streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zie het wel maar het streepje is nog wel erg licht toch? Al weet ik ook niet goed hoe duidelijk het tweede streepje eruit hoort te zien
Misschien voor de zekerheid naar de huisarts? En poe wel heftig als het alweer zo snel raak is! Maar mensen die het veroordelen zou ik me niet druk om maken, dat zijn geen echte vrienden
Ah ok! Dat wist ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
streep = streep MaJo, hoe donker maakt niet uit in principe...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat zeggen ze altijd van die Kruidvat dingen he .. streep = streep. Maar ik dacht ik gooi het even in de groep want ik kan het zelf nog maar nauwelijks geloven.. Maar ik zie dus geen spoken ofzo.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames, help me uit de onzekerheid want ik weet het niet meer ....Jee wat heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin van mij testte wel nog een maand of 2/3 positief na een miskraam met 9 weken, maar dan is je hcg-level op z'n hoogst. Denk dat het minder is aan het eind, dus ook sneller weg??
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja dat weet ik dus eigenlijk ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Na 10 weken, kan je dan nog hcg vd bevalling hebben? Ik weet het eigenlijk niet eens precies, al ben ik zelf al eens bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |