Depay Huntelaar Robbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Middenveld moet gewoon met Strootman, Wijnaldum en Afellay.
Hier in Nederland zeggen we Jij en ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik en jij hebben veel visie man
[..]
Doe maar de Vrij voor BMI. Verder topquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Alleen Blind zou ik er nog uithalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Depay Huntelaar Robben
----------------Ibi
---- De Jong Strootman
Blind BMI Vlaar VdW
--------------Krul
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef S0nic het volgende:
Deze man spoort dus gewoon totaal niet, deze reactie maakt het nog erger. Echt wat een schande deze debiel.
ik ben nog niet goed geïntegreerd ;squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we Jij en ik.
komt uit rotje he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet dat Caland dit arrogante misbaksel keer op keer blijft verdedigen.
ik heb nooit gezegd dat ik een UI van zo'n marokkaanse tasjesdief zou nemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hou je aan je woord en neem die UI
of wees laf en ren weg
Het enige dat Wijnaldum in Oranje doet is een beetje in rondte rennen.. heb je weinig aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb wel het idee dat Wijnaldum defensief net iets beter dan Ibi is.
Ja Robben is de echte aanvoerder van dit elftal. Misschien in mindere mate Sneijder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
Ik wil Robben als aanvoerder. Dit soort interviews kan toch niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
Je bent jaloers dat RVP topscorer aller tijden is en Huntelaar slecht, op gepaste afstand, volgt. Iets wat jij als Huntelaar fan, niet kan verwerken. Dat was toch wel duidelijk?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:44 schreef BB-King het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |