abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145387713
hallo,

vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.

Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.

Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.

Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.

Maar help wat eng!
pi_145387761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Lijkt me een prima argument.
Hou je ons op de hoogte de komende maanden over je ervaringen? Klinkt als een topshow in wording.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:08 #3
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_145387776
Christus het moet niet gekker worden :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_145387861
Yep. dat samenwonen gaat het helemaal worden :D

Uitziet naar het vervolg topic "Ik kan hem niet meer uitstaan , ik wil weg"
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_145387870
*volg topic 8-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_145387872
Na 4 jaar heb je toch wel uitgezocht wat voor activiteiten of sportclubs er zijn er zijn in dat dorp of er omheen ?

En je word vanzelf netjes als je vriend ook netjes is. Hier hetzelfde. ik ben chaotisch en een laagje stof maakt mij niet zo veel uit. Mijn vriend die maakt de kastjes schoon als er nog niet eens stof ligt.

Merk wel dat het voor mij makkelijker is alles netjes en schoont te houden als ik bij hem ben.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:28:36 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145387900
Damn, als je in een gelovig dorp gaat wonen is je leven voorbij. ;(
Thinking about thinking of you.
pi_145387904
Nou, ik doe aan buikdansen maar dat moet ik mijn plaats blijven doen.

Verder ben ik van plan wellicht daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
pi_145387933
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.

Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:21 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145387974
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:

En waar precies staat dat dat moet..?

Je dacht, kom laat ik op het laatste moment er nog even iets over zeggen..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_145387976
quote:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Je hebt toch wel vaker bij hem geslapen ? Dan weet je toch hoe het is. Als je toen al zo iets had dit word hem niet had je de afspraak moeten maken dat hij naar jou toekomt ;)
pi_145387979
diept triest topic..
pi_145388012
quote:
Gaat helemaal goedkomen. Je wordt supergelukkig.
ProTip: Niet gaan buikdansen tijdens de kerkdienst.
pi_145388056
quote:

jouw angst,
jouw ruimte die je kwijtraakt
voor jouw gevoel een saaie plek.

gaat helemaal goed komen...
pi_145388061
quote:
nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Goede reden wel :')

Maar goed, hoe oud zijn jullie? En ook als je samenwoont kan je best wat tijd voor jezelf pakken.
pi_145388140
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.

Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:40:38 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145388153
quote:

Je komt er lekker op tijd mee. Je kamer is al opgezegd, zeker?

Oh, niet, dus. Nou, dan ga je ook nog niet echt samenwonen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145388286
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen :')
Je kan nog altijd je eigen dingen doen, een vriendin bellen of genieten van de rust. Je houdt alleen wat meer rekening met elkaar....

Maar even serieus: je moet echt niet gaan samenwonen omdat 'je het een keer wilt proberen' en 'omdat het eens een keertje tijd wordt'. Het is een flinke stap, waar beide partijen 100% achter moeten staan! Twijfel je, dan wacht je daar nog even mee. Just my 2 cents.....
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_145388345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
Naar 'een vriend'. Daar lekker buikdansen enzo uehehhehe?

En het is niet dat je verplicht niks moet doen als je samenwoont, je kan ook samen leuke dingen doen, thuis of buiten de deur.

Maar goed, met jouw instelling wordt het vast een doorslaand succes!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:48:24 #20
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_145388349
Medelijden met je vriend, die weet waarschijnlijk van niks. :N
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_145388431
Volgens mij wil je best samenwonen maar niet daar. Waarom gaan julie dan daar wonen?
pi_145388450
Heb ook met mijn vriend over mijn angst gehad. Die dacht dat het wel over zou gaan, gewoon een beetje paniek.
pi_145388494
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:54:36 #24
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_145388513
Gaat een succes worden dit
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:55:11 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145388525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
:?

Nou, dit helpt ook niet mee denk ik. Beetje harteloos hoor van je vriend.
pi_145388588
quote:
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
Dus je mag van het huis niet je eigen inbreng maken om het je eigen thuis te maken? Of misschien een heel klein beetje?

Dit wordt een topper. :P
pi_145388602
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:54 schreef Pixxie. het volgende:
Gaat een succes worden dit
Dit

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:57 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]

Toppertje word dit. :)
En dat.

Echt, kan niet misgaan.
pi_145388605
En inderdaad, in een levendige stad gaan samenwonen zo ik véél minder eng vinden. In mijn eigen stad al helemaal. En daar werkt mijn vriend, maar hij is gewoon het type niet.
pi_145388625
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef soelaas het volgende:
En inderdaad, in een levendige stad gaan samenwonen zo ik véél minder eng vinden. In mijn eigen stad al helemaal. En daar werkt mijn vriend, maar hij is gewoon het type niet.
Wat is je eigen stad, waar ga je nu wonen, wat is de afstand tussen die twee. Waarom is de keuze gevallen op 'zijn huis', en niet het jouwe, of bijvoorbeeld samen iets uitzoeken waar je je beide lekker bij voelt?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:58:54 #30
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_145388633
quote:
Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien.
Dat bepaal je altijd nog zelf
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_145388644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
:?
Nou, dit helpt ook niet mee denk ik. Beetje harteloos hoor van je vriend.
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
pi_145388653
Neem een hondje, een kookcursus, een stofzuigcursus en een pijpcursus, en je vriend zal zich geen beter huisvrouwtje kunnen wensen.
pi_145388683
quote:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
Studentenkamer xD lowlife!!!!!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:00:47 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145388689
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:00:53 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145388698
Het feit dat je dit met ons bespreekt en niet met je vriend getuigt van een domheid die met de macht van alle zwarte gaten die in dit universum te vinden zijn niet te vangen valt.

Succes en we zien het "ik heb een ander ontmoet en die is veel leuker/spannender" topic tzt wel tegemoet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_145388717
quote:
[..]
En dat is waarom jij altijd in je uppie bij mama op je zolderkamer blijft wonen.
pi_145388808
Half uur met de trein en voor herkenbaarheid laat ik de steden even weg.

Ik woon in een studentenkamer dus dat is geen optie. Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont). Maar hij is opgegroeid in de plaats waar hij nu woont en wil daar nooit meer weg. Heeft z'n moeder in de buurt en is daar gewoon gewend. Mijn vriend is nogal star, kan niet goed tegen verandering. Dus het is zijn huis, zijn plaats of niets. Terwijl reistechnisch gezien het voor geen van ons handiger is. Maar ik hou van hem en wil hem niet aandoen om iets te doen wat hij zo vervelend vindt.

@kinstown. Ik hoef niet van tevoren dingen te veranderen. Maar op ten duur wil ik toch ook dat ik woon in een huis waar ik wat veranderingen in heb aangebracht. Ik vind bijvoorbeeld zijn glazen tafel lelijk en zou graag een andere willen. Of een ander dekbed. En wellicht wat kleurige dingen. Maar allemaal in overleg. Maar wellicht ben jij net als mijn vriend daarin ;).
pi_145388810
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.
Leuk vermaak hoor, daar niet van, maar het probleem ligt toch echt bij haar.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:05:55 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145388865
je angst lijkt zich niet echt op het samenwonen te richten maar of jullie wel een goede match zijn om een toekomst op te bouwen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145388884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.
Leuk vermaak hoor, daar niet van, maar het probleem ligt toch echt bij haar.
Mwah, het is geven en nemen. Je moet zeker je grens aangeven, maar zijn grens is dus dat er niks mogelijk is. Zo werkt het ook niet in een relatie, zeker als zij haar angst uitspreekt over samenwonen zou het handig zijn als hij haar wat ruimte geeft om het ook 'haar plekje' te maken.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:31 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145388906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan.
Het is zijn goed recht om te roepen: "Er mag hier niks veranderd worden als jij hier komt wonen." Het is alleen harteloos en bijzonder dom." Sterker nog: onbegrijpelijk zelfs.

Maar wie ben ik.... :D
pi_145388931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend is nogal star, kan niet goed tegen verandering. Dus het is zijn huis, zijn plaats of niets.
dat gaat niet werken in een relatie.

als het nu al je instelling is dat je alemaal dingen doet die je niet leukvind en enkel doet 'omdat hij dat wil'... ben je zelf fout bezig juist omdat je te meegaand bent en jezelf teveel wegcijfert.
vroeger of later gaat dat gigantisch mis (om eerlijk gezegd, gezien je woorden en beschrijving denk ik dat dat misgaan nu al bezig is, omdat je overduidelijk niet dit lijkt te willen doen en het 'enkel voor hem doet')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_145388965
tvp voor over 2 weken
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:10:42 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145388995
Je moet na 4 jaar verkering toch wel weten of het een plek is waar je een beetje kunt aarden...
Zo niet: niet doen, maar als je weet dat hij daar niet weg wil zul je ook een andere knoop moeten doorhakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145389014
Echt???
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_145389031
quote:

@kinstown. Ik hoef niet van tevoren dingen te veranderen. Maar op ten duur wil ik toch ook dat ik woon in een huis waar ik wat veranderingen in heb aangebracht. Ik vind bijvoorbeeld zijn glazen tafel lelijk en zou graag een andere willen. Of een ander dekbed. En wellicht wat kleurige dingen. Maar allemaal in overleg. Maar wellicht ben jij net als mijn vriend daarin ;).
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:12:44 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389062
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.
En dat terwijl het probleem van de glazen tafel zo makkelijk op te lossen is >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145389228
hahaha ja zo moeilijk moet dat niet zijn met een glazen tafel.....wellicht kan ik tijdens het buikdansen op zijn tafel vallen ;). Hij heeft wel heel veel whiskey (jippie) dus een tafelsloopavondje...ook leuk ;)

wijvengezeik? Jij vind je inrichting zó belangrijk......
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:26:25 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389449
Ik zou er niet zelf op vallen.... je weet nooit wat voor schade dat geeft.

Maar goed;
Dat hij zijn huis niet wil verkopen kan ik me voorstellen.
Dat hij niet in een andere plaats wil wonen kan ik me ook nog voorstellen.
Dat hij verwacht dat jij zonder veranderingen in zijn huis komt wonen is niet heel realistisch van hem, tenzij het werkelijk zijn bedoeling is dat jij in zijn huis komt wonen, maar dan moet je het geen samenwonen noemen.

Als jij er niet ook jouw huis van mag maken dan ben je gewoon een kostganger, en dan moet je je afvragen of je niet veel liever op je eigen kamer in de stad blijft wonen.

En nee, je hoeft niet gelijk voor een vermogen nieuwe spullen te kopen, en nee, zijn spullen hoeven ook niet gelijk op marktplaats of naar de kringloop, laat hem het spul wat jij wilt vervangen eerst maar opslaan (garage/zolder), mocht het dan toch einde relatie/samenwonen betekenen dan kan hij weer heerlijk z'n glazen tafel poetsen.

Dat alleen al is trouwens reden genoeg om als sloddervos geen glazen tafel te willen; je ziet er alles op en blijft poetsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:28:21 #50
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145389498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef AgLarrr het volgende:

Succes en we zien het "ik heb een ander ontmoet en die is veel leuker/spannender" topic tzt wel tegemoet.
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen? :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:55 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145389537
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen? :')
Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.

vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:28 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389605
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).

Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel liever in zo'n dorp woont dan in de stad, het is alleen een beetje dom als het moeder-excuus daarvoor wordt aangevoerd, helemaal richting je verkering.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:44 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145389618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:29 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:35:53 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145389713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).

Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel liever in zo'n dorp woont dan in de stad, het is alleen een beetje dom als het moeder-excuus daarvoor wordt aangevoerd, helemaal richting je verkering.
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:36:24 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145389734
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.
Eens, wordt een pijnlijke les. Een les die ze met gezond verstand niet nodig gehad zou hebben, maar enfin "ze heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden". Dan zet je onmiddelijk alle ratio overboord natuurlijk.

vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:37:54 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_145389778
quote:
Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.

Of dit gaat heel hard in elkaar storten, of jij gaat jezelf wegcijferen en er verpieteren. Succes.
Ik ga naar huis.
pi_145389843
Naar een dorp verhuizen omdat je bij een kerel wil zijn waar je niet eens zeker van weet of je er mee samen wil wonen. Succes gegarandeerd. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:42:04 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389929
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.
Neemt niet weg dat de aanwezigheid van je moeder altijd dom is om aan te voeren, en helemaal richting je verkering.
Tenzij je 3 bent O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:19 #59
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145390121
* Toekito pakt koffie en cake
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:52:35 #60
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_145390277
Je angst is terecht. Ik zou voorlopig niet gaan samenwonen met deze man.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:53:44 #61
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_145390311
Ik voorzie binnen niet al te lange tijd een nieuw topic van TS :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:54 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145390378
Pfrt, succesformule dit.

Eens met Revanches. Kort maar precies met de spijker op de kop.

Ik zou het eerlijk gezegd (te laat zeker hé?) eerst even een proefmaandje draaien om te kijken of het echt zo verschrikkelijk is als je denkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:57:29 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145390437
Wat lees ik nu weer :')

Bestaan er echt zulke mensen als TS? Dit is een grap, toch? Toch?!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145390490
Ik heb veel gesprekken met hem hierover gehad. En ook gezegd hoe ik het graag wil. Alleen, hij is meer star dan ik. Het is ook uit geweest tussen ons. Hij wilde namelijk kinderen en ik niet. Toen het uitwas bleef hij heel depressief. En hij heeft gezegd uiteindelijk dat hij geen kinderen meer wil. Dus ik zie dat ook als een grote concessie van zijn kant. We zijn in de praktische zaken samen niet zo goed. Maar onze liefde en passie is zeer groot.

Bovendien, sta ik al heel lang ingeschreven bij de gemeente. Ik wil toch weg uit mijn studentenkamer. Dus áls het wat lukt heb ik zo iets nieuws. Bovendien houd ik mijn kamer nog een tijdje aan.

Maar dit is rationeel, emotioneel vind ik dus vooral eng.
pi_145390510
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat lees ik nu weer :')
Bestaan er echt zulke mensen als TS? Dit is een grap, toch? Toch?!
ze probeert haarzelf voor te doen als kuis meisje die niet veel durft, terwijl ze eigenlijk zo'n meid is die 24KG te zwaar weegt en alles doet ivm low self esteem
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:01:54 #66
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145390597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef soelaas het volgende:
Ik heb veel gesprekken met hem hierover gehad. En ook gezegd hoe ik het graag wil. Alleen, hij is meer star dan ik. Het is ook uit geweest tussen ons. Hij wilde namelijk kinderen en ik niet. Toen het uitwas bleef hij heel depressief. En hij heeft gezegd uiteindelijk dat hij geen kinderen meer wil. Dus ik zie dat ook als een grote concessie van zijn kant. We zijn in de praktische zaken samen niet zo goed. Maar onze liefde en passie is zeer groot.
Bovendien, sta ik al heel lang ingeschreven bij de gemeente. Ik wil toch weg uit mijn studentenkamer. Dus áls het wat lukt heb ik zo iets nieuws. Bovendien houd ik mijn kamer nog een tijdje aan.
Maar dit is rationeel, emotioneel vind ik dus vooral eng.
Het wordt steeds mooier... jij denkt echt dat hij geen kinderen meer wil? Wedden dat hij er weer over gaat beginnen?

pi_145390711
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:07:18 #68
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145390794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
Nouwjah, je angst lijkt me dan terecht. Want je weet stiekem dus zelf ook wel wat er vroeg of laat duidelijk gaat worden. Je gaat je de tyfus vervelen, moet consessies doen waar je niet achter staat en krijgt zeer waarschijnlijk te maken met iemand die toch echt wel kinderen wil.

Waarom doe je dit jezelf aan?

pi_145390838
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.

Of dit gaat heel hard in elkaar storten, of jij gaat jezelf wegcijferen en er verpieteren. Succes.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:08:51 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145390854
Ik hoop voor jullie dat het werkt, maar ik denk dat jullie allebei concessies doen die niet bij je persoonlijkheid/natuur passen, en je kunt nou eenmaal geen kinderen tegen een glazen tafel wegstrepen.

Dat je allebei concessies doet maakt niet dat het onder de streep "eerlijk" is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391008
Omdat we het zonder elkaar hebben geprobeerd en daar werden we allebei niet gelukkig van. Ik wil zeker weten of dit wat wordt of niet. Ik hou enorm van hem en wil hier gewoon zekerheid in. Momenteel gaat het heel goed tussen ons. En iemand kan natuurlijk wel zijn doelen in het leven veranderen. Hij heeft lang de tijd gehad om erover na te denken. En ik heb hem ook echt gestimuleerd verder te zoeken, maar dat wilde hij echt niet. Maar de angst dat het weer een probleem ben heb ik wel, want die kans is er zeker. Ik ben altijd heel rationeel geweest in de liefde. Maar van deze man hou ik enorm veel en dan merk ik dat emoties ook mee gaan spelen.
pi_145391127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Echt een toppertje dit. Bij elkaar terugkomen vanwege depressies en andere moeilijkheden, maar niet in willen zien dat je eigenlijk op geen enkele manier compatible bent. Wedden dat na 3 maanden samenwonen hij je zwanger wil prikken?

Gewoon eens goed in de spiegel kijken, beseffen dat jullie te verschillend denken/voelen over essentiele punten, en er lekker een streep onder zetten.

Kan hij iemand zoeken die in dat dorp wil wonen en wil werpen, en kan jij iemand zoeken die géén kids wil en in de stad wil blijven ^O^

Hoe oud zijn jullie? Nogal relevant voor het verhaal, zeker nu dat hele kinderengeneuzel om de hoek komt.
pi_145391134
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
pi_145391171
haha mooi topiccie
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_145391174
hij is 37 ik 30
pi_145391285
Maar je ziet toch zelf ook wel dat dit niet gaat werken?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_145391483
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
pi_145391536
Wat een starre autist die vriend. Als hij niet flexibeler wordt dan gaat het nog een leuke relatie worden.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:27:18 #79
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145391558
Wacht ff, je bent 30 en bent bang je studentenkamer op te geven?
pi_145391633
Sterkte. Dit gaat niet slagen vrees ik.
pi_145391643
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
pi_145391654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef soelaas het volgende:
hij is 37 ik 30
Grow the fuck up :') Echt waar. Ik vroeg het omdat je echt klinkt als een onzeker vogeltje van een jaar of 19.
pi_145391662
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef soelaas het volgende:
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
Eet dat nou lastig, met zo'n bord voor je kop?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:30:52 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Dat zijn echt dingen die je niet tegen elkaar kunt wegstrepen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
Studeer je ook nog? Maar werkelijk waar, kijk er eens enigszins objectief naar, dit gaat 'm niet worden. Hij wil gewoon nog steeds kinderen, dat stop je niet zo even weg. En gezien zijn (en jouw) leeftijd gaat dat echt eeuwig tussen je in staan als je nog een paar jaar doormoddert en het dan 'te laat' is.
pi_145391731
quote:
En jou vriend is net zo erg aan de woonplaats gehecht als waar jullie nu gaan "samen" wonen?
pi_145391738
Voor de beeldvorming. Waar woon jij en waar woont jouw vriend?
pi_145391741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Sorry maar als de een een kinderwens heeft en de andere pertinent niet dan is er maar een weg en dat is uit elkaar gaan. Anders loopt dat altijd verkeerd af,

Zo is dat bij een ook gegaan en bij een kennis. Dat liep op den duur gewoon kapot omdat er een toch een gezin wilde.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:33:34 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391760
quote:
Je wilt dus helemaal niet in Schubbekutteveen met hem wonen, je wilt gewoon een appartementje in de stad.
Wat is nu je bedoeling dan? Toch even gaan samenwonen om te bewijzen dat het niet werkt?
Kun je straks ongegeneerd naar je appartementje in de stad verhuizen, terwijl je dat nu niet kunt doen zonder je verkering uit te maken, want na 4 jaar verkering nog andere woonruimte gaan zoeken die duidelijk alleen voor jou is, is geen teken dat je werkelijk samen iets wilt opbouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391784
Ik ben afgestudeerd in chemie.

Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.

Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
pi_145391801
quote:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont). Maar hij is opgegroeid in de plaats waar hij nu woont en wil daar nooit meer weg.

Maar ik hou van hem en wil hem niet aandoen om iets te doen wat hij zo vervelend vindt.
Wat is het nou? Je wil op zich dus een appartement in de plaats waar hij nu woont?

Dus doe je maar iets wat je zelf vervelend vindt en eigenlijk niet wil? Nee, dat gaat inderdaad prima werken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145391802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
hihi trolletje. nieuwe account van dondersgat?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:35:50 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391834
Een relatie is echt niet in balans omdat je allebei heel belangrijke zaken voor de ander opzij gezet hebt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391852
oh jullie lezen niet.

Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).

Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
pi_145391858
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
pi_145391905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Denk je nu echt dat iemand het onderdrukken van een kinderwens gaat volhouden?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:05 #97
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145391910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Als je nou even een paar posts leest voordat je reageert....
pi_145391945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik kan prima lezen.

quote:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont).
pi_145391963
oh ik bedoel werkt
pi_145391983
hij werkt bij mij in de straat
pi_145391990
quote:
oh jullie lezen niet.
Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).
HET. WERKT. NIET.

Besef dat nou als eerste eens. Je gaat nu beide onwijze concessies doen tegen je zin. Dat kan gewoon niet goed gaan.
pi_145392025
@loveless. Denk je aan je bloeddruk?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:42:36 #103
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef soelaas het volgende:
Haha, goede counter
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:43:47 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145392088
quote:
oh jullie lezen niet.
We lezen prima, en tussen de regels door staat eigenlijk dat je een appartementje in de stad een prettiger idee vindt dan in zijn huis tussen zijn spullen...
En wie niet eigenlijk :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145392104
Het ligt er dus aan wie van jullie het beste kan aarden ergens anders. Aangezien hij zo star is, op het autistische af, denk ik dat jij degene bent die een consessie moet doen. En als je dat niet blijkt te kunnen, kun je of doorgaan zoals jullie nu wonen (half uur van elkaar af), of het gaat uit.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:44:45 #106
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392114
Eigenlijk is er niemand die hier een zinnig woord over kan zeggen.. Of het werkt? Tsja, er is maar 1 manier om daar achter te komen. Volgens mij heb je maar 2 opties, niet met hem gaan samenwonen in zijn woonplaats (en dus einde relatie lijkt mij) of het gewoon proberen en zien waar het schip eventueel strandt. Je hoort wel vaker dat stadsmensen bang zijn voor rustige dorpjes en andersom, maar achteraf kan dat allemaal reuze meevallen.

Hoe ver ligt zijn woonplaats eigenlijk van jouw woonplaats?
pi_145392129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef soelaas het volgende:
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Daarom zeg ik het.
Dit gaat hoe dan ook stress geven, je zal het weg willen stoppen omdat je wil dat het werkt.
Echt, denk na meisje!
pi_145392174
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het ligt er dus aan wie van jullie zich het beste kan aarden ergens anders. Aangezien hij zo star is, op het autistische af, denk ik dat jij degene bent die een consessie moet doen. En als je dat niet blijkt te kunnen, kun je of doorgaan zoals jullie nu wonen (half uur van elkaar af), of het gaat uit.
pi_145392213
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef iScream. het volgende:
Eigenlijk is er niemand die hier een zinnig woord over kan zeggen.. Of het werkt? Tsja, er is maar 1 manier om daar achter te komen. Volgens mij heb je maar 2 opties, niet met hem gaan samenwonen in zijn woonplaats (en dus einde relatie lijkt mij) of het gewoon proberen en zien waar het schip eventueel strandt. Je hoort wel vaker dat stadsmensen bang zijn voor rustige dorpjes en andersom, maar achteraf kan dat allemaal reuze meevallen.
Hoe ver ligt zijn woonplaats eigenlijk van jouw woonplaats?
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's all ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:49:42 #110
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392267
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Zoev het volgende:
[..]
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Daarom zeg ik het.
Dit gaat hoe dan ook stress geven, je zal het weg willen stoppen omdat je wil dat het werkt.
Echt, denk na meisje!
Wat is dit nou weer voor onzin? Conversiestoornis heeft te maken met acute stress. Stress die dus uit het niets ineens zich voordoet, is hier niet echt van toepassing lijkt me.. En wat is dan de kans dat dit leidt tot een conversiestoornis?
pi_145392313
conversiestoornis heeft een vriendin van me. Gelukkig hoef ik niet zo ver te verhuizen van mijn lievelingsplaats als dat jij het zoekt in je post...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:51:34 #112
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392322
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef soelaas het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's all ;)
Dat snap ik. Het is gewoon een hele stap om je hebben en houden op te geven en bij een ander in te trekken. Mag je overigens wel van hem verwachten dat hij zijn best doet om het jullie thuis te maken, in plaats van zijn thuis waar jij toevallig bij in woont.

Ik heb zelf ook een koopwoning waar mijn vriendin bij ingetrokken is, uiteraard daarbij er wel voor gezorgd dat zij zich ook thuis voelt (inrichting beetje aanpassen aan haar smaak etc.). Dit mag je best van hem eisen vind ik..

Hoe ver (km) ga je nu verhuizen dan?
pi_145392346
En over wat ik het liefste wil. Met mijn vriend zonder kinderen in mijn plaats wonen. Maar ik ga voor de liefde kijken of ik kan aarden.
pi_145392389
@iscream. Ik ga 35 km verhuizen. Gelukkig woont hij naast een trein station en ben ik met een half uur in de stad.....en vriendinnen hebben al beloofd dat ik af en toe bij hen kan slapen als het laat wordt.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:55:39 #115
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:53 schreef soelaas het volgende:
@iscream. Ik ga 35 km verhuizen. Gelukkig woont hij naast een trein station en ben ik met een half uur in de stad.....en vriendinnen hebben al beloofd dat ik af en toe bij hen kan slapen als het laat wordt.
Dat maakt de stap al een heel stuk kleiner dan wanneer je 150 km verderop gaat wonen.. Uiteraard zul je enorm moeten wennen, het is gewoon een grote stap van stad naar dorp (ofzo). Maar alles went.. Ik zou nog wel met je vriend in gesprek gaan om zijn huis ook enigszins aan te passen aan jouw smaak, anders ga je je nooit thuis voelen..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:56:45 #116
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145392486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:52 schreef soelaas het volgende:
En over wat ik het liefste wil. Met mijn vriend zonder kinderen in mijn plaats wonen. Maar ik ga voor de liefde kijken of ik kan aarden.
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.

pi_145392586
Ook geen medelijden met die arme herten dan?
pi_145392613
Die 35 km en het dorp is het probleem niet. Het is vooral dat hij een kinderwens heeft en jij niet. Dat gaat opbreken.
pi_145392651
Er zijn twee grote risico's

Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:02:57 #120
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145392657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..

En lijkt mij dat het moment toch ooit zal moeten komen, je hele leven lang apart van elkaar wonen is ook niet echt de bedoeling lijkt me..
pi_145392697
Goed bezig :')
pi_145392704
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef iScream. het volgende:
[..]
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..
En lijkt mij dat het moment toch ooit zal moeten komen, je hele leven lang apart van elkaar wonen is ook niet echt de bedoeling lijkt me..
Precies dit. Ik kan er niet veel meer aan toevoegen. Ik ga even wat anders doen mensen! Bedankt voor de betrokkenheid.
pi_145392854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Natuurlijk wil hij dat. Dat is een wens die een hele grote invloed op je leven heeft. En wanneer je echt kinderen wilt en je kan ze niet krijgen dan is dat iets dat iemand altijd blijft achtervolgen.
pi_145392903
quote:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Ik denk beide :Y

Hoe ga je verhuizen vandaag, alleen een tasje met een onderbroek en je tandenborstel?
Hoeveel kastruimte krijg je?
Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:43:34 #125
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_145394081
:')
En altijd het laatste woord.
pi_145394178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Precies, bookmark TS maar vast, over 3 maanden komt het topic dat ze doodongelukkig is, heimwee heeft, klaar is met haar vriend omdat hij weer over kinderen aan het zeiken is, en dat ze écht geen idee heeft hoe het zover is gekomen...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:21:05 #127
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145395545
quote:

Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:24:10 #128
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_145395688
30 jaar en nog op een studentenkamer wonen :')
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:36:02 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145396133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:36:59 #130
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_145396162
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.
als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:39:35 #131
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_145396249
quote:
Ik ben bang dat jouw gevoelens terecht zijn. Houden van is iets heel anders dan je eigen woonomgeving opgeven.

Ik wens je veel sterkte, ik denk dat je dat nodig hebt.
sorry.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:39:35 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145396250
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.
Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:42:03 #133
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_145396348
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.
huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:44:50 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145396438
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Gunner het volgende:

[..]

huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?
Ah, nog zo'n gebrek. Ik moet mij wel persoonlijk aangesproken voelen om me aan jouw uitspraken te storen. Er kan geen andere reden zijn.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:48:41 #135
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_145396576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
Afhankelijk van de stad , kan het een eeuwigheid duren voordat je een beter huis hebt en kopen is niet altijd een oplossing.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_145398236
quote:
hallo,
Maar help wat eng!
Ik heb sinds een half jaar mijn eigen huis gekocht en uiteraard wilde mijn vriendin bij me intrekken.
Ik heb dit geweigerd om meerdere redenen..
De meeste mensen denken ah fijn heerlijk samenwonen, maar een klein aantal mensen kan hier echt bang om worden. Ik oa ook dus..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:52:01 #137
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145400554
quote:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Draai het eens om... wel kinderen maar in jouw stad samen wonen? Wat zou daar uit komen?
Bij de meeste vrouwen die het hardst roepen dat ze geen kinderen willen gaan de eierstokken uiteindelijk toch rammelen...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145402835
Kinderen is en blijft een NEE. Ik heb het nog veel liever uit dan dat ik kinderen zou moeten gaan baren. Heb hier ook lang over nagedacht. En het is dus ook een half jaar om deze reden uit geweest. Als ik hierover zou twijfelen had ik dit allang gedaan.
pi_145402871
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
pi_145403040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werkt
pi_145403126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:19 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werkt
Precies! Sta gelukkig al zo lang ingeschreven bij de gemeente waar ik wil wonen dat ik wel wat kan krijgen (zeker als het even duurt voor het mis gaat ;)).

Risico nemen voor de liefde, niet gedacht ooit te zullen doen ;).
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:24:26 #142
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_145403191
quote:
Jezus wat is dit voor een bekropen klootzak? :')

En daarmee wil jij gaan samenwonen? Have fun -O-
pi_145403623
quote:

[..]

ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woonde :{
compact en kleverig.
pi_145403696
Ik zou het niet (meer) doen, samen gaan wonen met iemand die star vasthoudt aan zijn eigen ding en me niet tegemoet wil komen.
Je loopt t risico teveel van jezelf te verliezen.
compact en kleverig.
pi_145403731
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woonde :{
Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.
Dat laat ik niet overhoop halen door mijn vriendin. Tenzij we samen iets zouden kopen/huren.
pi_145403803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.
Dat laat ik niet overhoop halen door mijn vriendin. Tenzij we samen iets zouden kopen/huren.
dat kan, ik vind dat geen goede insteek.
Als jullie samen gaan wonen, is het misschien op papier nog jouw huis, maar zij moet ook haar ei kwijt kunnen en zich thuisvoelen imo.
Ik vind wat jij zegt dus onzin. ^O^
compact en kleverig.
pi_145404076
Ben je al verhuist?
Twiddel
pi_145404234
Volgens mij heeft TS een beetje last van bindingsangst. Die zooi die je nu doet kun je ook doen als je met je vriend samenwoont.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_145404571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:

[..]

pi_145404620
TVP-tje voor de onvermijdbare "I told you so!"
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:15:08 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145404813
Het is toch de bedoeling dat als je gaat samenwonen dat je dat doet op een plek waar je beiden achter staat en dat je er met plezier naar uit kijkt.

Maar dat zal wel aan mij liggen :+
pi_145422153
En hoe is de eerste nacht gegaan ;)
BlaBlaBla
pi_145425485
HAHAHAHAHAHA TS
pi_145425510
Doe. Het. Niet.

Serieus, je gaat er doodongelukkig van worden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145437007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Mijn moeder is op haar 19e getrouwd en met mijn vader gaan samenwonen. Nu zijn mijn ouders nog steeds gelukkig getrouwd, dus waar heb je het over?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:24:49 #156
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_145438272
Ha, deze lijkt me leuk om te blijven volgen. Gaat vast prima daar.
pi_145438456
Ts is een vuile ransbak
Ik zwaai naar dieren.
pi_145483292
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mijn moeder is op haar 19e getrouwd en met mijn vader gaan samenwonen. Nu zijn mijn ouders nog steeds gelukkig getrouwd, dus waar heb je het over?
Prima dat kan inderdaad, maar ik ken meer mensen die door te vroeg dit soort acties hebben ondernomen nu het gevoel hebben iets misgelopen te hebben in hun jeugd. Ik zou niet willen ruilen, maar goed om te horen dat het bij je ouders wel goed is gegaan (maar goed dat was ook een hele andere tijd, ook iets om mee te nemen).
  maandag 13 oktober 2014 @ 09:33:05 #159
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_145483319
ikke, ikke en ikke en mijn vriendje mag stikken
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
pi_145483454
Lekkere vriend, die jou geheel niet tegemoet komt qua woonwensen.
Ik zou er toch nog een goed over nadenken :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_145486905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:11 schreef soelaas het volgende:
Kinderen is en blijft een NEE. Ik heb het nog veel liever uit dan dat ik kinderen zou moeten gaan baren. Heb hier ook lang over nagedacht. En het is dus ook een half jaar om deze reden uit geweest. Als ik hierover zou twijfelen had ik dit allang gedaan.
Dan zit er niets anders op dan het uit te maken. Een kinderwens is doorgaans sterker dan een enkele relatie.

Jullie vinden wel weer iemand anders die beter past.
pi_145492515
Ok, dit wordt een succes!
pi_145493358
quote:

Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Jij bent 21?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145493441
Update TS?

Overigens komt ze over als een heel stabiel persoon, dus komt vast goed allemaal.
pi_145494764
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Update TS?

Overigens komt ze over als een heel stabiel persoon, dus komt vast goed allemaal.
Oh dat is nog beter. Samenwonen met iemand die niet gelukkig is op alle fronten. Dikke prima.
pi_145500655
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Update TS?
Dat is 5 maand geleden, een beetje flauw om dat op te rakelen.
pi_145500755
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is 5 maand geleden, een beetje flauw om dat op te rakelen.
Wat is 5 maanden nou op een mensenleven. Als je 5 maanden geleden nog dusdanig van het padje af was dat je opgenomen moest worden bij de crisisopvang ben je echt niet nu ineens compleet genezen.
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:45:28 #168
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_145500930
Ik mis de TS.
Ik ga naar huis.
pi_145500945
Ik mis nietz :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:52:16 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145501231
Ok, kan iemand me uitleggen waarom je gaat samenwonen als je daar zelf niet 100% achter staat? Samenwonen is niet zomaar iets dat je zo even besluit, het is iets dat je leven gewoon veranderd. TS komt op mij een beetje naïef over waarbij ik me afvraag of de relatie van haar met haar vriend op deze manier nog lang stand gaat houden aangezien hier duidelijk iets 'scheef' zit. En neem van mij aan, dat is vaak het begin van het einde, zeker als je dat zelf niet ziet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145502034
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef yats het volgende:
Ok, kan iemand me uitleggen waarom je gaat samenwonen als je daar zelf niet 100% achter staat? Samenwonen is niet zomaar iets dat je zo even besluit, het is iets dat je leven gewoon veranderd. TS komt op mij een beetje naïef over waarbij ik me afvraag of de relatie van haar met haar vriend op deze manier nog lang stand gaat houden aangezien hier duidelijk iets 'scheef' zit. En neem van mij aan, dat is vaak het begin van het einde, zeker als je dat zelf niet ziet.
Omdat ze na 4 jaar het idee heeft dat 'het hoort' om de volgende stap te nemen. Inderdaad geen slim plan als je daar niet volledig achter staat en bovendien aangeeft in het verleden veel problemen in je relatie te hebben gehad...
pi_145502280
En hoe bevalt het?
Ik zwaai naar dieren.
pi_145506769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch de bedoeling dat als je gaat samenwonen dat je dat doet op een plek waar je beiden achter staat en dat je er met plezier naar uit kijkt.
Maar dat zal wel aan mij liggen :+
Ja dat was mijn idee ook, maar kennelijk moet iemand zich volstrekt in het keurslijf van de ander gaan leven.
  PR en moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:58:19 #174
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145519670
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om te gaan samenwonen als je dat eigenlijk helemaal niet wilt :')
Succes met je relatie enzo :')14.gif
Fuck the EBU.
pi_145519683
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om te gaan samenwonen als je dat eigenlijk helemaal niet wilt :')
Succes met je relatie enzo :')[ afbeelding ]
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  PR en moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 02:00:53 #176
288245 crew  Moira
pi_145519705
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan? :{w
Fuck the EBU.
pi_145519752
En is TS al vreemdgegaan?
pi_145519758
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan? :{w
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  PR en moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 02:06:59 #179
288245 crew  Moira
pi_145519767
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
Zo ging 't wel zo'n beetje ja :7
Fuck the EBU.
pi_145519849
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand beweert zijn/haar kinderwens op te geven, maar dat zijn/haar partner later toch (onbewust) kwalijk gaat nemen.
En dan komen ze opeens iemand tegen die heel graag kinderen wil..

Ik kan sowieso niet echt begrijpen dat je het samenwonen wil doorzetten, aangezien ik uit je posts aanneem dat je er enorm tegen opziet.
Het zal vast altijd spannend zijn, maar volgens mij moet je er grotendeels juist veel zin in hebben.

Ik denk trouwens ook dat het anders is om in een kantenklaar huis bij iemand in te trekken, dan samen een nieuw huisje kopen/huren, samen inrichten, blabla. Maar dat zit er zeker niet in?
pi_145561660
hallo allemaal!

zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!

Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.

Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.

tot zo ver de update...

SHOOT!
pi_145562014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Nou mooi hoor...

Hollywood had het niet beter kunnen bedenken :)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:35:14 #183
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_145563479
gwn proberen tog jwz
Gr gr. de KLB Keizer
pi_145563760
Hoe lang zal TS dit verhaaltje blijven volhouden?

't Is nu nog logeren. Alleen komt ze er over een tijdje achter dat het logeren tot in den eeuwigheid gaat worden.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:41:22 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145567580
quote:
hallo allemaal!
tot zo ver de update...
SHOOT!
Bedankt voor de update, dit klinkt in ieder geval alsof het nog best eens zou kunnen werken in plaats van dat je kicking and screaming de burgerlijkheid ingetrokken wordt.
Vrijheid
pi_145633620
TVP. Over een jaartje is ze zwanger, gaan ze trouwen en leven nog lang en gelukkig in hun vinexhuisje. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:54:23 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_145667093
Waarom niet samenwonen in een toffe stad? :?
pi_145667980
quote:
hallo allemaal!

tot zo ver de update...

SHOOT!
Wacht maar totdat de compelxiteit toeslaat
pi_145668931
Zorgen dat je een eigen ruimte hebt om je in terug te trekken als het nodig is. Verder gewoon doorgaan totdat de relatie niet meer leuk is (en nee ik bedoel niet dat er een einde aan hoeft te komen, slechts dat je je niet moet laten leiden door angsten en objectief voor jezelf moet proberen te bepalen of het het waard is of niet). Je niet laten leiden door angsten e.d. (tenzij gegrond natuurlijk) want dat blijft misschien altijd zo (ook bij anderen) en dan belemmer je jezelf alleen maar.

En als je vriend goed genoeg weet wat hij moet doen kan kinderen wel. Ik weet niet welke eigenschappen jij hebt... als ze te erg zijn of specifiek gericht op bepaalde zaken kan je het misschien beter niet doen nee (kinderen krijgen). Maar ik zou er met je vriend, huisarts, psycholoog e.d. over hebben om te bepalen of het kan of niet. Je wil ook niet later denken van 'had ik het nu toch maar gedaan'. Gaat om informatievergaring wat dat betreft en dat heb jij nog niet genoeg gedaan.

Goed nadenken, objectief, en controleren of deze redenaties objectief zijn bij anderen (vrienden maar ook mensen die er elke dag mee bezig zijn zoals psychologen). Lijkt me vrij verstandig omdat het om nogal grote beslissingen gaat, dus waarom dan niet zoveel mogelijk doen als mogelijk is? Je hebt er de rest van je leven alleen maar profijt van, en ja ook als het een negatief advies is. Dan weet je namelijk dat je het beste hebt gedaan en hoef je later niet te twijfelen over je keuzes (of in ieder geval heb je dan gegronde aard om te beseffen dat wat je hebt gedaan goed was).
pi_145772072
Het klinkt gewoon alsof je er zelf nog lang niet klaar voor bent, TS.
pi_145852114
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.

Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?

Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.

Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
pi_145852171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef soelaas het volgende:
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.

Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?

Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.

Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen 'de meeste relaties lopen ooit wel stuk' of 'ik ga samenwonen maar zie er eigenlijk niks in'.
pi_145852330
Dat snap ik. Maar dat was voornamelijk een bui (cold feet). Maarreh zit jij áltijd op FOK?
pi_147772541
Even een volgende tussenstand:

het is uit.

Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen ;).
pi_147772573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:

het is uit.

Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen ;).
pi_147772590
pi_147772657
quote:

Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan.
Eh, wat?

Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.

In ieder geval, sterkte ermee :)
pi_147772704
huh, waarom kom je daar nu pas mee? Ik snap het niet
pi_147772719
Wot
  zaterdag 20 december 2014 @ 13:46:47 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147772849
Dr Phil zegt het altijd: de griep is een echte relatietest.

Hij heeft weer gelijk.

quote:
Dr. Phil has said that you shouldn't get married until your partner has seen you with the flu ...
pi_147772944
Relatie beëindigd door een griepje. Als mijn vader niet overleden was, waren mijn ouders nu 49jaar getrouwd. Die zijn net samen gekomen door een griepje.
pi_147773971
w0t?
  zaterdag 20 december 2014 @ 15:21:15 #203
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147775296
Mooi hoe de reacties aan het begin van dit topic allemaal te niet worden geslagen middenin ongeveer, en dan aan het eind bleken ze toch waar te zijn. :')
pi_147775353
Sorry hoor, maar _O- . Ik vind het heel lullig voor je hoor, ik gun het je ook niet, maar uitmaken vanwege een griepje? Dat vind ik lachwekkend
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_147775952
Als je dit soort topics leest ben je helemaal niet meer verbaasd dat zoveel huwelijken stranden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147775979
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Harmankardon het volgende:

Eh, wat?

Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.

In ieder geval, sterkte ermee :)
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Manager PR/Moderator zaterdag 20 december 2014 @ 16:14:11 #207
269689 crew  Viv
pi_147776599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild. :D 8)7 _O- ;(
pi_147776670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef ViviRAWRS het volgende:

Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild. :D 8)7 _O- ;(
Kinderen, heel handig als je graag alles steeds hetzelfde wilt 8-)
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:19:43 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147776793
En TS had haar eigen woonruimte aangehouden neem ik aan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147776844
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef Leandra het volgende:
En TS had haar eigen woonruimte aangehouden neem ik aan?
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:23:52 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147776921
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:25:10 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147776949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:

Hmmz.... is het in die 2 maanden wel of niet opgezegd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147778210
OMG. Door een griepje :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:23:40 #214
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_147778290
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef kipptje het volgende:
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen :')

Idd...

Dat is pas als je kinderen krijgt. :P
pi_147778581
Hij kon de verandering niet aan toen jij plotseling griep kreeg? :D Dan weer wel een snottebel op je bovenlip en dan weer niet is ook vrij heftig. Ik snap dat wel.
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:53:21 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147778962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hij kon de verandering niet aan toen jij plotseling griep kreeg? :D Dan weer wel een snottebel op je bovenlip en dan weer niet is ook vrij heftig. Ik snap dat wel.
Heb jij gratie gekregen?!
pi_147779096
Troll :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 december 2014 @ 18:23:22 #218
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147779636
Ha.... HAAAAAAAAAAAA........ haaaaaaaa.... hatsjoeee!!!

:{w

Het is uit...

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147779639
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb jij gratie gekregen?!
Ja, Danny gepijpt
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2014 @ 18:30:12 #220
137949 Disana
pi_147779816
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja, Danny gepijpt
Ah, fijn.
pi_147779922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, fijn.
Ervaring mee?
pi_147779942
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Christus het moet niet gekker worden :')
Dat dus, verder heb ik het topic niet gelezen.
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2014 @ 18:34:38 #223
137949 Disana
pi_147779953
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Een ban van 48 uur en een van 6 weken. Maar ik bedoel dat ik het mooi vind dat Oognip weer mee mag doen.
pi_147780145
Twee maanden volgehouden dus.

Tja.
Do what you love, love what you do!
pi_147780242
Alleen de eerste pagina gelezen, maar dit is een fake topic neem ik aan? :+
pi_147780548
quote:

het is uit.

Die gast moet wel een FOK!ker zijn :')

Griep duurt toch hoogstens 3 dagen? Wat een kneus. Hoelang is het al uit?

Je kan in ieder geval lekker rond neuken met de feestdagen :)
pi_147781211
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef habitue het volgende:
Troll :')
Nee gewoon niet helemaal 100:
R&P / Opname pitstop Zeist, iemand ervaring?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147781382
Ik gok dat het "griepje" maar het halve verhaal is, maargoed ;)
Do what you love, love what you do!
  PR en moderator zaterdag 20 december 2014 @ 19:18:13 #229
288245 crew  Moira
pi_147781461
quote:
het is uit.
Goh, wat een verassing.

Was al op zoek naar deze post toen ik zag dattie gekickt was :')
Fuck the EBU.
  zaterdag 20 december 2014 @ 19:22:08 #230
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147781618
Griep. Kanniewaarzijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147781720
Edit: niet gevonden, het duurde geen 10 jaar :')
  zaterdag 20 december 2014 @ 19:36:37 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147782121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Alleen de eerste pagina gelezen, maar dit is een fake topic neem ik aan? :+
In dat geval wel punten voor de inzet door aan het begin van de kerstvakantie zo'n update te plaatsen.
Uit omdat hij er niet tegen kon dat ze griep had _O_

Echt.... briljant toch?
- Waarom ging het uit met je ex?
- Ik kreeg griep en hij kon er niet mee omgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 20 december 2014 @ 20:57:26 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147785287
quote:

het is uit.

Godverdomme :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Manager PR/Moderator zaterdag 20 december 2014 @ 20:57:29 #234
269689 crew  Viv
pi_147785289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef Leandra het volgende:
Echt.... briljant toch?
- Waarom ging het uit met je ex?
- Ik kreeg griep en hij kon er niet mee omgaan.
Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is. 8)7
pi_147785415
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is. 8)7
Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNed
pi_147785753
quote:

het is uit.

Wees blij dat je van zo'n enorme mongool af bent.
pi_147792356
Wow, wat een topic. :')
pi_147793024
Godver _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_147794042
Uit vanwege een griepje? :{ Dan doe je toch iets verkeerd..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_147794134
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.

Ik kom er nu mee omdat het een update is...
pi_147794643
Maar je bent nu wel terug in je leuke studentenkamer en gaat een huisje in de binnenstad huren met al je opgespaarde punten?
pi_147798347
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.

Hoe lang duurde je griep dan?

Volgens mij is het niet de echte reden, maar meer een druppel.
pi_147798450
Kan nooit het hele verhaal zijn dit :')
pi_147798799
Om een griepje.. Leest als:

Zullen we lieverd?
- Nee dank je ik voel me niet zo lekker...
Dan breng ik je wel naar je moeder.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  PR en moderator zondag 21 december 2014 @ 13:25:48 #245
288245 crew  Moira
pi_147798800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNed
Link please!
Fuck the EBU.
pi_147809143
WTF momentje van de week dit.. 'Onze relatie is over omdat ik griep kreeg.'
  zondag 21 december 2014 @ 20:25:48 #247
338319 ZarB
Piña colada
pi_147815863
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen :')

Maar je hebt iig een goed verhaal TS
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147815959
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen :')

Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.
  zondag 21 december 2014 @ 20:28:55 #249
338319 ZarB
Piña colada
pi_147816006
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.
Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..
pi_147816043
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:

Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..
:Y en ik denk dat die mensen dat zelf ook wel weten, maar ze gaan maar door en door en door....
Gelukkig is TS op tijd er weer uitgestapt en niet ook nog een huwelijk aan gegaan oid.
pi_147886502
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:

Maar je hebt iig een goed verhaal TS
Spannend he? oO<

Niet ziek worden, een gewaarschuwd mens telt voor twee! :*
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:12:51 #252
338319 ZarB
Piña colada
pi_147891457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Spannend he? oO<

Niet ziek worden, een gewaarschuwd mens telt voor twee! :*
Daar twijfel ik niet aan :')
pi_147891483
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:12 schreef ZarB het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet aan :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:30:34 #254
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_147892270
quote:
Had geen zin om het hele topic door te spitten dus misschien is het al eerder geopperd maar had die kerel niet meer autistische trekjes?

Nouwja, wellicht een andere psychische aandoening dan autisme... Niet lullig bedoelt maar hij klinkt mij best wel 'ziek'...
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_147892673
Maar nu weten we niet hoe het zou zijn afgelopen als híj ziek werd... Sorry, TS, je zult nog een keer moeten, maar hou wel je kamer aan..
pi_147908005
quote:

Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
  woensdag 24 december 2014 @ 03:48:15 #257
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147908053
Ik kan me goed inleven in je angst.

En daarom ga ik voorlopig niet samenwonen.
  woensdag 24 december 2014 @ 11:19:15 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_147912699
Het uitmaken omdat iemand een beetje ziek is :')

Die gast is echt totaal niet geschikt voor welke relatie dan ook. Kan beter in een of andere zorgboerderij gaan wonen.
pi_147912840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 03:41 schreef Cracker26 het volgende:

Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
Ik vermoed dat er psychisch ook een paar dingen bij TS niet helemaal goed zitten.
R&P / Opname pitstop Zeist, iemand ervaring?
R&P / Hoe krijg ik wat meer rust in mijn hoofd?
pi_147935877
quote:
hallo,

Maar help wat eng!
Hoelang zijn jullie al samen??
Candy is natures way of making up for Mondays.
pi_147951574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef raczki het volgende:

Hoelang zijn jullie al samen??
Dat staat er toch? :P

Daarbij zijn ze inmiddels al uit elkaar, je loopt achter.
pi_147962090
Haha uit door de griep :') en meneer wou kinderen :') :') had hij die ook gedumpt als ze niet aan zijn verwachtingspatroon voldeden? :')
  vrijdag 26 december 2014 @ 21:42:10 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_147985735
HAHAHA.10.gif . Jezus :') .
Huilen dan.
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:06:44 #264
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147986612
quote:
het is uit.

hahahahahahahahahahahahaahahahaha
ahahahahahahaahahahahahaha

hhahahahahahhahahahahaa
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:09:40 #265
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147986713
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_

Sorry TS, maar dit is de enige gepaste reactie die nu in me opkomt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_148085836
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....

ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....

maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
  maandag 29 december 2014 @ 10:40:14 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148086266
Het waren een fantastische 2 dagen?

En dan kan je ons een stel klootzakken noemen, maar geef toe, het was niet heel verstandig wat je gedaan hebt, of wel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 29 december 2014 @ 10:43:40 #268
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148086388
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....

maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
Ik zal je niet belachelijk maken of je uitlachen het is jammer dat het zo gelopen is en wens je dan ook sterkte wil je er ooit over praten wil ik dat ook nog wel doen, maar ga niet boos worden op karakters die hier een beetje lachen, die zijn alweer vergeten hoe het voelde toen een relatie stukliep. Of hebben het nooit meegemaakt.
Liefde voor God
  maandag 29 december 2014 @ 10:47:32 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148086493
quote:

Het komt dan ook wel een beetje grappig over zo op het internet, eerlijk gezegd. Maar trek het je verder niet aan, al doende leert men en zo. De meerderheid van de mensen is wel eens erbarmelijk gefaald in een relatie/met samenwonen en dat het bij jou al van mijlenver te zien was dat het zou gaan falen maakt het niet minder sneu voor je. Op zich is het zelfs een beetje aan te prijzen dat je het toch geprobeerd hebt ondanks je twijfel maar de volgende keer gewoon je gevoel vertrouwen als deze schreeuwt dat je het niet moet doen.
Vrijheid
  Manager PR/Moderator maandag 29 december 2014 @ 12:09:07 #270
269689 crew  Viv
pi_148089042
quote:
^O^
Nu weet je in ieder geval zeker dat het niet werkt. Had je je kamer in de stad nog gehouden?

Ik vind het tof dat je nog updates geeft ondanks de flauwe reacties hier. :Y
pi_148104366
Ben ook niet zo bang voor zulke reacties. Beetje voorspelbaar. Maar daar ben ik schijnbaar niet bang voor he ;). Mensen die zo reageren maken wellicht zulke fouten niet, gefeliciteerd aan hen. Dit was nu eenmaal in eerste liefde en ben tot het uiterste gegaan.

Nee, ik ben blij dat ik het heb uitgeprobeerd. Mijn liefdesverdriet is wel te overzien eigenlijk. Ik weet nu namelijk zeker dat we het niet samen kunnen. En ik ben ook altijd erg graag alleen (tenminste zonder man), dus dat komt wel goed. Ik heb wel buien van liefdesverdriet, maar meestal gaat het goed. Als ik destijds het had uitgemaakt was het puur een rationele keuze geweest.

Ja ik had mijn kamer aangehouden (ik ben ook niet zo gek als sommigen denken). Sterker nog ik heb nu een kamer gevonden in een rustiger huis en ben vandaag aan het verhuizen en het heerlijk op mijn manier aan het inrichting. Ik heb zeer veel wachttijd en ga vanuit die kamer op zoek naar een kamer in mijn stad. Verwacht binnen een jaar wel wat te hebben en ga in het deel van de stad wonen waar al meerdere vrienden wonen (gezellig).

En updates...ik moet nogal lachen om die fanatici hier. Het verbaasd me hoe sommigen zich schijnbaar kunnen vermaken met mijn leven. Als ik hun leven op zo'n manier kan opvrolijken (en zij het mijne), ben ik niet de beroerdste natuurlijk. Want ik vraag me af of dat soort mensen veel anders hebben dan via iemand op een forum te moeten leven...nee vilein van mij.....jullie opwinding vermaakt me wel....dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')