Van http://www.predictor.nl/p(...)ment-voor-predictor/quote:Heb je na de bevalling het vermoeden dat je weer zwanger bent, dan kun je een Predictortest doen drie weken na het moment waarop je denkt weer zwanger te zijn geworden.. Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent. Geeft de test na drie weken [NB. het gaat hier dus om de drie weken dat je denkt opnieuw bevrucht te zijn en NIET om de drie weken na de bevalling.een positieve uitslag, dan is het dus zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik geloof niet dat je zwanger kunt raken door de pil én door het condoom heen als allebei de middelen gewoon ok zijn (dus geen lek condoom o.i.d.). Dan lijkt mij eerder dat er niet altijd even safe met de voorbehoedsmiddelen is omgegaan. Ik ben zelf ook zwanger geraakt terwijl wij iedere keer een condoom gebruiktenOh wacht, op die éne keer na. En toen was het raak.
Los daarvan, ik zou dus als je echt zekerheid wilt, morgen even naar de ha gaan voor een bloedtest. Dan weet je het vrij zeker, lijkt me
Ze zegt toch niet dat het slecht of dom is oid?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).
Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.
Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.
Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.
Dan ben ik bijna in staat om te zeggen dat ik maar weg blijf voort ..
Dat is idd wat ik bedoelquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat dan kan. Óf een kapot condoom óf een keer zonder bescherming gedaan óf alleen op het moment suprême snel een condoom om dus dat er wel voorvocht naar binnen is gebatst??
Als het soms al hogere wiskunde is om überhaupt zwanger te worden (zit toch een bepaalde planning aan vast in je lijf, je kunt niet elk moment van je cyclus zwanger raken in principe) is dit echt een gevalletje van hoe is het mogelijk!
Niet gemeen bedoeld overigens
Kan me voorstellen Twinkle, dat maakt het leuke nieuws even wat minder leuk om te verkondigen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).
Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.
Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.
Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.
Dan moet je het ook niet op het internet plaatsenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:15 schreef Limone het volgende:
Van harte Twinkle! Ik moest er niet aan denken: seks zo snel na de bevalling.
En tja. Zwanger worden door alle anticonceptie heen vind ik ook altijd wat moeilijk te geloven. Dat maakt natuurlijk geen bal uit. Dit kindje wil blijkbaar heel graag bij jullie zijn!
---
Beetje rare overgang, maar ik heb zelf nu een vroege miskraam. Toen ik woensdag ongesteld werd was ik verbaasd: 3 dagen te vroeg én ik had een heel sterk gevoel dat het raak was. Toen ik donderdagavond nog de hele woonkamer had gedettold voor het slapengaan, heb ik vrijdag maar een test gekocht. Met middagurine kreeg ik na 5 minuten een tuurstreep en na tien minuten een behoorlijk dikke vette. Omdat ik nog steeds bloed verloor, heb ik besloten om niet direct te juichen maar vandaag nog een test te doen. Die was wel positief, maar de streep was al een stuk lichter dan vrijdag. Dus echt echt echt geen juni kindje voor ons. Hopelijk schopt het niet mijn best wel nette cyclus in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |