abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145483434
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Lionheart99 het volgende:
Oh, haha! Nou vandaar ook dat ' ik ken je geschiedenis niet!' Ja een echte miskraam of missed abortion is wat heel anders natuurlijk, niet te vergelijken. Als je geen test had gedaan had je het niet eens geweten. Ik denk weleens dat ik ook zoiets had 4 jaar geleden. Werd na het stoppen met de pil al na 22 dagen ongesteld, onwijs veel bloed, nog nooit meegemaakt. Voelde me toen ook raar; misselijk en licht in mijn hoofd. 24 dagen daarna een positieve test. Wellicht een opruimactie van mijn lichaam en meteen daarna extra vruchtbaar.
Ik hoop ook op extra vruchtbaar! :D
pi_145484302
Even een quick question tussendoor...
Maandag curettage, bloed, geen bloed, bloed. Mag volgens ziekenhuis 1 tot 1.5 week aanhouden. Maar hoor bij sommige dat het na 3 dagen over moet zijn en bij andere 3 weken. Woensdag zou 1.5 week zijn volgens ziekenhuis. Maar dan ben ik op vakantie.. Is dat erg?

En dan nog eentje... Als je nog curettage bloed hebt kan er geen ei op wacht staan om te springen toch?
pi_145484950
Hilz, zie je vraag toevallig :*. Een week is heel normaal, maar langer kan ook echt. Drie weken is niet vreemd.

Als je nog bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je cyclus plat ligt. Hormoonwaarde moet ver genoeg gedaald zijn om een nieuwe cyclus te starten, maar hoeft niet negatief te zijn.

Helaas voor jou...zwembad/tampons niet bij deze bloeding ivm infectiegevaar.
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 11:59:30 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145486832
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Meteen even opgezocht in de urban dictionary, Irish twins :D
ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145487043
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?
zoveel begreep ik, wilde even de historie en achtergrond ervan kennen, grappig!
pi_145487167
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:50 schreef Kursor het volgende:
Hilz, zie je vraag toevallig :*. Een week is heel normaal, maar langer kan ook echt. Drie weken is niet vreemd.

Als je nog bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je cyclus plat ligt. Hormoonwaarde moet ver genoeg gedaald zijn om een nieuwe cyclus te starten, maar hoeft niet negatief te zijn.

Helaas voor jou...zwembad/tampons niet bij deze bloeding ivm infectiegevaar.
okay, duidelijk :) bloed wel minder dus heb hoop dat het toch wel ophoud ergens :D
pi_145487853
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.
Ondertussen heb ik al wat meer bloed en kramp :(

sucks -O-
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145487950
Tjonge Dottey! Ik blijf nog duimen voor je!
pi_145487991
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.

sucks -O-
moed houden dokter! Het is je zo gegund! Ik blijf duimen, bloedverlies is geen vreemd iets
pi_145488104
quote:

sucks -O-
kramp had ik ook....
S. 2014
J. 2016
pi_145488112
Dottey -O-
Hopelijk is het alsnog raak ook al ziet het er met de klachten niet zo uit. Die tweede streep is je zo gegund :* :*
pi_145488464
Duimen voor Dottey!
pi_145488503
Verdorie, Dottey. :*
pi_145489142
Grrr. Dottey :*
pi_145491222
Dottey!! :*
pi_145494488
quote:
sucks -O-
Och Dot! Wat rotsituatie...! Kramp, bloed en een dubbelstreep, vervelende combi.....
Hoop echt echt echt dat het een zichzelf superlomp ingravend ei is, en het bloeden stopt.....

Fingers crossed for you! :*
pi_145495178
Ik denk niet dat het stopt. Ik heb echt kramp met golven (come and goes) en ondertussen ook een beetje stolsels. Het gaat hem niet worden om mijn eigenwijze ei te houden.

Hoop dat alles in een keer er goed uit komt en met schone lei de nieuwe ronde in kunnen.

Bedankt lieverd :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145495274
het kutzooi! ik gun het je zo dat je onderhand door kunt schuiven :*
S. 2014
J. 2016
pi_145495496
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Dottey het volgende:
Ik denk niet dat het stopt. Ik heb echt kramp met golven (come and goes) en ondertussen ook een beetje stolsels. Het gaat hem niet worden om mijn eigenwijze ei te houden.

Hoop dat alles in een keer er goed uit komt en met schone lei de nieuwe ronde in kunnen.

Bedankt lieverd :*
:{ en :*
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 16:36:41 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145496458
He wat balen Dottey, het was je zo gegund -O- dan maar voor een juli kindje gaan O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145496672
Lieve dottey wat een verdrietig berichtje. Op naar een super vruchtbare maand en een plakker!
pi_145497067
Wat erg Dottey. Was dit de eerste keer dat je een steep zag?
pi_145497509
He, klote Dottey. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145499816
Zo, nou het huis niet door is gegaan maar zorgen dat ons huis prettig wonen is. We werken at the moment beiden 40-45 uur per week en in t weekend zijn we te moe, willen we de tijd samen spenderen. Dus ben voor mij zelf bezig met elke dag een klus in huis, mag klein zijn (bijv. de keukenkastjes afsoppen) of groter (zo ga ik van de week de kleding en boekenkast herindelen)
Heb vandaag de keuken opgeruimd en gedweild. Scheelt dat ik niet hoef te koken.
Ik hoop alleen zo dat O+ ook mee helpt. Ik erger mij rot aan hem. Hij hoeft alleen de kattenbak te doen, en te stofzuigen, en zelfs dat gebeurt niet. Dat vergeet ie gewoon. Ik snap niet hoe maar goed..
En dan slik ik ook teveel in, want vaak doe ik t dan zelf met een zucht, maar als ik zometeen en werk, en boodschappen doe, en kook, en t huishouden volledig alleen doe gaat de bom barsten. Heb t al gehad over een huishoudelijke hulp, nu we niet verhuizen kunnen we dat makkelijk missen, maar dat wil ie ook niet 8)7
ach verder is ie perfect, dus blijkbaar is dit zijn minpunt..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:34:26 #225
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145500535
Hmm spannend dottey! Ik hoop dat het niet doorzet en dit gewoon een plakker is!!! Ik gun het je heel erg in elk geval! :*

Cassandra, van mijn man hoef ik ook niet te verwachten dat hij helpt als ik bezig ben met extra opruimen of schoonmaken. Maar de standaard dingen verdelen we, en die ga ik ook absoluut niet voor hem doen. Wij hebben wel een vaste dag dat we schoonmaken dus dan vergeet hij t niet. En als hij rommel laat slingeren dan ruim ik dat echt niet op. Soms staat het er 2 dagen en dan zeg ik dat ie het moet opruimen, want dan irriteert het me wel. Maar als ik het zelf ga doen, ben ik straks zijn moeder, dat vertik ik gewoon. Soms wel vervelend dat ik het moet zeggen, maarja.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')