als mannen meer op vrouwen gaan lijken, dan gaan de vrouwen meer op mannen lijken.quote:
Harige types met grote neus, no thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven praat ik liever met boys dan NL vrouwen omdat ik daar nog tenminste een vrouwelijk energie voel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
Haar kun je weghalen. Een boerinnen lichaam niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harige types met grote neus, no thanks.
Had ik maar een lul van 30cm...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een blik in jouw PoHi leert mij dat je vaker tegen vrouwenproblemen aanloopt.
Ik zou beginnen met een setje ballenquote:
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
In de UK mooie vrouwen vinden?
Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg!
En dan zijn ze nog lelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijn
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geilquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.
Dan kom je op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Waarom dan naar de UK gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
Trouwens heb hier wel geile figuren zien rondlopen, maar verder dan corneren kom ik niet. Altijd dat wraakvarken of kankerpikvreter die ze 'beschermt', kanker op uit mijn clubs aubquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom dan naar de UK gaan?
Drank is hier goedkoper en de vrouwen mooier (maar wellicht minder toegankelijk)
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |