abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147908005
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.

Ik kom er nu mee omdat het een update is...
Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
  woensdag 24 december 2014 @ 03:48:15 #257
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147908053
Ik kan me goed inleven in je angst.

En daarom ga ik voorlopig niet samenwonen.
  woensdag 24 december 2014 @ 11:19:15 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_147912699
Het uitmaken omdat iemand een beetje ziek is :')

Die gast is echt totaal niet geschikt voor welke relatie dan ook. Kan beter in een of andere zorgboerderij gaan wonen.
pi_147912840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 03:41 schreef Cracker26 het volgende:

Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
Ik vermoed dat er psychisch ook een paar dingen bij TS niet helemaal goed zitten.
R&P / Opname pitstop Zeist, iemand ervaring?
R&P / Hoe krijg ik wat meer rust in mijn hoofd?
pi_147935877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,

vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.

Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.

Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.

Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.

Maar help wat eng!
Hoelang zijn jullie al samen??
Candy is natures way of making up for Mondays.
pi_147951574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef raczki het volgende:

Hoelang zijn jullie al samen??
Dat staat er toch? :P

Daarbij zijn ze inmiddels al uit elkaar, je loopt achter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147962090
Haha uit door de griep :') en meneer wou kinderen :') :') had hij die ook gedumpt als ze niet aan zijn verwachtingspatroon voldeden? :')
  vrijdag 26 december 2014 @ 21:42:10 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_147985735
HAHAHA.10.gif . Jezus :') .
Huilen dan.
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:06:44 #264
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147986612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.

Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
hahahahahahahahahahahahaahahahaha
ahahahahahahaahahahahahaha

hhahahahahahhahahahahaa
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:09:40 #265
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147986713
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_

Sorry TS, maar dit is de enige gepaste reactie die nu in me opkomt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_148085836
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....

ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....

maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
  maandag 29 december 2014 @ 10:40:14 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148086266
Het waren een fantastische 2 dagen?

En dan kan je ons een stel klootzakken noemen, maar geef toe, het was niet heel verstandig wat je gedaan hebt, of wel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 29 december 2014 @ 10:43:40 #268
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148086388
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....

maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
Ik zal je niet belachelijk maken of je uitlachen het is jammer dat het zo gelopen is en wens je dan ook sterkte wil je er ooit over praten wil ik dat ook nog wel doen, maar ga niet boos worden op karakters die hier een beetje lachen, die zijn alweer vergeten hoe het voelde toen een relatie stukliep. Of hebben het nooit meegemaakt.
Liefde voor God
  maandag 29 december 2014 @ 10:47:32 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148086493
quote:

Het komt dan ook wel een beetje grappig over zo op het internet, eerlijk gezegd. Maar trek het je verder niet aan, al doende leert men en zo. De meerderheid van de mensen is wel eens erbarmelijk gefaald in een relatie/met samenwonen en dat het bij jou al van mijlenver te zien was dat het zou gaan falen maakt het niet minder sneu voor je. Op zich is het zelfs een beetje aan te prijzen dat je het toch geprobeerd hebt ondanks je twijfel maar de volgende keer gewoon je gevoel vertrouwen als deze schreeuwt dat je het niet moet doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Manager PR/Moderator maandag 29 december 2014 @ 12:09:07 #270
269689 crew  Viv
pi_148089042
quote:
^O^
Nu weet je in ieder geval zeker dat het niet werkt. Had je je kamer in de stad nog gehouden?

Ik vind het tof dat je nog updates geeft ondanks de flauwe reacties hier. :Y
pi_148104366
Ben ook niet zo bang voor zulke reacties. Beetje voorspelbaar. Maar daar ben ik schijnbaar niet bang voor he ;). Mensen die zo reageren maken wellicht zulke fouten niet, gefeliciteerd aan hen. Dit was nu eenmaal in eerste liefde en ben tot het uiterste gegaan.

Nee, ik ben blij dat ik het heb uitgeprobeerd. Mijn liefdesverdriet is wel te overzien eigenlijk. Ik weet nu namelijk zeker dat we het niet samen kunnen. En ik ben ook altijd erg graag alleen (tenminste zonder man), dus dat komt wel goed. Ik heb wel buien van liefdesverdriet, maar meestal gaat het goed. Als ik destijds het had uitgemaakt was het puur een rationele keuze geweest.

Ja ik had mijn kamer aangehouden (ik ben ook niet zo gek als sommigen denken). Sterker nog ik heb nu een kamer gevonden in een rustiger huis en ben vandaag aan het verhuizen en het heerlijk op mijn manier aan het inrichting. Ik heb zeer veel wachttijd en ga vanuit die kamer op zoek naar een kamer in mijn stad. Verwacht binnen een jaar wel wat te hebben en ga in het deel van de stad wonen waar al meerdere vrienden wonen (gezellig).

En updates...ik moet nogal lachen om die fanatici hier. Het verbaasd me hoe sommigen zich schijnbaar kunnen vermaken met mijn leven. Als ik hun leven op zo'n manier kan opvrolijken (en zij het mijne), ben ik niet de beroerdste natuurlijk. Want ik vraag me af of dat soort mensen veel anders hebben dan via iemand op een forum te moeten leven...nee vilein van mij.....jullie opwinding vermaakt me wel....dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')