Huntelaar is een vieze rat. Die hadden ze in 2012 op z'n bek moeten slaan en het hotel uit gooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huntelaar normaal is en Van Persie niet.
Dat Van Persie niet juicht is onterecht.
Dat Huntelaar niet juicht is wel terecht.
Het was Huntelaar die een reactie gaf aan V.Persie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.
Haters mogen mij een persoonlijke DM sturen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Het was Huntelaar die een reactie gaf aan V.Persie.
Niet de boel verdraaien.
Hij doet alsof het 2010 is met zijn Afellay en Van der Wiel.quote:
Oke allebei danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Niet de boel verdraaien.
Niemand keek hem aan toen die de penal erin schootquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.
Haters mogen mij een persoonlijke DM sturen.
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
Huntelaar is juist een normale gozer.. die wilde in 2012 een echte kans in Oranje na een topseizoen. Helaas had hij de pot vaseline van Van Persie over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Huntelaar is een vieze rat. Die hadden ze in 2012 op z'n bek moeten slaan en het hotel uit gooien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
Wat een idiote reactie van huntelaar na dat schot van van persie. Van persie had groot gelijk, ga niet zo voor de camera zo raar doen en gebaren, iedere spits had geschoten
johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Kun je nagaan als Memphis en Strootman er ook waren
GENIETEN
davy, mexicano en guus_geluk zijn het met mij eens.
Rotterdam blijft Van Pursie eeuwig verdedigen. Daar valt niets aan te veranderen. Het is als de ouder van een kind die zelfs bij een moordend kind het voor haar kind opneemt.quote:
precies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Niet de boel verdraaien.
Hoe duur zijn die bontkragen nou tegenwoordig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Orange2012 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |