Ik hoop ook op extra vruchtbaar!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Lionheart99 het volgende:
Oh, haha! Nou vandaar ook dat ' ik ken je geschiedenis niet!' Ja een echte miskraam of missed abortion is wat heel anders natuurlijk, niet te vergelijken. Als je geen test had gedaan had je het niet eens geweten. Ik denk weleens dat ik ook zoiets had 4 jaar geleden. Werd na het stoppen met de pil al na 22 dagen ongesteld, onwijs veel bloed, nog nooit meegemaakt. Voelde me toen ook raar; misselijk en licht in mijn hoofd. 24 dagen daarna een positieve test. Wellicht een opruimactie van mijn lichaam en meteen daarna extra vruchtbaar.
ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Meteen even opgezocht in de urban dictionary, Irish twins
zoveel begreep ik, wilde even de historie en achtergrond ervan kennen, grappig!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ken de term ook niet maar ik denk kinderen die snel na elkaar geboren worden net als bij de Ieren met grote gezinnen?
okay, duidelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:50 schreef Kursor het volgende:
Hilz, zie je vraag toevallig. Een week is heel normaal, maar langer kan ook echt. Drie weken is niet vreemd.
Als je nog bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je cyclus plat ligt. Hormoonwaarde moet ver genoeg gedaald zijn om een nieuwe cyclus te starten, maar hoeft niet negatief te zijn.
Helaas voor jou...zwembad/tampons niet bij deze bloeding ivm infectiegevaar.
moed houden dokter! Het is je zo gegund! Ik blijf duimen, bloedverlies is geen vreemd ietsquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.
Ondertussen heb ik al wat meer bloed en kramp![]()
sucks
kramp had ik ook....quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend getest. Een lichte streep op de zwangerschapstest, maar ik denk toch dat het doorzet.
Ondertussen heb ik al wat meer bloed en kramp![]()
sucks
Och Dot! Wat rotsituatie...! Kramp, bloed en een dubbelstreep, vervelende combi.....quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
Ondertussen heb ik al wat meer bloed en kramp
sucks
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Dottey het volgende:
Ik denk niet dat het stopt. Ik heb echt kramp met golven (come and goes) en ondertussen ook een beetje stolsels. Het gaat hem niet worden om mijn eigenwijze ei te houden.
Hoop dat alles in een keer er goed uit komt en met schone lei de nieuwe ronde in kunnen.
Bedankt lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |