Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.
"wij gaan samenwonen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan?
Zo ging 't wel zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
Nou mooi hoor...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Bedankt voor de update, dit klinkt in ieder geval alsof het nog best eens zou kunnen werken in plaats van dat je kicking and screaming de burgerlijkheid ingetrokken wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Wacht maar totdat de compelxiteit toeslaatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
tot zo ver de update...
SHOOT!
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen 'de meeste relaties lopen ooit wel stuk' of 'ik ga samenwonen maar zie er eigenlijk niks in'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef soelaas het volgende:
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.
Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?
Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.
Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Even een volgende tussenstand:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen.
Eh, wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan.
quote:Dr. Phil has said that you shouldn't get married until your partner has seen you with the flu ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |