Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef videonatic het volgende:
Komt omdat je in een boeren inteelt gat woont.
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in gaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Geen verstand hebben van wat mooi is. Kijk eens rond in een grote stad.
Ik heb de kut van Doutzen gezien op internetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
Waar in US en UK er nog enigszins vrouwen van kwaliteit rondlopen als je maar de juiste plaatsen bezoekt, lijkt de NL vrouw meer op een man dan de gemiddelde boy.
Komt dit omdat alle vrouwelijke rolmodellen een kort pittig kapsel hebben? Ik bedoel, Doutzen Kroes is een uitzondering maar het bevestigt de regel weer.
KLB / 100 saaie mormels haten mij, 1 cutie geneuktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een onzin weer. Volgens mij heeft de TS nog nooit een vrouw aangesproken.
Behalve natuurlijk bij FOK!sters, er wordt wel eens een lichaamssapje uitgewisseld onderling hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef HighVolume het volgende:
Fokkers zijn kansloos bij vrouwen.Daarom is deze klacht niet boeiend en dus onterecht
Ook weer een beetje een fout vooroordeel hoor, zeker in Schotland lopen zoveel fijne roodharige poppetjes rond, ik krijg er een nekverrekking van het omkijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
NL vrouwen op de handen dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
Daar zijn er ook echt wel genoeg van hoor, maar nederlandse vrouwen zijn idd wel heel erg mondig, in Australie bijv nemen ze liever geen nederlandse vrouwen aan in de fruitplukkerijen, die eisen teveel en doen te weinig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen allemaal een drang hebben om zich als stoere, onafhankelijke en vrije vrouwen neer te zetten, maar niet weten hoe dat moet. Daarom gaan ze zich kleden als mannen, nemen ze pittige korte kapsels en gedragen ze zich als horken.
Nederlandse vrouwen: je kunt ook stoer, onafhankelijk en vrij zijn zonder eruit te zien als een manwijf.
Ik vind ze er altijd zo bleek en ziekjes uitzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een beetje een fout vooroordeel hoor, zeker in Schotland lopen zoveel fijne roodharige poppetjes rond, ik krijg er een nekverrekking van het omkijken.
Ik hou er wel vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik vind ze er altijd zo bleek en ziekjes uitzien.Zal wel door het tekort aan zonlicht komen.
Ja, natuurlijk zijn niet alle Nederlandse vrouwen stijlloze manwijven. En mondig is geen probleem, zolang je dat met een beetje stijl weet te doen. Helaas ontbreekt het Nederlandse vrouwen (opnieuw: in het algemeen, niet allemaal) erg aan. Die denken dat mondig en lomp hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn er ook echt wel genoeg van hoor, maar nederlandse vrouwen zijn idd wel heel erg mondig, in Australie bijv nemen ze liever geen nederlandse vrouwen aan in de fruitplukkerijen, die eisen teveel en doen te weinig.
Maar of dat nou per se negatief is..... gewoon je bek terug open trekken.
Deels wel eens hoor. Het is allemaal niet zo enorm stijlvol als bij sommige andere landen, maar nederlandse mannen blinken ook niet uit in stijlvol zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn niet alle Nederlandse vrouwen stijlloze manwijven. En mondig is geen probleem, zolang je dat met een beetje stijl weet te doen. Helaas ontbreekt het Nederlandse vrouwen (opnieuw: in het algemeen, niet allemaal) erg aan. Die denken dat mondig en lomp hetzelfde zijn.
Rood haar vind ik ook mooi ja, het is alleen dat glow-in-the-darkhuidje van hen wat mij niet echt aantrekt. Daarbij drinken de vrouwen mij nog onder de tafel. Wel gezellige mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou er wel vanDat rooie haar met zo'n porceleinen koppie
.
Ja, Nederlandse mannen zijn vaak ook om te huilen. Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels wel eens hoor. Het is allemaal niet zo enorm stijlvol als bij sommige andere landen, maar nederlandse mannen blinken ook niet uit in stijlvol zijn natuurlijk.
We zijn hier gewoon eenbeetje teveel down to earth soms, met voor- en nadelen.
En terechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.
Het was altijd feest toen ik er nog elke week een keer heen moest voor mijn werk, een katertje op kantoor is ook niet zo'n ramp daar neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Rood haar vind ik ook mooi ja, het is alleen dat glow-in-the-darkhuidje van hen wat mij niet echt aantrekt. Daarbij drinken de vrouwen mij nog onder de tafel. Wel gezellige mensen.
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lompquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse mannen zijn vaak ook om te huilen. Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.
Daar noem je dan ook een paar landen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lomp.
Wat de oorzaak ook is, die chicks zijn niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een paar landen.Zweedse mannen zijn allemaal homo en Finse mannen hebben het emotionele niveau van een aardappel. Dat wij daarbij goed afsteken zegt meer over hen dan over ons.
Dan moet GoGoSweden wel een enorme lul de behanger zijn geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lomp.
Dat klopt. Ik heb het voorrecht gehad een paar Zweedse uitwisselingsstudentes te mogen ontmoeten en dat waren stuk voor stuk enorme chicks. Die hebben ook zo'n geil accent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de oorzaak ook is, die chicks zijn niet vervelend hoor.
Alsof je daar ook maar iets van hoort als je zo'n gagbal in d'r mond duwt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n geil accent.
Wat redt de Nederlandse man?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, wat ''de Nederlandse'' vrouw nog gered heeft is de immigratie door de eeuwen heen vanuit Zuid-Europa en verder.
Ik heb 4 jaar een vriendin in Goteborg gehad, incl feestjes etc daar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het voorrecht gehad een paar Zweedse uitwisselingsstudentes te mogen ontmoeten en dat waren stuk voor stuk enorme chicks. Die hebben ook zo'n geil accent.
geldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat redt de Nederlandse man?
Ach, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik persoonlijk heb weinig met vrouwen van pak em beet, onder Frankrijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ontzettend deprimerend.
Raggare?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een vriendin in Goteborg gehad, incl feestjes etc daar.
Om 20:00 gaan de mannen naar buiten, volvo-motorkap open en een beetje gas geven etc.. Ik bleef lekker binnen, fuck die kansloze shit
.
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
Vrouwen ontvoeren is illegaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.
Nee, niet eens. gewoon standaard Volvo's etc, ik had ook zoiets van; eeehhhhm, How about no?quote:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik persoonlijk heb weinig met vrouwen van pak em beet, onder Frankrijk.
Ik walg er niet van hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Schande!!! Die smiley mag maar één user gebruiken op dit forum!quote:
Ja dat zegt hij toch? Een boeren inteelt gat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Spaanse vrouwen > Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
1 internethype : Emma Watson.quote:
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.
Kom je ooit wel buiten, autist?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Daarom bedoel ik, ik vind er in NL in steden relatief meer 'poppetjes' rondlopen dan in GB.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.
als mannen meer op vrouwen gaan lijken, dan gaan de vrouwen meer op mannen lijken.quote:
Harige types met grote neus, no thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven praat ik liever met boys dan NL vrouwen omdat ik daar nog tenminste een vrouwelijk energie voel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
Haar kun je weghalen. Een boerinnen lichaam niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harige types met grote neus, no thanks.
Had ik maar een lul van 30cm...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een blik in jouw PoHi leert mij dat je vaker tegen vrouwenproblemen aanloopt.
Ik zou beginnen met een setje ballenquote:
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
In de UK mooie vrouwen vinden?
Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg!
En dan zijn ze nog lelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijn
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geilquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.
Dan kom je op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Waarom dan naar de UK gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
Trouwens heb hier wel geile figuren zien rondlopen, maar verder dan corneren kom ik niet. Altijd dat wraakvarken of kankerpikvreter die ze 'beschermt', kanker op uit mijn clubs aubquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom dan naar de UK gaan?
Drank is hier goedkoper en de vrouwen mooier (maar wellicht minder toegankelijk)
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken.
Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.
Het is wel iets verder weg.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:32 schreef Tomansss het volgende:
Nederland is een van de landen met de mooiste vrouwen.
Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.
Je zit gewoon in de categorie die de leuke NL vrouwen niet kan krijgen i guess, TS.
Deze Fernando is daar ook bekend mee, de dames daar in kwestie zijn wel sneller toegankelijk, maar de drama's, intriges en vrouwenspelletjes zijn veel breder uitgemeten dan wat we hier kennen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwen(en dat komt van een latino zelf)
Nederlandse vrouwen zijn heel nuchter en relaxed, Zuid-Amerikaanse vrouwen denken vaak dat ze door god zelf op aarde zijn gezet en dat je als man blij moet zijn als ze haar mond open doen om je te groeten (als ze al naar je kijken doen ze dat met hun neus omhoog en nog eens negeren ook![]()
)
Wat ben je bitter en zwartgalligquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Tuurlijk zal er tussen de 1000 wraakzwijnen in NL wel 1 leukerd rondlopen.
Wraakzwijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Fuck die arrogante kankerhoeren hier in Nederland.
Koken kunnen ze niet
Op hun 30e al kanker lelijk
Ze zijn saai
Ze kleden zich dramatisch
Ze zijn mannelijker dan de gemiddelde man
Ze hebben allemaal kanker lelijke wenkbrauwen(fetish?)
Te onderdanig en qua uiterlijk je niet van het. Daarentegen zijn Aziatische halfbloedjes best knap (van de exemplaren die ik heb gezien).quote:
Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wraakzwijn?"Zwijn" kan ik nog begrijpen, maar waar komt dat "wraak" vandaan?
Nee want Oost Europese dames zijn liefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef Dagoernie het volgende:
De vrouwenhaat in dit topic beperkt zich zo te zien niet langer tot de Nederlandse vrouw, maar wordt steeds internationaler van karakter.
Zullen we anders gewoon alle mensen haten? Mannen zijn toch ook allemaal sukkels?
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$
Jeetjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
Rustig, jongeman, niet meteen zo agressief.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.
Vinden die Oost Europezen jou niet bot dan? Ben in de supermarkt al een paar keer voor gelaten door van die Oostblokkers, dat is cultuur, dus kan je niet weigeren, maar jij doet zulke galante dingen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.
Jawel hoor. Gewoon lang genoeg fotosjoppen en dan zijn er genoeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$
Op mannen ja, niet op awkward kneuzen zonder uitstraling die nog geen 2 woorden zonder stotteren uit kunnen brengen als ze wat gevraagd wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen
Kom jij daar met je bierbuik en je FoK! Nerd bril...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
Jij bent echt Neerlands grootste opperkneus. Wat heb je vrouwen te bieden? Helemaal niets waarschijnlijk. Faalhaas.
Dat vrouwen he niet moeten ligt aan jezelf. Dat Engelsen je wel moeten, tjah ze staan nou Niet bepaald bekend als een kieskeurig volkje. En oostblokkers leggen het met je aan omdat ze dat bij iedere westerse vent doen.
Succes met je kort pittig kapseltjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef robin007bond het volgende:
TS kan niet met geëmancipeerde vrouwen omgaan.
Niet eens in de buurt, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kom jij daar met je bierbuik en je FoK! Nerd bril...
Instant match natuurlijk
Pics?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt, probeer het nog eens.
Veel plezier met je rechterhand en je fleshlightquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Succes met je kort pittig kapseltje
Ok, houd dat positieve gevoel vast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee want Oost Europese dames zijn lief
En mooi
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
Op kleding lettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
Nee, ik denk gewoon vooruit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij kijkt door de kleding heen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven praat ik liever met boys
'boys' gebruiken en vervolgens no hommo zeggen?quote:
Zo waar dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijn
Lijkt me vervelend als kontebonker.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Nederlandse mannen zijn inderdaad wel een en al beschaving.
De grootste onzin die ik tot nu toe in zulk soort discussies gelezen heb.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Je moet gewoon geen Nederlandse vrouw willen als NL man.
Je krijgt er te weinig voor terug als je hetgene biedt dat ze van je verwachten.
Er zijn gewoon veel te veel mannen in Nederland omdat de allochtone mannen en Nederlandse vrouwen jagen op elkaar, terwijl Nederlandse mannen en allochtone vrouwen dit minder doen.
Hierdoor is de keuze van de Nederlandse vrouw enorm en kunnen ze hoge eisen stellen.
Hierdoor hebben goed uitziende ontwikkelde Nederlandse mannen vaak genoegen te nemen met vrouwen die eigenlijk ver beneden hun standaard zijn en zich gedragen als koninginnen. Allochtone mannen in Nederland zijn vaak harde werkers of in ieder geval mensen die een vrouw het gevoel van zekerheid kunnen bieden en daarmee een zeer goed en vaak "spannender" alternatief voor de NL man.
Als de Nederlandse man in Oost Europa komt moet hij het vaak opnemen tegen de Oost Europese man. Omdat hier deze verhoudingen compleet anders liggen is de Oost Europese man niet gewend om een vrouw zo te behandelen. De Nederlander heeft meer respect voor vrouwen ontwikkeld omdat deze moeilijk te krijgen zijn in hun eigen land. Ze doen zich meer moeite, zijn verzorgder en werken harder om een vrouw zekerheid in hun toekomst te bieden. Daarom hebben Oost Europese vrouwen graag een Nederlander. Ook zijn er minder Oost Europese mannen in de poule vanwege alcoholisme en gevaarlijke beroepen. Vrouwen in die landen zijn vaak hoger opgeleid omdat ze meer op zichzelf aangewezen zijn, mannen hebben die drang om carrière te maken minder.
Dat is volgens mij de oorzaak en niet zo zeer omdat wij rijker zijn, want in NL is ook alles duurder waardoor het in de praktijk weinig voorstelt. Zo groot is onze rijkdom helemaal niet. En echte armoede is in Oost Europa ook zeldzaam. Het is gewoon een vraag/aanbod kwestie.
Godverdommequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
Ook ik heb mijn haren kort geknipt![]()
Wou dat even vermelden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zeggen dat Nederlandse vrouwen lelijk zijn.
En dan beweren dat het beter is in de UK
quote:
Waarom zo selectief a sahbi. Engelse vrouwen kunnen net zo erg zijn. De mooiste UK vrouwen zijn meestal halfbloedjes of internationale studentesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef corehype het volgende:
NL vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het een lelijke frusti is met een sociale handicapquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom zo selectief a sahbi. Engelse vrouwen kunnen net zo erg zijn. De mooiste UK vrouwen zijn meestal halfbloedjes of internationale studentes
Alleen als je lelijk bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
Als je tegen een Nederlandse vrouw galant bent ben je gelijk een seksist
Wel sneu inderdaad dat zo'n intelligente en elegante jongeman als jijzelf geen passende partner kan vinden in ons kikkerlandje....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
Man, op straat kom ik dagelijks tientallen vrouwen tegen die knapper zijnquote:
Hij is een praktiserend homoseksueel, dus dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel sneu inderdaad dat zo'n intelligente en elegante jongeman als jijzelf geen passende partner kan vinden in ons kikkerlandje....
kijk 's in de spiegelquote:
UK vrouwen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef corehype het volgende:
NL vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie ook (gelukkig) genoeg vrouwen rondlopen zonder een pittig kapsel. Ook dat is een speciaal slag mensen. Die houden vaak van knutselen en astrologie.
Heb je lang haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Roemenië, waar de vrouwen meer rughaar en een grotere snor hebben dan een buschauffeur.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef corehype het volgende:
[..]
Trouwens heb hier wel geile figuren zien rondlopen, maar verder dan corneren kom ik niet. Altijd dat wraakvarken of kankerpikvreter die ze 'beschermt', kanker op uit mijn clubs aub
Maar goed, London is dichtbij en DSTRKT bijvoorbeeld is
Het liefst ga ik naar het Noorden of Oosten van Europa
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
Ook ik heb mijn haren kort geknipt![]()
Wou dat even vermelden
Mijn dank is groot, het doet me goed om te horen dat het uren ploeteren in paint gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Tevens nog mijn waardering voor je geweldige schilder-draden (paint-topics), jij hebt echt veel talent.
Je paints zijn baas. Doe iets met 'lelijke' Nederlandse wijven die niks van ts moeten hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, het doet me goed om te horen dat het uren ploeteren in paint gewaardeerd wordt.
Echter heb ik de laatste tijd te weinig inspiratie of zin om wat nieuws uit te brengen, maar dat komt wel weer.
Ik zou er wel iets mee kunnen doen, maar ik wil kwaliteit leveren dus ga ik steeds meer van mezelf vragen, de drempel hoger leggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je paints zijn baas. Doe iets met 'lelijke' Nederlandse wijven die niks van ts moeten hebben
Heb jij geen date met iemand die niet weet wat literatuur is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben niet horkerig je hebt gewoon shit in je ogen grgr.
Maar wel erg lief, schattig en zorgzaam.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Te onderdanig en qua uiterlijk je niet van het. Daarentegen zijn Aziatische halfbloedjes best knap (van de exemplaren die ik heb gezien).
Moeder Eend is ook lief schattig en zorgzaam. Dat betekent nog niet dat ik m'n pik erin wil rammen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:06 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Maar wel erg lief, schattig en zorgzaam.
Haar uiterlijk is ook mooi. Klein, dun, knap gezicht. Dr tieten hadden wel wat groter gekunt.
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.quote:
Gelukkig doet TS ook niet aan selectieve perceptie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.
Komt dit meer in de buurt voor jouw standaarden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.
Hoe moet ik dit interpreteren? Hollandse vrouwen zijn hoeren? Zie niet in hoe een hoer representatief zou moeten zijn voor de doorsnee vrouw.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef hairybeardyman het volgende:
Komt dit meer in de buurt voor jouw standaarden?
Je mag het interpreteren zoals je het zelf wilt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren? Hollandse vrouwen zijn hoeren? Zie niet in hoe een hoer representatief zou moeten zijn voor de doorsnee vrouw.
De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef corehype het volgende:
Dit weekend ook alleen maar lelijkerds gezien in da club (naast dikke Britse wijven dan want die zijn het ergst)
Ergste is dat ik vaak het gevoel heb dat ik met mannen aan het praten ben
Vrpouwen van 23 die eruitzien als 40 etc. rimpels en al
NL vrouwen rotten dan ook erg snel weg
Gadverdamme.
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:55 schreef ntm het volgende:
Topic 20038381 over dit onderwerp.
Nederlandse mannen zijn over het algemeen natuurlijk wel hunken waar elk meisje nat van wordt
Nee, daarom moet het gezeik over Nederlandse vrouwen ook maar eens een keertje kappen.quote:
Trokken ze weer een sprintje naar de Polizei?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef corehype het volgende:
Dit weekend ook alleen maar lelijkerds gezien in da club (naast dikke Britse wijven dan want die zijn het ergst)
Ergste is dat ik vaak het gevoel heb dat ik met mannen aan het praten ben
Vrpouwen van 23 die eruitzien als 40 etc. rimpels en al
NL vrouwen rotten dan ook erg snel weg
Gadverdamme.
In plaats van 1k geef ik je wel het laatste duwtje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
Maak 1k over op m'n rekening en ik ben vandaag weg.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
In plaats van 1k geef ik je wel het laatste duwtje.
Ik heb een gouden pik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Voel je je geïntimideerd door grote vrouwen?
Oei, de slangenmevrouw over de zeik. Berg je maar TS.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?
Over de zeik? Wauw, als dat bij jou over de zeik is...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:42 schreef Eyip het volgende:
[..]
Oei, de slangenmevrouw over de zeik. Berg je maar TS.
Ik hou niet van goud, staat zo aso.quote:
Ha snelle reactie! Oh ok, dacht echt dat je boos was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Over de zeik? Wauw, als dat bij jou over de zeik is...
Het was meer een geintje maar oke...gelukkig zag TS dat zelf wel in.
Lekker ook alle Nederlandse vrouwen over 1 hoop gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwen_!!
Lastig, he, vrouwen die niet jouw smaak zijn en jou niet willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwen_!!
Ongelofelijk, dat ze zelfs hier op KLB al generaliserenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Lekker ook alle Nederlandse vrouwen over 1 hoop gooien![]()
Snap dat ook niet zo goed. Je leest het steeds meer dat generaliseren. Zo kinderachtig...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dat ze zelfs hier op KLB al generaliserenwaar moet dat heen ...
Ze doen het ook allemaalquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:19 schreef Eyip het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo goed. Je leest het steeds meer dat generaliseren. Zo kinderachtig...
Alleen vrouwen met hoofddoek en arabische vrouwen zijn mooi. Nederlandse vrouwen kun je niets opleggen en gaan niet met de beentjes wijd als je dat zegt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef madeliefff het volgende:
het maandelijkse topic is er ook weer
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef Eyip het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met hoofddoek en arabische vrouwen zijn mooi. Nederlandse vrouwen kun je niets opleggen en gaan niet met de beentjes wijd als je dat zegt.
Dat zal de reden wel zijn. Jaloers...
Doe ik in NL alquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ga lekker naar Engeland dikke hippo's batsen.
Leg je dan een heel warm buffet rondom je penor of hou je het gewoon bij slagroom en aardbeien?quote:
Vergis je niet. Er heerst een opinie dat Engelse vrouwen per definitie lelijk zijn. Ik raad je aan om eens op een donderdag-, vrijdag-, zaterdagnacht op Piccadilly Circus te gaan zitten. Je kijkt de ogen uit je kop. Wat daar rond loopt is echt bizar. Lopen echt veel knappe meiden rond.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Eyip het volgende:
[..]
Leg je dan een heel warm buffet rondom je penor of hou je het gewoon bij slagroom en aardbeien?
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Dikkerd gespotquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er niet verder naast zitten.quote:
Dikzakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er niet verder naast zitten.
Geen idee, ik zit daar ruim onder...maar bij een bepaalde lengte hoeft 70 kilo niet ongezond te zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:22 schreef corehype het volgende:
[..]
Dikzak
70kg is een gezond gewicht, toch?_!!!
3e x bevestigt!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit daar ruim onder...maar bij een bepaalde lengte hoeft 70 kilo niet ongezond te zijn.
Dat is toch zo, je kan niet stellen dat 70 kg per definitie ongezond is, er zijn topsporters die 70 kilo wegen, zijn die dan ongezond?quote:
Maar jouw mening boeit niet vrouwmens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harige types met grote neus, no thanks.
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is toch zo, je kan niet stellen dat 70 kg per definitie ongezond is, er zijn topsporters die 70 kilo wegen, zijn die dan ongezond?
Er zijn ook vrouwelijke topsporters....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)
Wat is dit voor eng stalkfilmpje?quote:
Waarom direct weer het slechtste van iemand denken?quote:
Wat is deze, trailer voor nieuwe horrorfilm ofzo? brrrrrrrquote:
Maar jij bent geen man, dus eigenlijk ben je zelf een Nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)
Het commentaar eronderquote:
quote:I am Dutch and I can assure you, due to the feminism Dutch women have changed to become one of the most arrogant women on the planet. Even in Italy (!) where I lived, women are more open for a chat. Dutch women think they’re just way to cool and indeed think they don’t need a man, try to do everything a man does etc
quote:Also, I gotta say I’m not a huge fan of Dutch women either. Someone once described Dutch women to me as being “tall, gangly and walk like farmers”. That ruined it for me.
quote:I lived two years in Amsterdam in 2011 & 2012. I fully agree on the fact that women put little effort in their clothing.
quote:I have noticed that Dutch women are not good in bed. They are too much down to earth and have trouble “losing i”t. They’re too rational. But there are exceptions to the rule.
Ik ga zometeen uit in Amsterdam, met de Fles in 1 hand, mijn pik in de ander, om weer eens een kans te wagen in deze wrede, wrede stad.quote:Dutch girls typically have fair hair and light eyes. They are moderately attractive and friendly enough, but put minimal effort into their appearance. They also have no idea have to dress sexy. I suspect the reasons for this is the sex ratio is their favour. At night, the cock-to-tail ratio is among the worst I’ve seen in Europe.
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef corehype het volgende:
Feminism has had a major impact on girls’ attitudes in Holland. The good news in this is Dutch girls are not looking for some man to come and sweep them off their feet and pay for everything and make them some princess and give them some stupid diamond. The are very independent and will buy you a drink within minutes of meeting you if they like you. I like smart independent girls, so this part is good. However sometimes I have thought that Dutch girls are robots. Like it’s really hard to get much of idea of what emotions they might be experiencing. I’ve had Dutch girlfriends that were very nice girlfriends but I never had any idea what they were feeling at the time.
But they are girls deep down, and they do have emotions, actually! The thing that feminism has done with a negative impact is that society tells them from the beginning that they don’t need a man, and that they’re their own person, etc., but their chick genes are telling them that they want a strong man to come sweep them off their feet and make them feel warm and fuzzy and warm and safe inside. So they have these conflicting ideas battling inside them and it’s good to keep this in mind.
Most Dutch guys will agree that Dutch women are difficult. This feminist conflict attitude makes them self-sabotage at times. They have also been known to be pretty bad cockblocks too. I have several times had a great time meeting a Dutch girl and spent hours on an insta-date with them one day to then be unable to get them to ever show up again to see me. Dutch girls can be quite flaky that way. Many Dutch guys just have the strategy of meeting a girl and sticking with it for the evening and taking her home that first night. We call that Foolsmate.
http://www.singledudetrav(...)-guide-to-amsterdam/
en de comments
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga zometeen uit in Amsterdam, met de Fles in 1 hand, mijn pik in de ander, om weer eens een kans te wagen in deze wrede, wrede stad.
Zelfde verschijnsel als je nog weleens bij kleine kinderen ziet. Zo'n jochie heeft dan zo'n mooie brandweerauto, vriendje wilde dat ding ook, ziet vervolgens het jochie er mee spelen en reageert dan 'nou, ik vind hem lekker toch stom'.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?
Ik zoek gewoon een kut waar ik mijn 30cm in kan stoppen en helaas zijn meeste vrouwen om mij heen NLquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |