abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 02:00:53 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145519705
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho es even. Heb jij een penis tussen je benen hangen? Nee, juist, dan moet je niet zeuren en gewoon slikken.
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan? :{w
Fuck the EBU.
pi_145519752
En is TS al vreemdgegaan?
pi_145519758
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dat niet gewoon doe dan? :{w
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  PR en moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 02:06:59 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145519767
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"wij gaan samenwonen"
"ja, schatje"
Zo ging 't wel zo'n beetje ja :7
Fuck the EBU.
pi_145519849
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand beweert zijn/haar kinderwens op te geven, maar dat zijn/haar partner later toch (onbewust) kwalijk gaat nemen.
En dan komen ze opeens iemand tegen die heel graag kinderen wil..

Ik kan sowieso niet echt begrijpen dat je het samenwonen wil doorzetten, aangezien ik uit je posts aanneem dat je er enorm tegen opziet.
Het zal vast altijd spannend zijn, maar volgens mij moet je er grotendeels juist veel zin in hebben.

Ik denk trouwens ook dat het anders is om in een kantenklaar huis bij iemand in te trekken, dan samen een nieuw huisje kopen/huren, samen inrichten, blabla. Maar dat zit er zeker niet in?
pi_145561660
hallo allemaal!

zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!

Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.

Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.

tot zo ver de update...

SHOOT!
pi_145562014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef soelaas het volgende:
hallo allemaal!
zoals jullie allemal hebben meegekregen was ik vrijdag erg nerveus voor de nieuwe stap. Dit is mij alles meegevallen! Eigenlijk voelt het allemaal erg goed en natuurlijk samen. Ik denk ook dat ik erg last had van een aanval van bindingsangst. Ik krijg erg veel zin om wat rustiger te wonen, hoewel ik dit eerder anders berichtte. Ik merk gewoon dat ik nog veel bij vriendinnen ben, dus de onrust van de stad maak ik nog voldoende mee!
Verder ben ik van de zomer inderdaad instabiel geweest. Mijn vriend heeft me hier toen erg mee geholpen, we zijn op dat moment bij elkaar terug gekomen. Vroeger is het heel slecht met me gegaan en het gaat nu beter dan dat ik had durven hopen. Ik heb alleen ongeveer eens in de vier jaar last van een terugval, waar ik dan ook weer uitkom. Helaas werkt therapie niet (zelfs averechts), dus dat is iets wat ik met accepteren.Dit is overigens ook de reden waarom ik geen kinderen wil. Eigenljk wil ik ze vanuit mijn hart dolgraag, maar door mijn problemen begin ik er niet aan.
Ik ga overigens niet samenwonen omdat dit 'zo hoort'. Ik wil dit graag, maar door de spanning was ik vrijdag even vergeten waarom. Ik vind het fijn om samen te slapen. En ik denk dat samenleven boven alleen leven gaat (of dit nu in groepsverband is of met een partner). En verder kan ik een rust in huis wel gebruiken.
tot zo ver de update...
SHOOT!
Nou mooi hoor...

Hollywood had het niet beter kunnen bedenken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:35:14 #183
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_145563479
gwn proberen tog jwz
Gr gr. de KLB Keizer
pi_145563760
Hoe lang zal TS dit verhaaltje blijven volhouden?

't Is nu nog logeren. Alleen komt ze er over een tijdje achter dat het logeren tot in den eeuwigheid gaat worden.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:41:22 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145567580
quote:
hallo allemaal!
tot zo ver de update...
SHOOT!
Bedankt voor de update, dit klinkt in ieder geval alsof het nog best eens zou kunnen werken in plaats van dat je kicking and screaming de burgerlijkheid ingetrokken wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145633620
TVP. Over een jaartje is ze zwanger, gaan ze trouwen en leven nog lang en gelukkig in hun vinexhuisje. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:54:23 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_145667093
Waarom niet samenwonen in een toffe stad? :?
pi_145667980
quote:
hallo allemaal!

tot zo ver de update...

SHOOT!
Wacht maar totdat de compelxiteit toeslaat
pi_145668931
Zorgen dat je een eigen ruimte hebt om je in terug te trekken als het nodig is. Verder gewoon doorgaan totdat de relatie niet meer leuk is (en nee ik bedoel niet dat er een einde aan hoeft te komen, slechts dat je je niet moet laten leiden door angsten en objectief voor jezelf moet proberen te bepalen of het het waard is of niet). Je niet laten leiden door angsten e.d. (tenzij gegrond natuurlijk) want dat blijft misschien altijd zo (ook bij anderen) en dan belemmer je jezelf alleen maar.

En als je vriend goed genoeg weet wat hij moet doen kan kinderen wel. Ik weet niet welke eigenschappen jij hebt... als ze te erg zijn of specifiek gericht op bepaalde zaken kan je het misschien beter niet doen nee (kinderen krijgen). Maar ik zou er met je vriend, huisarts, psycholoog e.d. over hebben om te bepalen of het kan of niet. Je wil ook niet later denken van 'had ik het nu toch maar gedaan'. Gaat om informatievergaring wat dat betreft en dat heb jij nog niet genoeg gedaan.

Goed nadenken, objectief, en controleren of deze redenaties objectief zijn bij anderen (vrienden maar ook mensen die er elke dag mee bezig zijn zoals psychologen). Lijkt me vrij verstandig omdat het om nogal grote beslissingen gaat, dus waarom dan niet zoveel mogelijk doen als mogelijk is? Je hebt er de rest van je leven alleen maar profijt van, en ja ook als het een negatief advies is. Dan weet je namelijk dat je het beste hebt gedaan en hoef je later niet te twijfelen over je keuzes (of in ieder geval heb je dan gegronde aard om te beseffen dat wat je hebt gedaan goed was).
pi_145772072
Het klinkt gewoon alsof je er zelf nog lang niet klaar voor bent, TS.
pi_145852114
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.

Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?

Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.

Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
pi_145852171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef soelaas het volgende:
Het kan uiteraard dat het nog complex wordt en mis gaat. Maar voor nu is het heel leuk. En dat het wellicht niet voor altijd zou zijn, dat is het merendeel van de relaties. Liefde is natuurlijk niet enkel nuttig als het voor altijd is. En nu hebben we een leuke tijd. Als ik het nu uit zou maken zou ik keiharde liefdesverdriet hebben (en zou het weer aangaan omdat het nog niet op is). En als het later uit gaat heb ik dan liefdesverdriet.

Ik sta al lang genoeg ingeschreven bij de gemeente om iets nieuws te krijgen in mijn stad, dus dat komt dan goed. Waarom willen mensen dat je enkel door gaat met een relatie als je zeker weet dat het werkt?

Voor nu lijkt het samenwonen voor ons beter te werken dan latten. We zijn erg blij op deze manier.

Kinderen gaan er niet komen, dat staat voor ons beide vast. Ook hij ziet in dat dit voor mij niet mogelijk is (moet dus echt op zoek naar een ander als hij dat wil).
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen 'de meeste relaties lopen ooit wel stuk' of 'ik ga samenwonen maar zie er eigenlijk niks in'.
pi_145852330
Dat snap ik. Maar dat was voornamelijk een bui (cold feet). Maarreh zit jij áltijd op FOK?
pi_147772541
Even een volgende tussenstand:

het is uit.

Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen ;).
pi_147772573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Even een volgende tussenstand:

het is uit.

Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen ;).
:')
pi_147772590
pi_147772657
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:

Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan.
Eh, wat?

Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.

In ieder geval, sterkte ermee :)
pi_147772704
huh, waarom kom je daar nu pas mee? Ik snap het niet
pi_147772719
Wot
  zaterdag 20 december 2014 @ 13:46:47 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147772849
Dr Phil zegt het altijd: de griep is een echte relatietest.

Hij heeft weer gelijk.

quote:
Dr. Phil has said that you shouldn't get married until your partner has seen you with the flu ...
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')