Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie ook (gelukkig) genoeg vrouwen rondlopen zonder een pittig kapsel. Ook dat is een speciaal slag mensen. Die houden vaak van knutselen en astrologie.
Heb je lang haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef Remqo het volgende:
In de UK mooie vrouwen vinden?
Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg!
Roemenië, waar de vrouwen meer rughaar en een grotere snor hebben dan een buschauffeur.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef corehype het volgende:
[..]
Trouwens heb hier wel geile figuren zien rondlopen, maar verder dan corneren kom ik niet. Altijd dat wraakvarken of kankerpikvreter die ze 'beschermt', kanker op uit mijn clubs aub
Maar goed, London is dichtbij en DSTRKT bijvoorbeeld is
Het liefst ga ik naar het Noorden of Oosten van Europa
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
Ook ik heb mijn haren kort geknipt![]()
Wou dat even vermelden
Mijn dank is groot, het doet me goed om te horen dat het uren ploeteren in paint gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Tevens nog mijn waardering voor je geweldige schilder-draden (paint-topics), jij hebt echt veel talent.
Je paints zijn baas. Doe iets met 'lelijke' Nederlandse wijven die niks van ts moeten hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, het doet me goed om te horen dat het uren ploeteren in paint gewaardeerd wordt.
Echter heb ik de laatste tijd te weinig inspiratie of zin om wat nieuws uit te brengen, maar dat komt wel weer.
Ik zou er wel iets mee kunnen doen, maar ik wil kwaliteit leveren dus ga ik steeds meer van mezelf vragen, de drempel hoger leggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je paints zijn baas. Doe iets met 'lelijke' Nederlandse wijven die niks van ts moeten hebben
Heb jij geen date met iemand die niet weet wat literatuur is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben niet horkerig je hebt gewoon shit in je ogen grgr.
Maar wel erg lief, schattig en zorgzaam.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Te onderdanig en qua uiterlijk je niet van het. Daarentegen zijn Aziatische halfbloedjes best knap (van de exemplaren die ik heb gezien).
Moeder Eend is ook lief schattig en zorgzaam. Dat betekent nog niet dat ik m'n pik erin wil rammen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:06 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Maar wel erg lief, schattig en zorgzaam.
Haar uiterlijk is ook mooi. Klein, dun, knap gezicht. Dr tieten hadden wel wat groter gekunt.
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.quote:
Gelukkig doet TS ook niet aan selectieve perceptie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.
Komt dit meer in de buurt voor jouw standaarden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ook van de doorsnee Hollandse vrouw.
Hoe moet ik dit interpreteren? Hollandse vrouwen zijn hoeren? Zie niet in hoe een hoer representatief zou moeten zijn voor de doorsnee vrouw.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef hairybeardyman het volgende:
Komt dit meer in de buurt voor jouw standaarden?
Je mag het interpreteren zoals je het zelf wilt..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren? Hollandse vrouwen zijn hoeren? Zie niet in hoe een hoer representatief zou moeten zijn voor de doorsnee vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |