Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
Eh, wat?
Dan moet hij van te voren toch ook al wappie zijn geweest lijkt me.
In ieder geval, sterkte ermee
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg al het idee dat het best wel een autist was, die ex van TS. Dus een zieke partner past niet in zijn patroon.
Kinderen, heel handig als je graag alles steeds hetzelfde wiltquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Maar een zwangere partner had hij het liefst wél gewild.![]()
![]()
![]()
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef Leandra het volgende:
En TS had haar eigen woonruimte aangehouden neem ik aan?
Oh, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe niet zo logisch! Tuurlijk niet!
Hmmz.... is het in die 2 maanden wel of niet opgezegd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef soelaas het volgende:
Ik ga enkel naar hem toe als we wat samen gaan doen. Ander blijf ik lekker hier of naar een vriend. Het lijkt me toch wel anders als ik 's avonds daar samen zit terwijl je niets doet. Ik bel hier dan een vriendin als ik me verveel en ga wat leuks doen. Of ik geniet van de rust, net waar ik zin in heb. Maar de keuze is weg.
Ik heb gelukkig mijn kamer nog niet opgegeven. Dus als het echt slecht gaat ga ik terug. Maar ben wel bang dat het ondertussen de doodsteek van mijn relatie zal zijn......
Idd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef kipptje het volgende:
Je doet echt net alsof je leven voorbij is zodra je gaat samenwonen![]()
Heb jij gratie gekregen?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:36 schreef Oognip het volgende:
Hij kon de verandering niet aan toen jij plotseling griep kreeg?Dan weer wel een snottebel op je bovenlip en dan weer niet is ook vrij heftig. Ik snap dat wel.
Dat dus, verder heb ik het topic niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Christus het moet niet gekker worden
Een ban van 48 uur en een van 6 weken. Maar ik bedoel dat ik het mooi vind dat Oognip weer mee mag doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |