Sneijder komt te kort om aanvoerder te zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja Robben is de echte aanvoerder van dit elftal. Misschien in mindere mate Sneijder.
Zo slecht was het op zich niet. Normaal gesproken wint NL makkelijk met 3-0.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
"Mensen hebben waar voor hun geld gekregen"
GA WEG IDIOOT, ORANJE HEEFT EEN WANPRESTATIE GELEVERD. ONDER LEIDING VAN JOU, AANVOERDER KNEUS.
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
kinderachtige jongentje die v Persie
mwoa, als Latgod er niet was en die mooie goal van Robben niet buitenspel was dan was het een topwedstrijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Easymodo het volgende:
Ik heb erg genoten van dit Oranje. Wat een topwedstrijd.
dat liet ie op het wk idd zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Maak Robben gewoon aanvoerder. Enige in het team die een echte leider is.
IsaacCuenca is het met mij eens.
Huntelaar heeft onder Lowie amper gespeeld.. anders was hij allang met 2 vingers in de neus topscorer van Oranjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat RVP topscorer aller tijden is en Huntelaar slecht, op gepaste afstand, volgt. Iets wat jij als Huntelaar fan, niet kan verwerken. Dat was toch wel duidelijk?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht was het op zich niet. Normaal gesproken wint NL makkelijk met 3-0.
Het verschil is dat Huntelaar normaal is en Van Persie niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetje
huntelaar wou van persie een high five geven, maar van persie negeerde hem volledigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Huntelaar zag ik ook niet juichen. kinderachtig jongetje
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Maak Robben gewoon aanvoerder. Enige in het team die een echte leider is.
IsaacCuenca is het met mij eens.
Omdat die minder was dan V. Persie, inderdaad. Als je Dirk Kuyt 103 wedstrijden in de Spits had gezet had die er ook wel 30 gemaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft onder Lowie amper gespeeld.. anders was hij allang met 2 vingers in de neus topscorer van Oranje
Ik kan mij hier in vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Alleen Afellay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerkt
Kuch goeie selectie kuchquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hiddink was tijdens het wk van 98 een prima coach,
Nu is het niks meer.
Is geen echte leider. Ik mag hem wel als speler maar als je aanvoerder bent en zo een reactie geeft tegenover een medespeler dan verdien je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand mag RVP in dit team heb ik gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |