abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145465818
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef MaJo het volgende:

Ik vind het vooral verwarrend omdat de eerste cyclus kort was (25 dagen) en nu juist weer langer (32 dagen vandaag). Maar je laatste zin is ook weer waar _O- Ik ga het nu gewoon maar rustig afwachten :)

Is vrij normaal in t begin, een beetje schommelende cyclus. Ik moet zeggen dat het bij mij meer werd naar mate mijn hersens me ervan kon overtuigen dat het echt raak kon zijn. Na een negatieve test werd ik wel vrij snel ongesteld. Mijn fantasie kan m'n lichaam behoorlijk in t ootje nemen.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 20:04:32 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145465949
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef blob87 het volgende:
[..]
Is vrij normaal in t begin, een beetje schommelende cyclus. Ik moet zeggen dat het bij mij meer werd naar mate mijn hersens me ervan kon overtuigen dat het echt raak kon zijn. Na een negatieve test werd ik wel vrij snel ongesteld. Mijn fantasie kan m'n lichaam behoorlijk in t ootje nemen.
Ik denk dat je geest meer met je lichaam doet dan je denkt :Y Ik had werkelijk alle zwangerschapssymptomen _O- Maar na 2 negatieve testen (met een week ertussen) nog steeds niet ongesteld! Dus maar afwachten.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145469969
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:41 schreef Limone het volgende:
Die anticonceptie-discussie is wel een beetje klaar toch? Nee, niet goed gebruikt. Ja, wel blij mee. ~:)
+2!
Zo te lezen zou HCG ook al laag moeten zijn dus een wat zekerder *O* en gefeliciteerd nu, laat je niet gek maken hoor Twinkle!

En balen Limone..
pi_145473209
Twinkel, hoe dan ook, gefeliciteerd *O* O+ *O*

Gewoon lekker genieten van "wtf schok"en eeuwig durende babywolk. Je hoeft in ieder geval niet binnenkort jaloers te zijn op opbollende buiken, omdat je die stiekem mist na je vorige zwangerschap ;)

Who cares wat een ander zegt :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145473220
Limone :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145473740
:* voor Limone
pi_145473781
23 tm 27 sep lichte ovulatiestreep
28 tm 29 sep donker maar lichter dan ovulatiestreep ovulatiestreep
30 sep super donkere ovulatiestreep
1 tm 3 okt donker maar lichter dan ovulatiestreep
4 ok even donker als de controle streep
5 t/m 6 ok lichtere streepjes

Nou was ik wijzer geworden dat ik een tweede golf had en ik dan uit kon gaan van ovulatie 30 sep.
Dan zou ik mijn nod hebben op de 14de. Heel de week voel ik wat spanning op mijn onderbuik (naja geen stress of wat dan ook, want ik voel me super chill. Maar meer dat het aanwezig is.) en pijnscheuten in mijn borsten. Misselijk in de late middagen en avonden. Spugen uit het niets in de ochtend :') Dus of ik heb weer wat aan mijn maag.. of een vaag griepje wat start of ik heb toch ongemerkte spanning.. of er is wat anders aan de hand.

Maar nu ontdekte ik een uurtje geleden een klein beetje bloed bij het afvegen. Ik voelde helemaal geen kramp of wat dan ook zoals ik wel voel als ik moet menstrueren. Ondertussen voel ik soms wel "iets" maar niets geks eigenlijk. Ik had het er met mijn man nog over dat misschien innestelingsbloeding is, of het is gelukt maar toch niet gelukt te plakken of ik heb gewoon al een reset in mijn baarmoeder. We wachten het maar even af, maar ik vind het wel spannend door het bloed.

:{

Fun fact: ik heb nog geen trek in pannenkoeken.. wat ik schijnbaar standaard de laatste zes maanden ben de dagen voor mijn ongesteld zijn :')
pi_145473860
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:01 schreef Dottey het volgende:
Twinkel, hoe dan ook, gefeliciteerd *O* O+ *O*

Who cares wat een ander zegt :*
Amen!
pi_145473899
Jammer Limone. Ik ken je voorgeschiedenis niet maar vind het gezond dat je er zo in staat. Hey en je weet nu tenminste dat je zwanger kán worden. Dat is nooit weg lijkt me!
pi_145474199
Wow dottey, spugen in de ochtend? Ik had allang over de action-voorraad heengepiest! ;)
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:19:21 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145474289
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Lionheart99 het volgende:
Jammer Limone. Ik ken je voorgeschiedenis niet maar vind het gezond dat je er zo in staat. Hey en je weet nu tenminste dat je zwanger kán worden. Dat is nooit weg lijkt me!
Ik denk dat ze dat ook wel weet hoor :D ;)

Limone, jammer zeg. :*
pi_145474298
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Lionheart99 het volgende:
Ik heb een dochter van bijna 1, dus dat zwanger worden en blijven is al 1 keer gelukt. :+ Vandaar ook de relaxte houding, denk ik. Dat haalt de druk en de onzekerheid er wel een beetje af. Ik heb voor haar nog een late miskraam (10 weken, een missed abortion) gehad. Toen stond ik er heel anders in.
pi_145474494
Oh wat spannend Dottey!! Was het vers of oud bloed?
pi_145474636
ooh dotje ik hoop t zo!
S. 2014
J. 2016
pi_145474749
Oh, haha! Nou vandaar ook dat ' ik ken je geschiedenis niet!' Ja een echte miskraam of missed abortion is wat heel anders natuurlijk, niet te vergelijken. Als je geen test had gedaan had je het niet eens geweten. Ik denk weleens dat ik ook zoiets had 4 jaar geleden. Werd na het stoppen met de pil al na 22 dagen ongesteld, onwijs veel bloed, nog nooit meegemaakt. Voelde me toen ook raar; misselijk en licht in mijn hoofd. 24 dagen daarna een positieve test. Wellicht een opruimactie van mijn lichaam en meteen daarna extra vruchtbaar.
pi_145474851
Dit klinkt veelbelovend Dottey!
pi_145474960
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
Oh wat spannend Dottey!! Was het vers of oud bloed?
euh licht rood.
pi_145475055
Twinkle gefeliciteerd *O*

Limone jammer :*
pi_145475118
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Sara82 het volgende:
Wow dottey, spugen in de ochtend? Ik had allang over de action-voorraad heengepiest! ;)
mjah.. het was veel te vroeg om te testen toen ik daarmee begon. En daarnaast heb ik in het verleden wel vaker ochtendmisselijkheid gehad, maar dat was gewoon door teveel zuur aanmaken. En niets met zwanger zijn :D Ik denk dat ik morgenochtend vroeg als het niet doorzet even een test doe om te kijken of er iets uit komt.
pi_145479251
Nope geen idee eigenlijk. Als ik uit ga van de laatste keer bloedverlies (wat dat ook mocht voorstellen), dan gok ik 3 a 4 weken. Verklaart wellicht ook de lichte streep omdat er nog niet zoveel hcg in mijn lijf zit.

Ja het was even een schok. Je verwacht het niet. En ondanks de herkenbare 'klachten' heb ik continu gedacht dat de test negatief zou zijn. De hele lichte tweede streep van gisteren gooide ik op een indrooglijntje. De reden dat ik de test vanochtend nog eens deed wss om uit te sluiten dat ie vals positief zou zijn.

Morgen toch maar even nieuwe tests halen en voor de zekerheid ook maar starten met vitamines en foliumzuur. Wil nu dan wel redden wat er te redden valt want het voelt nu een beetje alsof ik achter de feiten aan loop.

Iemand hier vroeg hoe snel het bij de vorige twee geplande zwangerschappen raak was. Bij beide kindjes al in de tweede ronde. Dus daar toen enorm mazzel mee gehad.

Ik wacht deze week even af hoe het uitpakt. Als het echt overtuigend positief is schuif ik netjes door naar Z&G. En anders houd ik het voorlopig nog even bij het baby en dreumestopic :')

Voor de meiden hier die allemaal bezig zijn ... sorry dat ik zo inbrak. Ik denk dat ik ook even een uitlaatklep nodig had omdat ik in dit stadium mijn gevoel verder met niemand kan delen. Behalve mijn man dan. Die natuurlijk ook even sprakeloos was maar daarna heel daadkrachtig zei dat het dan wel misschien heel snel was, maar daardoor niet minder welkom :)

Ik hoop voor alle posters hier dat zij gauw een positieve test in handen zullen hebben :*
pi_145480845
Spannend Dottey!

:* Twinkle, moet idd wel een schok geweest zijn, je verwacht het ook niet zo snel!! Fijn dat je man er ook positief in staat :). Mogelijk tot snel in het Z&G topic dan!

Verder :* voor iedereen die het nodig heeft, sterkte voor iedereen op de wachtbankjes en hopelijk snel meer strepen!
  maandag 13 oktober 2014 @ 06:14:13 #197
381212 Gulara
From the future
pi_145481892
Twinkle, Irish twins! Awesome! O+

Gefeliciteerd! *O*
  maandag 13 oktober 2014 @ 06:15:17 #198
381212 Gulara
From the future
pi_145481893
En Limone wat jammer. :*

En succes voor alle andere dames.
pi_145483339
Meteen even opgezocht in de urban dictionary, Irish twins :D
pi_145483399
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh licht rood.
De kleur schijnt toch wel uit te maken: bruin komt van ver uit de baarmoeder (en is een minder goed teken) en rood komt van dichtbij en kan net zo goed een contactbloeding zijn. Maar ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')