SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 10-10-2014 14:32:13 ]
Mijn rondes mogen naar 42-84-44quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Voor wijzigingen: even quoten!
Yoghurt mijn nod dr maar uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
Dat, inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
Ik weet niet wat je begrijpt.quote:
Oh nee! Dan begrijp ik je wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je begrijpt.
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh nee! Dan begrijp ik je wel.ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
Blijf je gezellig lang hier!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen.
Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo.
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen!quote:
Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Precies waarom ik mijn NOD er niet wegplempquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je begrijpt.
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Ik denk ook dat je eerder naar de huisarts kunt. Je hebt geen "normaal" durende cyclussen en dan is het denk ik wel handig om niet te checken of je een duwtje nodig hebt. Uit goed je zorgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen!
Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
Ik denk dat het verstandig is om sowieso je spreekwoordelijke ei kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.
Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
Herkenbaar! hier ook op dag 26quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier dag 26.. En dan hebben we ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn en dan doe ik het toch!
Nu zit ik toch steeds te denken: mijnnodkomtnusteeeeedsdichterbij]
Met liefde!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagen
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie zijn liefVoelt zo rottig om te spuien.. Maar wel fijn dat t kan. Ben begonnen met de keuken opnieuw in te delen. Kastjes leeghalen, sopje erover, opnieuw indelen. Wel fijn hoor. Maar de lage kastjes werken niet mee want ik krijg er last van mijn rug van. Dus maar lekker lui op een stoeltje. Hopelijk krijg ik alles gedaan voor
thuis komt, want ik moet ook nog t eten af krijgen
Majo ik ga heel hard duimen voor je! Was je nou al eerder gestopt met de ac, of echt pas sinds augustus? Want dan kan het prima zijn dat je cyclus nog schommelt, al hoop ik dat het snel raak is!
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddeldequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou juist een topic waar je ook je ongerustheden (is dit een woord?) kan spuien
Ik ben in augustus gestopt met AC maar slikte niet de pil, ik gebruikte de nuvaring. Ik heb begrepen dat je daarvan niet hoeft te herstellen
Ik heb op diverse pagina's gelezen dat je van de nuvaring niet hoeft te herstellen maar of het echt zo is weet je natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar weet niet of je direct een regelmatige cyclus krijgt. Die van mij was vrij stabiel, 2x 26 dagen, 1x 28, 5x 27 en de laatste ronde dus 30 dagen. Maar wel een stabiel gemiddelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:34 schreef Lionheart99 het volgende:
Hoi allemaal! een oude bekende hier. Nog onder een kloon. Lijkt me niet handig als ik nu herkend word door familie en vrienden. Vind het zo spannend, we gaan voor een tweede. We hebben al een zoontje, van zomer 2011. Heb toen hier en in Z&G ook meegepost. Kan nog niet helemaal geloven dat we echt gaan proberen, man vond een kind lange tijd genoeg. Nu is hij opeens toch om. Helemaal uit zichzelf sneed hij het onderwerp laatst aan. Vooral daar ben ik erg blij om. We moeten het allebei echt even graag willen, ik wil niet het gevoel hebben dat ik hem heb omgepraat.
De vorige keer was ik heel snel zwanger, de tweede ronde al. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, vooral omdat ik niet meer de jongste ben. Slikte de laatste pil op 27 september. Het is afwachten geblazen!
Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oef je naam ligt op het puntje van mijn tong. We moeten toen nog samen in z&g gepost hebben.
Dan kan je zoon niet van de zomer zijn. Mijn oudste dochter is van mei.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Lionheart99 het volgende:
[..]
Jazeker, jouw dochter is een paar maanden jonger dan mijn zoonIk heb jou toen ook gevolgd. Was erg heftig toen.
Tja, ontpillen, het zal. Als ik nou enigszins de verwachting zou hebben dat mijn cyclus korter zou worden ging ik dat zeker even proberen, zo nuchter ben ik dan weer wel. Maar vroegah (voor de pil)waren mijn cyclussen ook altijd lang. Nou is 84 dagen een nieuw record, maar korter dan 6 weken worden ze denk ik niet, want dat zijn ze van nature nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Barreltje het volgende:
Sara.. mijn huisarts zei altijd 1 jaar.. maar als je boven de 30 bent 9 maanden.. en boven de 35 6 maanden.. Gewoon vanwege de psychische druk..
Je bent nu 32 (??) Dus 9 maanden proberen.. maar.. ook minstens een half jaar ontpillen. . Dus.. als dit het eerste half jaar is, dan heb je nog 9 maanden..
En je eitjes zijn geen fossielen jah!
dat snap ik welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:39 schreef Lionheart99 het volgende:
Majo, spannend! Kloon heeft wel nut, de mensen waarvan ik niet wil dat ze 't weten volgen fok en oud niet zo fanatiek en dus zullen ze me niet herkennen. Ik wil gewoon niet dat mijn eigen username herleidbaar is naar dit draadje.
jawel, mijn eerste cyclus was 25 dagen. Tweede tot nu toe 31 dagen waarvan 12 ongesteldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef Lionheart99 het volgende:
Ben je nog niet 1keer ongesteld geweest na het stoppen?
Hier weer wakker met koppijn. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Beh.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef pinquit het volgende:
Zeau, ongesteld. Cyclus van 30dg. Over twee weken vakantie, dus er tegenaan ^_^
I knowquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Moppert het volgende:
Dan is het maar fijn dat je net voor je ei het meest vruchtbaar bent
het laatste hoop ik niet. Mijn oma was onvruchtbaar verklaard en na 12 jaar huwelijk werd ze op haar 36ste toch nog zwangerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Andersom in ieder geval niet.. Mijn moeder had de gedachte van stoppen met de ac nog niet uitgesproken of ik was er al, idem met mijn zusje.
Maar als er een afwijking is waardoor zwanger worden niet lukt kan t best zijn dat t een genetische afwijking is denk ik
een maand gaat me niet lukken neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, ik denk wel dat dat kan, maar een maand wachten is wel een hele opgave.
Wel rot om te weten dat dat bij hun zo verliep, maar dat hoeft natuurlijk niks zeggen over hoe t bij jou zal gaan.
Zere tetten zijn hier weer aanwezig. Vorige cyclus ook al, maar daarvoor nooit. Dus zal over een week ofzo vast ongesteld zijn.
Mja, er zal vast een genetische component meespelen. Maar het biedt zeker geen garanties voor de toekomst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder zei dat ik pas na een maand moest testen omdat mijn cyclus nog overhoop ligt. Maar een maand?uh nee vind een paar dagen wachten al een hel
Wie weet denk ik daar na een tijd anders over, bij haar heeft het ook lang geduurd. Daarom denk ik altijd dat het bij mij ook lang gaat duren, omdat dat in de familie zit. Kan dat eigenlijk?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef sproetjes het volgende:
Nou ik hoef mijn nachtdienst niet af te wachten of ik het word...![]()
Oooooohhhh nog zo een leukerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef pinquit het volgende:
Zeau, ongesteld. Cyclus van 30dg. Over twee weken vakantie, dus er tegenaan ^_^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames, help me uit de onzekerheid want ik weet het niet meer ....Ik zie wat jij ziet, op allebei de tests...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omg... niet veroordelend, maar puur OMG, wat heftig!Kwak
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames, help me uit de onzekerheid want ik weet het niet meer ....ik zie het wel maar het streepje is nog wel erg licht toch? Al weet ik ook niet goed hoe duidelijk het tweede streepje eruit hoort te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien voor de zekerheid naar de huisarts? En poe wel heftig als het alweer zo snel raak is! Maar mensen die het veroordelen zou ik me niet druk om maken, dat zijn geen echte vrienden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |