een echte spits had die gescoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.
chielliniquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Raakpoes het volgende:
Hattrickje;
Italië - Azerbeidzjan 2-1 (44. Chiellini 1-0, 76. Chiellini 1-1 (e.d.), 82. Chiellini 2-1)
Net zo duur als de vuilniszakjassen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die bontkragen nou tegenwoordig?
jij bent echt kk domquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.
En Amsterdam blijft Huntelaar verdedigen.
Ok. Met jouw blinde haat valt niet te communiceren. Ik snap best dat liefde blind maakt. Ooit zal je het gaan snappen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van Persie heeft niks voor Rotterdam verdedigd.
En Amsterdam blijft Huntelaar verdedigen.
Wij snappen dat ook niet, maarja wie luistert er nou naar het Nederlands volk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Robben geen aanvoerder is. Die moet toch gewoon aanvoerden zijn man verdomme, kijk ook naar hoe t op t WK was. En hij is gewoon de beste. Lijkt me niet zo moeilijk.
Het komt door de pot vaseline van RVP.. daarmee krijgt hij alles voor elkaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Robben geen aanvoerder is. Die moet toch gewoon aanvoerden zijn man verdomme, kijk ook naar hoe t op t WK was. En hij is gewoon de beste. Lijkt me niet zo moeilijk.
Ik heb geen blinde haat. Ook geen blinde liefde. Geen van beiden heeft ooit iets voor me betekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok. Met jouw blinde haat valt niet te communiceren. Ik snap best dat liefde blind maakt. Ooit zal je het gaan snappen.
Dan zou iedere spits 600 goals makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
een echte spits had die gescoord
en dat kan van persie niet
dus van persie is een mongool
vdv was 4 jaar geleden al niet meer rullevant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Is VDV btw nu helemaal buiten beeld?
Triest dat hij zo afscheid moet nemen
Ik laat mij altijd kritisch uit over Robin van Persie, dus deze opmerking is volledig misplaatst. Ik zou het op prijs stellen als je daar je excuses voor aanbiedt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |