23 tm 27 sep lichte ovulatiestreep
28 tm 29 sep donker maar lichter dan ovulatiestreep ovulatiestreep
30 sep super donkere ovulatiestreep
1 tm 3 okt donker maar lichter dan ovulatiestreep
4 ok even donker als de controle streep
5 t/m 6 ok lichtere streepjes
Nou was ik wijzer geworden dat ik een tweede golf had en ik dan uit kon gaan van ovulatie 30 sep.
Dan zou ik mijn nod hebben op de 14de. Heel de week voel ik wat spanning op mijn onderbuik (naja geen stress of wat dan ook, want ik voel me super chill. Maar meer dat het aanwezig is.) en pijnscheuten in mijn borsten. Misselijk in de late middagen en avonden. Spugen uit het niets in de ochtend

Dus of ik heb weer wat aan mijn maag.. of een vaag griepje wat start of ik heb toch ongemerkte spanning.. of er is wat anders aan de hand.
Maar nu ontdekte ik een uurtje geleden een klein beetje bloed bij het afvegen. Ik voelde helemaal geen kramp of wat dan ook zoals ik wel voel als ik moet menstrueren. Ondertussen voel ik soms wel "iets" maar niets geks eigenlijk. Ik had het er met mijn man nog over dat misschien innestelingsbloeding is, of het is gelukt maar toch niet gelukt te plakken of ik heb gewoon al een reset in mijn baarmoeder. We wachten het maar even af, maar ik vind het wel spannend door het bloed.

Fun fact: ik heb nog geen trek in pannenkoeken.. wat ik schijnbaar standaard de laatste zes maanden ben de dagen voor mijn ongesteld zijn
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+