SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar die hebben de badmeester.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:
Je moet Kazachstan niet onderschatten, staan op zelfde hoogte als Luxemburg op FIFA ranking!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef Seam het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afellay en Wiel zijn met afstand de beste spelers op het veld vanavond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:07 schreef Collide het volgende:
[..]
Beste speler van het veld is Huntelaar. Affelay is gewoon een matige speler die gefaald heeft in het buitenland.
Apart.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest van Davy, dus toen deed ik het gelijk.
Tweede seizoen dit na een paar jaar gestopt te zijn. De kunst is dan gewoon om door te zuipen trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je weer begonnen op zaterdag of was je nooit gestopt? Klinkt goed, al ben ik 's avonds altijd gaar als ik 's middags bier ga wegtikken. Zonde van m'n zaterdagavond. Al is overdag zwaar aangeschoten zijn enorm chill.
Körver?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afellay en Wiel zijn met afstand de beste spelers op het veld vanavond.
Laatste keer dat we tegen Luxemburg moesten werd het 1-0. Er zit dus wel logica in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:
Je moet Kazachstan niet onderschatten, staan op zelfde hoogte als Luxemburg op FIFA ranking!
Retteketet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Overigens was ik hier niet tijdens de goals.
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
dank.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Overigens was ik hier niet tijdens de goals.
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |