Raggare?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een vriendin in Goteborg gehad, incl feestjes etc daar.
Om 20:00 gaan de mannen naar buiten, volvo-motorkap open en een beetje gas geven etc.. Ik bleef lekker binnen, fuck die kansloze shit
.
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
Vrouwen ontvoeren is illegaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.
Nee, niet eens. gewoon standaard Volvo's etc, ik had ook zoiets van; eeehhhhm, How about no?quote:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik persoonlijk heb weinig met vrouwen van pak em beet, onder Frankrijk.
Ik walg er niet van hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Schande!!! Die smiley mag maar één user gebruiken op dit forum!quote:
Ja dat zegt hij toch? Een boeren inteelt gat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Spaanse vrouwen > Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
1 internethype : Emma Watson.quote:
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.
Kom je ooit wel buiten, autist?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Daarom bedoel ik, ik vind er in NL in steden relatief meer 'poppetjes' rondlopen dan in GB.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |