Huntelaar maakt een buitenspelgoalquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet dat, ik weet dat, nu Hiddink nog.quote:
Walgelijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef TheSolution het volgende:
En ook nog rood in de ArenA tegen de uitploeg
Verassend
Ik hou van je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef alors het volgende:
Van Persie maakt een buitenspelgoal
[..]
Huntelaar maakt een buitenspelgoal
[..]
Fok!
Mensen
Mensen die
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef Karelnoord het volgende:
CLASIE ER IN GRAAG.
TEMPO OMHOOG DE CLAASGOD ER IN.
Verassend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef TheSolution het volgende:
Verassend
En een buitenspelgoalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef AF_ het volgende:
Wel triest eigenlijk dat een rode kaart en huntelaar ervoor moeten zorgen dat nederland gaat winnen. Van Kazachstan
Jij vond dit geen rood?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef TheSolution het volgende:
Verassend
Calimeroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef TheSolution het volgende:
Verassend
Dit ja, moet je gewoon met 10-0 overheen lopenquote:
HAHAHAHAHHAHAquote:
maar het blijft een ettertje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ach flikker toch op man
affelay speelt prima
Sorry, er waren geen kindermaatjes meer van Oranje shirts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef Karelnoord het volgende:
CLASIE ER IN GRAAG.
TEMPO OMHOOG DE CLAASGOD ER IN.
kapi rustig aan johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
Een zeer beperkte ploeg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huntelaar past wel perfect bij oranje
Rustig johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
nou nou nouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een kankerkneus die kazachstaan
#strikerlessquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Van Persie moeten ze nooit meer oproepen.
Je moeder ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Van Persie moeten ze nooit meer oproepen.
Mooi he die frusti feyenoorders die heletijd de beste speler van het veld Afellay aanvallen terwijl RvP en BMI prutsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ach flikker toch op man
affelay speelt prima
valt ook wel weer meequote:
Waarom zit jij binnen op een vrijdagavond? Morgenochtend weer kratjes AH Pilsner naar bijstandsmoeders op 5 hoog verslepen?quote:
Hoe kom je erbij dat ik een Feyenoorder benquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi he die frusti feyenoorders die heletijd de beste speler van het veld Afellay aanvallen terwijl RvP en BMI prutsen
ik word er doodmoe vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe kun je zo'n misselijk mannetje als Van Persie aanvoerder maken van de nationale ploeg
Volgens Schaken eerst nog een verlenging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:
HOEVEEL PUNTEN KRIJG JE ALS JE GELIJK SPEELT?????
beide teams krijgen dan 2 puntenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:
Beste speler van het veld is Huntelaar. Affelay is gewoon een matige speler die gefaald heeft in het buitenland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi he die frusti feyenoorders die heletijd de beste speler van het veld Afellay aanvallen terwijl RvP en BMI prutsen
Dan krijg je een gratis bonuskaart van de Albert Heijn, mocht je deze verknipt hebben uit woede over de AH-boycot van Zwarte piet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:
Dat is er al één minder in de handbalverdediging dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Alsof die rode kaart wat uitmaakt, dan gaat de spits meeverdedigen.
Huntelaar moet gewoon geen grote bek hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe kun je zo'n misselijk mannetje als Van Persie aanvoerder maken van de nationale ploeg
Klootzak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik maar blij zijn dat GGMM er momenteel niet is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens Schaken eerst nog een verlenging.
Inderdaad. Zeker aangezien je ook gewoon goede alternatieven hebt zoals Robben en Sneijder, wat gewoon normale jongens zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee morgen voetballen om half 1 al. Dat betekent dus om half 3 aan het bier en daar moet je topfit voor zijn kapitein.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zit jij binnen op een vrijdagavond? Morgenochtend weer kratjes AH Pilsner naar bijstandsmoeders op 5 hoog verslepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Collide het volgende:
nee in de pl bij southamptonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gozer heeft een flinke pot vaseline en weet die tijdens zijn carrière goed te gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is dit een vraag of een mededeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest van Davy, dus toen deed hij het gelijk.quote:
watquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
'het zit wel weer goed zo t zijn bij Afellay'
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAFIFA
Een vraagquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dit een vraag of een mededeling?
Ben je weer begonnen op zaterdag of was je nooit gestopt? Klinkt goed, al ben ik 's avonds altijd gaar als ik 's middags bier ga wegtikken. Zonde van m'n zaterdagavond. Al is overdag zwaar aangeschoten zijn enorm chill.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee morgen voetballen om half 1 al. Dat betekent dus om half 3 aan het bier en daar moet je topfit voor zijn kapitein.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest van Davy, dus toen deed ik het gelijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAFIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar die hebben de badmeester.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:
Je moet Kazachstan niet onderschatten, staan op zelfde hoogte als Luxemburg op FIFA ranking!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef Seam het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afellay en Wiel zijn met afstand de beste spelers op het veld vanavond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef Collide het volgende:
[..]
Beste speler van het veld is Huntelaar. Affelay is gewoon een matige speler die gefaald heeft in het buitenland.
Apart.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tweede seizoen dit na een paar jaar gestopt te zijn. De kunst is dan gewoon om door te zuipen trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je weer begonnen op zaterdag of was je nooit gestopt? Klinkt goed, al ben ik 's avonds altijd gaar als ik 's middags bier ga wegtikken. Zonde van m'n zaterdagavond. Al is overdag zwaar aangeschoten zijn enorm chill.
Körver?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afellay en Wiel zijn met afstand de beste spelers op het veld vanavond.
Laatste keer dat we tegen Luxemburg moesten werd het 1-0. Er zit dus wel logica in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:
Je moet Kazachstan niet onderschatten, staan op zelfde hoogte als Luxemburg op FIFA ranking!
Retteketet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Overigens was ik hier niet tijdens de goals.
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
dank.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
Okequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:
Ja ok, maar 't beste is er dan om een uur of 10 toch wel vanaf lijkt me?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede seizoen dit na een paar jaar gestopt te zijn. De kunst is dan gewoon om door te zuipen trouwens.
Andorra hadden een tegelzetter met groot rijbewijs, zodat ze geen kosten hoefden te maken voor een buschauffeur!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die hebben de badmeester.
die van der wiel kan er ook wel wat van oh oh ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
Met zijn hand zo'n gebaartje dat Huntelaar stil moest zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat deed van persie?
ik keek ff niet
Zo blijkt idd. Zo zie je maar, als je twee tegenpolen op een onbewoond eiland steekt zal de lust het eindelijk toch overwinnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Davy zijn intiemer geworden sinds jouw langdurige afwezigheid.
Blind is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom wisselt Guus die kreupele marokkaan niet
die 2 gaan weer ruzie maken in de kleedkamerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met zijn hand zo'n gebaartje dat Huntelaar stil moest zijn.
Daar heb je drugs voor, amateur.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar 't beste is er dan om een uur of 10 toch wel vanaf lijkt me?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die rolden wij toch met 10-0 op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Wat is er jongen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Alors is er niet om dat sukkeltje te verdedigen
Ik vind ook dat v Persie er wel uit mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom wisselt Guus die kreupele marokkaan niet
Ja, een verademing tov die Janmaat. Die kan er geen kloot van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van der wiel kan er ook wel wat van oh oh oh
Begint wel een komisch duo te worden. Net Peppie en Kokkie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo blijkt idd. Zo zie je maar, als je twee tegenpolen op een onbewoond eiland steekt zal de lust het eindelijk toch overwinnen.
Je mag best een beetje kritisch zijn hoor!quote:
waren ook maatjes toenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
van persie een beetje grootsheidswaanzin of wat? overgenomen van van gaal ?
0-5 in 2001.quote:
Is dat dat landje wat afgelopen zomer wereldkampioen zou worden?quote:
Ik schijt op 't scholaire systeem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zeker de slimste van je klas?
UEFA MAFFIAquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef Collide het volgende:
Die lat kwam door de schuim, schuld van de scheidsrechter.
niemand geeft een fuck om dartenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze beleving valt in het niet bij de dartsbeleving.
Tijd voor Taylor v Wade.
Vaag dat jij steeds een wedstrijd kijkt die jij niet zou kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Taylor v Wade.
Houd jij nou maar je pleurismuil dicht, vervelend figuurquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vaag dat jij steeds een wedstrijd kijkt die jij niet zo kijken.
okéquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou maar je pleurismuil dicht, vervelend figuur
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Taylor v Wade.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Collide het volgende:
[..]Ja na die wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je mij en caland nou belachelijk te maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die een gedeeld Facebook-account hebben.
voetbalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
statistieken zo:
balbezet: 96% NL 4% KAZ
kansen: 49 NL 1 KAZ
Eindstand: 1-1
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
Huntelaar schele donder. Schiet die bal erin dan.
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je mij en caland nou belachelijk te maken?
ben jij een mof ofzo dat je zo anti nederlands bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef MakkieR het volgende:
die laatste 10 minuten komt al aardig dichtbij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ibi 2-1 maakt neemt iedereen die hier post 1 week een Afellay UI
Nederlanders zijn arrogant lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
ben jij een mof ofzo dat je zo anti nederlands bent?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |