Snap dat ook niet zo goed. Je leest het steeds meer dat generaliseren. Zo kinderachtig...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dat ze zelfs hier op KLB al generaliserenwaar moet dat heen ...
Ze doen het ook allemaalquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:19 schreef Eyip het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo goed. Je leest het steeds meer dat generaliseren. Zo kinderachtig...
Alleen vrouwen met hoofddoek en arabische vrouwen zijn mooi. Nederlandse vrouwen kun je niets opleggen en gaan niet met de beentjes wijd als je dat zegt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:26 schreef madeliefff het volgende:
het maandelijkse topic is er ook weer
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef Eyip het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met hoofddoek en arabische vrouwen zijn mooi. Nederlandse vrouwen kun je niets opleggen en gaan niet met de beentjes wijd als je dat zegt.
Dat zal de reden wel zijn. Jaloers...
Doe ik in NL alquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ga lekker naar Engeland dikke hippo's batsen.
Leg je dan een heel warm buffet rondom je penor of hou je het gewoon bij slagroom en aardbeien?quote:
Vergis je niet. Er heerst een opinie dat Engelse vrouwen per definitie lelijk zijn. Ik raad je aan om eens op een donderdag-, vrijdag-, zaterdagnacht op Piccadilly Circus te gaan zitten. Je kijkt de ogen uit je kop. Wat daar rond loopt is echt bizar. Lopen echt veel knappe meiden rond.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Eyip het volgende:
[..]
Leg je dan een heel warm buffet rondom je penor of hou je het gewoon bij slagroom en aardbeien?
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Voel je je geïntimideerd door grote vrouwen?
Dikkerd gespotquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Voel je je geïntimideerd door grote vrouwen?
Volgens mij kan je er niet verder naast zitten.quote:
Dikzakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er niet verder naast zitten.
Geen idee, ik zit daar ruim onder...maar bij een bepaalde lengte hoeft 70 kilo niet ongezond te zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:22 schreef corehype het volgende:
[..]
Dikzak
70kg is een gezond gewicht, toch?_!!!
3e x bevestigt!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit daar ruim onder...maar bij een bepaalde lengte hoeft 70 kilo niet ongezond te zijn.
Dat is toch zo, je kan niet stellen dat 70 kg per definitie ongezond is, er zijn topsporters die 70 kilo wegen, zijn die dan ongezond?quote:
Maar jouw mening boeit niet vrouwmens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harige types met grote neus, no thanks.
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is toch zo, je kan niet stellen dat 70 kg per definitie ongezond is, er zijn topsporters die 70 kilo wegen, zijn die dan ongezond?
Er zijn ook vrouwelijke topsporters....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)
Wat is dit voor eng stalkfilmpje?quote:
Waarom direct weer het slechtste van iemand denken?quote:
Wat is deze, trailer voor nieuwe horrorfilm ofzo? brrrrrrrquote:
Maar jij bent geen man, dus eigenlijk ben je zelf een Nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen zijn GEEN mannen!! (behalve NL-vrowuen dan, lol)
Het commentaar eronderquote:
quote:I am Dutch and I can assure you, due to the feminism Dutch women have changed to become one of the most arrogant women on the planet. Even in Italy (!) where I lived, women are more open for a chat. Dutch women think they’re just way to cool and indeed think they don’t need a man, try to do everything a man does etc
quote:Also, I gotta say I’m not a huge fan of Dutch women either. Someone once described Dutch women to me as being “tall, gangly and walk like farmers”. That ruined it for me.
quote:I lived two years in Amsterdam in 2011 & 2012. I fully agree on the fact that women put little effort in their clothing.
quote:I have noticed that Dutch women are not good in bed. They are too much down to earth and have trouble “losing i”t. They’re too rational. But there are exceptions to the rule.
Ik ga zometeen uit in Amsterdam, met de Fles in 1 hand, mijn pik in de ander, om weer eens een kans te wagen in deze wrede, wrede stad.quote:Dutch girls typically have fair hair and light eyes. They are moderately attractive and friendly enough, but put minimal effort into their appearance. They also have no idea have to dress sexy. I suspect the reasons for this is the sex ratio is their favour. At night, the cock-to-tail ratio is among the worst I’ve seen in Europe.
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef corehype het volgende:
Feminism has had a major impact on girls’ attitudes in Holland. The good news in this is Dutch girls are not looking for some man to come and sweep them off their feet and pay for everything and make them some princess and give them some stupid diamond. The are very independent and will buy you a drink within minutes of meeting you if they like you. I like smart independent girls, so this part is good. However sometimes I have thought that Dutch girls are robots. Like it’s really hard to get much of idea of what emotions they might be experiencing. I’ve had Dutch girlfriends that were very nice girlfriends but I never had any idea what they were feeling at the time.
But they are girls deep down, and they do have emotions, actually! The thing that feminism has done with a negative impact is that society tells them from the beginning that they don’t need a man, and that they’re their own person, etc., but their chick genes are telling them that they want a strong man to come sweep them off their feet and make them feel warm and fuzzy and warm and safe inside. So they have these conflicting ideas battling inside them and it’s good to keep this in mind.
Most Dutch guys will agree that Dutch women are difficult. This feminist conflict attitude makes them self-sabotage at times. They have also been known to be pretty bad cockblocks too. I have several times had a great time meeting a Dutch girl and spent hours on an insta-date with them one day to then be unable to get them to ever show up again to see me. Dutch girls can be quite flaky that way. Many Dutch guys just have the strategy of meeting a girl and sticking with it for the evening and taking her home that first night. We call that Foolsmate.
http://www.singledudetrav(...)-guide-to-amsterdam/
en de comments
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga zometeen uit in Amsterdam, met de Fles in 1 hand, mijn pik in de ander, om weer eens een kans te wagen in deze wrede, wrede stad.
Zelfde verschijnsel als je nog weleens bij kleine kinderen ziet. Zo'n jochie heeft dan zo'n mooie brandweerauto, vriendje wilde dat ding ook, ziet vervolgens het jochie er mee spelen en reageert dan 'nou, ik vind hem lekker toch stom'.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?
Ik zoek gewoon een kut waar ik mijn 30cm in kan stoppen en helaas zijn meeste vrouwen om mij heen NLquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom blijf je als een loops hondje achter Nederlandse vrouwen huppelen als je ze toch niks vind?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |