Wanneer heb je voor het laatst getest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer giga kramp in mijn onderbuikik wil onderhand gewoon eens ongesteld worden
Precies mijn reactiequote:
Huh, vreemd inderdaad! Maar begrijpelijk dat je je er niet prettig bij voelt.. Jammer wel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef Dottey het volgende:
Het gaat wel.
Ik heb alleen een vreemd bericht gehad in mijn pm, van iemand die eigenlijk niets in OUD heeft te doen, maar er leest om o.a. mij te volgen. Ook al is het misschien lief bedoelt, vind ik het toch freaky en stalkerig achtig aanvoelen. En ook al weet ik dat alles wat ik hier weg pen voor de wereld te lezen is, het voelt wel als een inbreuk op mijn bubbel.
Het voelt voor mij enorm onprettig om hier, over mijzelf, te schrijven door boven omschreven actie.
Ik denk niet dat ik nog persoonlijke updates hier maak, maar blijf wel lezen en reageren op jullie.
Mocht iemand toch iets vragen hier, dan zal ik reageren per DM of PM
Het was meer in de trant van: "Ik volg je in het forum, omdat ik het je zo gun....... en las iets over anticonceptie en een condoom. Nou heb ik daar ook een verhaal over.. *insert privé dingen van haar*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Was het een lief bericht dottey? Want dan zou ik er niet zo'n drama van maken. Je wil niet weten hoe veel lurkers er uit de kast kwamen toen mijn dochter werd geboren, en dat vond ik hartstikke leuk! FOK is een enorm openbaar forum he
Maar een kloon valt toch ook opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hmmm. Daar kan ik me wat bij indenken ja. Vervelend, al bedoeld diegene het misschien niet zo.
Een nieuwe nick aanmaken binnenkort? Of herkent diegene je dan meteen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Apart Dottey! Maar ik zou me er niet al te druk over maken eerlijk gezegd. Die user kent je toch niet persoonlijk? Het is toch fijn om steun van de actieve users te krijgen? In principe volgen wij je ook alleen wij posten hier mee. En ik lurk zelf ook in andere oud topics...Ik "ken" haar wel buiten Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt en dat kan niemand anders voor jou bepalen!quote:
Ja juist als je het dan wel wil worden dan gebeurt het niet, omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, kunnen we elkaar de hand schudden, bah. Hier ook buikkramp, maar er valt niks te zien op t toilet.
Stom he, dat je dan juist graag zou willen zien dat je ongesteld wordt.
Oh wat vreselijk! Ik hoop dat hij vlot opknapt. Daar kan je behoorlijk lang mee onderweg zijn..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef JantinaGr het volgende:
Ik trek me weer een tijdje terug. Niets mag ons echt mee zitten lijkt wel.
Bij m'n vriend is de ziekte van lyme geconstateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |