abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:55 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145389537
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen? :')
Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:28 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389605
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen? :')
Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).

Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel liever in zo'n dorp woont dan in de stad, het is alleen een beetje dom als het moeder-excuus daarvoor wordt aangevoerd, helemaal richting je verkering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:44 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145389618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:29 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als je dat niet trekt dan ga je toch niet samenwonen? Wat voor 'n half tamme ben je als je daar niet eerst een fatsoenlijk gesprek over gehad hebt waarin je jouw wensen en minimale vereisten kenbaar hebt gemaakt.
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:35:53 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145389713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als mijn man mee zou willen verhuizen ging ik vandaag nog terug naar het refodorp waar ik voorheen woonde... en dat heeft niets te maken met waar mijn moeder woont (in de stad waar we nu wonen).

Ik kan me heel goed voorstellen dat je veel liever in zo'n dorp woont dan in de stad, het is alleen een beetje dom als het moeder-excuus daarvoor wordt aangevoerd, helemaal richting je verkering.
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:36:24 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145389734
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen moeten dat gewoon zelf ondervinden ipv van dat ze goed nadenken. Leermomenten voor ts.
Eens, wordt een pijnlijke les. Een les die ze met gezond verstand niet nodig gehad zou hebben, maar enfin "ze heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden". Dan zet je onmiddelijk alle ratio overboord natuurlijk.

vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:37:54 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_145389778
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.

Of dit gaat heel hard in elkaar storten, of jij gaat jezelf wegcijferen en er verpieteren. Succes.
Ik ga naar huis.
pi_145389843
Naar een dorp verhuizen omdat je bij een kerel wil zijn waar je niet eens zeker van weet of je er mee samen wil wonen. Succes gegarandeerd. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:42:04 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145389929
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook opgegroeid in een dorpje en ik herken het type wat ts beschrijft uit duizenden. Ik denk niet dat het een excuus is.
Neemt niet weg dat de aanwezigheid van je moeder altijd dom is om aan te voeren, en helemaal richting je verkering.
Tenzij je 3 bent O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:19 #59
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145390121
* Toekito pakt koffie en cake
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:52:35 #60
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_145390277
Je angst is terecht. Ik zou voorlopig niet gaan samenwonen met deze man.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:53:44 #61
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_145390311
Ik voorzie binnen niet al te lange tijd een nieuw topic van TS :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:54 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145390378
Pfrt, succesformule dit.

Eens met Revanches. Kort maar precies met de spijker op de kop.

Ik zou het eerlijk gezegd (te laat zeker hé?) eerst even een proefmaandje draaien om te kijken of het echt zo verschrikkelijk is als je denkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:57:29 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145390437
Wat lees ik nu weer :')

Bestaan er echt zulke mensen als TS? Dit is een grap, toch? Toch?!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145390490
Ik heb veel gesprekken met hem hierover gehad. En ook gezegd hoe ik het graag wil. Alleen, hij is meer star dan ik. Het is ook uit geweest tussen ons. Hij wilde namelijk kinderen en ik niet. Toen het uitwas bleef hij heel depressief. En hij heeft gezegd uiteindelijk dat hij geen kinderen meer wil. Dus ik zie dat ook als een grote concessie van zijn kant. We zijn in de praktische zaken samen niet zo goed. Maar onze liefde en passie is zeer groot.

Bovendien, sta ik al heel lang ingeschreven bij de gemeente. Ik wil toch weg uit mijn studentenkamer. Dus áls het wat lukt heb ik zo iets nieuws. Bovendien houd ik mijn kamer nog een tijdje aan.

Maar dit is rationeel, emotioneel vind ik dus vooral eng.
pi_145390510
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat lees ik nu weer :')
Bestaan er echt zulke mensen als TS? Dit is een grap, toch? Toch?!
ze probeert haarzelf voor te doen als kuis meisje die niet veel durft, terwijl ze eigenlijk zo'n meid is die 24KG te zwaar weegt en alles doet ivm low self esteem
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:01:54 #66
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145390597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef soelaas het volgende:
Ik heb veel gesprekken met hem hierover gehad. En ook gezegd hoe ik het graag wil. Alleen, hij is meer star dan ik. Het is ook uit geweest tussen ons. Hij wilde namelijk kinderen en ik niet. Toen het uitwas bleef hij heel depressief. En hij heeft gezegd uiteindelijk dat hij geen kinderen meer wil. Dus ik zie dat ook als een grote concessie van zijn kant. We zijn in de praktische zaken samen niet zo goed. Maar onze liefde en passie is zeer groot.
Bovendien, sta ik al heel lang ingeschreven bij de gemeente. Ik wil toch weg uit mijn studentenkamer. Dus áls het wat lukt heb ik zo iets nieuws. Bovendien houd ik mijn kamer nog een tijdje aan.
Maar dit is rationeel, emotioneel vind ik dus vooral eng.
Het wordt steeds mooier... jij denkt echt dat hij geen kinderen meer wil? Wedden dat hij er weer over gaat beginnen?

pi_145390711
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:07:18 #68
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145390794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Daar ben ik ook heel bang voor. Daarom gaat hij binnenkort ook naar de psycholoog. Ik wil dat hij zijn keuze goed gaat onderzoeken. Ik heb het destijds ook uitgemaakt omdat ik vond dat hij dan maar een vrouw moest zoeken voor het plaatje wat hij in zijn hoofd had. Hij bleef mij echter terugwinnen. En na een half jaar had ik een moeilijke tijd. Toen ving hij mij op en is het toch weer wat geworden.
Ergens denk ik nu ook. Ik ga samenwonen. Als we dan niet bij elkaar passen is dat tenminste voor eens en voor altijd duidelijk. Maar ik wil hem ook écht niet missen, dus ik ben ook bang als dat duidelijk wordt.
Nouwjah, je angst lijkt me dan terecht. Want je weet stiekem dus zelf ook wel wat er vroeg of laat duidelijk gaat worden. Je gaat je de tyfus vervelen, moet consessies doen waar je niet achter staat en krijgt zeer waarschijnlijk te maken met iemand die toch echt wel kinderen wil.

Waarom doe je dit jezelf aan?

pi_145390838
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja grapjas, je angst is dan ook terecht.

Of dit gaat heel hard in elkaar storten, of jij gaat jezelf wegcijferen en er verpieteren. Succes.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:08:51 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145390854
Ik hoop voor jullie dat het werkt, maar ik denk dat jullie allebei concessies doen die niet bij je persoonlijkheid/natuur passen, en je kunt nou eenmaal geen kinderen tegen een glazen tafel wegstrepen.

Dat je allebei concessies doet maakt niet dat het onder de streep "eerlijk" is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391008
Omdat we het zonder elkaar hebben geprobeerd en daar werden we allebei niet gelukkig van. Ik wil zeker weten of dit wat wordt of niet. Ik hou enorm van hem en wil hier gewoon zekerheid in. Momenteel gaat het heel goed tussen ons. En iemand kan natuurlijk wel zijn doelen in het leven veranderen. Hij heeft lang de tijd gehad om erover na te denken. En ik heb hem ook echt gestimuleerd verder te zoeken, maar dat wilde hij echt niet. Maar de angst dat het weer een probleem ben heb ik wel, want die kans is er zeker. Ik ben altijd heel rationeel geweest in de liefde. Maar van deze man hou ik enorm veel en dan merk ik dat emoties ook mee gaan spelen.
pi_145391127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef soelaas het volgende:
Echt een toppertje dit. Bij elkaar terugkomen vanwege depressies en andere moeilijkheden, maar niet in willen zien dat je eigenlijk op geen enkele manier compatible bent. Wedden dat na 3 maanden samenwonen hij je zwanger wil prikken?

Gewoon eens goed in de spiegel kijken, beseffen dat jullie te verschillend denken/voelen over essentiele punten, en er lekker een streep onder zetten.

Kan hij iemand zoeken die in dat dorp wil wonen en wil werpen, en kan jij iemand zoeken die géén kids wil en in de stad wil blijven ^O^

Hoe oud zijn jullie? Nogal relevant voor het verhaal, zeker nu dat hele kinderengeneuzel om de hoek komt.
pi_145391134
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
pi_145391171
haha mooi topiccie
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_145391174
hij is 37 ik 30
pi_145391285
Maar je ziet toch zelf ook wel dat dit niet gaat werken?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_145391483
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
pi_145391536
Wat een starre autist die vriend. Als hij niet flexibeler wordt dan gaat het nog een leuke relatie worden.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:27:18 #79
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145391558
Wacht ff, je bent 30 en bent bang je studentenkamer op te geven?
pi_145391633
Sterkte. Dit gaat niet slagen vrees ik.
pi_145391643
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
pi_145391654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:16 schreef soelaas het volgende:
hij is 37 ik 30
Grow the fuck up :') Echt waar. Ik vroeg het omdat je echt klinkt als een onzeker vogeltje van een jaar of 19.
pi_145391662
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef soelaas het volgende:
Nou niet dus, anders ging ik vandaag niet samenwonen
Eet dat nou lastig, met zo'n bord voor je kop?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:30:52 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Nee het gaat niet over eerlijk. Maar er werd gezegd dat enkel ik concessies doe, dat is niet zo. Ik geef mijn woonplaats (waar ik heel veel van hou) op en hij zijn kinderwens. Wat eerlijk is, dat is niet zo belangrijk. Maar ik ga geen kinderen nemen, dat is gewoon heel duidelijk. Hij gaat niet van woonplaats veranderen, dat is gewoon heel duidelijk. Dus zo ontstaan deze concessies. En twijfels heb ik hier allemaal ook wel erg bij. Zowel voor hem, want ik wil hem niets ontnemen. Als voor mij, want ik wil mezelf niets ontnemen.
Dat zijn echt dingen die je niet tegen elkaar kunt wegstrepen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef soelaas het volgende:
Nee, ga hier sowieso weg. Ik wil een appartementje in mijn stad. Sta nu lang genoeg ingeschreven om in de binnenstad te wonen (daar heb ik op gewacht, want woon nu ook in de binnenstad, woon overigens in een huis met veel werkende, ook veel met eigen keukenblok ect). Mijn vriendinnen van rond mijn leeftijd wonen ook allemaal in de binnenstad. Of appartement of nog net studentenkamer.
Studeer je ook nog? Maar werkelijk waar, kijk er eens enigszins objectief naar, dit gaat 'm niet worden. Hij wil gewoon nog steeds kinderen, dat stop je niet zo even weg. En gezien zijn (en jouw) leeftijd gaat dat echt eeuwig tussen je in staan als je nog een paar jaar doormoddert en het dan 'te laat' is.
pi_145391731
quote:
En jou vriend is net zo erg aan de woonplaats gehecht als waar jullie nu gaan "samen" wonen?
pi_145391738
Voor de beeldvorming. Waar woon jij en waar woont jouw vriend?
pi_145391741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef soelaas het volgende:
Sorry maar als de een een kinderwens heeft en de andere pertinent niet dan is er maar een weg en dat is uit elkaar gaan. Anders loopt dat altijd verkeerd af,

Zo is dat bij een ook gegaan en bij een kennis. Dat liep op den duur gewoon kapot omdat er een toch een gezin wilde.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:33:34 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391760
quote:
Je wilt dus helemaal niet in Schubbekutteveen met hem wonen, je wilt gewoon een appartementje in de stad.
Wat is nu je bedoeling dan? Toch even gaan samenwonen om te bewijzen dat het niet werkt?
Kun je straks ongegeneerd naar je appartementje in de stad verhuizen, terwijl je dat nu niet kunt doen zonder je verkering uit te maken, want na 4 jaar verkering nog andere woonruimte gaan zoeken die duidelijk alleen voor jou is, is geen teken dat je werkelijk samen iets wilt opbouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391784
Ik ben afgestudeerd in chemie.

Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.

Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
pi_145391801
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont). Maar hij is opgegroeid in de plaats waar hij nu woont en wil daar nooit meer weg.

Maar ik hou van hem en wil hem niet aandoen om iets te doen wat hij zo vervelend vindt.
Wat is het nou? Je wil op zich dus een appartement in de plaats waar hij nu woont?

Dus doe je maar iets wat je zelf vervelend vindt en eigenlijk niet wil? Nee, dat gaat inderdaad prima werken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145391802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Ik zeg dat je het níet tegen elkaar kan wegstrepen, maar dat dit gewoon beide dingen zijn waar we onze grenzen hebben. Gewoon feitelijk.
Ik voel me net voor zo'n grote stap ook 19, dus dat kan kloppen. En ik begin sowieso honger te krijgen van jullie....
hihi trolletje. nieuwe account van dondersgat?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:35:50 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145391834
Een relatie is echt niet in balans omdat je allebei heel belangrijke zaken voor de ander opzij gezet hebt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145391852
oh jullie lezen niet.

Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).

Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
pi_145391858
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
pi_145391905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef soelaas het volgende:
Denk je nu echt dat iemand het onderdrukken van een kinderwens gaat volhouden?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:38:05 #97
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_145391910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Apekoek het volgende:
Hoe oud ben je? Samenwonen onder de 25 jaar is sowieso vragen om problemen.
Als je nou even een paar posts leest voordat je reageert....
pi_145391945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik kan prima lezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Maar het liefst had ik een appartement in deze stad gezocht (waar hij ook woont).
pi_145391963
oh ik bedoel werkt
pi_145391983
hij werkt bij mij in de straat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')