Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
Eh, wat?
Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.
In ieder geval, sterkte ermee
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.
Kinderen, heel handig als je graag alles steeds hetzelfde wiltquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.![]()
![]()
![]()
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef Leandra het volgende:
En TS had haar eigen woonruimte aangehouden neem ik aan?
Oh, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!
Hmmz.... is het in die 2 maanden wel of niet opgezegd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
Idd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef kipptje het volgende:
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen![]()
Heb jij gratie gekregen?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hij kon de verandering niet aan toen jij plotseling griep kreeg?Dan weer wel een snottebel op je bovenlip en dan weer niet is ook vrij heftig. Ik snap dat wel.
Dat dus, verder heb ik het topic niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Christus het moet niet gekker worden
Een ban van 48 uur en een van 6 weken. Maar ik bedoel dat ik het mooi vind dat Oognip weer mee mag doen.quote:
Die gast moet wel een FOK!ker zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
Even een volgende tussenstand:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen.
Goh, wat een verassing.quote:
In dat geval wel punten voor de inzet door aan het begin van de kerstvakantie zo'n update te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Alleen de eerste pagina gelezen, maar dit is een fake topic neem ik aan?
Godverdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
En uiteraard, zoals altijd, wil hij me nu terug. Ik heb hem nog gewaarschuwd. Maar ik ben nu mijn leven aan het opbouwen. Nu zijn de zaken voor mij duidelijk en kan ik het achter me laten. En niet alleen de liefde die voor altijd duurt is waardevol. We hebben een leuke tijd gehad.
We missen elkaar allebei, wat het ook zo vreemd maakt dat het niet lukt. Maar ik ben niet de eerste in de geschiedenis die zich daarover verbaasd. Liefdesverdriet is lekker universeel.
Nu heb ik zin om voorlopig lekker alleen te zijn. En lekker niet hoeven aanpassen.
Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef Leandra het volgende:
Echt.... briljant toch?
- Waarom ging het uit met je ex?
- Ik kreeg griep en hij kon er niet mee omgaan.
Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat iemand door autisme ofzo echt niet met dit soort veranderingen om kan gaan. Ik vind het vooral briljant dat hij kinderen wilde, alsof dat geen mega verandering is.
Wees blij dat je van zo'n enorme mongool af bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Hoe lang duurde je griep dan?quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.
Ik kom er nu mee omdat het een update is...
Link please!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast met z'n moeder bij man bijt hond/ PowNed
Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen![]()
Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen met dat in het achterhoofd gewoon voor de koplampen van de aanstormende auto (lees: samenwonen, trouwen, samen huis kopen, kindje krijgen) blijven zitten.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:
Weet ik, maar neemt niet weg dat het gedoemd te mislukken is..
Spannend he?quote:Op zondag 21 december 2014 20:25 schreef ZarB het volgende:
Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk. Als je het van te voren al niet ziet zitten dan moet je er gewoon niet aan beginnen![]()
Maar je hebt iig een goed verhaal TS
Daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Spannend he?![]()
Niet ziek worden, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Had geen zin om het hele topic door te spitten dus misschien is het al eerder geopperd maar had die kerel niet meer autistische trekjes?quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |