abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145377018
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 10-10-2014 14:32:13 ]
pi_145377040
Of is het volgeyoghurt?

Voor wijzigingen: even quoten!
pi_145377311
Volgeyoghurdth, natuurlijk. Vanaf nu mijn lievelingswoord. O+
pi_145377325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?

Mijn rondes mogen naar 42-84-44 :)
pi_145377368
quote:
Of is het volgeyoghurt?

Yoghurt mijn nod dr maar uit.
pi_145377418
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Yoghurt mijn nod dr maar uit.
Wil je er met een neue erin?
pi_145377815
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Mijn rondes mogen naar 42-84-44 :)
klinkt netjes sara!
pi_145379520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je er met een neue erin?
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
pi_145379632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
pi_145379834
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
Dat, inderdaad. ;)
pi_145380008
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat, inderdaad. ;)
...of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_145380172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:58 schreef Limone het volgende:

[..]

...of begrijp ik je nu verkeerd?
Ik weet niet wat je begrijpt. :P
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
pi_145380209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Oh nee! Dan begrijp ik je wel. *O* ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
pi_145380341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh nee! Dan begrijp ik je wel. *O* ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen. :P

Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo. _O-
pi_145380497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen. :P
Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo. _O-
Blijf je gezellig lang hier! :P
pi_145384714
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
klinkt netjes sara!
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen! _O-

Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
pi_145385568
quote:
Of is het volgeyoghurt?

Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagen
pi_145385892
Doeiiiiii Minarosa! Hopelijk tot snel O+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:43:48 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145388237
Sara.. mijn huisarts zei altijd 1 jaar.. maar als je boven de 30 bent 9 maanden.. en boven de 35 6 maanden.. Gewoon vanwege de psychische druk..

Je bent nu 32 (??) Dus 9 maanden proberen.. maar.. ook minstens een half jaar ontpillen. . Dus.. als dit het eerste half jaar is, dan heb je nog 9 maanden..

En je eitjes zijn geen fossielen jah! }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:44:36 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145388253
Ohw en disclaimer Enzo ;)
pi_145390018
Nou even willekeurige bijleespost

Leuk Dottey, klussen in huis. Of het nou spannend is of niet, leuk blijft het! Zeker als je zo weet waarvoor je het doet, hetzij met nog een kleine omweg ;)

Deadly_kiss, raar, bloed en een ovulatiestreepje..

_Dizzy_ lastig dat je nou nog niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk kan de gyn je snel verder helpen en duurt t niet lang meer

Silversjois jammer ongesteld -O-

Majo heb je het testen kunnen laten? :D

Oh deadly_kiss 2 streepjes op je ovulatietest is normaal hoor, als ze lichter zijn. Dat kan ook per maand wisselen.

Volgeyoghurd *; Wordt dat het woord van het jaar?

Sara je kan t ook zien als een regelmatige cyclus van 43 dagen met een foutje er tussen ;) Positief blijven!

Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.

Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een -O-
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
pi_145390831
Goedemiddag O+

Gewoon omdat het kan :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145390855
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Precies waarom ik mijn NOD er niet wegplemp :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145391023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 02:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen! _O-
Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
Ik denk ook dat je eerder naar de huisarts kunt. Je hebt geen "normaal" durende cyclussen en dan is het denk ik wel handig om niet te checken of je een duwtje nodig hebt. Uit goed je zorgen.
Niet zomaar genoegen nemen met "wacht maar een jaartje"..

:*
pi_145391161
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.
Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een -O-
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
Ik denk dat het verstandig is om sowieso je spreekwoordelijke ei kwijt te kunnen.
Het is erg vervelend als het even niet gaat zoals je had gehoopt of had gedroomd. Ik hoop dat jullie snel een nog mooier huisje tegen komen waar je bij kunt mijmeren en heeeeeeeeeeeul snel kunt kijken en actie ondernemen.

Dikke knuf :*
pi_145391195
Cassandra. :*
En ook voor sara :*
pi_145391997
Hier dag 26.. En dan hebben we ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn en dan doe ik het toch! :6

Nu zit ik toch steeds te denken: mijnnodkomtnusteeeeedsdichterbij]

@ Cassandra
Ik denk dat er ook een verschil is.. jij hebt ook een verleden met miskramen o.a. Stel dat dit echt de aller eerste (poging) was, dan zouden ze misschien eerder zeggen dat je het nog moet aan kijken denk ik.
pi_145394179
Mijn nod is morgen maar ik steek lekker de kop in t zand door "ik wil nog niet zwanger zijn, eerst afvallen." te denken. Dat helpt wel. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:47:03 #29
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145394216
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier dag 26.. En dan hebben we ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn en dan doe ik het toch! :6
Nu zit ik toch steeds te denken: mijnnodkomtnusteeeeedsdichterbij]
Herkenbaar! hier ook op dag 26 :)
het er minder aan denken lukt wel aardig maar komt nu door stress, drukte op het werk en een overleden poes ;( (is weliswaar altijd bij mn ouders blijven wonen toen ik thuis wegging maar was toch mijn 14 jaar oude knorrige dikke poezel)

rondom mijn ei veel geklust en dat SMEP eens uitgeprobeerd deze keer (moeilijker voor manlief want die wil liever elke dag ipv om de dag :') maargoed) we gaan het zien!
afgaande op mijn vorige cylcus (zondag of) maandag NOD
pi_145394989
Smep? "gaat ff opzoeken wat dat is"
pi_145395204
Ahaaa gevonden! Weer wat geleerd.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:24:10 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145395686
:* voor Cassandra. Snap heel goed hoe frustrerend het is, helemaal als je ook een verleden hebt van miskramen. En volgens mij mag je hier altijd je hart luchten hoor :*

Ik heb nog steeds niet getest nee :D Ben nu 4 dagen over tijd op basis van mijn vorige cyclus van 25 dagen dus het zegt allemaal nog niks. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik nog eens testen, net als vorige week op zaterdag. Vind het rete spannend wel :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145395832
Jullie zijn lief *; Voelt zo rottig om te spuien.. Maar wel fijn dat t kan. Ben begonnen met de keuken opnieuw in te delen. Kastjes leeghalen, sopje erover, opnieuw indelen. Wel fijn hoor. Maar de lage kastjes werken niet mee want ik krijg er last van mijn rug van. Dus maar lekker lui op een stoeltje. Hopelijk krijg ik alles gedaan voor O+ thuis komt, want ik moet ook nog t eten af krijgen :')

Majo ik ga heel hard duimen voor je! Was je nou al eerder gestopt met de ac, of echt pas sinds augustus? Want dan kan het prima zijn dat je cyclus nog schommelt, al hoop ik dat het snel raak is!
pi_145396003
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagen
Met liefde!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:35:34 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145396115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie zijn lief *; Voelt zo rottig om te spuien.. Maar wel fijn dat t kan. Ben begonnen met de keuken opnieuw in te delen. Kastjes leeghalen, sopje erover, opnieuw indelen. Wel fijn hoor. Maar de lage kastjes werken niet mee want ik krijg er last van mijn rug van. Dus maar lekker lui op een stoeltje. Hopelijk krijg ik alles gedaan voor O+ thuis komt, want ik moet ook nog t eten af krijgen :')
Majo ik ga heel hard duimen voor je! Was je nou al eerder gestopt met de ac, of echt pas sinds augustus? Want dan kan het prima zijn dat je cyclus nog schommelt, al hoop ik dat het snel raak is!
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuien :*

Ik ben in augustus gestopt met AC maar slikte niet de pil, ik gebruikte de nuvaring. Ik heb begrepen dat je daarvan niet hoeft te herstellen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145396331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuien :*
Ik ben in augustus gestopt met AC maar slikte niet de pil, ik gebruikte de nuvaring. Ik heb begrepen dat je daarvan niet hoeft te herstellen :)
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddelde :)
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:48:10 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145396558
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddelde :)
Ik heb op diverse pagina's gelezen dat je van de nuvaring niet hoeft te herstellen maar of het echt zo is weet je natuurlijk nooit :) Nette cyclus inderdaad! De enige reden dat ik wel ongesteld zou willen worden is omdat ik wel erg benieuwd ben naar mijn cyclus _O- Aan de andere kant zou het ook wel mooi zijn als het helemaal uitblijft O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145396616
Och Majo. Niet leuk. :*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:41:51 #39
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145398064
Das rot majo ;( :*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:54:17 #40
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145400631
Bwuh vervelend is dat hè major?
( Ik had er afgelopen keer ook enorm last van.. zat te trillen in een vergadering. ..)

Zijn jullie allemaal al aan de foliumzuur eigenlijk?
pi_145400841
Jup. Die met visolie en de hele mikmak heb ik.
pi_145401525
Ik heb prenatal multivitamine van vitaminstore maar ik weet niet of ik die nog eens haal. Ze smaken en ruiken erg vissig. Onze hond staat wel enthousiast naast me als het potje open gaat.
Deze maand ben ik tevens begonnen met tarwekiemolie.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:49:03 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145402206
Ik heb die zwanger worden multivitamine van de etos :) en nog een hele rits andere dingen maar das met andere redenen haha
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:07:36 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145404559
Ik slik ook foliumzuur :Y visolie slik je toch pas tijdens de zwangerschap?

Sproetjes ik slik elke dag 4 verschillende soorten vitaminen :D sinds kort pas trouwens, hopelijk helpt het :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:01:21 #45
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145406656
Ik slik visolie al heel lang :) en glucosamine en ijzertabletjes :P ik heb er wel baat bij. Als ik er mee stop dan merk ik helaas echt t verschil.
pi_145406805
Waar is tarwekiem olie voor?

Ik slik etos foliumzuur tabletjes. Die had ik nog. En daarbij Supradyn vitamin gummies. (maar ik slik altijd vitamine dingen)
pi_145407658
Hoi allemaal! een oude bekende hier. Nog onder een kloon. Lijkt me niet handig als ik nu herkend word door familie en vrienden. Vind het zo spannend, we gaan voor een tweede. We hebben al een zoontje, van zomer 2011. Heb toen hier en in Z&G ook meegepost. Kan nog niet helemaal geloven dat we echt gaan proberen, man vond een kind lange tijd genoeg. Nu is hij opeens toch om. Helemaal uit zichzelf sneed hij het onderwerp laatst aan. Vooral daar ben ik erg blij om. We moeten het allebei echt even graag willen, ik wil niet het gevoel hebben dat ik hem heb omgepraat.

De vorige keer was ik heel snel zwanger, de tweede ronde al. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, vooral omdat ik niet meer de jongste ben. Slikte de laatste pil op 27 september. Het is afwachten geblazen!
pi_145408121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Hoi allemaal! een oude bekende hier. Nog onder een kloon. Lijkt me niet handig als ik nu herkend word door familie en vrienden. Vind het zo spannend, we gaan voor een tweede. We hebben al een zoontje, van zomer 2011. Heb toen hier en in Z&G ook meegepost. Kan nog niet helemaal geloven dat we echt gaan proberen, man vond een kind lange tijd genoeg. Nu is hij opeens toch om. Helemaal uit zichzelf sneed hij het onderwerp laatst aan. Vooral daar ben ik erg blij om. We moeten het allebei echt even graag willen, ik wil niet het gevoel hebben dat ik hem heb omgepraat.

De vorige keer was ik heel snel zwanger, de tweede ronde al. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, vooral omdat ik niet meer de jongste ben. Slikte de laatste pil op 27 september. Het is afwachten geblazen!
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.
pi_145408172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.
Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoon :) Ik heb jou toen ook gevolgd. Was erg heftig toen.
pi_145408235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Lionheart99 het volgende:

[..]

Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoon :) Ik heb jou toen ook gevolgd. Was erg heftig toen.
Dan kan je zoon niet van de zomer zijn. Mijn oudste dochter is van mei.
pi_145408519
Uhh, ik ben niet helemaal wakker, je dochter is inderdaad 2 maanden ouder :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:08:32 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_145409108
Ooohh ben je wie ik denk??!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_145409724
Ik moet er nu telkens aan denken. Maar kom er niet op.
pi_145409973
Ik weet het denk ik.
Dm sturen kan ik wel, maar jij kunt nog niet reageren dus typ maar ja of nee hier O-)
pi_145410993
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Sara.. mijn huisarts zei altijd 1 jaar.. maar als je boven de 30 bent 9 maanden.. en boven de 35 6 maanden.. Gewoon vanwege de psychische druk..
Je bent nu 32 (??) Dus 9 maanden proberen.. maar.. ook minstens een half jaar ontpillen. . Dus.. als dit het eerste half jaar is, dan heb je nog 9 maanden..
En je eitjes zijn geen fossielen jah! }:|
Tja, ontpillen, het zal. Als ik nou enigszins de verwachting zou hebben dat mijn cyclus korter zou worden ging ik dat zeker even proberen, zo nuchter ben ik dan weer wel. Maar vroegah (voor de pil)waren mijn cyclussen ook altijd lang. Nou is 84 dagen een nieuw record, maar korter dan 6 weken worden ze denk ik niet, want dat zijn ze van nature nooit geweest.

En een dikke kus voor Cassandra. Lekker ventileren hoor, da's nou het heerlijke aan zo'n forum. Ff lekker van je afbalen. Er komt vast heel snel een ander heerlijk huisje voorbij. Waar je een heerlijk "thuis" van gaat maken.

En ik heb geen recht van spreken. Vanmiddag mail gehad van de makelaar, dat we zijn ingeloot voor het huis van eerste keus. Holy shit, dat had ik dus echt niet verwacht. Echt. Niet. Ben nu kotszenuwachtig. Hypotheekdingen, notarisdingen, brrrrr..... Gelukkig weet ik dat ik - als het financieel niet lukt - in een ander huisje ook supergelukkig wordt. Na jaren in een kleine flat in een klootwijk vind ik nu alles een paleis :) (maar waarom ben ik dan nu zo nerveus, whaaaaahhh stuiterstuiter...)
pi_145411088
Oeh, een kloon! Ik heb een dm gestuurd! Ben benieuwd!
pi_145412592
Ik faal in kloons. Zowel hier als in de SS. -O- Geen idee wie Lionheart is. Wel gaaf dat je voor een tweede gaat *O*
pi_145414367
Kan de dm's niet lezen op mobiel. Kijk later wel even op laptop. Heb met jullie allemaal meegepost, volgens mij ben ik best wel herkenbaar. Vooral omdat ik, in tegenstelling tot de meesten van de lichting 2011, nog geen tweede heb geworpen :P. Best lastig om te zien dat mensen van hier en irl een jaar later dan wij een kind kregen en er inmiddels nog een hebben. Maar goed, ik mag nu ook! Nu maar hopen dat het lukt. Heb vooralsnog flink last van het stoppen: bijna elke dag hoofdpijn. Ik ken die pijn van de sporadische stopweek die ik af en toe hield.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:31:04 #59
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145416350
Lichting 2011 en nog geen tweede check :P

Ik heb zo'n vermoeden.
Op naar een tweede streepje Lionheart!
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:40:30 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145416723
Welkom lionheart, ik denk ook te weten wie je bent. Volgens mij heb je in het rammeltopic ook regelmatig gepost over je wens voor een 2e toch? Fijn dat je man nu wel om is! En hopelijk weer snel raak!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145418576
Zeg het is hier geen secret santa meuk voorpret :(
pi_145418606
Oh ik ben sjago, jankerig en slappe lacherig :/ Had ik dat al gemeld...

:9

Anyways.. Welkom Lion, snel maar weer door naar het andere topic :*
pi_145421637
Ongesteld! *O*

Zo fijn dat mijn lichaam zo snel t gewone ritme weer oppakt! *O*
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:25:10 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145421672
Welkom lion! Maar waarom een kloon eigenlijk? :@ als iedereen je herkent heeft het sowieso weinig zin :D

Fijn cygne! Hier nog steeds geen actie, ga er langzamerhand een beetje in geloven :@ misschien vandaag nog eens testen.
pi_145421684
Oeh! Ik ben benieuwd, majo!
pi_145421800
Majo, spannend! Kloon heeft wel nut, de mensen waarvan ik niet wil dat ze 't weten volgen fok en oud niet zo fanatiek en dus zullen ze me niet herkennen. Ik wil gewoon niet dat mijn eigen username herleidbaar is naar dit draadje.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:41:38 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145424840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:39 schreef Lionheart99 het volgende:
Majo, spannend! Kloon heeft wel nut, de mensen waarvan ik niet wil dat ze 't weten volgen fok en oud niet zo fanatiek en dus zullen ze me niet herkennen. Ik wil gewoon niet dat mijn eigen username herleidbaar is naar dit draadje.
dat snap ik wel :Y ik heb ook nog gedacht aan een kloon omdat niet heel fok het hoeft te weten maar ik vond het teveel gedoe :@

Net een testje gedaan en... Negatief. Ik snap er niks meer van :') benieuwd wanneer ik nu eens ongesteld word.
pi_145425285
Ben je nog niet 1keer ongesteld geweest na het stoppen?

Hier weer wakker met koppijn. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Beh.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:14:54 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145428794
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef Lionheart99 het volgende:
Ben je nog niet 1keer ongesteld geweest na het stoppen?

Hier weer wakker met koppijn. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Beh.
jawel, mijn eerste cyclus was 25 dagen. Tweede tot nu toe 31 dagen waarvan 12 ongesteld -O-
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:01:13 #70
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145430024
Raar, MaJo! Lijkt er op dat je cyclus nog wat overhoop ligt. Op zich is 31 dagen niet heel lang en met slechts 1 natuurlijke cyclus kan je nog niet vaststellen hoe lang je volgende zal zijn. Volgens mij hebben de meeste mensen wel in het begin een onstabiele cyclus. Vervelend dat je dan zo in het duister tast. Jammer dat je niet even door een luikje kan kijken om te zien wat de status is en wat er gebeurt.... :P

Balen van de koppijn, Lionheart, ik hoop dat je er snel van af bent door zwanger te zijn. :)

Fijn dat je weer een goede cyclus hebt, Cygne! *O*
pi_145433537
Zeau, ongesteld. Cyclus van 30dg. Over twee weken vakantie, dus er tegenaan ^_^
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145434325
Mijn ei komt waarschijnlijk nét als ik in het vliegtuig zit, zonder vriendlief -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:23:34 #73
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145434559
Dan is het maar fijn dat je net voor je ei het meest vruchtbaar bent ^O^
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:23:46 #74
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145434565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef pinquit het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145435340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Moppert het volgende:
Dan is het maar fijn dat je net voor je ei het meest vruchtbaar bent ^O^
I know O-) Maar echt heel lekker ideaal valt ie niet. Vlieg op een woensdag en volgens de app springt ie donderdag. Ik doe nog niet aan ovulatietesten en temperaturen, vandaar dat ik nog van mn app uit ga. :)
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:31:15 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145436727
Mijn moeder zei dat ik pas na een maand moest testen omdat mijn cyclus nog overhoop ligt. Maar een maand? :o uh nee vind een paar dagen wachten al een hel :')

Wie weet denk ik daar na een tijd anders over, bij haar heeft het ook lang geduurd. Daarom denk ik altijd dat het bij mij ook lang gaat duren, omdat dat in de familie zit. Kan dat eigenlijk? :@
pi_145436844
Andersom in ieder geval niet.. Mijn moeder had de gedachte van stoppen met de ac nog niet uitgesproken of ik was er al, idem met mijn zusje.
Maar als er een afwijking is waardoor zwanger worden niet lukt kan t best zijn dat t een genetische afwijking is denk ik
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:58:25 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145437410
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Andersom in ieder geval niet.. Mijn moeder had de gedachte van stoppen met de ac nog niet uitgesproken of ik was er al, idem met mijn zusje.
Maar als er een afwijking is waardoor zwanger worden niet lukt kan t best zijn dat t een genetische afwijking is denk ik
het laatste hoop ik niet. Mijn oma was onvruchtbaar verklaard en na 12 jaar huwelijk werd ze op haar 36ste toch nog zwanger :o ze heeft uiteindelijk vier kinderen gekregen, de laatste op haar 42ste *O* ik ben daardoor wel extra bang dat het erfelijk is omdat bij mijn moeder hetzelfde werd gedacht (haar lukte het uiteindelijk na 3 jaar).

Ik denk dat ik daarom wel sneller aan de bel zal trekken als het niet lukt dan wanneer ik die voorgeschiedenis niet had. Maar eerst nog maar lekker verder barsen en afwachten :)

Mijn vriend zei laatst ook het woord batsen omdat ik dat door jullie nu ook gebruik, ik lag helemaal dubbel _O-
pi_145437447
Majo, ik denk wel dat dat kan, maar een maand wachten is wel een hele opgave.
Wel rot om te weten dat dat bij hun zo verliep, maar dat hoeft natuurlijk niks zeggen over hoe t bij jou zal gaan.

Zere tetten zijn hier weer aanwezig. Vorige cyclus ook al, maar daarvoor nooit. Dus zal over een week ofzo vast ongesteld zijn.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:03:48 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145437602
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, ik denk wel dat dat kan, maar een maand wachten is wel een hele opgave.
Wel rot om te weten dat dat bij hun zo verliep, maar dat hoeft natuurlijk niks zeggen over hoe t bij jou zal gaan.

Zere tetten zijn hier weer aanwezig. Vorige cyclus ook al, maar daarvoor nooit. Dus zal over een week ofzo vast ongesteld zijn.
een maand gaat me niet lukken nee :D nu maar eens rustig de menstruatie afwachten.

Hopelijk zijn het symptomen van wat anders bij jou!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:55:03 #81
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145439169
Majo een maand wachten zou ik ook niet kunnen! :o

Mijn moeder was ook meteen zwanger na het stoppen van de pil van mij. Na mij is er echter ergens iets mis gegaan dus is het (na nog 5 jaar proberen) alleen bij mij gebleven.

Nu ik "weekend" heb beginnen de kriebels stiekem toch wel weer te komen voor morgen/maandag. Maar ik heb morgen gelukkig nachtdienst dus waarschijnlijk weinig tijd om me bezig te houden met "aahh ben ik al ongesteld?!!!"
pi_145439284
Dat scheelt weer Sproetjes! Heb je wat afleiding. Hoop alleen niet voor je dat je tijdens je dienst verrast wordt op t toilet!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:23:23 #83
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145440124
Tot nu toe komt t steeds maandag middag, dus dan wordt het als ik opsta na t slapen :')
Goed dat je me er wel aan doet denken dat ik tampons moet meenemen naar t werk :')
pi_145440572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder zei dat ik pas na een maand moest testen omdat mijn cyclus nog overhoop ligt. Maar een maand? :o uh nee vind een paar dagen wachten al een hel :')
Wie weet denk ik daar na een tijd anders over, bij haar heeft het ook lang geduurd. Daarom denk ik altijd dat het bij mij ook lang gaat duren, omdat dat in de familie zit. Kan dat eigenlijk? :@
Mja, er zal vast een genetische component meespelen. Maar het biedt zeker geen garanties voor de toekomst.

Kom dan trouwens uit een fijne lijn. Moeder en haar zus zijn keilang bezig geweest. Tussen mij en mijn broer zit ruim 4 jaar, en dat was echt niet de bedoeling. Tussen mijn neef en nicht zit 7 jaar, ook dat was niet de bedoeling. En alle kleindochters van mijn oma (ook die van mijn oom meegerekend) hebben vooralsnog geen kinderen. (helaas, IVF werkt ook niet altijd....). Bij zowel mijn moeder als mijn oma is de baarmoeder verwijderd.

Maar ik ben onwijs van plan om de genen van mijn andere oma te hebben: die kreeg er 12! Bam!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:48:09 #85
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145440925
Nu ineens stomme krampjes -O- dat was niet de afspraak lijf!
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:32:23 #86
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145442492
Van mijn moeder weet ik niet of zij snel zwanger was. Volgens mij redelijk snel. Ik heb er nooit naar gevraagd, en ik ga het nu ook niet doen, voorlopig houd ik het liever voor onszelf.
pi_145442848
Mijn moeder heeft er geloof ik een jaar over gedaan om zwanger te worden van zus. Daarvoor miskramen. Na zus ook miskramen en drie jaar later broer. Toen weer een shitload aan miskramen. Tien jaar later kwam ik.

Niet bepaald hoopvol ook. :')
pi_145443493
Voor zover ik weet iedereen aan moeders kant en vaders kant supervruchtbaar. Snel zwanger en kinderen vlot op elkaar met de obligate 2 jaar ertussenn. Wel aan vaders kant minstens 1 tante vroeg in de overgang. Geen punt als je zoals zij de kinderen voor in de twintig kreeg. Hoop dat ik daar niet mee te maken krijg.
  zondag 12 oktober 2014 @ 00:46:35 #89
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145444751
Nou ik hoef mijn nachtdienst niet af te wachten of ik het word... |:( -O-
pi_145444910
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef sproetjes het volgende:
Nou ik hoef mijn nachtdienst niet af te wachten of ik het word... |:( -O-
pi_145448074
Bah Sproetjes, maar wel weer netjes op tijd.
Ik moet nog een kleine week wachten denk ik..

Zover ik weet was mijn moeder snel zwanger (3x). Ze heeft nooit een miskraam gehad. Haar bevallingen gingen ook appeltje eitje super snel! (bij onze zoon duurde het van eerste wee tot eind zo'n 9 uur)
Ik weet dat het bij mijn nicht wel erg lang duurde voor ze zwanger was. Bij onze zoon was het in 1x raak. Was ook niet bewust rond de eisprong bezig geweest. Nu is het ronde 3..
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:36:16 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_145449329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef pinquit het volgende:
Oooooohhhh nog zo een leukerd O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_145451124
Dames, help me uit de onzekerheid want ik weet het niet meer ....

SPOILER
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 12:03:17 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145451126
Balen sproetjes :( maar wel een nette cyclus!

Voordeel van negatieve zwangerschapstest: biertjes kunnen drinken op feestje *O*
Nadeel van negatieve zwangerschapstest: nu een kater van jewelste :')
En nog steeds niet ongesteld :(

Ik draai me nog even om :Z
pi_145451161
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
SPOILER
Ik zie wat jij ziet, op allebei de tests...

En omg... niet veroordelend, maar puur OMG, wat heftig!
Kwak
pi_145451197
Die is behoorlijk positief, twinkle!
pi_145451224
+1 Twinkle! Heftig, maar ook wel spannend!

En idd, die mensen die er een mening over hebben, lekker niks van aantrekken! Al zou je 18 kinderen achter elkaar krijgen, jullie zaak :*
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:08:24 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145451227
Twink :o . Dat is duidelijk denk ik!
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 12:08:36 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145451232
quote:

SPOILER
ik zie het wel maar het streepje is nog wel erg licht toch? Al weet ik ook niet goed hoe duidelijk het tweede streepje eruit hoort te zien :@

Misschien voor de zekerheid naar de huisarts? En poe wel heftig als het alweer zo snel raak is! Maar mensen die het veroordelen zou ik me niet druk om maken, dat zijn geen echte vrienden :*
pi_145451251
Ik zie ook vooral een positieve test twinkle! Wow!
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:09:55 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145451254
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zie het wel maar het streepje is nog wel erg licht toch? Al weet ik ook niet goed hoe duidelijk het tweede streepje eruit hoort te zien :@
Misschien voor de zekerheid naar de huisarts? En poe wel heftig als het alweer zo snel raak is! Maar mensen die het veroordelen zou ik me niet druk om maken, dat zijn geen echte vrienden :*
streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...
Kwak
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 12:10:43 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145451269
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...
Ah ok! Dat wist ik niet :@

Dan zie ik het ook ja :Y
pi_145451270
Ja dat zeggen ze altijd van die Kruidvat dingen he .. streep = streep. Maar ik dacht ik gooi het even in de groep want ik kan het zelf nog maar nauwelijks geloven :@ .. Maar ik zie dus geen spoken ofzo.
pi_145451452
Hoe dan ook, gefeliciteerd! :*
pi_145451455
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat zeggen ze altijd van die Kruidvat dingen he .. streep = streep. Maar ik dacht ik gooi het even in de groep want ik kan het zelf nog maar nauwelijks geloven :@ .. Maar ik zie dus geen spoken ofzo.
:o is het heus?! :D
♥ J & S
pi_145451474
Holy shit! Door pil én condoom heen? Da's bijna onmogelijk. :o
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:19:07 #107
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_145451503
:o maar maar jij was gister toch bevallen?

Gefeliciteerd denk ik *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_145451506
Gefeliciteerd twink! Als jullie er gelukkig mee zijn is dat toch super tof en geweldig O+ !
♥ J & S
pi_145451535
Mja pil daar snap ik zelf ook nog wel van dat ie niet vanaf dag 1 betrouwbaar is. Dus vandaar condoom .. Maarruh, ja dus :@ .. Het bestaat :@

Voel ik me nu toch een partijtje schuldig over de hoeveelheid wijn die ik de afgelopen week achterover heb gegooid :@

Van de week dan maar voor alle zekerheid vitamines/foliumzuur in huis halen en ik denk dat ik er volgend weekend nog een testje tegenaan knal voor alle zekerheid.
pi_145451537
Was die bloeding met 5 weken misschien een innesteling? Of had de test dan nu al donkerder moeten zijn? Ik ben er een beetje uit :')

Maar idd gefeliciteerd!
pi_145451552
Wow Twink, jij übervruchtbare! :D
Gefeliciteerd *O*
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:27:46 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145451737
Wow Twinkle :o :o :o

gefeliciteerd!
pi_145451763
quote:

SPOILER
Jee wat heftig!

Een vriendin van mij testte wel nog een maand of 2/3 positief na een miskraam met 9 weken, maar dan is je hcg-level op z'n hoogst. Denk dat het minder is aan het eind, dus ook sneller weg??

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145451772
Woow Twinkle, heftig! :o
Gefeliciteerd! *O*
pi_145451865
Congrats Twink! En echt, het is jouw(/jullie) leven, jullie babytje in wording en het enige wat telt is of jullie er gelukkig van worden. Al die mensen in je omgeving staan niet in jouw schoenen, hebben er geen verantwoordelijkheid voor en kunnen dus makkelijk oordelen. Praten en oordelen zijn makkelijk, laat ze maar doen, zolang jullie blij zijn met het onverwachte nieuws.

Althans, dat is mijn mening ;)
pi_145452082
Na 10 weken, kan je dan nog hcg vd bevalling hebben? Ik weet het eigenlijk niet eens precies, al ben ik zelf al eens bevallen :?

Er zullen vast mensen zijn die het veeel te snel vinden en dergelijke.. Ik vind het ook zeer snel en zou er niet aan moeten denken, maar wat boeit dat voor jullie? ;) Jullie zijn er toch blij mee?! Dus mocht je echt zwanger zijn, gefeliciteerd! *O* Enne.. ik zie toch zeer duidelijk TWEE strepen hoor! :6
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:44:58 #117
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145452094
Ik zie inderdaad ook twee strepen :o gefeliciteerd! Inderdaad niks aantrekken van anderen!
pi_145452202
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Na 10 weken, kan je dan nog hcg vd bevalling hebben? Ik weet het eigenlijk niet eens precies, al ben ik zelf al eens bevallen :?

Ja dat weet ik dus eigenlijk ook niet :?
En ja ik vind het ook veel te snel maar je weet wat ze zeggen he :D ... life is what happens to you while you're busy making other plans :D

Edit: Internet zegt een 'paar' weken .. geen 10 in ieder geval.
pi_145452257
Wow! Twinkle wat vlot en wat een verrassing. Wat betreft ervaringen: mijn moeder had een miskraam met 20 weken en was anderhalve maand later weer zwanger. Het kan!
Mensen praten toch wel. Misschien even over jullie 'ongelukje/verrassing' en over een aantal maanden over jullie mooie baby!

[ Bericht 1% gewijzigd door Cholula op 12-10-2014 12:56:50 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:52:00 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_145452269
Je hcg van je huidige mini is in principe al weg :Y (al weet ik niet of dat is wat je wil horen ;) )
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_145452472
Ik ga je toch gewoon feliciteren, Twinkle! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145452597
Dat zijn 2 strepen hoor Twinkle! Geen idee alleen hoe dat zit met hormonen na de bevalling.. Maar dat zou dan zelfs met condoom gebeurd zijn?
Als het zo is en jullie zijn er blij mee, dan is het goed toch? Wat anderen er van zeggen moeten zij dan weten ;)

Een voorzichtige *O* dan vast!!
pi_145452864
Gefeliciteerd! Denk ik :)
Wel een mirakel hoor, zo snel erna. Wij gebruikten ook enkel condooms na de bevalling. Zijn die dan echt zo onveilig? Of waren ze misschien over datum ofzo :P
pi_145452891
Nee pas na de bevalling een keer besteld :D
pi_145452976
Wow, Twink! Vast een voorzichtige gefeliciteerd dan!
Home is where the O+ is...
pi_145453091
Ook voorzichtig gefeliciteerd Twinkle!
Ik zou de aankomende dagen ook gewoon nog een paar keer testen, wordt het streepje donkerder weet je het zeker! Spannend hoor!
pi_145453527
Hcg is toch halverwege de zwangerschap al weer weg? Plassen voor MvM heeft ook alleen maar nut tot week 16 ofzo... Dat het bij miskramen nog wat blijft hangen is natuurlijk omdat je er dan vaak nog middenin zat.

Anyway, gefeliciteerd Twinkle! *O*
pi_145453557
Jezus Twinkle :D

Dat lijkt me duidelijk hoor, zwangerrrr!
Gefeliciteerd! *O*
pi_145453669
Jeetje twink! Dat dat zo door de pil en condoom heen kan zeg! Maar zeker een duidelijk tweede streepje, geen twijfel mogelijk!
En in principe ben je heel snel na een bevalling weer vruchtbaar.
Na m'n miskraam zeiden ze in het ziekenhuis ook dat ik in wezen na 2 weken alweer vruchtbaar kon zijn.
Na een bevalling wordt er hier sowieso 5 weken nog niet gebatst want kraamzuivering :')

Anyway. Wat mensen gaan zeggen; lekker boeiend. Laat ze maar lekker veroordelend zijn. Jullie leven, toch?

Gefeliciteerd! *O*
Tralalalaaa
pi_145453684
Ik kon dit nog vinden:

quote:
Heb je na de bevalling het vermoeden dat je weer zwanger bent, dan kun je een Predictortest doen drie weken na het moment waarop je denkt weer zwanger te zijn geworden.. Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent. Geeft de test na drie weken [NB. het gaat hier dus om de drie weken dat je denkt opnieuw bevrucht te zijn en NIET om de drie weken na de bevalling.een positieve uitslag, dan is het dus zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.
Van http://www.predictor.nl/p(...)ment-voor-predictor/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145453833
Wauw twinkle! Wat een verrassing. Spannend!
Gefeliciteerd!!
pi_145453924
Hoe zat het ook alweer.. 9 maanden op, 9 weken af toch? :P
pi_145453933
Ik geloof niet dat je zwanger kunt raken door de pil én door het condoom heen als allebei de middelen gewoon ok zijn (dus geen lek condoom o.i.d.). Dan lijkt mij eerder dat er niet altijd even safe met de voorbehoedsmiddelen is omgegaan. Ik ben zelf ook zwanger geraakt terwijl wij iedere keer een condoom gebruikten :Y Oh wacht, op die éne keer na. En toen was het raak.

Los daarvan, ik zou dus als je echt zekerheid wilt, morgen even naar de ha gaan voor een bloedtest. Dan weet je het vrij zeker, lijkt me :)
pi_145454034
wauw twinkle! onze kinderen schelen 1 dag... en ik moet er nog niet aan denken..

maar als jullie blij zijn is alles prima toch! dusse van harte *O*
S. 2014
J. 2016
pi_145454167
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik geloof niet dat je zwanger kunt raken door de pil én door het condoom heen als allebei de middelen gewoon ok zijn (dus geen lek condoom o.i.d.). Dan lijkt mij eerder dat er niet altijd even safe met de voorbehoedsmiddelen is omgegaan. Ik ben zelf ook zwanger geraakt terwijl wij iedere keer een condoom gebruikten :Y Oh wacht, op die éne keer na. En toen was het raak.
Los daarvan, ik zou dus als je echt zekerheid wilt, morgen even naar de ha gaan voor een bloedtest. Dan weet je het vrij zeker, lijkt me :)
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).

Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.

Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.

Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.

Dan ben ik bijna in staat om te zeggen dat ik maar weg blijf voort ..
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:12:39 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145454340
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).
Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.
Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.
Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.
Ze zegt toch niet dat het slecht of dom is oid?

Dat het eigenlijk niet kan als allebei de middelen 100% oké zijn lijkt me duidelijk. Maar blijkbaar was de pil nog niet betrouwbaar en misschien was er met het condoom iets mis (of te laat afgedaan, of geknoeid met aandoen, of lek, of wat dan ook...).

Niks om je voor te hoeven schamen, kleine kans dat het gebeurt, maar blijkbaar is het gebeurd. Meer zegt Coco volgens mij ook niet.
Kwak
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:13:02 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145454363
Twinkle, daar zul je je dan toch een beetje voor moeten wapenen. Want er zijn altijd mensen die ergens een mening over hebben en dit ook uiten. Of er nu 9 maanden, 1 jaar, 2 jaar of 5 jaar tussen zit. En of je nu op 20e een eerst kindje krijgt of op je 35e. En ja, ik herken je gevoel helemaal. Maar als jullie er blij mee zijn en jij weet hoe het precies zit, dat is het belangrijkste en de rest lekker laten kletsen.

Want hoe denk je dat mensen straks naar je kijken als je met een dikke buik achter een kinderwagen loopt met een baby erin? Die blikken zullen er zijn hoor, en opmerkingen ook. Of als je met 3 kleine kindjes over straat loopt. Dat is echt niet altijd leuk. En ja, soms voel je je een wandelende kermisattractie. Maar het is wel de realiteit.
pi_145454392
ja weetje twink, je zal vaker zo'n reactie krijgen... das internet.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook mn wenkbrauw optrok en dacht: yeah right.
maar maakt t ook maar iets uit wat anderen denken? als t voor jullie goed is dan ^O^

er zit wel n disclaimer in coco dr tekst btw...

ALS beide middelen in orde zijn/correct zijn gebruikt.... n kapot condoom is niet in orde ;)

blijkbaar moet t zo zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_145454783
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat dan kan. Óf een kapot condoom óf een keer zonder bescherming gedaan óf alleen op het moment suprême snel een condoom om dus dat er wel voorvocht naar binnen is gebatst??
Als het soms al hogere wiskunde is om überhaupt zwanger te worden (zit toch een bepaalde planning aan vast in je lijf, je kunt niet elk moment van je cyclus zwanger raken in principe) is dit echt een gevalletje van hoe is het mogelijk!
Niet gemeen bedoeld overigens ;)
Tralalalaaa
pi_145454833
Twinkle ik ga je gewoon feliciteren hoor! *O*

Ik snap beide kanten van het verhaal ook wel hoor. Je hebt de pil én een condoom gebruikt, punt. Jij weet hoe het zit en dat is voor jou voldoende.

Maar ik snap ook dat sommige mensen hier toch van op zullen kijken. Wat kwak en Coco ook al zeggen: als beide middelen 100% werken zou je niet zwanger kunnen zijn. Dan ligt het dus niet aan jou persoonlijk, maar aan een pil die nog niet betrouwbaar is, of inderdaad een condoom wat te laat/pas op moment surpreme om is gedaan is of gelekt heeft.
Of zou je misschien al zwanger geraakt kunnen zijn in de 5 weken na de bevalling, waarin je niks hebt gebruikt?

Hoogstwaarschijnlijk ga je er nooit achter komen en mensen hebben hoe dan ook wel een mening. Ook al was dit pas over 5 jaar gebeurd.

Als het voor jullie welkom is dan boeit het niet wat de rest vindt.
pi_145454890
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat dan kan. Óf een kapot condoom óf een keer zonder bescherming gedaan óf alleen op het moment suprême snel een condoom om dus dat er wel voorvocht naar binnen is gebatst??
Als het soms al hogere wiskunde is om überhaupt zwanger te worden (zit toch een bepaalde planning aan vast in je lijf, je kunt niet elk moment van je cyclus zwanger raken in principe) is dit echt een gevalletje van hoe is het mogelijk!
Niet gemeen bedoeld overigens ;)
Dat is idd wat ik bedoel :Y
pi_145455052
Zijn trouwens totaal mijn zaken niet hoor haha, maar ik ben echt benieuwd!
Tralalalaaa
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:55:37 #143
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145455777
Ik meng me niet in de discussie verder maar ga je gewoon maar feliciteren ervan uitgaande dat het oude HCG uit je lijf is inmiddels:)

*O* gefeliciteerd! :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:02:43 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_145455990
quote:
[..]
Kan me voorstellen Twinkle, dat maakt het leuke nieuws even wat minder leuk om te verkondigen.
Ik weet net als jij dat het kan, door voorbehoeding heen zwanger worden, en als (reacties van) andere mensen het voor elkaar krijgen om je aan jezelf te laten twijfelen doet dat pijn.

Gefeliciteerd met dit wonder :D O+ *O*
Heb schijt aan de mensen, laat ze maar oordelen, ze doen het toch wel. Vertel het ze met overtuiging en wees er blij en gelukkig mee O+ Geen reden om je te schamen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145456223
Niet aangevallen voelen hoor Twinkle!
Ik vroeg me dat van het condoom eigenlijk af omdat mijn vriend altijd al heeft gezegd niet meer dan 1 kind te willen. Als mij dit zou overkomen zou ik dus wel een probleem hebben denk ik.. Want ik zou het net zo gedaan hebben als jij met pil + condoom, werd dr even een beetje bang door :P
Maar je weet ook niet wanneer het precies is gebeurd of je zal net zien dat 1 condoom niet goed was, niet te zeggen. Hoe dan ook, het gaat erom hoe jij je erbij voelt he! Zijn jullie er blij mee, dan is het goed! (Al zul je waarschijnlijk lijk wel wat reacties krijgen.. Maar proberen weinig van aan te trekken dan, jij weet hoe het zit!)
pi_145456474
quote:
[..]
Dan moet je het ook niet op het internet plaatsen :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145456752
Oh nee zeker geen reden om je te schamen, dat zeker niet!
Tralalalaaa
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 15:37:59 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145456949
Was je met de eerste twee ook zo snel zwanger twinkle? Waarschijnlijk ben je dan gewoon mega vruchtbaar! Een vriendin van me heeft dat ook, alle vrouwen in haar familie zijn meteen bij de eerste poging zwanger. Zij is zelf 2x zwanger geworden door het spiraaltje heen :o dus ja, ik geloof wel dat het kan!

Niks van aantrekken van anderen dus, jij weet hoe het zit! En lekker ervan genieten O+
pi_145458025
Van harte Twinkle! Ik moest er niet aan denken: seks zo snel na de bevalling. :D
En tja. Zwanger worden door alle anticonceptie heen vind ik ook altijd wat moeilijk te geloven. Dat maakt natuurlijk geen bal uit. Dit kindje wil blijkbaar heel graag bij jullie zijn! O+

---

Beetje rare overgang, maar ik heb zelf nu een vroege miskraam. Toen ik woensdag ongesteld werd was ik verbaasd: 3 dagen te vroeg én ik had een heel sterk gevoel dat het raak was. Toen ik donderdagavond nog de hele woonkamer had gedettold voor het slapengaan, heb ik vrijdag maar een test gekocht. Met middagurine kreeg ik na 5 minuten een tuurstreep en na tien minuten een behoorlijk dikke vette. Omdat ik nog steeds bloed verloor, heb ik besloten om niet direct te juichen maar vandaag nog een test te doen. Die was wel positief, maar de streep was al een stuk lichter dan vrijdag. Dus echt echt echt geen juni kindje voor ons. Hopelijk schopt het niet mijn best wel nette cyclus in de war.
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:17:21 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145458102
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:15 schreef Limone het volgende:
Van harte Twinkle! Ik moest er niet aan denken: seks zo snel na de bevalling. :D
En tja. Zwanger worden door alle anticonceptie heen vind ik ook altijd wat moeilijk te geloven. Dat maakt natuurlijk geen bal uit. Dit kindje wil blijkbaar heel graag bij jullie zijn! O+
---
Beetje rare overgang, maar ik heb zelf nu een vroege miskraam. Toen ik woensdag ongesteld werd was ik verbaasd: 3 dagen te vroeg én ik had een heel sterk gevoel dat het raak was. Toen ik donderdagavond nog de hele woonkamer had gedettold voor het slapengaan, heb ik vrijdag maar een test gekocht. Met middagurine kreeg ik na 5 minuten een tuurstreep en na tien minuten een behoorlijk dikke vette. Omdat ik nog steeds bloed verloor, heb ik besloten om niet direct te juichen maar vandaag nog een test te doen. Die was wel positief, maar de streep was al een stuk lichter dan vrijdag. Dus echt echt echt geen juni kindje voor ons. Hopelijk schopt het niet mijn best wel nette cyclus in de war.
-O- wat naar/jammer Limone...
Kwak
pi_145458253
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

-O- wat naar/jammer Limone...
Ja, jammer is het wel. Maar ik ben niet verdrietig. Deze hoort dan duidelijk niet bij ons. :)
pi_145458696
Limone :*
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 16:32:45 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145458727
Ah dat is balen Limone -O- dan maar een juli kindje, die zijn ook heul leuk! O-)
  zondag 12 oktober 2014 @ 17:52:39 #154
426379 elamanilo
elämänilo
pi_145460922
Wow Twinkle, wat heftig! Kan me voorstellen dat je er van schrikt :* Maar dat maakt het niet minder bijzonder <3 Gefeliciteerd! O+

Limone :* Toch een beetje verdrietig, jammer dat het geen plakkertje was, maar fijn dat je lichaam het zelf zo heeft aangegeven.
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:03:15 #155
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_145461233
Twinkle! Whoa! Kan me voorstellen dat je nog helemaal flabbergasted bent. Maar wat fijn dat je er toch ook al heel voorzichtig blij mee kunt zijn! Van harte! *O*

Limone... Heel jammer idd. Voor deze zwangerschap had ik ook een heel vroege mk. (Stond er net zo in als jij.) Het deed niks met mijn keurige cyclus. Misschien fijn om te horen 😊.
pi_145461234
Twinkle alles wat telt is dat jullie er blij mee zijn, hoeveel tijd er ook tussen zit, en als dat zo is: gefeliciteerd!

Limone, knuffel, ondanks de nuchtere reactie moet t toch even slikken zijn. Juli kindjes zijn ook heel mooi inderdaad!
pi_145462666
Twinkle, gefeliciteerd!

Maar met correct condoom en pil gebruik word je natuurlijk niet zwanger. Er is vast ergens iets fout gegaan. Pil een dag of 3 vergeten(niet gek in de kraamtijd) en een geklapt condoom waarvan iemand dacht, ach, zit toch aan de pil. Of toch even zonder condoom gedaan en dan niet klaarkomen.
Dat je weer zwanger bent, helemaal prima, maar overal gaan verkondigen dat je de pil echt goed hebt gebruikt en goed met de condooms bent om gegaan, dan zou ik je ook wel een beetje voor gek verklaren als ik eerlijk ben.

Ongelukje gebeurd, je bent echt niet de eerste die dat is overkomen. Dit kindje word ook wel weer groot. Gewoon genieten van B zijn babytijd en van de zwangerschap.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:03:36 #158
250838 Fee-nix
pi_145463067
Ze verkondigt echt nergens dat beide voorbehoedsmiddelen correct zijn gebruikt...
Geeft zelf ook al aan dat ze wist dat de pil niet meteen betrouwbaar is. Dus vandaar condooms. En mja, condooms zijn natuurlijk überhaupt niet het meest betrouwbare voorbehoedsmiddel.
Ik snap de ophef niet zo. Ja, de kans is heel klein, maar het is zeker niet onmogelijk. En wat mij betreft ook niet ongeloofwaardig hoe het is gegaan.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:10:05 #159
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_145463354
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Geeft zelf ook al aan dat ze wist dat de pil niet meteen betrouwbaar is. Dus vandaar condooms. En mja, condooms zijn natuurlijk überhaupt niet het meest betrouwbare voorbehoedsmiddel.
Ik snap de ophef niet zo. Ja, de kans is heel klein, maar het is zeker niet onmogelijk. En wat mij betreft ook niet ongeloofwaardig hoe het is gegaan.
Nou ja dat dus. Ik vraag mij ook af of jullie allemaal dan braaf altijd het condoom checken?
Jullie hebben het over een kapot condoom ofzo maar een klein scheurtje valt helemaal niet zo op zonder goed checken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:11:37 #160
250838 Fee-nix
pi_145463431
Plus dat die bloeding bij vijf weken natuurlijk heel goed een innestelings bloeding kan zijn geweest. (Twee weken na eerste menstruatie immers.) En dan is dus pas begonnen met de pil toen er al bevruchting had plaatsgevonden. (Lijkt mij eigenlijk ook het meest logisch gezien het tijdstip van testen. Nu dan dus 4 a 5 wk zwanger)
Maargoed, mensen lezen 'pil + condoom' en hebben dan blijkbaar al een mening klaar...
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 19:13:43 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145463538
Wat maakt het nou uit hoe het gebeurd is? Op zich kan het altijd aangezien de pil 99,99% betrouwbaar is en het condoom nog iets minder. De kans is klein ja maar het kan wel. Laten we nou niet Twinkle met dit soort onzinnigheden onzeker maken en gewoon blij zijn dat ze weer zwanger is want blijkbaar is zij er zelf blij mee :)
pi_145463556
Jammer Limone! :* Juli kindjes zijn de tofste!

En Gefeliciteerd twink! O+
pi_145463574
Limone, wat jammer zeg!
pi_145463680
Eens met fee en majo.
pi_145463791
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Ze verkondigt echt nergens dat beide voorbehoedsmiddelen correct zijn gebruikt...
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik vraag mij ook af of jullie allemaal dan braaf altijd het condoom checken?
Jullie hebben het over een kapot condoom ofzo maar een klein scheurtje valt helemaal niet zo op zonder goed checken.
Dit dus!

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef MaJo het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe het gebeurd is? Op zich kan het altijd aangezien de pil 99,99% betrouwbaar is en het condoom nog iets minder. De kans is klein ja maar het kan wel. Laten we nou niet Twinkle met dit soort onzinnigheden onzeker maken en gewoon blij zijn dat ze weer zwanger is want blijkbaar is zij er zelf blij mee :)
En dit!

Limoentje :*
pi_145463943
Ze maakt er toch zelf zo'n ophef over? Tis gebeurd en klaar! Niet heel het condoom en pilverhaal er elke keer bijhalen, gewoon ongelukje en we zijn er toch blij mee, al waren we wel wat geschrokken.
pi_145463996
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:03 schreef Fee-nix het volgende:

Limone... Heel jammer idd. Voor deze zwangerschap had ik ook een heel vroege mk. (Stond er net zo in als jij.) Het deed niks met mijn keurige cyclus. Misschien fijn om te horen 😊.
Ja, vind ik! :)
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:32:26 #168
250838 Fee-nix
pi_145464372
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:22 schreef Troeta het volgende:
Ze maakt er toch zelf zo'n ophef over? Tis gebeurd en klaar! Niet heel het condoom en pilverhaal er elke keer bijhalen, gewoon ongelukje en we zijn er toch blij mee, al waren we wel wat geschrokken.
Uhmm... waar dan? Ik zie echt niet dat ze er zelf 'ophef' over maakt, hoor. En 'heel het verhaal er iedere keer bijhalen', sjongejonge :') . Echt hoor, ze weet net dat ze zwanger is, helemaal in shock. Dan is het toch logisch dat je het even van je af wilt schrijven. En daar hoort het pil+condoomverhaal ook bij, ja.
Blijkbaar zou jij daar zelf wel snel over heen stappen, na 2 seconden verbazing/schrik ^O^ .
pi_145464552
Nou ik kan me zeker voorstellen dat ze dan helemaal in shock is. Je verwacht het ook niet! Al zou ik 1x onbeschermd sex hebben (dus geen pil en geen condoom) dan zou ik toch snel denken dat het wel losloopt. Het was dan echt een lucky shot hoor :)
Tralalalaaa
pi_145464635
Oh! En welkom Lionheart! Ik heb de lichting van 2011 niet zo goed in de smiezen, dus geen idee wie je bent. ;) Maakt ook niet uit. Ik hoop dat het snel raak is! *O*

Jammer Majo van je blanco test. -O- Het komt volgens mij wel vaker voor dat een cyclus door de war is pas na de 1e cyclus na het stoppen met AC. (<lastige zin). Maar! Geen bloed houd moed! :P
pi_145464824
Die anticonceptie-discussie is wel een beetje klaar toch? Nee, niet goed gebruikt. Ja, wel blij mee. ~:)
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:47:02 #172
250838 Fee-nix
pi_145465058
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:41 schreef Limone het volgende:
Die anticonceptie-discussie is wel een beetje klaar toch? Nee, niet goed gebruikt. Ja, wel blij mee. ~:)
Eensch!
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 19:50:05 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145465181
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef Limone het volgende:
Oh! En welkom Lionheart! Ik heb de lichting van 2011 niet zo goed in de smiezen, dus geen idee wie je bent. ;) Maakt ook niet uit. Ik hoop dat het snel raak is! *O*
Jammer Majo van je blanco test. -O- Het komt volgens mij wel vaker voor dat een cyclus door de war is pas na de 1e cyclus na het stoppen met AC. (<lastige zin). Maar! Geen bloed houd moed! :P
Ik vind het vooral verwarrend omdat de eerste cyclus kort was (25 dagen) en nu juist weer langer (32 dagen vandaag). Maar je laatste zin is ook weer waar _O- Ik ga het nu gewoon maar rustig afwachten :)

quote:
+1 :Y
pi_145465212
quote:
+1

twinkle enig idee hoe ver je bent?
S. 2014
J. 2016
pi_145465236
:Y
Tralalalaaa
pi_145465818
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef MaJo het volgende:

Ik vind het vooral verwarrend omdat de eerste cyclus kort was (25 dagen) en nu juist weer langer (32 dagen vandaag). Maar je laatste zin is ook weer waar _O- Ik ga het nu gewoon maar rustig afwachten :)

Is vrij normaal in t begin, een beetje schommelende cyclus. Ik moet zeggen dat het bij mij meer werd naar mate mijn hersens me ervan kon overtuigen dat het echt raak kon zijn. Na een negatieve test werd ik wel vrij snel ongesteld. Mijn fantasie kan m'n lichaam behoorlijk in t ootje nemen.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 20:04:32 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145465949
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef blob87 het volgende:
[..]
Is vrij normaal in t begin, een beetje schommelende cyclus. Ik moet zeggen dat het bij mij meer werd naar mate mijn hersens me ervan kon overtuigen dat het echt raak kon zijn. Na een negatieve test werd ik wel vrij snel ongesteld. Mijn fantasie kan m'n lichaam behoorlijk in t ootje nemen.
Ik denk dat je geest meer met je lichaam doet dan je denkt :Y Ik had werkelijk alle zwangerschapssymptomen _O- Maar na 2 negatieve testen (met een week ertussen) nog steeds niet ongesteld! Dus maar afwachten.
pi_145469969
quote:
+2!
Zo te lezen zou HCG ook al laag moeten zijn dus een wat zekerder *O* en gefeliciteerd nu, laat je niet gek maken hoor Twinkle!

En balen Limone..
pi_145473209
Twinkel, hoe dan ook, gefeliciteerd *O* O+ *O*

Gewoon lekker genieten van "wtf schok"en eeuwig durende babywolk. Je hoeft in ieder geval niet binnenkort jaloers te zijn op opbollende buiken, omdat je die stiekem mist na je vorige zwangerschap ;)

Who cares wat een ander zegt :*
pi_145473220
Limone :*
pi_145473740
:* voor Limone
pi_145473781
23 tm 27 sep lichte ovulatiestreep
28 tm 29 sep donker maar lichter dan ovulatiestreep ovulatiestreep
30 sep super donkere ovulatiestreep
1 tm 3 okt donker maar lichter dan ovulatiestreep
4 ok even donker als de controle streep
5 t/m 6 ok lichtere streepjes

Nou was ik wijzer geworden dat ik een tweede golf had en ik dan uit kon gaan van ovulatie 30 sep.
Dan zou ik mijn nod hebben op de 14de. Heel de week voel ik wat spanning op mijn onderbuik (naja geen stress of wat dan ook, want ik voel me super chill. Maar meer dat het aanwezig is.) en pijnscheuten in mijn borsten. Misselijk in de late middagen en avonden. Spugen uit het niets in de ochtend :') Dus of ik heb weer wat aan mijn maag.. of een vaag griepje wat start of ik heb toch ongemerkte spanning.. of er is wat anders aan de hand.

Maar nu ontdekte ik een uurtje geleden een klein beetje bloed bij het afvegen. Ik voelde helemaal geen kramp of wat dan ook zoals ik wel voel als ik moet menstrueren. Ondertussen voel ik soms wel "iets" maar niets geks eigenlijk. Ik had het er met mijn man nog over dat misschien innestelingsbloeding is, of het is gelukt maar toch niet gelukt te plakken of ik heb gewoon al een reset in mijn baarmoeder. We wachten het maar even af, maar ik vind het wel spannend door het bloed.

:{

Fun fact: ik heb nog geen trek in pannenkoeken.. wat ik schijnbaar standaard de laatste zes maanden ben de dagen voor mijn ongesteld zijn :')
pi_145473860
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:01 schreef Dottey het volgende:
Twinkel, hoe dan ook, gefeliciteerd *O* O+ *O*

Who cares wat een ander zegt :*
Amen!
pi_145473899
Jammer Limone. Ik ken je voorgeschiedenis niet maar vind het gezond dat je er zo in staat. Hey en je weet nu tenminste dat je zwanger kán worden. Dat is nooit weg lijkt me!
pi_145474199
Wow dottey, spugen in de ochtend? Ik had allang over de action-voorraad heengepiest! ;)
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:19:21 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145474289
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Lionheart99 het volgende:
Jammer Limone. Ik ken je voorgeschiedenis niet maar vind het gezond dat je er zo in staat. Hey en je weet nu tenminste dat je zwanger kán worden. Dat is nooit weg lijkt me!
Ik denk dat ze dat ook wel weet hoor :D ;)

Limone, jammer zeg. :*
pi_145474298
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Lionheart99 het volgende:
Ik heb een dochter van bijna 1, dus dat zwanger worden en blijven is al 1 keer gelukt. :+ Vandaar ook de relaxte houding, denk ik. Dat haalt de druk en de onzekerheid er wel een beetje af. Ik heb voor haar nog een late miskraam (10 weken, een missed abortion) gehad. Toen stond ik er heel anders in.
pi_145474494
Oh wat spannend Dottey!! Was het vers of oud bloed?
pi_145474636
ooh dotje ik hoop t zo!
S. 2014
J. 2016
pi_145474749
Oh, haha! Nou vandaar ook dat ' ik ken je geschiedenis niet!' Ja een echte miskraam of missed abortion is wat heel anders natuurlijk, niet te vergelijken. Als je geen test had gedaan had je het niet eens geweten. Ik denk weleens dat ik ook zoiets had 4 jaar geleden. Werd na het stoppen met de pil al na 22 dagen ongesteld, onwijs veel bloed, nog nooit meegemaakt. Voelde me toen ook raar; misselijk en licht in mijn hoofd. 24 dagen daarna een positieve test. Wellicht een opruimactie van mijn lichaam en meteen daarna extra vruchtbaar.
pi_145474851
Dit klinkt veelbelovend Dottey!
pi_145474960
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
Oh wat spannend Dottey!! Was het vers of oud bloed?
euh licht rood.
pi_145475055
Twinkle gefeliciteerd *O*

Limone jammer :*
pi_145475118
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Sara82 het volgende:
Wow dottey, spugen in de ochtend? Ik had allang over de action-voorraad heengepiest! ;)
mjah.. het was veel te vroeg om te testen toen ik daarmee begon. En daarnaast heb ik in het verleden wel vaker ochtendmisselijkheid gehad, maar dat was gewoon door teveel zuur aanmaken. En niets met zwanger zijn :D Ik denk dat ik morgenochtend vroeg als het niet doorzet even een test doe om te kijken of er iets uit komt.
pi_145479251
Nope geen idee eigenlijk. Als ik uit ga van de laatste keer bloedverlies (wat dat ook mocht voorstellen), dan gok ik 3 a 4 weken. Verklaart wellicht ook de lichte streep omdat er nog niet zoveel hcg in mijn lijf zit.

Ja het was even een schok. Je verwacht het niet. En ondanks de herkenbare 'klachten' heb ik continu gedacht dat de test negatief zou zijn. De hele lichte tweede streep van gisteren gooide ik op een indrooglijntje. De reden dat ik de test vanochtend nog eens deed wss om uit te sluiten dat ie vals positief zou zijn.

Morgen toch maar even nieuwe tests halen en voor de zekerheid ook maar starten met vitamines en foliumzuur. Wil nu dan wel redden wat er te redden valt want het voelt nu een beetje alsof ik achter de feiten aan loop.

Iemand hier vroeg hoe snel het bij de vorige twee geplande zwangerschappen raak was. Bij beide kindjes al in de tweede ronde. Dus daar toen enorm mazzel mee gehad.

Ik wacht deze week even af hoe het uitpakt. Als het echt overtuigend positief is schuif ik netjes door naar Z&G. En anders houd ik het voorlopig nog even bij het baby en dreumestopic :')

Voor de meiden hier die allemaal bezig zijn ... sorry dat ik zo inbrak. Ik denk dat ik ook even een uitlaatklep nodig had omdat ik in dit stadium mijn gevoel verder met niemand kan delen. Behalve mijn man dan. Die natuurlijk ook even sprakeloos was maar daarna heel daadkrachtig zei dat het dan wel misschien heel snel was, maar daardoor niet minder welkom :)

Ik hoop voor alle posters hier dat zij gauw een positieve test in handen zullen hebben :*
pi_145480845
Spannend Dottey!

:* Twinkle, moet idd wel een schok geweest zijn, je verwacht het ook niet zo snel!! Fijn dat je man er ook positief in staat :). Mogelijk tot snel in het Z&G topic dan!

Verder :* voor iedereen die het nodig heeft, sterkte voor iedereen op de wachtbankjes en hopelijk snel meer strepen!
  maandag 13 oktober 2014 @ 06:14:13 #197
381212 Gulara
From the future
pi_145481892
Twinkle, Irish twins! Awesome! O+

Gefeliciteerd! *O*
  maandag 13 oktober 2014 @ 06:15:17 #198
381212 Gulara
From the future
pi_145481893
En Limone wat jammer. :*

En succes voor alle andere dames.
pi_145483339
Meteen even opgezocht in de urban dictionary, Irish twins :D
pi_145483399
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh licht rood.
De kleur schijnt toch wel uit te maken: bruin komt van ver uit de baarmoeder (en is een minder goed teken) en rood komt van dichtbij en kan net zo goed een contactbloeding zijn. Maar ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven. :@
pi_145483434
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Lionheart99 het volgende:
Oh, haha! Nou vandaar ook dat ' ik ken je geschiedenis niet!' Ja een echte miskraam of missed abortion is wat heel anders natuurlijk, niet te vergelijken. Als je geen test had gedaan had je het niet eens geweten. Ik denk weleens dat ik ook zoiets had 4 jaar geleden. Werd na het stoppen met de pil al na 22 dagen ongesteld, onwijs veel bloed, nog nooit meegemaakt. Voelde me toen ook raar; misselijk en licht in mijn hoofd. 24 dagen daarna een positieve test. Wellicht een opruimactie van mijn lichaam en meteen daarna extra vruchtbaar.
Ik hoop ook op extra vruchtbaar! :D
pi_145484302
Even een quick question tussendoor...
Maandag curettage, bloed, geen bloed, bloed. Mag volgens ziekenhuis 1 tot 1.5 week aanhouden. Maar hoor bij sommige dat het na 3 dagen over moet zijn en bij andere 3 weken. Woensdag zou 1.5 week zijn volgens ziekenhuis. Maar dan ben ik op vakantie.. Is dat erg?

En dan nog eentje... Als je nog curettage bloed hebt kan er geen ei op wacht staan om te springen toch?
pi_145484950
Hilz, zie je vraag toevallig :*. Een week is heel normaal, maar langer kan ook echt. Drie weken is niet vreemd.

Als je nog bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je cyclus plat ligt. Hormoonwaarde moet ver genoeg gedaald zijn om een nieuwe cyclus te starten, maar hoeft niet negatief te zijn.

Helaas voor jou...zwembad/tampons niet bij deze bloeding ivm infectiegevaar.
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 11:59:30 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145486832
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Meteen even opgezocht in de urban dictionary, Irish twins :D
ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?
pi_145487043
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?
zoveel begreep ik, wilde even de historie en achtergrond ervan kennen, grappig!
pi_145487167
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:50 schreef Kursor het volgende:
Hilz, zie je vraag toevallig :*. Een week is heel normaal, maar langer kan ook echt. Drie weken is niet vreemd.

Als je nog bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je cyclus plat ligt. Hormoonwaarde moet ver genoeg gedaald zijn om een nieuwe cyclus te starten, maar hoeft niet negatief te zijn.

Helaas voor jou...zwembad/tampons niet bij deze bloeding ivm infectiegevaar.
okay, duidelijk :) bloed wel minder dus heb hoop dat het toch wel ophoud ergens :D
pi_145487853
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.
Ondertussen heb ik al wat meer bloed en kramp :(

sucks -O-
pi_145487950
Tjonge Dottey! Ik blijf nog duimen voor je!
pi_145487991
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.

sucks -O-
moed houden dokter! Het is je zo gegund! Ik blijf duimen, bloedverlies is geen vreemd iets
pi_145488104
quote:

sucks -O-
kramp had ik ook....
S. 2014
J. 2016
pi_145488112
Dottey -O-
Hopelijk is het alsnog raak ook al ziet het er met de klachten niet zo uit. Die tweede streep is je zo gegund :* :*
pi_145488464
Duimen voor Dottey!
pi_145488503
Verdorie, Dottey. :*
pi_145489142
Grrr. Dottey :*
pi_145491222
Dottey!! :*
pi_145494488
quote:
sucks -O-
Och Dot! Wat rotsituatie...! Kramp, bloed en een dubbelstreep, vervelende combi.....
Hoop echt echt echt dat het een zichzelf superlomp ingravend ei is, en het bloeden stopt.....

Fingers crossed for you! :*
pi_145495178
Ik denk niet dat het stopt. Ik heb echt kramp met golven (come and goes) en ondertussen ook een beetje stolsels. Het gaat hem niet worden om mijn eigenwijze ei te houden.

Hoop dat alles in een keer er goed uit komt en met schone lei de nieuwe ronde in kunnen.

Bedankt lieverd :*
pi_145495274
het kutzooi! ik gun het je zo dat je onderhand door kunt schuiven :*
S. 2014
J. 2016
pi_145495496
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Dottey het volgende:
Ik denk niet dat het stopt. Ik heb echt kramp met golven (come and goes) en ondertussen ook een beetje stolsels. Het gaat hem niet worden om mijn eigenwijze ei te houden.

Hoop dat alles in een keer er goed uit komt en met schone lei de nieuwe ronde in kunnen.

Bedankt lieverd :*
:{ en :*
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 16:36:41 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145496458
He wat balen Dottey, het was je zo gegund -O- dan maar voor een juli kindje gaan O+
pi_145496672
Lieve dottey wat een verdrietig berichtje. Op naar een super vruchtbare maand en een plakker!
pi_145497067
Wat erg Dottey. Was dit de eerste keer dat je een steep zag?
pi_145497509
He, klote Dottey. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145499816
Zo, nou het huis niet door is gegaan maar zorgen dat ons huis prettig wonen is. We werken at the moment beiden 40-45 uur per week en in t weekend zijn we te moe, willen we de tijd samen spenderen. Dus ben voor mij zelf bezig met elke dag een klus in huis, mag klein zijn (bijv. de keukenkastjes afsoppen) of groter (zo ga ik van de week de kleding en boekenkast herindelen)
Heb vandaag de keuken opgeruimd en gedweild. Scheelt dat ik niet hoef te koken.
Ik hoop alleen zo dat O+ ook mee helpt. Ik erger mij rot aan hem. Hij hoeft alleen de kattenbak te doen, en te stofzuigen, en zelfs dat gebeurt niet. Dat vergeet ie gewoon. Ik snap niet hoe maar goed..
En dan slik ik ook teveel in, want vaak doe ik t dan zelf met een zucht, maar als ik zometeen en werk, en boodschappen doe, en kook, en t huishouden volledig alleen doe gaat de bom barsten. Heb t al gehad over een huishoudelijke hulp, nu we niet verhuizen kunnen we dat makkelijk missen, maar dat wil ie ook niet 8)7
ach verder is ie perfect, dus blijkbaar is dit zijn minpunt..
SPOILER
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:34:26 #225
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_145500535
Hmm spannend dottey! Ik hoop dat het niet doorzet en dit gewoon een plakker is!!! Ik gun het je heel erg in elk geval! :*

Cassandra, van mijn man hoef ik ook niet te verwachten dat hij helpt als ik bezig ben met extra opruimen of schoonmaken. Maar de standaard dingen verdelen we, en die ga ik ook absoluut niet voor hem doen. Wij hebben wel een vaste dag dat we schoonmaken dus dan vergeet hij t niet. En als hij rommel laat slingeren dan ruim ik dat echt niet op. Soms staat het er 2 dagen en dan zeg ik dat ie het moet opruimen, want dan irriteert het me wel. Maar als ik het zelf ga doen, ben ik straks zijn moeder, dat vertik ik gewoon. Soms wel vervelend dat ik het moet zeggen, maarja.
pi_145500665
:* voor Limone en Dottey
pi_145500926
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Hmm spannend dottey! Ik hoop dat het niet doorzet en dit gewoon een plakker is!!! Ik gun het je heel erg in elk geval! :*
Cassandra, van mijn man hoef ik ook niet te verwachten dat hij helpt als ik bezig ben met extra opruimen of schoonmaken. Maar de standaard dingen verdelen we, en die ga ik ook absoluut niet voor hem doen. Wij hebben wel een vaste dag dat we schoonmaken dus dan vergeet hij t niet. En als hij rommel laat slingeren dan ruim ik dat echt niet op. Soms staat het er 2 dagen en dan zeg ik dat ie het moet opruimen, want dan irriteert het me wel. Maar als ik het zelf ga doen, ben ik straks zijn moeder, dat vertik ik gewoon. Soms wel vervelend dat ik het moet zeggen, maarja.
Wat is dat toch met die mannen he :')
Troep laten slingeren als hij het niet opruimt gaat niet. Wij hebben een hond van bijna 8 maanden die erg graag mee helpt in het huishouden. Misschien moet ik gewoon vergeten te koken en boodschappen te halen :+ Dat het kwartje dan valt
pi_145501564
Oh Dottey, wat jammer dat je een streepje hebt maar toch ongesteld lijkt te worden... het is je zo gegund :*
pi_145502256
Oh Dottey, ik hoop zo dat het niet erger doorzet! Wat verschrikkelijk zenuwslopend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:16:32 #230
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145502323
Dottey ;( :*
pi_145502781
He Dottey... Wij willen streepjes met plakkers! Kus

Hier een man die graag kookt, en altijd de grote boodschappen doet en de stofzuiger voor me boven zet :-) (ik moet niet onnodig tillen)

Ik denk dat ik toch eerder o gesteld word. Vanmorgen 1x een licht veeg op wc papier. Daarna niks meer. Zal morgen wel komen..
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:43:51 #232
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145503788
Hier inmiddels ook niks meer :{ manlief hoopt stiekem op vals alarm qua rode vlag uithangen maar dat wordt em toch echt niet...
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:22:21 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145505367
Bij ons zijn de rollen omgedraaid in huis :@ ik heb ME dus mijn vriend doet de zware dingen als poetsen/ramen lappen/stofzuigen. Ik doe de boodschappen en de was en de vaat verdelen we dan weer.

Vandaag strontchagrijnig en last van mijn tetten dus het zal niet lang meer duren tot ik ongesteld word :')
pi_145506052
Mijn man is opgevoed door miss emancipatie dus dan weet je t wel. _O-
pi_145507150
Hi meisjes! Ik kom me hier voorzichtig melden, na jaren meelurken. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste! *O*

Nu even afwachten, mijn NOD staat op 24 oktober gepland.
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:58:32 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145507211
Ik ben een kerel in een vrouwen lichaam.. Haha.
Vriend ergert zich af en toe rot maar veranderen gaat ook niet zo makkelijk..
Ik wil bijvoorbeeld best de afwasmachine in en uit pakken, maar dat doet hij als ik nog lig te slapen..
( en als hij het laat staan heb ik er geen tijd voor, want geen rekening mee gehouden) :P
Stiekem vind hij het ook gewoon fijn om mij teverwennen..

Verder baal ik, want ik ben ziekjes. Terwijl mn ei er is. En dan heb ik zoooo geen zin..
Hoe gaan jullie met zulk soort situaties om?
(Deze keer kan ik me er niet al te druk om maken want we zijn nog niet officieel begonnen, maar wat tips voor de toekonst zijn fijn..)

En een ;* voor dottey en limone.
pi_145507817
Zin maken. Doe ik dan.
pi_145508256
Ja ik maak ook zin. Achteraf valt het vaak nog mee ook! :+
pi_145508801
Haha, inderdaad, zin maken is de enige oplossing :D
pi_145509168
Precies gewoon zin maken... Ik ben ook zwanger door een "moetje". Paar dagen geen seks gehad want druk en op bezoek en weet ik t allemaal meer en toen had ik savonds op t werk pijn van m'n eisprong dus na t werk dat gemeld aan manlief, die niet zoveel zin had en toen werd ik chagrijnig dat hij helemaal geen kinderen wou en t zo toch nooooooit zou lukken. Dus toen toch maar even en ondertussen toch mooi ruim 7 weken zwanger :)
pi_145509285
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hi meisjes! Ik kom me hier voorzichtig melden, na jaren meelurken. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste! *O*
Nu even afwachten, mijn NOD staat op 24 oktober gepland.
welkom! Wat spannend!

Toffe Username ook O+
pi_145509310
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een kerel in een vrouwen lichaam.. Haha.
Vriend ergert zich af en toe rot maar veranderen gaat ook niet zo makkelijk..
Ik wil bijvoorbeeld best de afwasmachine in en uit pakken, maar dat doet hij als ik nog lig te slapen..
( en als hij het laat staan heb ik er geen tijd voor, want geen rekening mee gehouden) :P
Stiekem vind hij het ook gewoon fijn om mij teverwennen..
Verder baal ik, want ik ben ziekjes. Terwijl mn ei er is. En dan heb ik zoooo geen zin..
Hoe gaan jullie met zulk soort situaties om?
(Deze keer kan ik me er niet al te druk om maken want we zijn nog niet officieel begonnen, maar wat tips voor de toekonst zijn fijn..)
En een ;* voor dottey en limone.
Melden dat je geen zin hebt en hij zijn best moet doen :P
pi_145509367
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef -ik86- het volgende:
Precies gewoon zin maken... Ik ben ook zwanger door een "moetje". Paar dagen geen seks gehad want druk en op bezoek en weet ik t allemaal meer en toen had ik savonds op t werk pijn van m'n eisprong dus na t werk dat gemeld aan manlief, die niet zoveel zin had en toen werd ik chagrijnig dat hij helemaal geen kinderen wou en t zo toch nooooooit zou lukken. Dus toen toch maar even en ondertussen toch mooi ruim 7 weken zwanger :)
Wat is het toch een romantisch iets O+ zwanger gemaakt worden O+

:9
pi_145509392
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Lionheart99 het volgende:
Wat erg Dottey. Was dit de eerste keer dat je een steep zag?
De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.
Misschien is het wel vaker geweest, maar ik heb eigenlijk nooit getest als ik bloed zag. Dus ik heb er geen weet van. Ik wilde wat meer in kaart brengen of het wel of niet raak was.
pi_145516537
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.
Misschien is het wel vaker geweest, maar ik heb eigenlijk nooit getest als ik bloed zag. Dus ik heb er geen weet van. Ik wilde wat meer in kaart brengen of het wel of niet raak was.
Ook best nuttige info voor een gyn... weet je nu in ieder geval wel dat er springende eieren en zwemmers en open eileiders aanwezig zijn....

Maargoed. Koop je nu nog ff niks voor, snap ik.

Hoe gaat het nu?
pi_145521678
Dankjewel Dottey! En een :*. Hoe voel je je nu?
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:56:27 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145525700
En welkom hier KapiteinCupcake!
pi_145527116
Hoi kapitein!

Hier nog steeds niks na dat iniepietsie beetje "bruin". Komt vast later deze dag.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:30:53 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145528625
Ik heb weer giga kramp in mijn onderbuik :( ik wil onderhand gewoon eens ongesteld worden :')
pi_145538932
Vervelend MaJo! Heb je een heel onregelmatige cyclus?
pi_145541423
Majo, kunnen we elkaar de hand schudden, bah. Hier ook buikkramp, maar er valt niks te zien op t toilet.

Stom he, dat je dan juist graag zou willen zien dat je ongesteld wordt.
pi_145541639
Het gaat wel. :*

Ik heb alleen een vreemd bericht gehad in mijn pm, van iemand die eigenlijk niets in OUD heeft te doen, maar er leest om o.a. mij te volgen. Ook al is het misschien lief bedoelt, vind ik het toch freaky en stalkerig achtig aanvoelen. En ook al weet ik dat alles wat ik hier weg pen voor de wereld te lezen is, het voelt wel als een inbreuk op mijn bubbel.

Het voelt voor mij enorm onprettig om hier, over mijzelf, te schrijven door boven omschreven actie.
Ik denk niet dat ik nog persoonlijke updates hier maak, maar blijf wel lezen en reageren op jullie.

Mocht iemand toch iets vragen hier, dan zal ik reageren per DM of PM :*
pi_145541688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer giga kramp in mijn onderbuik :( ik wil onderhand gewoon eens ongesteld worden :')
Wanneer heb je voor het laatst getest?
pi_145541737
Huh? Wat vreemd!
pi_145541822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
Huh? Wat vreemd!
Precies mijn reactie :')

Toen ik dat bericht las.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:42:30 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_145542233
Was het een lief bericht dottey? Want dan zou ik er niet zo'n drama van maken. Je wil niet weten hoe veel lurkers er uit de kast kwamen toen mijn dochter werd geboren, en dat vond ik hartstikke leuk! FOK is een enorm openbaar forum he :)
disclaimer
pi_145542242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef Dottey het volgende:
Het gaat wel. :*
Ik heb alleen een vreemd bericht gehad in mijn pm, van iemand die eigenlijk niets in OUD heeft te doen, maar er leest om o.a. mij te volgen. Ook al is het misschien lief bedoelt, vind ik het toch freaky en stalkerig achtig aanvoelen. En ook al weet ik dat alles wat ik hier weg pen voor de wereld te lezen is, het voelt wel als een inbreuk op mijn bubbel.
Het voelt voor mij enorm onprettig om hier, over mijzelf, te schrijven door boven omschreven actie.
Ik denk niet dat ik nog persoonlijke updates hier maak, maar blijf wel lezen en reageren op jullie.
Mocht iemand toch iets vragen hier, dan zal ik reageren per DM of PM :*
Huh, vreemd inderdaad! Maar begrijpelijk dat je je er niet prettig bij voelt.. Jammer wel! -O-
pi_145542434
Het is misschien wel lief bedoeld, maar wel raar. Ik ga niet ergens alleen maar meelezen omdat ik iemand ken en wil volgen.

Ik hoop ook van harte dat als iemand mij hier herkent, wel de mond houdt buiten Fok.
pi_145542474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Was het een lief bericht dottey? Want dan zou ik er niet zo'n drama van maken. Je wil niet weten hoe veel lurkers er uit de kast kwamen toen mijn dochter werd geboren, en dat vond ik hartstikke leuk! FOK is een enorm openbaar forum he :)
Het was meer in de trant van: "Ik volg je in het forum, omdat ik het je zo gun....... en las iets over anticonceptie en een condoom. Nou heb ik daar ook een verhaal over.. *insert privé dingen van haar*
vervolgens een afval tips om zwanger te raken.

Ik heb gereageerd dat ik er helemaal niets mee kan en het uiterst vervelend voelt dat ze daar leest puur om "het te volgen".

Bij mij komt het niet als prettig over in ieder geval.

edit: Overigens is bij mij ineens het besef daar.... je dochter geboren! O+
Ik lees dus niet in Z&G en krijg er dus niets van mee :@ Gefeliciteerd :*
pi_145542673
Hmmm. Daar kan ik me wat bij indenken ja. Vervelend, al bedoeld diegene het misschien niet zo.

Een nieuwe nick aanmaken binnenkort? Of herkent diegene je dan meteen?
pi_145542965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hmmm. Daar kan ik me wat bij indenken ja. Vervelend, al bedoeld diegene het misschien niet zo.
Een nieuwe nick aanmaken binnenkort? Of herkent diegene je dan meteen?
Maar een kloon valt toch ook op :D Nee ik houd het voorlopig wel op reageren op anderen ^^,
pi_145543136
Ja ik bedoel ook niet meteen een kloon. :-) dat valt op idd, haha. Maar er komen wel vaker nieuwe mensen hier. Geen idee waaraan zij je herkent..

Maargoed.. Vervelend dat jij het vervelend vind.
pi_145543369
Ja, ik heb hier ook af en aan meegelurkt tijdens mijn studie. Vervelend dat jij hier een onprettig gevoel bij hebt, want ik denk dat zij helemaal geen slechte intenties heeft.. :Y

Maargoed, ik kan er verder niks over zeggen, want ik post zelf ook pas net :D
pi_145543413
Ik heb ook weleens meelevende pms gehad van een lurker. Niks engs aan w.m.b., ik cind lurkers die zich stilhouden enger. Ik ga er canuit dat iemand niet alleen om jou meeleest maar het hele topic volgt.

Maar goed...
Kwak
pi_145543473
Je mag natuurlijk zelf 'bepalen' hoe je het ervaart, Dottey, maar ik vind het niet vervelend overkomen. Volgens mij is het hartstikke aardig bedoeld.

ik schrijf ook regelmatig heel persoonlijke dingen op fok en krijg daarop heel vaak dergelijke pm's van onbekenden. Ook van mensen die speciaal meelezen omdat ze mn verhaal herkennen en tips willen geven. :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:12:09 #266
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_145543642
Apart Dottey! Maar ik zou me er niet al te druk over maken eerlijk gezegd. Die user kent je toch niet persoonlijk? Het is toch fijn om steun van de actieve users te krijgen? In principe volgen wij je ook alleen wij posten hier mee. En ik lurk zelf ook in andere oud topics...
SPOILER
pi_145544146
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Apart Dottey! Maar ik zou me er niet al te druk over maken eerlijk gezegd. Die user kent je toch niet persoonlijk? Het is toch fijn om steun van de actieve users te krijgen? In principe volgen wij je ook alleen wij posten hier mee. En ik lurk zelf ook in andere oud topics...
SPOILER
Ik "ken" haar wel buiten Fok!
pi_145544192
Maar goed, laten we het maar rusten.
pi_145544891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef Dottey het volgende:
Maar goed, laten we het maar rusten.
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt en dat kan niemand anders voor jou bepalen! :) :*
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:19:47 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145546979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, kunnen we elkaar de hand schudden, bah. Hier ook buikkramp, maar er valt niks te zien op t toilet.

Stom he, dat je dan juist graag zou willen zien dat je ongesteld wordt.
Ja juist als je het dan wel wil worden dan gebeurt het niet, omgekeerde wereld :')

@kapiteincupcake: mijn eerste cyclus was 25 dagen en nu 34 dagen en counting... Laatste test was afgelopen zaterdag :)

Dottey ik kan me heel goed voorstellen dat je dat vervelend vindt! Ik heb daarom ook hier specifiek gezegd dat ik het niet op prijs zou stellen als mijn verhaal op andere plekken op fok besproken zou worden. Dat mensen het hier lezen en me berichtjes sturen daar heb ik dan weer geen moeite mee :)
pi_145551448
Zo het ook een beetje weird vinden Dottey! (Al is het vast niet slecht bedoeld, het is nou eenmaal een openbaar forum inderdaad...)

Hier alweer op dag 9 van mijn cyclus en ik lek nog steeds. Dafuq! Ik was juist zo blij dat het de vorige keren met 3 dagen klaar was...!
pi_145551859
Ik trek me weer een tijdje terug. Niets mag ons echt mee zitten lijkt wel.
Bij m'n vriend is de ziekte van lyme geconstateerd.
pi_145551994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef JantinaGr het volgende:
Oh wat vreselijk! Ik hoop dat hij vlot opknapt. Daar kan je behoorlijk lang mee onderweg zijn..

Heel veel beterschap en succes gewenst. :*
pi_145554499
:* Dottey, het is vast goed bedoeld, maar je kan er toch van schrikken! Ben niet super sociaal van mezelf en moest even wennen toen ik m'n eerste DM kreeg haha :P.

:* Jantina, wat naar zeg.. Weet ie ook wanneer dit ongeveer gebeurd is? Familielid heeft geen beet gezien en is een jaar of 10 later pas ontdekt, kreeg er ook niks meer tegen. Is inmiddels al een aardige tijd terug en gaat goed, op zo nu een dan een iets mindere dag na. Hoop dat er bij jouw vriend nog medicijnen gebruikt kunnen worden en het helemaal kan genezen! Veel sterkte!
pi_145554545
Verder :* voor de onduidelijke krampen en lange ongesteldheid!
pi_145556959
Sara, pff 9 dagen.. Blegh

Jantina, nee toch! Wat rot! Hoop dat hij weer beter wordt en we je dan hier dan weer terug mogen zien.

(ik word net wakker en hier is het rode circus begonnen..)

[ Bericht 20% gewijzigd door gestreeptestoel op 15-10-2014 06:52:26 ]
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 09:17:05 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145558382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef JantinaGr het volgende:
dat is balen -O- mijn zus heeft het ook gehad en is er goed van genezen, hopelijk herstelt hij er snel van :*

Ik heb zulke erge krampen maar nog steeds niet ongesteld :? Ik word er nu een beetje moe van, kom nou gewoon! :')
pi_145558468
Toen ik de eerste keer zwanger was ging ik kapot van de kramp rond m'n NOD :') Wist zeker dat ik ongesteld ging worden, maar dat kwam niet meer ;)
Tralalalaaa
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 09:48:14 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145558907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toen ik de eerste keer zwanger was ging ik kapot van de kramp rond m'n NOD :') Wist zeker dat ik ongesteld ging worden, maar dat kwam niet meer ;)
:o

Ik heb nu 2x getest en beide keren negatief.
pi_145558987
Jantina, heel veel sterkte en hoop dat je snel terug komt!

Gestreepte stoel :*. Des te sneller door voor de volgende ronde?!

MaJo, spannend! :X
pi_145559246
@ majo
Ik testte bij zoon ook steeds negatief.. Toen op vakantie gegaan en daarna was t wel positief. Misschien test je nog te vroeg!

(of die rot menstruatie komt 1 dezer dagen... :( )

@ kapitein
Inderdaad. Er is ook geen haast bij hoor! Zoon is nu ruim 1,5 jaar. Heb er alleen liever geen 3 a 4 jaar tussen zitten. (mja, we hebben t alleen niet voor t zeggen natuurlijk)
pi_145559252
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
:o
Ik heb nu 2x getest en beide keren negatief.
Mja. Da's natuurlijk duidelijker dan de ervaring van een ander!
Die keer testte ik pas een week na NOD. Maarja, de laatste keer testte ik een week voor m'n NOD al positief.
Er valt gewoon niets voor te zeggen, was alles maar gewoon via een boekje, heb je hier last van dan is het raak etc.

In ieder geval een :* ! Ik weet hoe het is om te wachten en te hopen etc!
Tralalalaaa
pi_145559559
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ kapitein
Inderdaad. Er is ook geen haast bij hoor! Zoon is nu ruim 1,5 jaar. Heb er alleen liever geen 3 a 4 jaar tussen zitten. (mja, we hebben t alleen niet voor t zeggen natuurlijk)
Nee, snap ik. Wel leuk voor die kleine dat jullie nu gaan voor een broertje of zusje!

SPOILER
pi_145559787
Het is ook spannend KapiteinCupcake!
En elke ronde duurt zoooooo lang. Dan word je ongesteld en dan moet je weer zoooo lang wachten voor je weer aan de nieuwe ronde kunt beginnen/je weet of het de volgende ronde wel raak is!

En dat terwijl ik vroeger altijd zoiets had van, 'shit, ben ik nu alweer ongesteld!? grmbl.'

En nu ga ik weer terug in lurkstand want ik hoor hier niet :P

Tralalalaaa
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:43:49 #285
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145560285
Sterkte Jantina ;(

Sara82 9 dagen zeg pff wel heel lang!

Spannende dagen voor Majo!

Hier ben ik welgeteld 1 dag normaal ongesteld geweest en daarna was het weer "weg" met afvegen niks, alleen als ik een tampon gebruik.. Beetje apart :')
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 13:05:15 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145564346
Ik ben ook 12 dagen ongesteld geweest, ervan uitgaande dat het normaal een kwart van je cyclus is dan is mijn cyclus misschien nu wel 48 dagen, en heb ik misschien inderdaad wel heel verkeerd getest (23e en 30e dag), we gaan het zien!
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 14:18:05 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145566757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is ook spannend KapiteinCupcake!
En elke ronde duurt zoooooo lang. Dan word je ongesteld en dan moet je weer zoooo lang wachten voor je weer aan de nieuwe ronde kunt beginnen/je weet of het de volgende ronde wel raak is!
En dat terwijl ik vroeger altijd zoiets had van, 'shit, ben ik nu alweer ongesteld!? grmbl.'
En nu ga ik weer terug in lurkstand want ik hoor hier niet :P
Van mij mag je gewoon meeposten hoor, soms is het best fijn om wat te horen van iemand die zwanger is/een kindje heeft. Een beetje perspectief voor de onwetenden zeg maar ;)

En inderdaad, normaal gesproken ging het altijd zo snel en nu zooooooo tergend lang :X :@
pi_145566939
Duurt inderdaad lang. Zeker als je nog geen idee hebt wat je cyclus zal zijn. Nu op dag 20 na laatste pil. Vier jaar geleden werd ik toen op dag 22 ongesteld. Afwachten maar.

Sproetjes, weet je zeker dat je ongesteld was?
pi_145573691
Never mind.. Laatste keer dat ik voor mijn nod hoop heb

[ Bericht 46% gewijzigd door Cassandra87 op 15-10-2014 18:04:23 ]
pi_145577900
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Never mind.. Laatste keer dat ik voor mijn nod hoop heb
Ach. Niet? :*
pi_145578209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach. Niet? :*
spotting is zojuist begonnen ;(
pi_145578229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
spotting is zojuist begonnen ;(
hè shit..
pi_145578415
Cassandra! :*
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 19:30:56 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145578484
Ah wat balen cassandra -O- het klonk nog zo goed! Laten we gewoon massaal voor de juli kindjes gaan :*

Ik snap echt niks meer van mijn lichaam, ben nu kotsmisselijk :?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:32:20 #295
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145578561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:22 schreef Lionheart99 het volgende:

Sproetjes, weet je zeker dat je ongesteld was?
Vandaag is t weer begonnen dus ben toch echt ongesteld helaas. Twijfelde zelf ook beetje maar hoeft niet meer :)

En een :* voor cassandra
pi_145578590
Hier ook iemand met krampen voor NOD. Wist zeker dat ik ongesteld ging worden, was erg regelmatig op het laatst en krampen klopten ook precies met NOD. Vond het alleen best raar dat dat bloed maar niet kwam!

En Kapitein Cupcake, zo'n boekje zou handig zijn ja! Vooral als lichamen zich er ook aan hielden.. Dacht elke keer symptomen te hebben, de laatste ronde niks.. pas na NOD kwamen ineens de klachten en kon ik uitslag van de test al raden.

:* Cassandra
pi_145579258
MaJo, het klinkt heel spannend! Bij mij op de zaak heerst griep, dus wie weet komt je misselijkheid hiervandaan? Wanneer heb je voor het laatst getest?

Aah Gevalletje! Wat leuk :D ! Ik ben nu ook veel te gespitst op mijn lichaam, dus bij elk krampje schiet het onwillekeurig door mijn hoofd. Dat zal vast opgegeven moment ook wel afzakken.. :Y
pi_145579389
Hier zijn we dan weer... Twee weken superdruk gehad op het werk, dus amper tijd gehad om hier te volgen.
Als het niet erg is, ga ik ook geen twee topics teruglezen :)
Ondertussen al een week bezig met ov-testen en nog altijd niets. Dat wordt weer een cyclus van 35 dagen.

Ik doe mee voor dat juli kindje!
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 20:06:48 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145580345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
MaJo, het klinkt heel spannend! Bij mij op de zaak heerst griep, dus wie weet komt je misselijkheid hiervandaan? Wanneer heb je voor het laatst getest?

Aah Gevalletje! Wat leuk :D ! Ik ben nu ook veel te gespitst op mijn lichaam, dus bij elk krampje schiet het onwillekeurig door mijn hoofd. Dat zal vast opgegeven moment ook wel afzakken.. :Y
ik gooi het vooralsnog maar op niet lekker zijn inderdaad ;)

Laatste test was zaterdag (30ste dag) en de zaterdag ervoor ook getest (23ste dag). Misschien zaterdag maar weer testen _O-
pi_145581826
Toch klinkt het erg hoopvol MaJo, nog geen bloed na dag 34.

Hier vooral veel dagdromen omdat die verdomde maanden zo langzaam gaan. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:41:14 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145584172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Krisvc het volgende:
Toch klinkt het erg hoopvol MaJo, nog geen bloed na dag 34.

Hier vooral veel dagdromen omdat die verdomde maanden zo langzaam gaan. :P
ik kan niet veel anders dan afwachten, al gaat het voor mijn gevoel zo langzaam :X

Hier ook veel gedagdroom, je moet toch wat :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')