De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef corehype het volgende:
Dit weekend ook alleen maar lelijkerds gezien in da club (naast dikke Britse wijven dan want die zijn het ergst)
Ergste is dat ik vaak het gevoel heb dat ik met mannen aan het praten ben
Vrpouwen van 23 die eruitzien als 40 etc. rimpels en al
NL vrouwen rotten dan ook erg snel weg
Gadverdamme.
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:55 schreef ntm het volgende:
Topic 20038381 over dit onderwerp.
Nederlandse mannen zijn over het algemeen natuurlijk wel hunken waar elk meisje nat van wordt
Nee, daarom moet het gezeik over Nederlandse vrouwen ook maar eens een keertje kappen.quote:
Trokken ze weer een sprintje naar de Polizei?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:12 schreef corehype het volgende:
Dit weekend ook alleen maar lelijkerds gezien in da club (naast dikke Britse wijven dan want die zijn het ergst)
Ergste is dat ik vaak het gevoel heb dat ik met mannen aan het praten ben
Vrpouwen van 23 die eruitzien als 40 etc. rimpels en al
NL vrouwen rotten dan ook erg snel weg
Gadverdamme.
In plaats van 1k geef ik je wel het laatste duwtje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
Maak 1k over op m'n rekening en ik ben vandaag weg.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
In plaats van 1k geef ik je wel het laatste duwtje.
Ik heb een gouden pik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Voel je je geïntimideerd door grote vrouwen?
Oei, de slangenmevrouw over de zeik. Berg je maar TS.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wat maakt jou zo bijzonder dat je denkt dat je ''recht'' hebt op iets beters?
Over de zeik? Wauw, als dat bij jou over de zeik is...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:42 schreef Eyip het volgende:
[..]
Oei, de slangenmevrouw over de zeik. Berg je maar TS.
Ik hou niet van goud, staat zo aso.quote:
Ha snelle reactie! Oh ok, dacht echt dat je boos was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Over de zeik? Wauw, als dat bij jou over de zeik is...
Het was meer een geintje maar oke...gelukkig zag TS dat zelf wel in.
Lekker ook alle Nederlandse vrouwen over 1 hoop gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwen_!!
Lastig, he, vrouwen die niet jouw smaak zijn en jou niet willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Lastig he, mannen met een eigen mening en smaak over vrouwen_!!
Ongelofelijk, dat ze zelfs hier op KLB al generaliserenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Lekker ook alle Nederlandse vrouwen over 1 hoop gooien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |