HET. WERKT. NIET.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).
Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
We lezen prima, en tussen de regels door staat eigenlijk dat je een appartementje in de stad een prettiger idee vindt dan in zijn huis tussen zijn spullen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef soelaas het volgende:
oh jullie lezen niet.
Ik wil in mijn eigen plaats een appartementje (als ik niet zou gaan samenwonen).
Maar het liefst wil dat het tussen ons gaat werken in zijn huis in zijn plaats.
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het ligt er dus aan wie van jullie zich het beste kan aarden ergens anders. Aangezien hij zo star is, op het autistische af, denk ik dat jij degene bent die een consessie moet doen. En als je dat niet blijkt te kunnen, kun je of doorgaan zoals jullie nu wonen (half uur van elkaar af), of het gaat uit.
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's allquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:44 schreef iScream. het volgende:
Eigenlijk is er niemand die hier een zinnig woord over kan zeggen.. Of het werkt? Tsja, er is maar 1 manier om daar achter te komen. Volgens mij heb je maar 2 opties, niet met hem gaan samenwonen in zijn woonplaats (en dus einde relatie lijkt mij) of het gewoon proberen en zien waar het schip eventueel strandt. Je hoort wel vaker dat stadsmensen bang zijn voor rustige dorpjes en andersom, maar achteraf kan dat allemaal reuze meevallen.
Hoe ver ligt zijn woonplaats eigenlijk van jouw woonplaats?
Wat is dit nou weer voor onzin? Conversiestoornis heeft te maken met acute stress. Stress die dus uit het niets ineens zich voordoet, is hier niet echt van toepassing lijkt me.. En wat is dan de kans dat dit leidt tot een conversiestoornis?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef Zoev het volgende:
[..]
Google op converstiestoornis. Kans is aannemelijk dat je dit gaat ontwikkelen op den duur.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Daarom zeg ik het.
Dit gaat hoe dan ook stress geven, je zal het weg willen stoppen omdat je wil dat het werkt.
Echt, denk na meisje!
Dat snap ik. Het is gewoon een hele stap om je hebben en houden op te geven en bij een ander in te trekken. Mag je overigens wel van hem verwachten dat hij zijn best doet om het jullie thuis te maken, in plaats van zijn thuis waar jij toevallig bij in woont.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef soelaas het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de opties. Maar ik ga dus nu voor de optie zien waar het schip strand. En vind dat dus heel spannend. That's all
Dat maakt de stap al een heel stuk kleiner dan wanneer je 150 km verderop gaat wonen.. Uiteraard zul je enorm moeten wennen, het is gewoon een grote stap van stad naar dorp (ofzo). Maar alles went.. Ik zou nog wel met je vriend in gesprek gaan om zijn huis ook enigszins aan te passen aan jouw smaak, anders ga je je nooit thuis voelen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:53 schreef soelaas het volgende:
@iscream. Ik ga 35 km verhuizen. Gelukkig woont hij naast een trein station en ben ik met een half uur in de stad.....en vriendinnen hebben al beloofd dat ik af en toe bij hen kan slapen als het laat wordt.
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:52 schreef soelaas het volgende:
En over wat ik het liefste wil. Met mijn vriend zonder kinderen in mijn plaats wonen. Maar ik ga voor de liefde kijken of ik kan aarden.
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.
Precies dit. Ik kan er niet veel meer aan toevoegen. Ik ga even wat anders doen mensen! Bedankt voor de betrokkenheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef iScream. het volgende:
[..]
Mee eens dat er veel risico aan kleeft, maar wat moet TS anders? TS heeft zelf ook wel door dat het geen succesverhaal is, maar als je zielsveel van iemand houdt, dan kan ik me best voorstellen dat je het toch wilt proberen, niet geschoten is altijd mis..
En lijkt mij dat het moment toch ooit zal moeten komen, je hele leven lang apart van elkaar wonen is ook niet echt de bedoeling lijkt me..
Natuurlijk wil hij dat. Dat is een wens die een hele grote invloed op je leven heeft. En wanneer je echt kinderen wilt en je kan ze niet krijgen dan is dat iets dat iemand altijd blijft achtervolgen.quote:
Ik denk beidequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Er zijn twee grote risico's
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Precies, bookmark TS maar vast, over 3 maanden komt het topic dat ze doodongelukkig is, heimwee heeft, klaar is met haar vriend omdat hij weer over kinderen aan het zeiken is, en dat ze écht geen idee heeft hoe het zover is gekomen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als een hert dat met volle snelheid moedwillig op naderende koplampen inloopt. Ikzou geen medelijden met je kunnen hebben als het straks misgaat.
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
30 jaar en nog op een studentenkamer wonen
als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want als het niet binnen het geijkte plaatje valt, is het sneu.
Ik ben bang dat jouw gevoelens terecht zijn. Houden van is iets heel anders dan je eigen woonomgeving opgeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:30 schreef soelaas het volgende:
Ik ben opgegroeid in een gelovig dorp. Zelf ook zo opgevoed maar niet gelovig. Het is gelukkig wel een wat grotere plaats.
Maar jongens jullie helpen niet met mijn angst....;)
Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
als je 30 jaar bent en niet meer studeert en zo een kamer vasthoudt voor iemand anders is dat een beetje sneu ja.
huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dank voor je bevestiging. Zeker een koophokje.
Ah, nog zo'n gebrek. Ik moet mij wel persoonlijk aangesproken voelen om me aan jouw uitspraken te storen. Er kan geen andere reden zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
huur jij soms ook scheef dat je je zo aangesproken voelt?
Afhankelijk van de stad , kan het een eeuwigheid duren voordat je een beter huis hebt en kopen is niet altijd een oplossing.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Gunner het volgende:
30 jaar en nog op een studentenkamer wonen
Ik heb sinds een half jaar mijn eigen huis gekocht en uiteraard wilde mijn vriendin bij me intrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef soelaas het volgende:
hallo,
vandaag ga ik samenwonen. Maar ik durf niet! Ik denk aan mijn eigen ruimte die ik verlies. En ik ga ook naar een veeeeel saaiere plaats. Ik ben zo bang voor saaie avonden bij hem in huis.
Mijn vriend en ik hebben veel problemen gehad ook omtrent toekomstige stappen en nu moet het er na 4 jaar maar eens van komen, dachten we.
Maar ik ga mijn huidige leven zo missen. Weg uit mijn studentenkamer in het centrum van een leuke stad, hup naar een plaats waar je volgens mijn vriend niet op zondag kan gras maaien. En ik maak een puinhoop van mijn huis. En mijn vriend is zooo net.
Maar aan de andere kant, ik hou ook enorm van hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dat samenwonen wil ik ook weleens proberen.
Maar help wat eng!
Draai het eens om... wel kinderen maar in jouw stad samen wonen? Wat zou daar uit komen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef soelaas het volgende:
Of hij wil toch kinderen
Of ik kan niet aarden
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die eerste is een zekerheidje, de tweede buitengewoon waarschijnlijk.
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
Precies! Sta gelukkig al zo lang ingeschreven bij de gemeente waar ik wil wonen dat ik wel wat kan krijgen (zeker als het even duurt voor het mis gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:19 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Goede relatie test. Lekker vertrekken als het niet werkt
Jezus wat is dit voor een bekropen klootzak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:53 schreef soelaas het volgende:
Mijn vriend wil daar pertinent niet weg. Sowieso als niet, maar hij heeft daar ook nog eens een koophuis. Maar als hij die niet had zou hij ook niet weggaan. Hij zal ook nooit meer uit die plaats vertrekken. En daar hebben we al heel veel problemen over gehad. Ook omdat hij zelfs geen tafel of dekbed wilde veranderen als ik daar zou komen wonen. Inmiddels mogen wat kleine dingen veranderen.
ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woondequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand bij jou in komt wonen, dan vind je het pirma als die jouw interieur even helemaal gaat veranderen? Lekker belangrijk trouwens ook waar de tafel staat.
Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je samen gaat wonen, zorg je dat t huis voor beiden n thuis is, niet alleen voor degene die er al woonde
dat kan, ik vind dat geen goede insteek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb mijn huis gekocht en ingericht zoals ik dat wilde.
Dat laat ik niet overhoop halen door mijn vriendin. Tenzij we samen iets zouden kopen/huren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:13 schreef soelaas het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Maar ik zie wel in dat ik een zeer groot risico neem, vandaar ook de zenuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |