abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145391195
Cassandra. :*
En ook voor sara :*
pi_145391997
Hier dag 26.. En dan hebben we ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn en dan doe ik het toch! :6

Nu zit ik toch steeds te denken: mijnnodkomtnusteeeeedsdichterbij]

@ Cassandra
Ik denk dat er ook een verschil is.. jij hebt ook een verleden met miskramen o.a. Stel dat dit echt de aller eerste (poging) was, dan zouden ze misschien eerder zeggen dat je het nog moet aan kijken denk ik.
pi_145394179
Mijn nod is morgen maar ik steek lekker de kop in t zand door "ik wil nog niet zwanger zijn, eerst afvallen." te denken. Dat helpt wel. _O-
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:47:03 #29
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145394216
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier dag 26.. En dan hebben we ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn en dan doe ik het toch! :6
Nu zit ik toch steeds te denken: mijnnodkomtnusteeeeedsdichterbij]
Herkenbaar! hier ook op dag 26 :)
het er minder aan denken lukt wel aardig maar komt nu door stress, drukte op het werk en een overleden poes ;( (is weliswaar altijd bij mn ouders blijven wonen toen ik thuis wegging maar was toch mijn 14 jaar oude knorrige dikke poezel)

rondom mijn ei veel geklust en dat SMEP eens uitgeprobeerd deze keer (moeilijker voor manlief want die wil liever elke dag ipv om de dag :') maargoed) we gaan het zien!
afgaande op mijn vorige cylcus (zondag of) maandag NOD
pi_145394989
Smep? "gaat ff opzoeken wat dat is"
pi_145395204
Ahaaa gevonden! Weer wat geleerd.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:24:10 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145395686
:* voor Cassandra. Snap heel goed hoe frustrerend het is, helemaal als je ook een verleden hebt van miskramen. En volgens mij mag je hier altijd je hart luchten hoor :*

Ik heb nog steeds niet getest nee :D Ben nu 4 dagen over tijd op basis van mijn vorige cyclus van 25 dagen dus het zegt allemaal nog niks. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik nog eens testen, net als vorige week op zaterdag. Vind het rete spannend wel :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145395832
Jullie zijn lief *; Voelt zo rottig om te spuien.. Maar wel fijn dat t kan. Ben begonnen met de keuken opnieuw in te delen. Kastjes leeghalen, sopje erover, opnieuw indelen. Wel fijn hoor. Maar de lage kastjes werken niet mee want ik krijg er last van mijn rug van. Dus maar lekker lui op een stoeltje. Hopelijk krijg ik alles gedaan voor O+ thuis komt, want ik moet ook nog t eten af krijgen :')

Majo ik ga heel hard duimen voor je! Was je nou al eerder gestopt met de ac, of echt pas sinds augustus? Want dan kan het prima zijn dat je cyclus nog schommelt, al hoop ik dat het snel raak is!
pi_145396003
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagen
Met liefde!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:35:34 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145396115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie zijn lief *; Voelt zo rottig om te spuien.. Maar wel fijn dat t kan. Ben begonnen met de keuken opnieuw in te delen. Kastjes leeghalen, sopje erover, opnieuw indelen. Wel fijn hoor. Maar de lage kastjes werken niet mee want ik krijg er last van mijn rug van. Dus maar lekker lui op een stoeltje. Hopelijk krijg ik alles gedaan voor O+ thuis komt, want ik moet ook nog t eten af krijgen :')
Majo ik ga heel hard duimen voor je! Was je nou al eerder gestopt met de ac, of echt pas sinds augustus? Want dan kan het prima zijn dat je cyclus nog schommelt, al hoop ik dat het snel raak is!
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuien :*

Ik ben in augustus gestopt met AC maar slikte niet de pil, ik gebruikte de nuvaring. Ik heb begrepen dat je daarvan niet hoeft te herstellen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145396331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuien :*
Ik ben in augustus gestopt met AC maar slikte niet de pil, ik gebruikte de nuvaring. Ik heb begrepen dat je daarvan niet hoeft te herstellen :)
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddelde :)
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:48:10 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145396558
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddelde :)
Ik heb op diverse pagina's gelezen dat je van de nuvaring niet hoeft te herstellen maar of het echt zo is weet je natuurlijk nooit :) Nette cyclus inderdaad! De enige reden dat ik wel ongesteld zou willen worden is omdat ik wel erg benieuwd ben naar mijn cyclus _O- Aan de andere kant zou het ook wel mooi zijn als het helemaal uitblijft O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145396616
Och Majo. Niet leuk. :*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:41:51 #39
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145398064
Das rot majo ;( :*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:54:17 #40
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145400631
Bwuh vervelend is dat hè major?
( Ik had er afgelopen keer ook enorm last van.. zat te trillen in een vergadering. ..)

Zijn jullie allemaal al aan de foliumzuur eigenlijk?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145400841
Jup. Die met visolie en de hele mikmak heb ik.
pi_145401525
Ik heb prenatal multivitamine van vitaminstore maar ik weet niet of ik die nog eens haal. Ze smaken en ruiken erg vissig. Onze hond staat wel enthousiast naast me als het potje open gaat.
Deze maand ben ik tevens begonnen met tarwekiemolie.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:49:03 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145402206
Ik heb die zwanger worden multivitamine van de etos :) en nog een hele rits andere dingen maar das met andere redenen haha
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:07:36 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145404559
Ik slik ook foliumzuur :Y visolie slik je toch pas tijdens de zwangerschap?

Sproetjes ik slik elke dag 4 verschillende soorten vitaminen :D sinds kort pas trouwens, hopelijk helpt het :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:01:21 #45
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145406656
Ik slik visolie al heel lang :) en glucosamine en ijzertabletjes :P ik heb er wel baat bij. Als ik er mee stop dan merk ik helaas echt t verschil.
pi_145406805
Waar is tarwekiem olie voor?

Ik slik etos foliumzuur tabletjes. Die had ik nog. En daarbij Supradyn vitamin gummies. (maar ik slik altijd vitamine dingen)
pi_145407658
Hoi allemaal! een oude bekende hier. Nog onder een kloon. Lijkt me niet handig als ik nu herkend word door familie en vrienden. Vind het zo spannend, we gaan voor een tweede. We hebben al een zoontje, van zomer 2011. Heb toen hier en in Z&G ook meegepost. Kan nog niet helemaal geloven dat we echt gaan proberen, man vond een kind lange tijd genoeg. Nu is hij opeens toch om. Helemaal uit zichzelf sneed hij het onderwerp laatst aan. Vooral daar ben ik erg blij om. We moeten het allebei echt even graag willen, ik wil niet het gevoel hebben dat ik hem heb omgepraat.

De vorige keer was ik heel snel zwanger, de tweede ronde al. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, vooral omdat ik niet meer de jongste ben. Slikte de laatste pil op 27 september. Het is afwachten geblazen!
pi_145408121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Hoi allemaal! een oude bekende hier. Nog onder een kloon. Lijkt me niet handig als ik nu herkend word door familie en vrienden. Vind het zo spannend, we gaan voor een tweede. We hebben al een zoontje, van zomer 2011. Heb toen hier en in Z&G ook meegepost. Kan nog niet helemaal geloven dat we echt gaan proberen, man vond een kind lange tijd genoeg. Nu is hij opeens toch om. Helemaal uit zichzelf sneed hij het onderwerp laatst aan. Vooral daar ben ik erg blij om. We moeten het allebei echt even graag willen, ik wil niet het gevoel hebben dat ik hem heb omgepraat.

De vorige keer was ik heel snel zwanger, de tweede ronde al. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, vooral omdat ik niet meer de jongste ben. Slikte de laatste pil op 27 september. Het is afwachten geblazen!
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.
pi_145408172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.
Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoon :) Ik heb jou toen ook gevolgd. Was erg heftig toen.
pi_145408235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Lionheart99 het volgende:

[..]

Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoon :) Ik heb jou toen ook gevolgd. Was erg heftig toen.
Dan kan je zoon niet van de zomer zijn. Mijn oudste dochter is van mei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')