dat is balenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef JantinaGr het volgende:
Ik trek me weer een tijdje terug. Niets mag ons echt mee zitten lijkt wel.
Bij m'n vriend is de ziekte van lyme geconstateerd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toen ik de eerste keer zwanger was ging ik kapot van de kramp rond m'n NODWist zeker dat ik ongesteld ging worden, maar dat kwam niet meer
Mja. Da's natuurlijk duidelijker dan de ervaring van een ander!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x getest en beide keren negatief.
Nee, snap ik. Wel leuk voor die kleine dat jullie nu gaan voor een broertje of zusje!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ kapitein
Inderdaad. Er is ook geen haast bij hoor! Zoon is nu ruim 1,5 jaar. Heb er alleen liever geen 3 a 4 jaar tussen zitten. (mja, we hebben t alleen niet voor t zeggen natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je gewoon meeposten hoor, soms is het best fijn om wat te horen van iemand die zwanger is/een kindje heeft. Een beetje perspectief voor de onwetenden zeg maarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is ook spannend KapiteinCupcake!
En elke ronde duurt zoooooo lang. Dan word je ongesteld en dan moet je weer zoooo lang wachten voor je weer aan de nieuwe ronde kunt beginnen/je weet of het de volgende ronde wel raak is!
En dat terwijl ik vroeger altijd zoiets had van, 'shit, ben ik nu alweer ongesteld!? grmbl.'
En nu ga ik weer terug in lurkstand want ik hoor hier niet
Ach. Niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Never mind.. Laatste keer dat ik voor mijn nod hoop heb
Vandaag is t weer begonnen dus ben toch echt ongesteld helaas. Twijfelde zelf ook beetje maar hoeft niet meerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:22 schreef Lionheart99 het volgende:
Sproetjes, weet je zeker dat je ongesteld was?
ik gooi het vooralsnog maar op niet lekker zijn inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
MaJo, het klinkt heel spannend! Bij mij op de zaak heerst griep, dus wie weet komt je misselijkheid hiervandaan? Wanneer heb je voor het laatst getest?
Aah Gevalletje! Wat leuk! Ik ben nu ook veel te gespitst op mijn lichaam, dus bij elk krampje schiet het onwillekeurig door mijn hoofd. Dat zal vast opgegeven moment ook wel afzakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |