Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.
Het is wel iets verder weg.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:32 schreef Tomansss het volgende:
Nederland is een van de landen met de mooiste vrouwen.
Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.quote:
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Veel modellen ook. Al zijn die vaak niet heel mooi.
Je zit gewoon in de categorie die de leuke NL vrouwen niet kan krijgen i guess, TS.
Deze Fernando is daar ook bekend mee, de dames daar in kwestie zijn wel sneller toegankelijk, maar de drama's, intriges en vrouwenspelletjes zijn veel breder uitgemeten dan wat we hier kennen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar hun innerlijk wel vreselijk... sowieso Zuid-Amerikaanse vrouwen(en dat komt van een latino zelf)
Nederlandse vrouwen zijn heel nuchter en relaxed, Zuid-Amerikaanse vrouwen denken vaak dat ze door god zelf op aarde zijn gezet en dat je als man blij moet zijn als ze haar mond open doen om je te groeten (als ze al naar je kijken doen ze dat met hun neus omhoog en nog eens negeren ook![]()
)
Wat ben je bitter en zwartgalligquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Tuurlijk zal er tussen de 1000 wraakzwijnen in NL wel 1 leukerd rondlopen.
Wraakzwijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Fuck die arrogante kankerhoeren hier in Nederland.
Koken kunnen ze niet
Op hun 30e al kanker lelijk
Ze zijn saai
Ze kleden zich dramatisch
Ze zijn mannelijker dan de gemiddelde man
Ze hebben allemaal kanker lelijke wenkbrauwen(fetish?)
Te onderdanig en qua uiterlijk je niet van het. Daarentegen zijn Aziatische halfbloedjes best knap (van de exemplaren die ik heb gezien).quote:
Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wraakzwijn?"Zwijn" kan ik nog begrijpen, maar waar komt dat "wraak" vandaan?
Nee want Oost Europese dames zijn liefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef Dagoernie het volgende:
De vrouwenhaat in dit topic beperkt zich zo te zien niet langer tot de Nederlandse vrouw, maar wordt steeds internationaler van karakter.
Zullen we anders gewoon alle mensen haten? Mannen zijn toch ook allemaal sukkels?
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Dikkerds die hun mooie, slanke en aardige vriendin geen vent gunnen en cockblokken.
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$
Jeetjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
Rustig, jongeman, niet meteen zo agressief.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.
Vinden die Oost Europezen jou niet bot dan? Ben in de supermarkt al een paar keer voor gelaten door van die Oostblokkers, dat is cultuur, dus kan je niet weigeren, maar jij doet zulke galante dingen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef corehype het volgende:
[..]
KAN JE WEL LEZEN VROUWMENSCH
Wraakzwijnen (NL-ers) houden mijn schatjes (Oost Europezen) tegen. Ik snap niet wat zulke schoonheden nog doen rondom deze lelijkerds.
Medelijden heeft ook een grensch.
Jawel hoor. Gewoon lang genoeg fotosjoppen en dan zijn er genoeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar die mooie, slanke en aardige vrouwen bestaan toch niet in Nederland? :$
Op mannen ja, niet op awkward kneuzen zonder uitstraling die nog geen 2 woorden zonder stotteren uit kunnen brengen als ze wat gevraagd wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen
Kom jij daar met je bierbuik en je FoK! Nerd bril...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
Jij bent echt Neerlands grootste opperkneus. Wat heb je vrouwen te bieden? Helemaal niets waarschijnlijk. Faalhaas.
Dat vrouwen he niet moeten ligt aan jezelf. Dat Engelsen je wel moeten, tjah ze staan nou Niet bepaald bekend als een kieskeurig volkje. En oostblokkers leggen het met je aan omdat ze dat bij iedere westerse vent doen.
Succes met je kort pittig kapseltjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef robin007bond het volgende:
TS kan niet met geëmancipeerde vrouwen omgaan.
Niet eens in de buurt, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kom jij daar met je bierbuik en je FoK! Nerd bril...
Instant match natuurlijk
Pics?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt, probeer het nog eens.
Veel plezier met je rechterhand en je fleshlightquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Succes met je kort pittig kapseltje
Ok, houd dat positieve gevoel vast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee want Oost Europese dames zijn lief
En mooi
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
Op kleding lettenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Koken kunnen ze niet
Ze zijn saai
Nee, ik denk gewoon vooruit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij kijkt door de kleding heen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven praat ik liever met boys
'boys' gebruiken en vervolgens no hommo zeggen?quote:
Zo waar dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijn
Lijkt me vervelend als kontebonker.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Nederlandse mannen zijn inderdaad wel een en al beschaving.
De grootste onzin die ik tot nu toe in zulk soort discussies gelezen heb.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Je moet gewoon geen Nederlandse vrouw willen als NL man.
Je krijgt er te weinig voor terug als je hetgene biedt dat ze van je verwachten.
Er zijn gewoon veel te veel mannen in Nederland omdat de allochtone mannen en Nederlandse vrouwen jagen op elkaar, terwijl Nederlandse mannen en allochtone vrouwen dit minder doen.
Hierdoor is de keuze van de Nederlandse vrouw enorm en kunnen ze hoge eisen stellen.
Hierdoor hebben goed uitziende ontwikkelde Nederlandse mannen vaak genoegen te nemen met vrouwen die eigenlijk ver beneden hun standaard zijn en zich gedragen als koninginnen. Allochtone mannen in Nederland zijn vaak harde werkers of in ieder geval mensen die een vrouw het gevoel van zekerheid kunnen bieden en daarmee een zeer goed en vaak "spannender" alternatief voor de NL man.
Als de Nederlandse man in Oost Europa komt moet hij het vaak opnemen tegen de Oost Europese man. Omdat hier deze verhoudingen compleet anders liggen is de Oost Europese man niet gewend om een vrouw zo te behandelen. De Nederlander heeft meer respect voor vrouwen ontwikkeld omdat deze moeilijk te krijgen zijn in hun eigen land. Ze doen zich meer moeite, zijn verzorgder en werken harder om een vrouw zekerheid in hun toekomst te bieden. Daarom hebben Oost Europese vrouwen graag een Nederlander. Ook zijn er minder Oost Europese mannen in de poule vanwege alcoholisme en gevaarlijke beroepen. Vrouwen in die landen zijn vaak hoger opgeleid omdat ze meer op zichzelf aangewezen zijn, mannen hebben die drang om carrière te maken minder.
Dat is volgens mij de oorzaak en niet zo zeer omdat wij rijker zijn, want in NL is ook alles duurder waardoor het in de praktijk weinig voorstelt. Zo groot is onze rijkdom helemaal niet. En echte armoede is in Oost Europa ook zeldzaam. Het is gewoon een vraag/aanbod kwestie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |