Andorra hadden een tegelzetter met groot rijbewijs, zodat ze geen kosten hoefden te maken voor een buschauffeur!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die hebben de badmeester.
die van der wiel kan er ook wel wat van oh oh ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Overigens was ik hier niet tijdens de goals.
Mijn reacties:
BMI![]()
en
Huntelaar![]()
Geen dank.
Met zijn hand zo'n gebaartje dat Huntelaar stil moest zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat deed van persie?
ik keek ff niet
Zo blijkt idd. Zo zie je maar, als je twee tegenpolen op een onbewoond eiland steekt zal de lust het eindelijk toch overwinnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Davy zijn intiemer geworden sinds jouw langdurige afwezigheid.
Blind is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom wisselt Guus die kreupele marokkaan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 2 gaan weer ruzie maken in de kleedkamerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met zijn hand zo'n gebaartje dat Huntelaar stil moest zijn.
Daar heb je drugs voor, amateur.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar 't beste is er dan om een uur of 10 toch wel vanaf lijkt me?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die rolden wij toch met 10-0 op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Wat is er jongen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Alors is er niet om dat sukkeltje te verdedigen
Ik vind ook dat v Persie er wel uit mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom wisselt Guus die kreupele marokkaan niet
Ja, een verademing tov die Janmaat. Die kan er geen kloot van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
die van der wiel kan er ook wel wat van oh oh oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint wel een komisch duo te worden. Net Peppie en Kokkie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo blijkt idd. Zo zie je maar, als je twee tegenpolen op een onbewoond eiland steekt zal de lust het eindelijk toch overwinnen.
Je mag best een beetje kritisch zijn hoor!quote:
waren ook maatjes toenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
van persie een beetje grootsheidswaanzin of wat? overgenomen van van gaal ?
0-5 in 2001.quote:
Is dat dat landje wat afgelopen zomer wereldkampioen zou worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |