Wat is dat toch met die mannen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Hmm spannend dottey! Ik hoop dat het niet doorzet en dit gewoon een plakker is!!! Ik gun het je heel erg in elk geval!
Cassandra, van mijn man hoef ik ook niet te verwachten dat hij helpt als ik bezig ben met extra opruimen of schoonmaken. Maar de standaard dingen verdelen we, en die ga ik ook absoluut niet voor hem doen. Wij hebben wel een vaste dag dat we schoonmaken dus dan vergeet hij t niet. En als hij rommel laat slingeren dan ruim ik dat echt niet op. Soms staat het er 2 dagen en dan zeg ik dat ie het moet opruimen, want dan irriteert het me wel. Maar als ik het zelf ga doen, ben ik straks zijn moeder, dat vertik ik gewoon. Soms wel vervelend dat ik het moet zeggen, maarja.
welkom! Wat spannend!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hi meisjes! Ik kom me hier voorzichtig melden, na jaren meelurken. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste!
Nu even afwachten, mijn NOD staat op 24 oktober gepland.
Melden dat je geen zin hebt en hij zijn best moet doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een kerel in een vrouwen lichaam.. Haha.
Vriend ergert zich af en toe rot maar veranderen gaat ook niet zo makkelijk..
Ik wil bijvoorbeeld best de afwasmachine in en uit pakken, maar dat doet hij als ik nog lig te slapen..
( en als hij het laat staan heb ik er geen tijd voor, want geen rekening mee gehouden)
Stiekem vind hij het ook gewoon fijn om mij teverwennen..
Verder baal ik, want ik ben ziekjes. Terwijl mn ei er is. En dan heb ik zoooo geen zin..
Hoe gaan jullie met zulk soort situaties om?
(Deze keer kan ik me er niet al te druk om maken want we zijn nog niet officieel begonnen, maar wat tips voor de toekonst zijn fijn..)
En een ;* voor dottey en limone.
Wat is het toch een romantisch ietsquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef -ik86- het volgende:
Precies gewoon zin maken... Ik ben ook zwanger door een "moetje". Paar dagen geen seks gehad want druk en op bezoek en weet ik t allemaal meer en toen had ik savonds op t werk pijn van m'n eisprong dus na t werk dat gemeld aan manlief, die niet zoveel zin had en toen werd ik chagrijnig dat hij helemaal geen kinderen wou en t zo toch nooooooit zou lukken. Dus toen toch maar even en ondertussen toch mooi ruim 7 weken zwanger
De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Lionheart99 het volgende:
Wat erg Dottey. Was dit de eerste keer dat je een steep zag?
Ook best nuttige info voor een gyn... weet je nu in ieder geval wel dat er springende eieren en zwemmers en open eileiders aanwezig zijn....quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een streepje zag, idd.
Misschien is het wel vaker geweest, maar ik heb eigenlijk nooit getest als ik bloed zag. Dus ik heb er geen weet van. Ik wilde wat meer in kaart brengen of het wel of niet raak was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |