Lijkt me een prima argument.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
En waar precies staat dat dat moet..?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
Je hebt toch wel vaker bij hem geslapen ? Dan weet je toch hoe het is. Als je toen al zo iets had dit word hem niet had je de afspraak moeten maken dat hij naar jou toekomtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Gaat helemaal goedkomen. Je wordt supergelukkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
jouw angst,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Goede reden welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Je komt er lekker op tijd mee. Je kamer is al opgezegd, zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Naar 'een vriend'. Daar lekker buikdansen enzo uehehhehe?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
Dus je mag van het huis niet je eigen inbreng maken om het je eigen thuis te maken? Of misschien een heel klein beetje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
Wat is je eigen stad, waar ga je nu wonen, wat is de afstand tussen die twee. Waarom is de keuze gevallen op 'zijn huis', en niet het jouwe, of bijvoorbeeld samen iets uitzoeken waar je je beide lekker bij voelt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef soelaas het volgende:
En inderdaad, in een levendige stad gaan samenwonen zo ik véél minder eng vinden. In mijn eigen stad al helemaal. En daar werkt mijn vriend, maar hij is gewoon het type niet.
Dat bepaal je altijd nog zelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien.
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dit helpt ook niet mee denk ik. Beetje harteloos hoor van je vriend.
Studentenkamer xD lowlife!!!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
En dat is waarom jij altijd in je uppie bij mama op je zolderkamer blijft wonen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
D'r vriend lijkt een groot probleem te hebben met concessies doen. Kijk nou wat ze daar over schrijft. L-e-z-e-n.
Mwah, het is geven en nemen. Je moet zeker je grens aangeven, maar zijn grens is dus dat er niks mogelijk is. Zo werkt het ook niet in een relatie, zeker als zij haar angst uitspreekt over samenwonen zou het handig zijn als hij haar wat ruimte geeft om het ook 'haar plekje' te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan. Zij accepteert dat allemaal en komt hier klagen.
Leuk vermaak hoor, daar niet van, maar het probleem ligt toch echt bij haar.
Het is zijn goed recht om te roepen: "Er mag hier niks veranderd worden als jij hier komt wonen." Het is alleen harteloos en bijzonder dom." Sterker nog: onbegrijpelijk zelfs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vriendlief geeft duidelijk zijn wensen en grenzen aan.
dat gaat niet werken in een relatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend is nogal star, kan niet goed tegen verandering. Dus het is zijn huis, zijn plaats of niets.
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef soelaas het volgende:
@kinstown. Ik hoef niet van tevoren dingen te veranderen. Maar op ten duur wil ik toch ook dat ik woon in een huis waar ik wat veranderingen in heb aangebracht. Ik vind bijvoorbeeld zijn glazen tafel lelijk en zou graag een andere willen. Of een ander dekbed. En wellicht wat kleurige dingen. Maar allemaal in overleg. Maar wellicht ben jij net als mijn vriend daarin.
En dat terwijl het probleem van de glazen tafel zo makkelijk op te lossen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wijvengezeik over tafelkleedjes en kleurige dingen. I'm out.
In dit geval heeft ze dan groot gelijk, je gaat toch niet in een of ander refodorp wonen omdat meneer niet te ver van zijn mammie kan wonen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef AgLarrr het volgende:
Succes en we zien het "ik heb een ander ontmoet en die is veel leuker/spannender" topic tzt wel tegemoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |