Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef soelaas het volgende:
ja, zelf vind ik het ook nogal vreemd (ik vermoed inderdaad dat er psychisch bij hem dingen niet goed zitten). Het vertrouwen was ook op. Maar ja, niets meer aan te doen. Leuke tijd gehad, nu over.
Ik kom er nu mee omdat het een update is...
Ik vermoed dat er psychisch ook een paar dingen bij TS niet helemaal goed zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:41 schreef Cracker26 het volgende:
Je VERMOEDT dat er psychisch dingen niet goed zitten bij hem...???
Lees ik dat goed? Je vermoedt???
Wat heb je dan godver in die 4 jaar gedaan?
Hoelang zijn jullie al samen??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
Dat staat er toch?quote:
hahahahahahahahahahahahaahahahahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef soelaas het volgende:
het is uit.
Desondanks ben ik blij dat we hebben samen gewoond. Het samenwonen was niet het probleem, onze relatie ging erop vooruit. Maar toen ik plotseling griep kreeg kon hij de verandering niet aan. Toen hij het daarna wilde uitmaken, heb ik eerst geprobeerd zijn patroon te doorbreken. Maar een halve week later heb ik het uitgemaakt. Hij kan niet voor me vechten binnen de relatie.
Ik zal je niet belachelijk maken of je uitlachen het is jammer dat het zo gelopen is en wens je dan ook sterkte wil je er ooit over praten wil ik dat ook nog wel doen, maar ga niet boos worden op karakters die hier een beetje lachen, die zijn alweer vergeten hoe het voelde toen een relatie stukliep. Of hebben het nooit meegemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....
ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....
maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
Het komt dan ook wel een beetje grappig over zo op het internet, eerlijk gezegd. Maar trek het je verder niet aan, al doende leert men en zo. De meerderheid van de mensen is wel eens erbarmelijk gefaald in een relatie/met samenwonen en dat het bij jou al van mijlenver te zien was dat het zou gaan falen maakt het niet minder sneu voor je. Op zich is het zelfs een beetje aan te prijzen dat je het toch geprobeerd hebt ondanks je twijfel maar de volgende keer gewoon je gevoel vertrouwen als deze schreeuwt dat je het niet moet doen.quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
fijn dat ik jullie zo'n leuk moment kan bezorgen.....toch fijn als je mensen blij kan maken....jullie zijn wel een stelletje klootzakken he......een beetje leven en fouten maken kan echt lekker zijn....wel treurig als je dat via anderen op een forum moet meemaken.....
ja dat dacht ik ook......je wilt kinderen en....
maar ik heb het geprobeerd, samenwonen was leuk. Alleen wonen ook weer trouwens.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef soelaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |