Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef videonatic het volgende:
Komt omdat je in een boeren inteelt gat woont.
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in gaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Geen verstand hebben van wat mooi is. Kijk eens rond in een grote stad.
Ik heb de kut van Doutzen gezien op internetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
Waar in US en UK er nog enigszins vrouwen van kwaliteit rondlopen als je maar de juiste plaatsen bezoekt, lijkt de NL vrouw meer op een man dan de gemiddelde boy.
Komt dit omdat alle vrouwelijke rolmodellen een kort pittig kapsel hebben? Ik bedoel, Doutzen Kroes is een uitzondering maar het bevestigt de regel weer.
KLB / 100 saaie mormels haten mij, 1 cutie geneuktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een onzin weer. Volgens mij heeft de TS nog nooit een vrouw aangesproken.
Behalve natuurlijk bij FOK!sters, er wordt wel eens een lichaamssapje uitgewisseld onderling hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef HighVolume het volgende:
Fokkers zijn kansloos bij vrouwen.Daarom is deze klacht niet boeiend en dus onterecht
Ook weer een beetje een fout vooroordeel hoor, zeker in Schotland lopen zoveel fijne roodharige poppetjes rond, ik krijg er een nekverrekking van het omkijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
NL vrouwen op de handen dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
Daar zijn er ook echt wel genoeg van hoor, maar nederlandse vrouwen zijn idd wel heel erg mondig, in Australie bijv nemen ze liever geen nederlandse vrouwen aan in de fruitplukkerijen, die eisen teveel en doen te weinig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen allemaal een drang hebben om zich als stoere, onafhankelijke en vrije vrouwen neer te zetten, maar niet weten hoe dat moet. Daarom gaan ze zich kleden als mannen, nemen ze pittige korte kapsels en gedragen ze zich als horken.
Nederlandse vrouwen: je kunt ook stoer, onafhankelijk en vrij zijn zonder eruit te zien als een manwijf.
Ik vind ze er altijd zo bleek en ziekjes uitzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een beetje een fout vooroordeel hoor, zeker in Schotland lopen zoveel fijne roodharige poppetjes rond, ik krijg er een nekverrekking van het omkijken.
Ik hou er wel vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik vind ze er altijd zo bleek en ziekjes uitzien.Zal wel door het tekort aan zonlicht komen.
Ja, natuurlijk zijn niet alle Nederlandse vrouwen stijlloze manwijven. En mondig is geen probleem, zolang je dat met een beetje stijl weet te doen. Helaas ontbreekt het Nederlandse vrouwen (opnieuw: in het algemeen, niet allemaal) erg aan. Die denken dat mondig en lomp hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn er ook echt wel genoeg van hoor, maar nederlandse vrouwen zijn idd wel heel erg mondig, in Australie bijv nemen ze liever geen nederlandse vrouwen aan in de fruitplukkerijen, die eisen teveel en doen te weinig.
Maar of dat nou per se negatief is..... gewoon je bek terug open trekken.
Deels wel eens hoor. Het is allemaal niet zo enorm stijlvol als bij sommige andere landen, maar nederlandse mannen blinken ook niet uit in stijlvol zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn niet alle Nederlandse vrouwen stijlloze manwijven. En mondig is geen probleem, zolang je dat met een beetje stijl weet te doen. Helaas ontbreekt het Nederlandse vrouwen (opnieuw: in het algemeen, niet allemaal) erg aan. Die denken dat mondig en lomp hetzelfde zijn.
Rood haar vind ik ook mooi ja, het is alleen dat glow-in-the-darkhuidje van hen wat mij niet echt aantrekt. Daarbij drinken de vrouwen mij nog onder de tafel. Wel gezellige mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou er wel vanDat rooie haar met zo'n porceleinen koppie
.
Ja, Nederlandse mannen zijn vaak ook om te huilen. Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels wel eens hoor. Het is allemaal niet zo enorm stijlvol als bij sommige andere landen, maar nederlandse mannen blinken ook niet uit in stijlvol zijn natuurlijk.
We zijn hier gewoon eenbeetje teveel down to earth soms, met voor- en nadelen.
En terechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.
Het was altijd feest toen ik er nog elke week een keer heen moest voor mijn werk, een katertje op kantoor is ook niet zo'n ramp daar neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Rood haar vind ik ook mooi ja, het is alleen dat glow-in-the-darkhuidje van hen wat mij niet echt aantrekt. Daarbij drinken de vrouwen mij nog onder de tafel. Wel gezellige mensen.
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lompquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse mannen zijn vaak ook om te huilen. Wij staan internationaal ook bekend als saaie en onaantrekkelijke partners.
Daar noem je dan ook een paar landen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lomp.
Wat de oorzaak ook is, die chicks zijn niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een paar landen.Zweedse mannen zijn allemaal homo en Finse mannen hebben het emotionele niveau van een aardappel. Dat wij daarbij goed afsteken zegt meer over hen dan over ons.
Dan moet GoGoSweden wel een enorme lul de behanger zijn geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, scandinavische vrouwen etc vinden Nederlandse mannen vaak een soort upgrade, wel degelijk maar niet zo enorm saai en lomp.
Dat klopt. Ik heb het voorrecht gehad een paar Zweedse uitwisselingsstudentes te mogen ontmoeten en dat waren stuk voor stuk enorme chicks. Die hebben ook zo'n geil accent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de oorzaak ook is, die chicks zijn niet vervelend hoor.
Alsof je daar ook maar iets van hoort als je zo'n gagbal in d'r mond duwt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n geil accent.
Wat redt de Nederlandse man?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, wat ''de Nederlandse'' vrouw nog gered heeft is de immigratie door de eeuwen heen vanuit Zuid-Europa en verder.
Ik heb 4 jaar een vriendin in Goteborg gehad, incl feestjes etc daar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het voorrecht gehad een paar Zweedse uitwisselingsstudentes te mogen ontmoeten en dat waren stuk voor stuk enorme chicks. Die hebben ook zo'n geil accent.
geldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat redt de Nederlandse man?
Ach, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik persoonlijk heb weinig met vrouwen van pak em beet, onder Frankrijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ontzettend deprimerend.
Raggare?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een vriendin in Goteborg gehad, incl feestjes etc daar.
Om 20:00 gaan de mannen naar buiten, volvo-motorkap open en een beetje gas geven etc.. Ik bleef lekker binnen, fuck die kansloze shit
.
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
Vrouwen ontvoeren is illegaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
En nog steeds kun je geen kut regelen. Koop een stuk touw.
Nee, niet eens. gewoon standaard Volvo's etc, ik had ook zoiets van; eeehhhhm, How about no?quote:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik persoonlijk heb weinig met vrouwen van pak em beet, onder Frankrijk.
Ik walg er niet van hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Spaanse vrouw.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik walg er niet van hoor. Maar het zijn meestal niet mijn types, uiteraard zijn er bakken uitzonderingen
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Schande!!! Die smiley mag maar één user gebruiken op dit forum!quote:
Ja dat zegt hij toch? Een boeren inteelt gat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in ga
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Spaanse vrouwen > Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
1 internethype : Emma Watson.quote:
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. Toch is mijn ervaring dat gemiddeld gezien vrouwen uit GB een stuk minder aantrekkelijk zijn dan in NL.
Kom je ooit wel buiten, autist?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open je ogen, TS... Genoeg mooie meiden hier
Daarom bedoel ik, ik vind er in NL in steden relatief meer 'poppetjes' rondlopen dan in GB.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je zou er wat vaker moeten rondlopen. Poppetjes daar, maar ook vrij veel gedrochten.
als mannen meer op vrouwen gaan lijken, dan gaan de vrouwen meer op mannen lijken.quote:
Harige types met grote neus, no thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven praat ik liever met boys dan NL vrouwen omdat ik daar nog tenminste een vrouwelijk energie voel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom gewoon vrouwen uit het midden oosten
Haar kun je weghalen. Een boerinnen lichaam niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harige types met grote neus, no thanks.
Had ik maar een lul van 30cm...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een blik in jouw PoHi leert mij dat je vaker tegen vrouwenproblemen aanloopt.
Ik zou beginnen met een setje ballenquote:
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
In de UK mooie vrouwen vinden?
Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg!
En dan zijn ze nog lelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij ordinair en 10 lagen plamuur je ding zijn
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan ze vinden in de high end clubs in London.
Mooie vrouwen in NL? Ja Doutzen is een uitzondering, en de rest zijn golddiggers die ZELF op mannen jagen
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geilquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan hier kom ik geregeld mooie gleufdiertjes tegen, maar ze gunnen je geen blik waardig of je bent een onderdeel van rare vrouwenspelletjes.
Dan kom je op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
Waarom dan naar de UK gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op vind ik elk wraakzwijn wel geil
Trouwens heb hier wel geile figuren zien rondlopen, maar verder dan corneren kom ik niet. Altijd dat wraakvarken of kankerpikvreter die ze 'beschermt', kanker op uit mijn clubs aubquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom dan naar de UK gaan?
Drank is hier goedkoper en de vrouwen mooier (maar wellicht minder toegankelijk)
Valt wel mee, Colombiaanse vrouwen zijn de mooiste die ik gezien heb,... en ze zijn toegankelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |