Tja, ontpillen, het zal. Als ik nou enigszins de verwachting zou hebben dat mijn cyclus korter zou worden ging ik dat zeker even proberen, zo nuchter ben ik dan weer wel. Maar vroegah (voor de pil)waren mijn cyclussen ook altijd lang. Nou is 84 dagen een nieuw record, maar korter dan 6 weken worden ze denk ik niet, want dat zijn ze van nature nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Sara.. mijn huisarts zei altijd 1 jaar.. maar als je boven de 30 bent 9 maanden.. en boven de 35 6 maanden.. Gewoon vanwege de psychische druk..
Je bent nu 32 (??) Dus 9 maanden proberen.. maar.. ook minstens een half jaar ontpillen. . Dus.. als dit het eerste half jaar is, dan heb je nog 9 maanden..
En je eitjes zijn geen fossielen jah!
dat snap ik welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:39 schreef Lionheart99 het volgende:
Majo, spannend! Kloon heeft wel nut, de mensen waarvan ik niet wil dat ze 't weten volgen fok en oud niet zo fanatiek en dus zullen ze me niet herkennen. Ik wil gewoon niet dat mijn eigen username herleidbaar is naar dit draadje.
jawel, mijn eerste cyclus was 25 dagen. Tweede tot nu toe 31 dagen waarvan 12 ongesteldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef Lionheart99 het volgende:
Ben je nog niet 1keer ongesteld geweest na het stoppen?
Hier weer wakker met koppijn. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Beh.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef pinquit het volgende:
Zeau, ongesteld. Cyclus van 30dg. Over twee weken vakantie, dus er tegenaan ^_^
I knowquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Moppert het volgende:
Dan is het maar fijn dat je net voor je ei het meest vruchtbaar bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |