abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:09:55 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145451254
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zie het wel maar het streepje is nog wel erg licht toch? Al weet ik ook niet goed hoe duidelijk het tweede streepje eruit hoort te zien :@
Misschien voor de zekerheid naar de huisarts? En poe wel heftig als het alweer zo snel raak is! Maar mensen die het veroordelen zou ik me niet druk om maken, dat zijn geen echte vrienden :*
streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...
Kwak
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 12:10:43 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145451269
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...
Ah ok! Dat wist ik niet :@

Dan zie ik het ook ja :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145451270
Ja dat zeggen ze altijd van die Kruidvat dingen he .. streep = streep. Maar ik dacht ik gooi het even in de groep want ik kan het zelf nog maar nauwelijks geloven :@ .. Maar ik zie dus geen spoken ofzo.
pi_145451452
Hoe dan ook, gefeliciteerd! :*
pi_145451455
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat zeggen ze altijd van die Kruidvat dingen he .. streep = streep. Maar ik dacht ik gooi het even in de groep want ik kan het zelf nog maar nauwelijks geloven :@ .. Maar ik zie dus geen spoken ofzo.
:o is het heus?! :D
♥ J & S
pi_145451474
Holy shit! Door pil én condoom heen? Da's bijna onmogelijk. :o
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:19:07 #107
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_145451503
:o maar maar jij was gister toch bevallen?

Gefeliciteerd denk ik *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_145451506
Gefeliciteerd twink! Als jullie er gelukkig mee zijn is dat toch super tof en geweldig O+ !
♥ J & S
pi_145451535
Mja pil daar snap ik zelf ook nog wel van dat ie niet vanaf dag 1 betrouwbaar is. Dus vandaar condoom .. Maarruh, ja dus :@ .. Het bestaat :@

Voel ik me nu toch een partijtje schuldig over de hoeveelheid wijn die ik de afgelopen week achterover heb gegooid :@

Van de week dan maar voor alle zekerheid vitamines/foliumzuur in huis halen en ik denk dat ik er volgend weekend nog een testje tegenaan knal voor alle zekerheid.
pi_145451537
Was die bloeding met 5 weken misschien een innesteling? Of had de test dan nu al donkerder moeten zijn? Ik ben er een beetje uit :')

Maar idd gefeliciteerd!
pi_145451552
Wow Twink, jij übervruchtbare! :D
Gefeliciteerd *O*
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:27:46 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145451737
Wow Twinkle :o :o :o

gefeliciteerd!
pi_145451763
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames, help me uit de onzekerheid want ik weet het niet meer ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jee wat heftig!

Een vriendin van mij testte wel nog een maand of 2/3 positief na een miskraam met 9 weken, maar dan is je hcg-level op z'n hoogst. Denk dat het minder is aan het eind, dus ook sneller weg??

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145451772
Woow Twinkle, heftig! :o
Gefeliciteerd! *O*
pi_145451865
Congrats Twink! En echt, het is jouw(/jullie) leven, jullie babytje in wording en het enige wat telt is of jullie er gelukkig van worden. Al die mensen in je omgeving staan niet in jouw schoenen, hebben er geen verantwoordelijkheid voor en kunnen dus makkelijk oordelen. Praten en oordelen zijn makkelijk, laat ze maar doen, zolang jullie blij zijn met het onverwachte nieuws.

Althans, dat is mijn mening ;)
pi_145452082
Na 10 weken, kan je dan nog hcg vd bevalling hebben? Ik weet het eigenlijk niet eens precies, al ben ik zelf al eens bevallen :?

Er zullen vast mensen zijn die het veeel te snel vinden en dergelijke.. Ik vind het ook zeer snel en zou er niet aan moeten denken, maar wat boeit dat voor jullie? ;) Jullie zijn er toch blij mee?! Dus mocht je echt zwanger zijn, gefeliciteerd! *O* Enne.. ik zie toch zeer duidelijk TWEE strepen hoor! :6
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:44:58 #117
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145452094
Ik zie inderdaad ook twee strepen :o gefeliciteerd! Inderdaad niks aantrekken van anderen!
pi_145452202
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Na 10 weken, kan je dan nog hcg vd bevalling hebben? Ik weet het eigenlijk niet eens precies, al ben ik zelf al eens bevallen :?

Ja dat weet ik dus eigenlijk ook niet :?
En ja ik vind het ook veel te snel maar je weet wat ze zeggen he :D ... life is what happens to you while you're busy making other plans :D

Edit: Internet zegt een 'paar' weken .. geen 10 in ieder geval.
pi_145452257
Wow! Twinkle wat vlot en wat een verrassing. Wat betreft ervaringen: mijn moeder had een miskraam met 20 weken en was anderhalve maand later weer zwanger. Het kan!
Mensen praten toch wel. Misschien even over jullie 'ongelukje/verrassing' en over een aantal maanden over jullie mooie baby!

[ Bericht 1% gewijzigd door Cholula op 12-10-2014 12:56:50 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:52:00 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_145452269
Je hcg van je huidige mini is in principe al weg :Y (al weet ik niet of dat is wat je wil horen ;) )
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_145452472
Ik ga je toch gewoon feliciteren, Twinkle! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145452597
Dat zijn 2 strepen hoor Twinkle! Geen idee alleen hoe dat zit met hormonen na de bevalling.. Maar dat zou dan zelfs met condoom gebeurd zijn?
Als het zo is en jullie zijn er blij mee, dan is het goed toch? Wat anderen er van zeggen moeten zij dan weten ;)

Een voorzichtige *O* dan vast!!
pi_145452864
Gefeliciteerd! Denk ik :)
Wel een mirakel hoor, zo snel erna. Wij gebruikten ook enkel condooms na de bevalling. Zijn die dan echt zo onveilig? Of waren ze misschien over datum ofzo :P
pi_145452891
Nee pas na de bevalling een keer besteld :D
pi_145452976
Wow, Twink! Vast een voorzichtige gefeliciteerd dan!
Home is where the O+ is...
pi_145453091
Ook voorzichtig gefeliciteerd Twinkle!
Ik zou de aankomende dagen ook gewoon nog een paar keer testen, wordt het streepje donkerder weet je het zeker! Spannend hoor!
pi_145453527
Hcg is toch halverwege de zwangerschap al weer weg? Plassen voor MvM heeft ook alleen maar nut tot week 16 ofzo... Dat het bij miskramen nog wat blijft hangen is natuurlijk omdat je er dan vaak nog middenin zat.

Anyway, gefeliciteerd Twinkle! *O*
pi_145453557
Jezus Twinkle :D

Dat lijkt me duidelijk hoor, zwangerrrr!
Gefeliciteerd! *O*
pi_145453669
Jeetje twink! Dat dat zo door de pil en condoom heen kan zeg! Maar zeker een duidelijk tweede streepje, geen twijfel mogelijk!
En in principe ben je heel snel na een bevalling weer vruchtbaar.
Na m'n miskraam zeiden ze in het ziekenhuis ook dat ik in wezen na 2 weken alweer vruchtbaar kon zijn.
Na een bevalling wordt er hier sowieso 5 weken nog niet gebatst want kraamzuivering :')

Anyway. Wat mensen gaan zeggen; lekker boeiend. Laat ze maar lekker veroordelend zijn. Jullie leven, toch?

Gefeliciteerd! *O*
Tralalalaaa
pi_145453684
Ik kon dit nog vinden:

quote:
Heb je na de bevalling het vermoeden dat je weer zwanger bent, dan kun je een Predictortest doen drie weken na het moment waarop je denkt weer zwanger te zijn geworden.. Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent. Geeft de test na drie weken [NB. het gaat hier dus om de drie weken dat je denkt opnieuw bevrucht te zijn en NIET om de drie weken na de bevalling.een positieve uitslag, dan is het dus zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.
Van http://www.predictor.nl/p(...)ment-voor-predictor/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145453833
Wauw twinkle! Wat een verrassing. Spannend!
Gefeliciteerd!!
pi_145453924
Hoe zat het ook alweer.. 9 maanden op, 9 weken af toch? :P
pi_145453933
Ik geloof niet dat je zwanger kunt raken door de pil én door het condoom heen als allebei de middelen gewoon ok zijn (dus geen lek condoom o.i.d.). Dan lijkt mij eerder dat er niet altijd even safe met de voorbehoedsmiddelen is omgegaan. Ik ben zelf ook zwanger geraakt terwijl wij iedere keer een condoom gebruikten :Y Oh wacht, op die éne keer na. En toen was het raak.

Los daarvan, ik zou dus als je echt zekerheid wilt, morgen even naar de ha gaan voor een bloedtest. Dan weet je het vrij zeker, lijkt me :)
pi_145454034
wauw twinkle! onze kinderen schelen 1 dag... en ik moet er nog niet aan denken..

maar als jullie blij zijn is alles prima toch! dusse van harte *O*
S. 2014
J. 2016
pi_145454167
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik geloof niet dat je zwanger kunt raken door de pil én door het condoom heen als allebei de middelen gewoon ok zijn (dus geen lek condoom o.i.d.). Dan lijkt mij eerder dat er niet altijd even safe met de voorbehoedsmiddelen is omgegaan. Ik ben zelf ook zwanger geraakt terwijl wij iedere keer een condoom gebruikten :Y Oh wacht, op die éne keer na. En toen was het raak.
Los daarvan, ik zou dus als je echt zekerheid wilt, morgen even naar de ha gaan voor een bloedtest. Dan weet je het vrij zeker, lijkt me :)
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).

Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.

Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.

Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.

Dan ben ik bijna in staat om te zeggen dat ik maar weg blijf voort ..
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:12:39 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145454340
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niet in. Tot het moment dat het je zelf dan lijkt te over komen (vooralsnog ga ik er maar even van uit dat het raak is ..).
Maar dit bedoel ik dus met veroordelende reacties waar ik niet op zit te wachten. En internet blijft een openbaar en publiek iets, waar mensen hun meningen klakkeloos neer kunnen zetten. Wat ik zelf ook regelmatig doe.
Maar dergelijke reacties kwetsen me dus wel. Omdat ik nu dus weet dat het WEL echt kan. Welkom in mijn wereld zou ik zeggen .. Door dit soort reacties heb ik dus voor mezelf afgewogen of ik het wel of niet hier op Fok! wilde delen. Want ik heb heel veel aan jullie tips en adviezen! En tot nu toe zijn de meeste reacties gelukkig leuk/positief. Maar die ene veroordeelde reactie raakt me dus recht waar ik het niet wil.
Dan schaam ik me gewoon bijna om te zeggen dat ik wederom zwanger ben. Terwijl het niet iets is waarvoor ik me wil schamen en te hoeven verantwoorden. Want als het idee dadelijk eenmaal geland is, ben ik er zeker dolblij mee. Alleen totally flabbergasted op het moment.
Ze zegt toch niet dat het slecht of dom is oid?

Dat het eigenlijk niet kan als allebei de middelen 100% oké zijn lijkt me duidelijk. Maar blijkbaar was de pil nog niet betrouwbaar en misschien was er met het condoom iets mis (of te laat afgedaan, of geknoeid met aandoen, of lek, of wat dan ook...).

Niks om je voor te hoeven schamen, kleine kans dat het gebeurt, maar blijkbaar is het gebeurd. Meer zegt Coco volgens mij ook niet.
Kwak
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:13:02 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145454363
Twinkle, daar zul je je dan toch een beetje voor moeten wapenen. Want er zijn altijd mensen die ergens een mening over hebben en dit ook uiten. Of er nu 9 maanden, 1 jaar, 2 jaar of 5 jaar tussen zit. En of je nu op 20e een eerst kindje krijgt of op je 35e. En ja, ik herken je gevoel helemaal. Maar als jullie er blij mee zijn en jij weet hoe het precies zit, dat is het belangrijkste en de rest lekker laten kletsen.

Want hoe denk je dat mensen straks naar je kijken als je met een dikke buik achter een kinderwagen loopt met een baby erin? Die blikken zullen er zijn hoor, en opmerkingen ook. Of als je met 3 kleine kindjes over straat loopt. Dat is echt niet altijd leuk. En ja, soms voel je je een wandelende kermisattractie. Maar het is wel de realiteit.
pi_145454392
ja weetje twink, je zal vaker zo'n reactie krijgen... das internet.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook mn wenkbrauw optrok en dacht: yeah right.
maar maakt t ook maar iets uit wat anderen denken? als t voor jullie goed is dan ^O^

er zit wel n disclaimer in coco dr tekst btw...

ALS beide middelen in orde zijn/correct zijn gebruikt.... n kapot condoom is niet in orde ;)

blijkbaar moet t zo zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_145454783
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat dan kan. Óf een kapot condoom óf een keer zonder bescherming gedaan óf alleen op het moment suprême snel een condoom om dus dat er wel voorvocht naar binnen is gebatst??
Als het soms al hogere wiskunde is om überhaupt zwanger te worden (zit toch een bepaalde planning aan vast in je lijf, je kunt niet elk moment van je cyclus zwanger raken in principe) is dit echt een gevalletje van hoe is het mogelijk!
Niet gemeen bedoeld overigens ;)
Tralalalaaa
pi_145454833
Twinkle ik ga je gewoon feliciteren hoor! *O*

Ik snap beide kanten van het verhaal ook wel hoor. Je hebt de pil én een condoom gebruikt, punt. Jij weet hoe het zit en dat is voor jou voldoende.

Maar ik snap ook dat sommige mensen hier toch van op zullen kijken. Wat kwak en Coco ook al zeggen: als beide middelen 100% werken zou je niet zwanger kunnen zijn. Dan ligt het dus niet aan jou persoonlijk, maar aan een pil die nog niet betrouwbaar is, of inderdaad een condoom wat te laat/pas op moment surpreme om is gedaan is of gelekt heeft.
Of zou je misschien al zwanger geraakt kunnen zijn in de 5 weken na de bevalling, waarin je niks hebt gebruikt?

Hoogstwaarschijnlijk ga je er nooit achter komen en mensen hebben hoe dan ook wel een mening. Ook al was dit pas over 5 jaar gebeurd.

Als het voor jullie welkom is dan boeit het niet wat de rest vindt.
pi_145454890
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat dan kan. Óf een kapot condoom óf een keer zonder bescherming gedaan óf alleen op het moment suprême snel een condoom om dus dat er wel voorvocht naar binnen is gebatst??
Als het soms al hogere wiskunde is om überhaupt zwanger te worden (zit toch een bepaalde planning aan vast in je lijf, je kunt niet elk moment van je cyclus zwanger raken in principe) is dit echt een gevalletje van hoe is het mogelijk!
Niet gemeen bedoeld overigens ;)
Dat is idd wat ik bedoel :Y
pi_145455052
Zijn trouwens totaal mijn zaken niet hoor haha, maar ik ben echt benieuwd!
Tralalalaaa
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:55:37 #143
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145455777
Ik meng me niet in de discussie verder maar ga je gewoon maar feliciteren ervan uitgaande dat het oude HCG uit je lijf is inmiddels:)

*O* gefeliciteerd! :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:02:43 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_145455990
quote:
[..]
Kan me voorstellen Twinkle, dat maakt het leuke nieuws even wat minder leuk om te verkondigen.
Ik weet net als jij dat het kan, door voorbehoeding heen zwanger worden, en als (reacties van) andere mensen het voor elkaar krijgen om je aan jezelf te laten twijfelen doet dat pijn.

Gefeliciteerd met dit wonder :D O+ *O*
Heb schijt aan de mensen, laat ze maar oordelen, ze doen het toch wel. Vertel het ze met overtuiging en wees er blij en gelukkig mee O+ Geen reden om je te schamen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145456223
Niet aangevallen voelen hoor Twinkle!
Ik vroeg me dat van het condoom eigenlijk af omdat mijn vriend altijd al heeft gezegd niet meer dan 1 kind te willen. Als mij dit zou overkomen zou ik dus wel een probleem hebben denk ik.. Want ik zou het net zo gedaan hebben als jij met pil + condoom, werd dr even een beetje bang door :P
Maar je weet ook niet wanneer het precies is gebeurd of je zal net zien dat 1 condoom niet goed was, niet te zeggen. Hoe dan ook, het gaat erom hoe jij je erbij voelt he! Zijn jullie er blij mee, dan is het goed! (Al zul je waarschijnlijk lijk wel wat reacties krijgen.. Maar proberen weinig van aan te trekken dan, jij weet hoe het zit!)
pi_145456474
quote:
[..]
Dan moet je het ook niet op het internet plaatsen :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145456752
Oh nee zeker geen reden om je te schamen, dat zeker niet!
Tralalalaaa
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 15:37:59 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145456949
Was je met de eerste twee ook zo snel zwanger twinkle? Waarschijnlijk ben je dan gewoon mega vruchtbaar! Een vriendin van me heeft dat ook, alle vrouwen in haar familie zijn meteen bij de eerste poging zwanger. Zij is zelf 2x zwanger geworden door het spiraaltje heen :o dus ja, ik geloof wel dat het kan!

Niks van aantrekken van anderen dus, jij weet hoe het zit! En lekker ervan genieten O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145458025
Van harte Twinkle! Ik moest er niet aan denken: seks zo snel na de bevalling. :D
En tja. Zwanger worden door alle anticonceptie heen vind ik ook altijd wat moeilijk te geloven. Dat maakt natuurlijk geen bal uit. Dit kindje wil blijkbaar heel graag bij jullie zijn! O+

---

Beetje rare overgang, maar ik heb zelf nu een vroege miskraam. Toen ik woensdag ongesteld werd was ik verbaasd: 3 dagen te vroeg én ik had een heel sterk gevoel dat het raak was. Toen ik donderdagavond nog de hele woonkamer had gedettold voor het slapengaan, heb ik vrijdag maar een test gekocht. Met middagurine kreeg ik na 5 minuten een tuurstreep en na tien minuten een behoorlijk dikke vette. Omdat ik nog steeds bloed verloor, heb ik besloten om niet direct te juichen maar vandaag nog een test te doen. Die was wel positief, maar de streep was al een stuk lichter dan vrijdag. Dus echt echt echt geen juni kindje voor ons. Hopelijk schopt het niet mijn best wel nette cyclus in de war.
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:17:21 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_145458102
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:15 schreef Limone het volgende:
Van harte Twinkle! Ik moest er niet aan denken: seks zo snel na de bevalling. :D
En tja. Zwanger worden door alle anticonceptie heen vind ik ook altijd wat moeilijk te geloven. Dat maakt natuurlijk geen bal uit. Dit kindje wil blijkbaar heel graag bij jullie zijn! O+
---
Beetje rare overgang, maar ik heb zelf nu een vroege miskraam. Toen ik woensdag ongesteld werd was ik verbaasd: 3 dagen te vroeg én ik had een heel sterk gevoel dat het raak was. Toen ik donderdagavond nog de hele woonkamer had gedettold voor het slapengaan, heb ik vrijdag maar een test gekocht. Met middagurine kreeg ik na 5 minuten een tuurstreep en na tien minuten een behoorlijk dikke vette. Omdat ik nog steeds bloed verloor, heb ik besloten om niet direct te juichen maar vandaag nog een test te doen. Die was wel positief, maar de streep was al een stuk lichter dan vrijdag. Dus echt echt echt geen juni kindje voor ons. Hopelijk schopt het niet mijn best wel nette cyclus in de war.
-O- wat naar/jammer Limone...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')