd zijn. Was wel een lekkere.
Zag de tussenstand toen ja, ik heb toen even goed gelachen en aan mijn uitspraak gedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De omstandigheid dat we toen achter stonden.
WK's en EK'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zag de tussenstand toen ja, ik heb toen even goed gelachen en aan mijn uitspraak gedacht.
jup, fantastische pinchitter!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee is juist een ideale pinchhitter._____!!!!!!!!
Ze mogen er altijd eentje aan mij vragen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd, ik heb nog geen DM's ontvangen voor een Ibi UI. Dit was niet de afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |