Godverdommequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
Ook ik heb mijn haren kort geknipt![]()
Wou dat even vermelden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zeggen dat Nederlandse vrouwen lelijk zijn.
En dan beweren dat het beter is in de UK
quote:
Waarom zo selectief a sahbi. Engelse vrouwen kunnen net zo erg zijn. De mooiste UK vrouwen zijn meestal halfbloedjes of internationale studentesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef corehype het volgende:
NL vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het een lelijke frusti is met een sociale handicapquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom zo selectief a sahbi. Engelse vrouwen kunnen net zo erg zijn. De mooiste UK vrouwen zijn meestal halfbloedjes of internationale studentes
Alleen als je lelijk bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
Als je tegen een Nederlandse vrouw galant bent ben je gelijk een seksist
Wel sneu inderdaad dat zo'n intelligente en elegante jongeman als jijzelf geen passende partner kan vinden in ons kikkerlandje....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Aiciu het volgende:
Fuck die arrogante kankerhoeren hier in Nederland.
Koken kunnen ze niet
Op hun 30e al kanker lelijk
Ze zijn saai
Ze kleden zich dramatisch
Ze zijn mannelijker dan de gemiddelde man
Ze hebben allemaal kanker lelijke wenkbrauwen(fetish?)
Man, op straat kom ik dagelijks tientallen vrouwen tegen die knapper zijnquote:
Hij is een praktiserend homoseksueel, dus dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel sneu inderdaad dat zo'n intelligente en elegante jongeman als jijzelf geen passende partner kan vinden in ons kikkerlandje....
kijk 's in de spiegelquote:
UK vrouwen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef corehype het volgende:
NL vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie ook (gelukkig) genoeg vrouwen rondlopen zonder een pittig kapsel. Ook dat is een speciaal slag mensen. Die houden vaak van knutselen en astrologie.
Heb je lang haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hou ook van knutselen en astrologie, moet ik me nu zorgen gaan maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |