abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145541423
Majo, kunnen we elkaar de hand schudden, bah. Hier ook buikkramp, maar er valt niks te zien op t toilet.

Stom he, dat je dan juist graag zou willen zien dat je ongesteld wordt.
pi_145541639
Het gaat wel. :*

Ik heb alleen een vreemd bericht gehad in mijn pm, van iemand die eigenlijk niets in OUD heeft te doen, maar er leest om o.a. mij te volgen. Ook al is het misschien lief bedoelt, vind ik het toch freaky en stalkerig achtig aanvoelen. En ook al weet ik dat alles wat ik hier weg pen voor de wereld te lezen is, het voelt wel als een inbreuk op mijn bubbel.

Het voelt voor mij enorm onprettig om hier, over mijzelf, te schrijven door boven omschreven actie.
Ik denk niet dat ik nog persoonlijke updates hier maak, maar blijf wel lezen en reageren op jullie.

Mocht iemand toch iets vragen hier, dan zal ik reageren per DM of PM :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145541688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer giga kramp in mijn onderbuik :( ik wil onderhand gewoon eens ongesteld worden :')
Wanneer heb je voor het laatst getest?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145541737
Huh? Wat vreemd!
pi_145541822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
Huh? Wat vreemd!
Precies mijn reactie :')

Toen ik dat bericht las.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:42:30 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_145542233
Was het een lief bericht dottey? Want dan zou ik er niet zo'n drama van maken. Je wil niet weten hoe veel lurkers er uit de kast kwamen toen mijn dochter werd geboren, en dat vond ik hartstikke leuk! FOK is een enorm openbaar forum he :)
disclaimer
pi_145542242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef Dottey het volgende:
Het gaat wel. :*
Ik heb alleen een vreemd bericht gehad in mijn pm, van iemand die eigenlijk niets in OUD heeft te doen, maar er leest om o.a. mij te volgen. Ook al is het misschien lief bedoelt, vind ik het toch freaky en stalkerig achtig aanvoelen. En ook al weet ik dat alles wat ik hier weg pen voor de wereld te lezen is, het voelt wel als een inbreuk op mijn bubbel.
Het voelt voor mij enorm onprettig om hier, over mijzelf, te schrijven door boven omschreven actie.
Ik denk niet dat ik nog persoonlijke updates hier maak, maar blijf wel lezen en reageren op jullie.
Mocht iemand toch iets vragen hier, dan zal ik reageren per DM of PM :*
Huh, vreemd inderdaad! Maar begrijpelijk dat je je er niet prettig bij voelt.. Jammer wel! -O-
pi_145542434
Het is misschien wel lief bedoeld, maar wel raar. Ik ga niet ergens alleen maar meelezen omdat ik iemand ken en wil volgen.

Ik hoop ook van harte dat als iemand mij hier herkent, wel de mond houdt buiten Fok.
pi_145542474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Was het een lief bericht dottey? Want dan zou ik er niet zo'n drama van maken. Je wil niet weten hoe veel lurkers er uit de kast kwamen toen mijn dochter werd geboren, en dat vond ik hartstikke leuk! FOK is een enorm openbaar forum he :)
Het was meer in de trant van: "Ik volg je in het forum, omdat ik het je zo gun....... en las iets over anticonceptie en een condoom. Nou heb ik daar ook een verhaal over.. *insert privé dingen van haar*
vervolgens een afval tips om zwanger te raken.

Ik heb gereageerd dat ik er helemaal niets mee kan en het uiterst vervelend voelt dat ze daar leest puur om "het te volgen".

Bij mij komt het niet als prettig over in ieder geval.

edit: Overigens is bij mij ineens het besef daar.... je dochter geboren! O+
Ik lees dus niet in Z&G en krijg er dus niets van mee :@ Gefeliciteerd :*
pi_145542673
Hmmm. Daar kan ik me wat bij indenken ja. Vervelend, al bedoeld diegene het misschien niet zo.

Een nieuwe nick aanmaken binnenkort? Of herkent diegene je dan meteen?
pi_145542965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hmmm. Daar kan ik me wat bij indenken ja. Vervelend, al bedoeld diegene het misschien niet zo.
Een nieuwe nick aanmaken binnenkort? Of herkent diegene je dan meteen?
Maar een kloon valt toch ook op :D Nee ik houd het voorlopig wel op reageren op anderen ^^,
pi_145543136
Ja ik bedoel ook niet meteen een kloon. :-) dat valt op idd, haha. Maar er komen wel vaker nieuwe mensen hier. Geen idee waaraan zij je herkent..

Maargoed.. Vervelend dat jij het vervelend vind.
pi_145543369
Ja, ik heb hier ook af en aan meegelurkt tijdens mijn studie. Vervelend dat jij hier een onprettig gevoel bij hebt, want ik denk dat zij helemaal geen slechte intenties heeft.. :Y

Maargoed, ik kan er verder niks over zeggen, want ik post zelf ook pas net :D
pi_145543413
Ik heb ook weleens meelevende pms gehad van een lurker. Niks engs aan w.m.b., ik cind lurkers die zich stilhouden enger. Ik ga er canuit dat iemand niet alleen om jou meeleest maar het hele topic volgt.

Maar goed...
Kwak
pi_145543473
Je mag natuurlijk zelf 'bepalen' hoe je het ervaart, Dottey, maar ik vind het niet vervelend overkomen. Volgens mij is het hartstikke aardig bedoeld.

ik schrijf ook regelmatig heel persoonlijke dingen op fok en krijg daarop heel vaak dergelijke pm's van onbekenden. Ook van mensen die speciaal meelezen omdat ze mn verhaal herkennen en tips willen geven. :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:12:09 #266
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145543642
Apart Dottey! Maar ik zou me er niet al te druk over maken eerlijk gezegd. Die user kent je toch niet persoonlijk? Het is toch fijn om steun van de actieve users te krijgen? In principe volgen wij je ook alleen wij posten hier mee. En ik lurk zelf ook in andere oud topics...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145544146
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Apart Dottey! Maar ik zou me er niet al te druk over maken eerlijk gezegd. Die user kent je toch niet persoonlijk? Het is toch fijn om steun van de actieve users te krijgen? In principe volgen wij je ook alleen wij posten hier mee. En ik lurk zelf ook in andere oud topics...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik "ken" haar wel buiten Fok!
pi_145544192
Maar goed, laten we het maar rusten.
pi_145544891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef Dottey het volgende:
Maar goed, laten we het maar rusten.
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt en dat kan niemand anders voor jou bepalen! :) :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:19:47 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145546979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, kunnen we elkaar de hand schudden, bah. Hier ook buikkramp, maar er valt niks te zien op t toilet.

Stom he, dat je dan juist graag zou willen zien dat je ongesteld wordt.
Ja juist als je het dan wel wil worden dan gebeurt het niet, omgekeerde wereld :')

@kapiteincupcake: mijn eerste cyclus was 25 dagen en nu 34 dagen en counting... Laatste test was afgelopen zaterdag :)

Dottey ik kan me heel goed voorstellen dat je dat vervelend vindt! Ik heb daarom ook hier specifiek gezegd dat ik het niet op prijs zou stellen als mijn verhaal op andere plekken op fok besproken zou worden. Dat mensen het hier lezen en me berichtjes sturen daar heb ik dan weer geen moeite mee :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145551448
Zo het ook een beetje weird vinden Dottey! (Al is het vast niet slecht bedoeld, het is nou eenmaal een openbaar forum inderdaad...)

Hier alweer op dag 9 van mijn cyclus en ik lek nog steeds. Dafuq! Ik was juist zo blij dat het de vorige keren met 3 dagen klaar was...!
pi_145551859
Ik trek me weer een tijdje terug. Niets mag ons echt mee zitten lijkt wel.
Bij m'n vriend is de ziekte van lyme geconstateerd.
pi_145551994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef JantinaGr het volgende:
Ik trek me weer een tijdje terug. Niets mag ons echt mee zitten lijkt wel.
Bij m'n vriend is de ziekte van lyme geconstateerd.
Oh wat vreselijk! Ik hoop dat hij vlot opknapt. Daar kan je behoorlijk lang mee onderweg zijn..

Heel veel beterschap en succes gewenst. :*
pi_145554499
:* Dottey, het is vast goed bedoeld, maar je kan er toch van schrikken! Ben niet super sociaal van mezelf en moest even wennen toen ik m'n eerste DM kreeg haha :P.

:* Jantina, wat naar zeg.. Weet ie ook wanneer dit ongeveer gebeurd is? Familielid heeft geen beet gezien en is een jaar of 10 later pas ontdekt, kreeg er ook niks meer tegen. Is inmiddels al een aardige tijd terug en gaat goed, op zo nu een dan een iets mindere dag na. Hoop dat er bij jouw vriend nog medicijnen gebruikt kunnen worden en het helemaal kan genezen! Veel sterkte!
pi_145554545
Verder :* voor de onduidelijke krampen en lange ongesteldheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')