quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Collide het volgende:
nee in de pl bij southamptonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gozer heeft een flinke pot vaseline en weet die tijdens zijn carrière goed te gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe kun je zo'n misselijk mannetje als Van Persie aanvoerder maken van de nationale ploeg
is dit een vraag of een mededeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest van Davy, dus toen deed hij het gelijk.quote:
watquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
'het zit wel weer goed zo t zijn bij Afellay'
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAFIFA
Een vraagquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dit een vraag of een mededeling?
Ben je weer begonnen op zaterdag of was je nooit gestopt? Klinkt goed, al ben ik 's avonds altijd gaar als ik 's middags bier ga wegtikken. Zonde van m'n zaterdagavond. Al is overdag zwaar aangeschoten zijn enorm chill.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee morgen voetballen om half 1 al. Dat betekent dus om half 3 aan het bier en daar moet je topfit voor zijn kapitein.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest van Davy, dus toen deed ik het gelijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAFIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |