abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145500665
:* voor Limone en Dottey
pi_145500926
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Hmm spannend dottey! Ik hoop dat het niet doorzet en dit gewoon een plakker is!!! Ik gun het je heel erg in elk geval! :*
Cassandra, van mijn man hoef ik ook niet te verwachten dat hij helpt als ik bezig ben met extra opruimen of schoonmaken. Maar de standaard dingen verdelen we, en die ga ik ook absoluut niet voor hem doen. Wij hebben wel een vaste dag dat we schoonmaken dus dan vergeet hij t niet. En als hij rommel laat slingeren dan ruim ik dat echt niet op. Soms staat het er 2 dagen en dan zeg ik dat ie het moet opruimen, want dan irriteert het me wel. Maar als ik het zelf ga doen, ben ik straks zijn moeder, dat vertik ik gewoon. Soms wel vervelend dat ik het moet zeggen, maarja.
Wat is dat toch met die mannen he :')
Troep laten slingeren als hij het niet opruimt gaat niet. Wij hebben een hond van bijna 8 maanden die erg graag mee helpt in het huishouden. Misschien moet ik gewoon vergeten te koken en boodschappen te halen :+ Dat het kwartje dan valt
pi_145501564
Oh Dottey, wat jammer dat je een streepje hebt maar toch ongesteld lijkt te worden... het is je zo gegund :*
pi_145502256
Oh Dottey, ik hoop zo dat het niet erger doorzet! Wat verschrikkelijk zenuwslopend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:16:32 #230
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145502323
Dottey ;( :*
pi_145502781
He Dottey... Wij willen streepjes met plakkers! Kus

Hier een man die graag kookt, en altijd de grote boodschappen doet en de stofzuiger voor me boven zet :-) (ik moet niet onnodig tillen)

Ik denk dat ik toch eerder o gesteld word. Vanmorgen 1x een licht veeg op wc papier. Daarna niks meer. Zal morgen wel komen..
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:43:51 #232
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145503788
Hier inmiddels ook niks meer :{ manlief hoopt stiekem op vals alarm qua rode vlag uithangen maar dat wordt em toch echt niet...
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:22:21 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145505367
Bij ons zijn de rollen omgedraaid in huis :@ ik heb ME dus mijn vriend doet de zware dingen als poetsen/ramen lappen/stofzuigen. Ik doe de boodschappen en de was en de vaat verdelen we dan weer.

Vandaag strontchagrijnig en last van mijn tetten dus het zal niet lang meer duren tot ik ongesteld word :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145506052
Mijn man is opgevoed door miss emancipatie dus dan weet je t wel. _O-
pi_145507150
Hi meisjes! Ik kom me hier voorzichtig melden, na jaren meelurken. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste! *O*

Nu even afwachten, mijn NOD staat op 24 oktober gepland.
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:58:32 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145507211
Ik ben een kerel in een vrouwen lichaam.. Haha.
Vriend ergert zich af en toe rot maar veranderen gaat ook niet zo makkelijk..
Ik wil bijvoorbeeld best de afwasmachine in en uit pakken, maar dat doet hij als ik nog lig te slapen..
( en als hij het laat staan heb ik er geen tijd voor, want geen rekening mee gehouden) :P
Stiekem vind hij het ook gewoon fijn om mij teverwennen..

Verder baal ik, want ik ben ziekjes. Terwijl mn ei er is. En dan heb ik zoooo geen zin..
Hoe gaan jullie met zulk soort situaties om?
(Deze keer kan ik me er niet al te druk om maken want we zijn nog niet officieel begonnen, maar wat tips voor de toekonst zijn fijn..)

En een ;* voor dottey en limone.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145507817
Zin maken. Doe ik dan.
pi_145508256
Ja ik maak ook zin. Achteraf valt het vaak nog mee ook! :+
pi_145508801
Haha, inderdaad, zin maken is de enige oplossing :D
pi_145509168
Precies gewoon zin maken... Ik ben ook zwanger door een "moetje". Paar dagen geen seks gehad want druk en op bezoek en weet ik t allemaal meer en toen had ik savonds op t werk pijn van m'n eisprong dus na t werk dat gemeld aan manlief, die niet zoveel zin had en toen werd ik chagrijnig dat hij helemaal geen kinderen wou en t zo toch nooooooit zou lukken. Dus toen toch maar even en ondertussen toch mooi ruim 7 weken zwanger :)
pi_145509285
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hi meisjes! Ik kom me hier voorzichtig melden, na jaren meelurken. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste! *O*
Nu even afwachten, mijn NOD staat op 24 oktober gepland.
welkom! Wat spannend!

Toffe Username ook O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145509310
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een kerel in een vrouwen lichaam.. Haha.
Vriend ergert zich af en toe rot maar veranderen gaat ook niet zo makkelijk..
Ik wil bijvoorbeeld best de afwasmachine in en uit pakken, maar dat doet hij als ik nog lig te slapen..
( en als hij het laat staan heb ik er geen tijd voor, want geen rekening mee gehouden) :P
Stiekem vind hij het ook gewoon fijn om mij teverwennen..
Verder baal ik, want ik ben ziekjes. Terwijl mn ei er is. En dan heb ik zoooo geen zin..
Hoe gaan jullie met zulk soort situaties om?
(Deze keer kan ik me er niet al te druk om maken want we zijn nog niet officieel begonnen, maar wat tips voor de toekonst zijn fijn..)
En een ;* voor dottey en limone.
Melden dat je geen zin hebt en hij zijn best moet doen :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145509367
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef -ik86- het volgende:
Precies gewoon zin maken... Ik ben ook zwanger door een "moetje". Paar dagen geen seks gehad want druk en op bezoek en weet ik t allemaal meer en toen had ik savonds op t werk pijn van m'n eisprong dus na t werk dat gemeld aan manlief, die niet zoveel zin had en toen werd ik chagrijnig dat hij helemaal geen kinderen wou en t zo toch nooooooit zou lukken. Dus toen toch maar even en ondertussen toch mooi ruim 7 weken zwanger :)
Wat is het toch een romantisch iets O+ zwanger gemaakt worden O+

:9
pi_145509392
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Lionheart99 het volgende:
Wat erg Dottey. Was dit de eerste keer dat je een steep zag?
De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.
Misschien is het wel vaker geweest, maar ik heb eigenlijk nooit getest als ik bloed zag. Dus ik heb er geen weet van. Ik wilde wat meer in kaart brengen of het wel of niet raak was.
pi_145516537
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.
Misschien is het wel vaker geweest, maar ik heb eigenlijk nooit getest als ik bloed zag. Dus ik heb er geen weet van. Ik wilde wat meer in kaart brengen of het wel of niet raak was.
Ook best nuttige info voor een gyn... weet je nu in ieder geval wel dat er springende eieren en zwemmers en open eileiders aanwezig zijn....

Maargoed. Koop je nu nog ff niks voor, snap ik.

Hoe gaat het nu?
pi_145521678
Dankjewel Dottey! En een :*. Hoe voel je je nu?
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:56:27 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145525700
En welkom hier KapiteinCupcake!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145527116
Hoi kapitein!

Hier nog steeds niks na dat iniepietsie beetje "bruin". Komt vast later deze dag.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:30:53 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145528625
Ik heb weer giga kramp in mijn onderbuik :( ik wil onderhand gewoon eens ongesteld worden :')
pi_145538932
Vervelend MaJo! Heb je een heel onregelmatige cyclus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')