Grow the fuck upquote:
Eet dat nou lastig, met zo'n bord voor je kop?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef soelaas het volgende:
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
Dat zijn echt dingen die je niet tegen elkaar kunt wegstrepen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Studeer je ook nog? Maar werkelijk waar, kijk er eens enigszins objectief naar, dit gaat 'm niet worden. Hij wil gewoon nog steeds kinderen, dat stop je niet zo even weg. En gezien zijn (en jouw) leeftijd gaat dat echt eeuwig tussen je in staan als je nog een paar jaar doormoddert en het dan 'te laat' is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
En jou vriend is net zo erg aan de woonplaats gehecht als waar jullie nu gaan "samen" wonen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
Sorry maar als de een een kinderwens heeft en de andere pertinent niet dan is er maar een weg en dat is uit elkaar gaan. Anders loopt dat altijd verkeerd af,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Je wilt dus helemaal niet in Schubbekutteveen met hem wonen, je wilt gewoon een appartementje in de stad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Wat is het nou? Je wil op zich dus een appartement in de plaats waar hij nu woont?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont). Maar hij is opgegroeid in de plaats waar hij nu woont en wil daar nooit meer weg.
Maar ik hou van hem en wil hem niet aandoen om iets te doen wat hij zo vervelend vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi trolletje. nieuwe account van dondersgat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik ben afgestudeerd in chemie.
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
Denk je nu echt dat iemand het onderdrukken van een kinderwens gaat volhouden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik ben afgestudeerd in chemie.
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
Als je nou even een paar posts leest voordat je reageert....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
Ik kan prima lezen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |