Lijkt me een prima argument.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
En waar precies staat dat dat moet..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
Je hebt toch wel vaker bij hem geslapen ? Dan weet je toch hoe het is. Als je toen al zo iets had dit word hem niet had je de afspraak moeten maken dat hij naar jou toekomtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Gaat helemaal goedkomen. Je wordt supergelukkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
jouw angst,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Goede reden welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Je komt er lekker op tijd mee. Je kamer is al opgezegd, zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Naar 'een vriend'. Daar lekker buikdansen enzo uehehhehe?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
Dus je mag van het huis niet je eigen inbreng maken om het je eigen thuis te maken? Of misschien een heel klein beetje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
Wat is je eigen stad, waar ga je nu wonen, wat is de afstand tussen die twee. Waarom is de keuze gevallen op 'zijn huis', en niet het jouwe, of bijvoorbeeld samen iets uitzoeken waar je je beide lekker bij voelt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef soelaas het volgende:
En inderdaad, in een levendige stad gaan samenwonen zo ik véél minder eng vinden. In mijn eigen stad al helemaal. En daar werkt mijn vriend, maar hij is gewoon het type niet.
Dat bepaal je altijd nog zelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien.
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dit helpt ook niet mee denk ik. Beetje harteloos hoor van je vriend.
Studentenkamer xD lowlife!!!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
En dat is waarom jij altijd in je uppie bij mama op je zolderkamer blijft wonen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.
Mwah, het is geven en nemen. Je moet zeker je grens aangeven, maar zijn grens is dus dat er niks mogelijk is. Zo werkt het ook niet in een relatie, zeker als zij haar angst uitspreekt over samenwonen zou het handig zijn als hij haar wat ruimte geeft om het ook 'haar plekje' te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.
Leuk vermaak hoor, daar niet van, maar het probleem ligt toch echt bij haar.
Het is zijn goed recht om te roepen: "Er mag hier niks veranderd worden als jij hier komt wonen." Het is alleen harteloos en bijzonder dom." Sterker nog: onbegrijpelijk zelfs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan.
dat gaat niet werken in een relatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend is nogal star, kan niet goed tegen verandering. Dus het is zijn huis, zijn plaats of niets.
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
@kinstown. Ik hoef niet van tevoren dingen te veranderen. Maar op ten duur wil ik toch ook dat ik woon in een huis waar ik wat veranderingen in heb aangebracht. Ik vind bijvoorbeeld zijn glazen tafel lelijk en zou graag een andere willen. Of een ander dekbed. En wellicht wat kleurige dingen. Maar allemaal in overleg. Maar wellicht ben jij net als mijn vriend daarin.
En dat terwijl het probleem van de glazen tafel zo makkelijk op te lossen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef AgLarrr het volgende:
Succes en we zien het "ik heb een ander ontmoet en die is veel leuker/spannender" topic tzt wel tegemoet.
Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen?
Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen?
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).
Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel liever in zo'n dorp woont dan in de stad, het is alleen een beetje dom als het moeder-excuus daarvoor wordt aangevoerd, helemaal richting je verkering.
Eens, wordt een pijnlijke les. Een les die ze met gezond verstand niet nodig gehad zou hebben, maar enfin "ze heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden". Dan zet je onmiddelijk alle ratio overboord natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.
Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Neemt niet weg dat de aanwezigheid van je moeder altijd dom is om aan te voeren, en helemaal richting je verkering.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.
ze probeert haarzelf voor te doen als kuis meisje die niet veel durft, terwijl ze eigenlijk zo'n meid is die 24KG te zwaar weegt en alles doet ivm low self esteemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat lees ik nu weer
Bestaan er echt zulke mensen als TS? Dit is een grap, toch? Toch?!
Het wordt steeds mooier... jij denkt echt dat hij geen kinderen meer wil? Wedden dat hij er weer over gaat beginnen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef soelaas het volgende:
Ik heb veel gesprekken met hem hierover gehad. En ook gezegd hoe ik het graag wil. Alleen, hij is meer star dan ik. Het is ook uit geweest tussen ons. Hij wilde namelijk kinderen en ik niet. Toen het uitwas bleef hij heel depressief. En hij heeft gezegd uiteindelijk dat hij geen kinderen meer wil. Dus ik zie dat ook als een grote concessie van zijn kant. We zijn in de praktische zaken samen niet zo goed. Maar onze liefde en passie is zeer groot.
Bovendien, sta ik al heel lang ingeschreven bij de gemeente. Ik wil toch weg uit mijn studentenkamer. Dus áls het wat lukt heb ik zo iets nieuws. Bovendien houd ik mijn kamer nog een tijdje aan.
Maar dit is rationeel, emotioneel vind ik dus vooral eng.
Nouwjah, je angst lijkt me dan terecht. Want je weet stiekem dus zelf ook wel wat er vroeg of laat duidelijk gaat worden. Je gaat je de tyfus vervelen, moet consessies doen waar je niet achter staat en krijgt zeer waarschijnlijk te maken met iemand die toch echt wel kinderen wil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.
Of dit gaat heel hard in elkaar storten, of jij gaat jezelf wegcijferen en er verpieteren. Succes.
Echt een toppertje dit. Bij elkaar terugkomen vanwege depressies en andere moeilijkheden, maar niet in willen zien dat je eigenlijk op geen enkele manier compatible bent. Wedden dat na 3 maanden samenwonen hij je zwanger wil prikken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
Grow the fuck upquote:
Eet dat nou lastig, met zo'n bord voor je kop?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef soelaas het volgende:
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
Dat zijn echt dingen die je niet tegen elkaar kunt wegstrepen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Studeer je ook nog? Maar werkelijk waar, kijk er eens enigszins objectief naar, dit gaat 'm niet worden. Hij wil gewoon nog steeds kinderen, dat stop je niet zo even weg. En gezien zijn (en jouw) leeftijd gaat dat echt eeuwig tussen je in staan als je nog een paar jaar doormoddert en het dan 'te laat' is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
En jou vriend is net zo erg aan de woonplaats gehecht als waar jullie nu gaan "samen" wonen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
Sorry maar als de een een kinderwens heeft en de andere pertinent niet dan is er maar een weg en dat is uit elkaar gaan. Anders loopt dat altijd verkeerd af,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Je wilt dus helemaal niet in Schubbekutteveen met hem wonen, je wilt gewoon een appartementje in de stad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Wat is het nou? Je wil op zich dus een appartement in de plaats waar hij nu woont?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont). Maar hij is opgegroeid in de plaats waar hij nu woont en wil daar nooit meer weg.
Maar ik hou van hem en wil hem niet aandoen om iets te doen wat hij zo vervelend vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi trolletje. nieuwe account van dondersgat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik ben afgestudeerd in chemie.
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
Denk je nu echt dat iemand het onderdrukken van een kinderwens gaat volhouden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik ben afgestudeerd in chemie.
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
Als je nou even een paar posts leest voordat je reageert....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
Ik kan prima lezen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont).
HET. WERKT. NIET.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).
Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
We lezen prima, en tussen de regels door staat eigenlijk dat je een appartementje in de stad een prettiger idee vindt dan in zijn huis tussen zijn spullen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).
Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het ligt er dus aan wie van jullie zich het beste kan aarden ergens anders. Aangezien hij zo star is, op het autistische af, denk ik dat jij degene bent die een consessie moet doen. En als je dat niet blijkt te kunnen, kun je of doorgaan zoals jullie nu wonen (half uur van elkaar af), of het gaat uit.
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's allquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef iScream. het volgende:
Eigenlijk is er niemand die hier een zinnig woord over kan zeggen.. Of het werkt? Tsja, er is maar 1 manier om daar achter te komen. Volgens mij heb je maar 2 opties, niet met hem gaan samenwonen in zijn woonplaats (en dus einde relatie lijkt mij) of het gewoon proberen en zien waar het schip eventueel strandt. Je hoort wel vaker dat stadsmensen bang zijn voor rustige dorpjes en andersom, maar achteraf kan dat allemaal reuze meevallen.
Hoe ver ligt zijn woonplaats eigenlijk van jouw woonplaats?
Wat is dit nou weer voor onzin? Conversiestoornis heeft te maken met acute stress. Stress die dus uit het niets ineens zich voordoet, is hier niet echt van toepassing lijkt me.. En wat is dan de kans dat dit leidt tot een conversiestoornis?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Zoev het volgende:
[..]
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Daarom zeg ik het.
Dit gaat hoe dan ook stress geven, je zal het weg willen stoppen omdat je wil dat het werkt.
Echt, denk na meisje!
Dat snap ik. Het is gewoon een hele stap om je hebben en houden op te geven en bij een ander in te trekken. Mag je overigens wel van hem verwachten dat hij zijn best doet om het jullie thuis te maken, in plaats van zijn thuis waar jij toevallig bij in woont.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef soelaas het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's all
Dat maakt de stap al een heel stuk kleiner dan wanneer je 150 km verderop gaat wonen.. Uiteraard zul je enorm moeten wennen, het is gewoon een grote stap van stad naar dorp (ofzo). Maar alles went.. Ik zou nog wel met je vriend in gesprek gaan om zijn huis ook enigszins aan te passen aan jouw smaak, anders ga je je nooit thuis voelen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:53 schreef soelaas het volgende:
@iscream. Ik ga 35 km verhuizen. Gelukkig woont hij naast een trein station en ben ik met een half uur in de stad.....en vriendinnen hebben al beloofd dat ik af en toe bij hen kan slapen als het laat wordt.
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:52 schreef soelaas het volgende:
En over wat ik het liefste wil. Met mijn vriend zonder kinderen in mijn plaats wonen. Maar ik ga voor de liefde kijken of ik kan aarden.
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.
Precies dit. Ik kan er niet veel meer aan toevoegen. Ik ga even wat anders doen mensen! Bedankt voor de betrokkenheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef iScream. het volgende:
[..]
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..
En lijkt mij dat het moment toch ooit zal moeten komen, je hele leven lang apart van elkaar wonen is ook niet echt de bedoeling lijkt me..
Natuurlijk wil hij dat. Dat is een wens die een hele grote invloed op je leven heeft. En wanneer je echt kinderen wilt en je kan ze niet krijgen dan is dat iets dat iemand altijd blijft achtervolgen.quote:
Ik denk beidequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Er zijn twee grote risico's
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Precies, bookmark TS maar vast, over 3 maanden komt het topic dat ze doodongelukkig is, heimwee heeft, klaar is met haar vriend omdat hij weer over kinderen aan het zeiken is, en dat ze écht geen idee heeft hoe het zover is gekomen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
30 jaar en nog op een studentenkamer wonen
als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.
Ik ben bang dat jouw gevoelens terecht zijn. Houden van is iets heel anders dan je eigen woonomgeving opgeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.
huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.
Ah, nog zo'n gebrek. Ik moet mij wel persoonlijk aangesproken voelen om me aan jouw uitspraken te storen. Er kan geen andere reden zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?
Afhankelijk van de stad , kan het een eeuwigheid duren voordat je een beter huis hebt en kopen is niet altijd een oplossing.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
30 jaar en nog op een studentenkamer wonen
Ik heb sinds een half jaar mijn eigen huis gekocht en uiteraard wilde mijn vriendin bij me intrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
Draai het eens om... wel kinderen maar in jouw stad samen wonen? Wat zou daar uit komen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
Precies! Sta gelukkig al zo lang ingeschreven bij de gemeente waar ik wil wonen dat ik wel wat kan krijgen (zeker als het even duurt voor het mis gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:19 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werkt
Jezus wat is dit voor een bekropen klootzak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woondequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woonde
dat kan, ik vind dat geen goede insteek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.
Dat laat ik niet overhoop halen door mijn vriendin. Tenzij we samen iets zouden kopen/huren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
Mijn moeder is op haar 19e getrouwd en met mijn vader gaan samenwonen. Nu zijn mijn ouders nog steeds gelukkig getrouwd, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
Prima dat kan inderdaad, maar ik ken meer mensen die door te vroeg dit soort acties hebben ondernomen nu het gevoel hebben iets misgelopen te hebben in hun jeugd. Ik zou niet willen ruilen, maar goed om te horen dat het bij je ouders wel goed is gegaan (maar goed dat was ook een hele andere tijd, ook iets om mee te nemen).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mijn moeder is op haar 19e getrouwd en met mijn vader gaan samenwonen. Nu zijn mijn ouders nog steeds gelukkig getrouwd, dus waar heb je het over?
Dan zit er niets anders op dan het uit te maken. Een kinderwens is doorgaans sterker dan een enkele relatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:11 schreef soelaas het volgende:
Kinderen is en blijft een NEE. Ik heb het nog veel liever uit dan dat ik kinderen zou moeten gaan baren. Heb hier ook lang over nagedacht. En het is dus ook een half jaar om deze reden uit geweest. Als ik hierover zou twijfelen had ik dit allang gedaan.
Jij bent 21?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Oh dat is nog beter. Samenwonen met iemand die niet gelukkig is op alle fronten. Dikke prima.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Update TS?
Overigens komt ze over als een heel stabiel persoon, dus komt vast goed allemaal.
Dat is 5 maand geleden, een beetje flauw om dat op te rakelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Update TS?
Overigens komt ze over als een heel stabiel persoon, dus komt vast goed allemaal.
Wat is 5 maanden nou op een mensenleven. Als je 5 maanden geleden nog dusdanig van het padje af was dat je opgenomen moest worden bij de crisisopvang ben je echt niet nu ineens compleet genezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is 5 maand geleden, een beetje flauw om dat op te rakelen.
Omdat ze na 4 jaar het idee heeft dat 'het hoort' om de volgende stap te nemen. Inderdaad geen slim plan als je daar niet volledig achter staat en bovendien aangeeft in het verleden veel problemen in je relatie te hebben gehad...quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef yats het volgende:
Ok, kan iemand me uitleggen waarom je gaat samenwonen als je daar zelf niet 100% achter staat? Samenwonen is niet zomaar iets dat je zo even besluit, het is iets dat je leven gewoon veranderd. TS komt op mij een beetje naïef over waarbij ik me afvraag of de relatie van haar met haar vriend op deze manier nog lang stand gaat houden aangezien hier duidelijk iets 'scheef' zit. En neem van mij aan, dat is vaak het begin van het einde, zeker als je dat zelf niet ziet.
Ja dat was mijn idee ook, maar kennelijk moet iemand zich volstrekt in het keurslijf van de ander gaan leven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch de bedoeling dat als je gaat samenwonen dat je dat doet op een plek waar je beiden achter staat en dat je er met plezier naar uit kijkt.
Maar dat zal wel aan mij liggen
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:58 schreef Moira. het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om te gaan samenwonen als je dat eigenlijk helemaal niet wilt
Succes met je relatie enzo[ afbeelding ]
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.
"wij gaan samenwonen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan?
Zo ging 't wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
Nou mooi hoor...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Bedankt voor de update, dit klinkt in ieder geval alsof het nog best eens zou kunnen werken in plaats van dat je kicking and screaming de burgerlijkheid ingetrokken wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Wacht maar totdat de compelxiteit toeslaatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
tot zo ver de update...
SHOOT!
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen 'de meeste relaties lopen ooit wel stuk' of 'ik ga samenwonen maar zie er eigenlijk niks in'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef soelaas het volgende:
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.
Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?
Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.
Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Even een volgende tussenstand:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen.
Eh, wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan.
quote:Dr. Phil has said that you shouldn't get married until your partner has seen you with the flu ...
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
Eh, wat?
Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.
In ieder geval, sterkte ermee
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.
Kinderen, heel handig als je graag alles steeds hetzelfde wiltquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.![]()
![]()
![]()
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef Leandra het volgende:
En TS had haar eigen woonruimte aangehouden neem ik aan?
Oh, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!
Hmmz.... is het in die 2 maanden wel of niet opgezegd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
Idd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef kipptje het volgende:
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen![]()
Heb jij gratie gekregen?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hij kon de verandering niet aan toen jij plotseling griep kreeg?Dan weer wel een snottebel op je bovenlip en dan weer niet is ook vrij heftig. Ik snap dat wel.
Dat dus, verder heb ik het topic niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Christus het moet niet gekker worden
Een ban van 48 uur en een van 6 weken. Maar ik bedoel dat ik het mooi vind dat Oognip weer mee mag doen.quote:
Die gast moet wel een FOK!ker zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen.
Goh, wat een verassing.quote:
In dat geval wel punten voor de inzet door aan het begin van de kerstvakantie zo'n update te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Alleen de eerste pagina gelezen, maar dit is een fake topic neem ik aan?
Godverdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef Leandra het volgende:
Echt.... briljant toch?
- Waarom ging het uit met je ex?
- Ik kreeg griep en hij kon er niet mee omgaan.
Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is.
Wees blij dat je van zo'n enorme mongool af bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Hoe lang duurde je griep dan?quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.
Ik kom er nu mee omdat het een update is...
Link please!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNed
Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen![]()
Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:
Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..
Spannend he?quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen![]()
Maar je hebt iig een goed verhaal TS
Daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Spannend he?![]()
Niet ziek worden, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Had geen zin om het hele topic door te spitten dus misschien is het al eerder geopperd maar had die kerel niet meer autistische trekjes?quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.
Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
Ik kom er nu mee omdat het een update is...
Ik vermoed dat er psychisch ook een paar dingen bij TS niet helemaal goed zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:41 schreef Cracker26 het volgende:
Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
Hoelang zijn jullie al samen??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
Maar help wat eng!
Dat staat er toch?quote:
hahahahahahahahahahahahaahahahahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Ik zal je niet belachelijk maken of je uitlachen het is jammer dat het zo gelopen is en wens je dan ook sterkte wil je er ooit over praten wil ik dat ook nog wel doen, maar ga niet boos worden op karakters die hier een beetje lachen, die zijn alweer vergeten hoe het voelde toen een relatie stukliep. Of hebben het nooit meegemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....
ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....
maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
Het komt dan ook wel een beetje grappig over zo op het internet, eerlijk gezegd. Maar trek het je verder niet aan, al doende leert men en zo. De meerderheid van de mensen is wel eens erbarmelijk gefaald in een relatie/met samenwonen en dat het bij jou al van mijlenver te zien was dat het zou gaan falen maakt het niet minder sneu voor je. Op zich is het zelfs een beetje aan te prijzen dat je het toch geprobeerd hebt ondanks je twijfel maar de volgende keer gewoon je gevoel vertrouwen als deze schreeuwt dat je het niet moet doen.quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....
ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....
maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |