Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.
Het is wel iets verder weg.
 (en dat komt van een latino zelf)
  (en dat komt van een latino zelf) 
  )
 )

quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:32 schreef Tomansss het volgende:
Nederland is een van de landen met de mooiste vrouwen.

Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.quote:

Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.
Je zit gewoon in de categorie die de leuke NL vrouwen niet kan krijgen i guess, TS.

Deze Fernando is daar ook bekend mee, de dames daar in kwestie zijn wel sneller toegankelijk, maar de drama's, intriges en vrouwenspelletjes zijn veel breder uitgemeten dan wat we hier kennen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwen(en dat komt van een latino zelf)
Nederlandse vrouwen zijn heel nuchter en relaxed, Zuid-Amerikaanse vrouwen denken vaak dat ze door god zelf op aarde zijn gezet en dat je als man blij moet zijn als ze haar mond open doen om je te groeten (als ze al naar je kijken doen ze dat met hun neus omhoog en nog eens negeren ook
)

Wat ben je bitter en zwartgalligquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Tuurlijk zal er tussen de 1000 wraakzwijnen in NL wel 1 leukerd rondlopen.

Wraakzwijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
 "Zwijn" kan ik nog begrijpen, maar waar komt dat "wraak" vandaan?
 "Zwijn" kan ik nog begrijpen, maar waar komt dat "wraak" vandaan?

(fetish?)
 (fetish?)

quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Fuck die arrogante kankerhoeren hier in Nederland.
Koken kunnen ze niet
Op hun 30e al kanker lelijk
Ze zijn saai
Ze kleden zich dramatisch
Ze zijn mannelijker dan de gemiddelde man
Ze hebben allemaal kanker lelijke wenkbrauwen(fetish?)

Te onderdanig en qua uiterlijk je niet van het. Daarentegen zijn Aziatische halfbloedjes best knap (van de exemplaren die ik heb gezien).quote:

Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wraakzwijn?"Zwijn" kan ik nog begrijpen, maar waar komt dat "wraak" vandaan?

Nee want Oost Europese dames zijn liefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef Dagoernie het volgende:
De vrouwenhaat in dit topic beperkt zich zo te zien niet langer tot de Nederlandse vrouw, maar wordt steeds internationaler van karakter.
Zullen we anders gewoon alle mensen haten? Mannen zijn toch ook allemaal sukkels?

Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.

KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$

Jeetjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Fuck die arrogante kankerhoeren hier in Nederland.
Koken kunnen ze niet
Op hun 30e al kanker lelijk
Ze zijn saai
Ze kleden zich dramatisch
Ze zijn mannelijker dan de gemiddelde man
Ze hebben allemaal kanker lelijke wenkbrauwen(fetish?)

Rustig, jongeman, niet meteen zo agressief.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.

Vinden die Oost Europezen jou niet bot dan? Ben in de supermarkt al een paar keer voor gelaten door van die Oostblokkers, dat is cultuur, dus kan je niet weigeren, maar jij doet zulke galante dingen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.

Jawel hoor. Gewoon lang genoeg fotosjoppen en dan zijn er genoeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$

Op mannen ja, niet op awkward kneuzen zonder uitstraling die nog geen 2 woorden zonder stotteren uit kunnen brengen als ze wat gevraagd wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |