abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145178280

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:35:10 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145178287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond word :') ) En naja, ik had wel kunnen vragen om bestek maar ik voel me dan een nog grotere kneus dan ik al ben in zo`n situatie, maar then again, het had het misschien wel wat gezelliger gemaakt ...

Ach het is niet anders he.
Hoezo? Je kan er toch niets aan doe dat dat niet lukt. Dat je het niet leuk vond en daarna op de app erover begon heeft je gewoon genekt. En wellicht het wat lomp eten.

Handigste is om gewoon eerlijk te zijn als ze nog tegen je begint op de app, en ga er niet omheen draaien. Dus dat je een kutdag had (wat geen excuus is) en je fout was om dat op haar af te reageren.
pi_145178288
Morgen Paiq date na wandel meet. Afloop horen jullie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145178289
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Op welke manier?...
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
pi_145178298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt :')
pi_145178300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!

:D
pi_145178305
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
pi_145178310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt :')
Paiq is dan ook gewoon kut met peren.
pi_145178313
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!

Verwar me niet met m'n Fok imago...
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:40:44 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145178325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alweer een date op de planning dan? ;)
pi_145178332
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Faxie het volgende:
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
Volgende keer is het niet weer iets anders :') Het was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes :')
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven :')
pi_145178335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.

[..]

Alweer een date op de planning dan? ;)
Nee dat niet. Maar heb al wel weer een beetje vrede met de huidige situatie.
pi_145178344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Volgende keer is het niet weer iets anders :') Het was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes :')
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven :')
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
pi_145178349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoeld.
pi_145178360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
pi_145178367
Slapen :*
pi_145178374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.

Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
pi_145178480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

We hebben het er morgen wel over ;)
pi_145179115
Ik zou zooo graag haar kant van het verhaal eens willen lezen, op zijn c_c's beschreven...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145179454
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig! *O*

Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:15:54 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145179483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.

Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.
Leer eerst eens om jezelf te lachen. Het is toch eigenlijk best wel grappig dat je dan die sushi van ellende maar aan de stokjes prikt :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:16:45 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145179489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:12 schreef PeterPastoor het volgende:
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig! *O*

Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi :D
Da's een leuke date-idee! Tof dat het zo'n goede date was!
pi_145179596
Man ik heb ook de motoriek van een schaap en dat weet ik van mezelf. Door een beetje zelfspot te gebruiken komt dat de sfeer aleen maar ten goede.
Mensen die zichzelf veel te serieus nemen en zich bij het minste of geringste al meteen aangevallen voelen zijn erg vermoeiend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145179643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.

Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145179671
Laatste keer toen ik sushi ging eten heb ik ook redelijk snel om bestek gevraagd. Ok, het was met familie maar dan nog. Als het een date was zou ik het alleen maar lachen vinden en mocht het niet lukken, gewoon weer bestek vragen! :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:13:57 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145179934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:33 schreef habitue het volgende:
Man ik heb ook de motoriek van een schaap en dat weet ik van mezelf. Door een beetje zelfspot te gebruiken komt dat de sfeer aleen maar ten goede.
Mensen die zichzelf veel te serieus nemen en zich bij het minste of geringste al meteen aangevallen voelen zijn erg vermoeiend.
Zo was die souschef toen ook. Heel vermoeiend ja, heb daar nog wel vriendschappelijk contact mee maar het lijkt een rode draad. Die schrijft net zo over zijn dates als broodjebanaan.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:44:19 #27
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145180296
Whaha, we hebben er weer eentje hoor. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach en bestek.

En dan nog echt denken dat het aan die fucking stokjes ligt...

@sushi: wanneer ga je weer daten?? PM ff, tx
pi_145180501
Nou dan zal ik ook maar even

Date gehad, iets drinken. Het was heel gezellig maar wederom niet iemand waarbij ik meteen ga van 'jezus ik wil je echt morgen weer zien'

Dus heb ik mijn hele dating strategie nog eens onder de loep genomen in de trein naar huis. Ik heb er nog 1 op de planning (als die door gaat) en die zal ik niet afzeggen maar daarna ga ik het anders doen
Hoe weet ik nog niet :P Misschien gewoon even niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145180538
Ik heb de motoriek van een blinde aap, heb altijd trillende handen, ga vier keer per dag bijna dood in het verkeer omdat ik niet oplet en flap er wegens een gebrek aan mentale filter iets te vaak onzin uit. Als ik me om die dingen druk zou moeten maken op een date, zou ik na anderhalve minuut in foetushouding schieten.

Ik bedacht me trouwens net dat ik nooit meer wat heb gehoord van de architect van laatst, nadat hij 's ochtends ein-de-lijk is vertrokken. Ik zou het asociaal moeten vinden, ware het niet dat het een absolute kutdate was en ik er totaal geen behoefte aan heb :').
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:06:57 #30
242666 BeamofLight
pi_145180598
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de motoriek van een blinde aap, heb altijd trillende handen, ga vier keer per dag bijna dood in het verkeer omdat ik niet oplet en flap er wegens een gebrek aan mentale filter iets te vaak onzin uit. Als ik me om die dingen druk zou moeten maken op een date, zou ik na anderhalve minuut in foetushouding schieten.

Ik bedacht me trouwens net dat ik nooit meer wat heb gehoord van de architect van laatst, nadat hij 's ochtends ein-de-lijk is vertrokken. Ik zou het asociaal moeten vinden, ware het niet dat het een absolute kutdate was en ik er totaal geen behoefte aan heb :').
het blijft makkelijk om faal af te schuiven op:

uiterlijk
bril
niet-blank zijn
in Zeeland wonen
godverdomde sushi-stokjes
puntige knieën
ict
en volgens mij was er nog iets
pi_145180623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

het blijft makkelijk om faal af te schuiven op:

uiterlijk
bril
niet-blank zijn
in Zeeland wonen
godverdomde sushi-stokjes
puntige knieën
ict
en volgens mij was er nog iets
vrouwen in het algemeen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145180630
Nu ja, zo'n dik Zeeuws accent waarbij het klinkt alsof je een milde hersenbloeding hebt doorgemaakt is op zich wel een flinke reden om droog te slaan, daar beneden.
pi_145180660
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vrouwen in het algemeen?
Da's wel een valide argument ja
pi_145180852
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ja, zo'n dik Zeeuws accent waarbij het klinkt alsof je een milde hersenbloeding hebt doorgemaakt is op zich wel een flinke reden om droog te slaan, daar beneden.
:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_145180973
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebben :D
Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaakt :D Ik kon alleen wel huilen bij de rekening _O-
pi_145181000
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.
Leer eerst eens om jezelf te lachen. Het is toch eigenlijk best wel grappig dat je dan die sushi van ellende maar aan de stokjes prikt :D
Dat is waar ja, moet er wel om kunnen lachen.. Normaliter heb ik ook wel zelfspot maar om de een of andere reden kon ik er gisteravond niet om lachen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:40:38 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145181059
quote:
Niet gezoend en daardoor alsnog overstag gegaan?
pi_145181063
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaakt :D Ik kon alleen wel huilen bij de rekening _O-
die split je toch ook gewoon

Ik vind het echt zo raar dat er nog steeds mannen zijn die dit niet doen...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145181080
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die split je toch ook gewoon

Ik vind het echt zo raar dat er nog steeds mannen zijn die dit niet doen...
Ik had zoiets van, de sushi tent was mijn idee qua date dus dan ga ik jou niet de rekening laten betalen 50/50
Achteraf gezien met een rekening van 60 euro had ik het beter wel kunnen doen _O-
pi_145181138
Vrouwen hebben ook een mond en kunnen het gewoon zeggen als ze sushi, om wat voor reden dan ook, geen goed idee vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145181171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen hebben ook een mond en kunnen het gewoon zeggen als ze sushi, om wat voor reden dan ook, geen goed idee vinden
Ze vond het juist een goed idee, daarom had ik zoiets van naja prima dan doen we Sushi.
pi_145181222
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet gezoend en daardoor alsnog overstag gegaan?
Hewat?
pi_145181300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ze vond het juist een goed idee, daarom had ik zoiets van naja prima dan doen we Sushi.
ja maar ik bedoel juist dat zij dan ook weet wat de kosten ongeveer zijn? En dat ze dan ook nee kan zeggen
En dat jij dus niet de rekening op hoeft te pakken puur omdat jij er mee kwam
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145181314
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar ik bedoel juist dat zij dan ook weet wat de kosten ongeveer zijn? En dat ze dan ook nee kan zeggen
En dat jij dus niet de rekening op hoeft te pakken puur omdat jij er mee kwam
Aah op zo`n manier, ja... Ze had ook nee kunnen zeggen inderdaad.. Ik zie het als een wijze les
pi_145182928
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan zal ik ook maar even

Date gehad, iets drinken. Het was heel gezellig maar wederom niet iemand waarbij ik meteen ga van 'jezus ik wil je echt morgen weer zien'

Dus heb ik mijn hele dating strategie nog eens onder de loep genomen in de trein naar huis. Ik heb er nog 1 op de planning (als die door gaat) en die zal ik niet afzeggen maar daarna ga ik het anders doen
Hoe weet ik nog niet :P Misschien gewoon even niet
Te lage standaard voor een date? (Klinkt negatiever dan ik het bedoel geloof ik.) Ik krijg vaak de opmerking van vrienden "ja, maar je zit er een uur leuk mee te lullen, dan ga je toch gewoon op date". Maar als ik mijn best doe kan ik met 80% van de mensen ontzettend leuk lullen. Terwijl ik maar met heel weinig mensen het gevoel heb dat ik er op date gebied "iets" mee kan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_145183415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Te lage standaard voor een date? (Klinkt negatiever dan ik het bedoel geloof ik.) Ik krijg vaak de opmerking van vrienden "ja, maar je zit er een uur leuk mee te lullen, dan ga je toch gewoon op date". Maar als ik mijn best doe kan ik met 80% van de mensen ontzettend leuk lullen. Terwijl ik maar met heel weinig mensen het gevoel heb dat ik er op date gebied "iets" mee kan.
Nee het waren wel mensen waar ik echt langer mee gepraat heb en die op papier steeds echt een perfecte match zijn
Maar ja dan komt de praktijk... En dan is het het gewoon niet. Misschien verwacht ik juist te veel, als iemand snapt wat ik bedoel?

Ik denk dat ik beter even een break neem van het hele daten. Of overschakel op vrouwen of zo :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145183504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee het waren wel mensen waar ik echt langer mee gepraat heb en die op papier steeds echt een perfecte match zijn
Maar ja dan komt de praktijk... En dan is het het gewoon niet. Misschien verwacht ik juist te veel, als iemand snapt wat ik bedoel?

Ik denk dat ik beter even een break neem van het hele daten. Of overschakel op vrouwen of zo :P
Wat bedoel je dan met op papier? "Het zou heel erg moeten klikken, want *insert reden, wehebbenditditditendatgemeen oid*. Of dat je daadwerkelijk ook echt hele leuke gesprekken hebt?
pi_145183574
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:41 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ik had zoiets van, de sushi tent was mijn idee qua date dus dan ga ik jou niet de rekening laten betalen 50/50
Achteraf gezien met een rekening van 60 euro had ik het beter wel kunnen doen _O-
Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.
pi_145183588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met op papier? "Het zou heel erg moeten klikken, want *insert reden, wehebbenditditditendatgemeen oid*. Of dat je daadwerkelijk ook echt hele leuke gesprekken hebt?
Nee echt heel heel leuke gesprekken (ook op de date) (en echt voor langere tijd voor dat ik er mee afspreek, bij die kerel van gisteren was het een maand eerst kletsen (ja ik ben traag)) , gedeelde interesses, achtergronden, etc. Het zijn ook echt mensen die enorm zouden klikken met mijn vrienden (wat ook altijd wel wat zegt vind ik), waar ik na de date nog vriendschappelijk mee omga omdat het zo goed klikt
Maar dat is het dan ook wel zeg maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145185758
Heb je zelf dan geen idee wat het is? (Ws niet omdat je aangaf er pas later eens goed over na te denken :D)

Voor mij is het vrij lastig meepraten, omdat ik niet helemaal kan meegaan in het openrelatieding. Voor mij is er namelijk altijd één de leukste, dus waarom zou ik tijd doorbrengen met nummer 2 en 3? Ik kan daarom ook niet zo goed begrijpen wat het precies inhoudt en wat je dan dus "zoekt" bij eventuele anderen.

Maar blijkbaar vindt je het de laatste tijd niet. Dus dat is idd wel het onderzoeken waard.
pi_145186443
Nu ook weer, zit al een uur te ouwehoeren met een jongen met wie ik zowat ALLES gemeen heb, gesprek valt ook amper stil, maar ik ben nog geen één keer in de lach geschoten eigenlijk...

#firstworldproblems
pi_145186576
Ja maar ik ben van mening dat er dus meerdere nummer 1-en zijn :P
Dus ik 'zoek' 1b zeg maar ;)
Maar ik vind het inderdaad niet nu... en ik heb inderdaad nog geen idee waar door komt. Ik zal er binnen kort eens een fles wijn en een avond vol zelfreflectie tegen aan gooien :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145186624
Spannond!

Happn is goed voor je ego O+ Ik krijg charms van jongetjes met jeugdpuistjes O+
pi_145187040
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.
Ja, zit wat in.. Maar toch, ik viel een beetje van m`n stokkie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 15:35:13 ]
pi_145187119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja, zit wat in.. Maar toch, ik voel een beetje van m`n stokkie :')
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.
pi_145187205
Mgighhighihig.
pi_145187828
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.
Oh jezus :')
pi_145188132
Maar toch wat?
Omdat jij 60 euro uitgeeft moet ze het wel leuk vinden? Of moet ze je kussen op het eind?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145188209
Op zijn minst een blowjob voor die zes tientjes lijkt me.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:02:03 #60
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145188355
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Op zijn minst een blowjob voor die zes tientjes lijkt me.
Kan je beter naar de hoeren gaan, weet je tenminste dat je niet alleen een lege portemonnee hebt.

--

Maar je moet gewoon geen verwachtingen hebben, anders is het al bij voorbaat gedoemd.
pi_145188879
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen? ;(.
pi_145189078
Hebben alleenstaande ouders geen recht op een beetje liefde op dees' aard, c_c?
pi_145189096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen? ;(.
Ik vrees dat je verbaasd gaat zijn over hoeveel er toch minder alleenstaand zijn dan ze voor doen komen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:42:45 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145189248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Swipe ik standaard weg hier of ze moet blond plus dikke tetten zijn. Dan insta like.
pi_145189346
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben alleenstaande ouders geen recht op een beetje liefde op dees' aard, c_c?
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.

En om het oud worden tegen te gaan, ga ik nu even verder met m'n kleurplaat.
pi_145189473
Ik snap die behoefte ook niet zo om foto's van je kroost op een datingapp te gooien. Vaak is er nog net geen bordje om hun nek gephotoshopped met de tekst ''Wij zoeken een nieuwe papa.'' In comic sans.
pi_145190055
Ik snap de behoefte niet om met een koter op de foto te gaan en er dan expliciet bij te vermelden dat het echt maar je nichtje/neefje/buurmeisje is hoor. Snap de gedachtegang erachter niet zo. "Kijk, ik kan ook met kleine mensen omgaan, in ieder geval net zo lang tot het duurt om een foto te maken zonder ondergekotst te worden. Zie mijn zachte persoonlijkheid. Op de volgende foto sta ik met een gedrogeerde tijger, want ik ben een keer in Thailand geweest en toen anderhalve dag van het resort af gegaan. Avontuurlijk ben ik."

*swipe*
pi_145190102
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.

Amen vrouw, amen!

quote:
15s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap de behoefte niet om met een koter op de foto te gaan en er dan expliciet bij te vermelden dat het echt maar je nichtje/neefje/buurmeisje is hoor. Snap de gedachtegang erachter niet zo. "Kijk, ik kan ook met kleine mensen omgaan, in ieder geval net zo lang tot het duurt om een foto te maken zonder ondergekotst te worden. Zie mijn zachte persoonlijkheid. Op de volgende foto sta ik met een gedrogeerde tijger, want ik ben een keer in Thailand geweest en toen anderhalve dag van het resort af gegaan. Avontuurlijk ben ik."

*swipe*
Idem vrouw, idem!
pi_145190167
We zijn Eén, Fiebs O+.

Wat vinden we van ginger mannen, trouwens?
pi_145190186
Ligt aan de mate van. Niet op tegen.
pi_145190260
Ik vind ze normaal eng, maar dees is heul leuk en het chatten gaat heul leuk. Misschien krijg ik 'm zover dat hij de boel verft. Zo'n piemel in een oranje bosje is toch ook geen gezicht.
pi_145190328
Een piemol in welk bosje dan ook is geen gezicht. Ik ben een groot fan van manscaping.

Heb je hem al gezien?
pi_145190612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een piemol in welk bosje dan ook is geen gezicht. Ik ben een groot fan van manscaping.

Heb je hem al gezien?
Ik ook, ik ook. Ik huiver nog, als ik terugdenk aan de Brabo van de schattige date, die de boel volgens mij met pokon had behandeld. Mon dieu.

Nu we het erover hebben, de architect kwam hier ongepland naartoe omdat hij op een feestje in de buurt was, wat hij gebruikte als excuus voor het jaren '70 onderhoud, daarbeneden. Het was niet zo erg als de schattige Brabo, maar toch. Is het dan een vrouwending om gewoon vrijwel altijd de boel bij te houden, en desnoods bij de AH To Go een scheermesje te halen en op de wc jezelf te ontdoen van het een en ander als het zo ver lijkt te komen, of ben ik een béétje een neuroot?

Wacht. Don't answer that.
pi_145190622
Oh en nee joh, we zijn nog aan het tindertjetten.
pi_145190730
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze normaal eng, maar dees is heul leuk en het chatten gaat heul leuk. Misschien krijg ik 'm zover dat hij de boel verft. Zo'n piemel in een oranje bosje is toch ook geen gezicht.
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.
pi_145190770
Ik hou de boel altijd ietwat bij. Voor een date waarbij ik actie verwacht zorg ik voor volledige stylage van "het gebied".

Sterker nog, een niet gestyled gebied zal voor mij reden zijn om de broek lekker aan te houden.
pi_145190775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.
"hoorde ik van een goede vriend"

Tuurlijk HJ, tuurlijk.
pi_145190797
Gewoon scheren die hap. Geldt voor beide seksen. Het geeft geen pas om je date met haar/zijn hoofd in zo'n bos sisalwol te drukken.
pi_145190863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon scheren die hap. Geldt voor beide seksen. Het geeft geen pas om je date met haar/zijn hoofd in zo'n bos sisalwol te drukken.
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145190890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou de boel altijd ietwat bij. Voor een date waarbij ik actie verwacht zorg ik voor volledige stylage van "het gebied".

Sterker nog, een niet gestyled gebied zal voor mij reden zijn om de broek lekker aan te houden.
Ja, ongeschoren benen of ongewaxte foef = broek blijft aan. In principe.
pi_145190907
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
Dan trimmen.
pi_145190914
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

De Chewbacca-types onder ons moeten een en ander eerst eens ernstig overwegen. Da's waar.
pi_145190966
Ik heb echt alleen mannen ontmoet die het bij houden
Eigenlijk meer vrouwen die dat niet doen dan mannen :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145191072
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar toch wat?
Omdat jij 60 euro uitgeeft moet ze het wel leuk vinden? Of moet ze je kussen op het eind?
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.
Kreeg net overigens een berichtje van haar
quote:
"Het was erg stil, en ik voelde helemaal geen klik sorry
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dag :') En dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 17:53:48 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:55:28 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145191137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.

[..]

Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dag :') En dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid _O-
Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.
pi_145191141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

[..]

Serieus, ze is nog beleefder dan je verdient :').
pi_145191145
Ik zou serieus niet zeggen dat dat uit het niets komt :D

Ja, maar verwachtingen komen nou eenmaal niet altijd uit bij daten. Vaker niet dan wel denk ik
En jij blijft maar refereren aan de kosten dus ik krijg het gevoel dat je dan toch denkt dat je iets koopt of zo...

Serieus, zoveel heb je niet verteld over die date maar als je het alleen al terug leest moet je toch zelf ook wel tot de conclusie komen dat het niet echt een goede aanloop was voor een 2e date?
Laat staan als je de hele date op een eerlijke manier nog eens door neemt...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145191159
quote:

[..]

[..]

Je hebt amper wat gezegd op de date? ;(
pi_145191223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

hij was te druk bezig met de sushi aan z'n stokje spiesen :').
pi_145191234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.
Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.
pi_145191244
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou serieus niet zeggen dat dat uit het niets komt :D

Ja, maar verwachtingen komen nou eenmaal niet altijd uit bij daten. Vaker niet dan wel denk ik
En jij blijft maar refereren aan de kosten dus ik krijg het gevoel dat je dan toch denkt dat je iets koopt of zo...

Serieus, zoveel heb je niet verteld over die date maar als je het alleen al terug leest moet je toch zelf ook wel tot de conclusie komen dat het niet echt een goede aanloop was voor een 2e date?
Laat staan als je de hele date op een eerlijke manier nog eens door neemt...
Het kwam uit het niets, deste vreemder is het.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 18:00:37 ]
pi_145191272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..
pi_145191298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Het kwam uit het niets, en die kosten sja.. Ik heb het er niet met haar over gehad dus dat is het niet.
Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoor

En als dit echt uit het niets kwam dan moet je echt iets meer gaan oefenen met zelfreflectie en het aanpassen van verwachtingspatronen...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145191320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:00 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..
een slechte date dus. Hoe kan het dan dat je niet verwacht dat ze het niet ziet zitten :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145191365
Dude, het kan gewoon dat twee mensen niet klikken. Dat is niet haar fout, dat is niet jouw fout, dat is gewoon normaal en hoort bij mensen leren kennen. Zelfs als jij niet debiel had gedaan met je stokjes en zij niet om bestek had gevraagd, zelfs als jullie de rekening hadden gedeeld en jij een topdag had gehad, had het nog steeds gekund dat het gesprek kut liep, simpelweg omdat je niet bij elkaar past. Schouder ophalen en doorgaan. En de volgende keer niet naar een sushirestaurant gaan.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:03:58 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145191375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.
Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.

Even het feit daar gelaten dat sommige dingen gewoon niet slim van je waren dan ;)
pi_145191377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoor

En als dit echt uit het niets kwam dan moet je echt iets meer gaan oefenen met zelfreflectie en het aanpassen van verwachtingspatronen...
Ja, ik dacht het wel ja... Maar dat kwam ook puur omdat ik totaal niet was voorbereid op die hoge prijs, maar ik wilde het gewoon gezellig hebben.
Maar door hoe het gelopen is sja..

Ik hou er maar over op ook :') Word toch verkeerd begrepen. Het is totaal niet mijn bedoeling om als sukkel over te komen of whatever, maar het was gewoon echt een hele belabberde date.

En het was erg belabberd van haar dat ze me zonder aanleiding dat berichtje stuurde en vervolgens overal blockte en verwijderde.
pi_145191389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.

Even het feit daar gelaten dat sommige dingen gewoon niet slim van je waren dan ;)
Zit wat in ja, sommige dingen waren ook niet heel slim, maar van fouten leert men :)
pi_145191403
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, het kan gewoon dat twee mensen niet klikken. Dat is niet haar fout, dat is niet jouw fout, dat is gewoon normaal en hoort bij mensen leren kennen. Zelfs als jij niet debiel had gedaan met je stokjes en zij niet om bestek had gevraagd, zelfs als jullie de rekening hadden gedeeld en jij een topdag had gehad, had het nog steeds gekund dat het gesprek kut liep, simpelweg omdat je niet bij elkaar past. Schouder ophalen en doorgaan. En de volgende keer niet naar een sushirestaurant gaan.
Volgende keer ga ik ook zeker niet meer die fout maken, het klikte gewoon in het echt niet (Terwijl het op Whatsapp en Facebook enz wel klikte) En dat maakte het al meteen minder, maar goed inderdaad wat je zegt, schouders ophalen en doorgaan, plenty of fish in the sea.
pi_145191474
Dry your eyes mate...
pi_145191522
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)

Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145191631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)

Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
Ze zei dat ik moest rekenen op ongeveer 17,50 pp en als ik dan afreken en het is 60 euro dan overvalt mij dat, want dat is bijna het dubbele dan waar ik op had gerekend, dus vandaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 18:14:15 ]
pi_145191741
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije

Ging het ongeveer zo?
pi_145191897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije

Ging het ongeveer zo?
quote:
ik: Zullen we morgenavond Sushi gaan eten?
Zij: Ja lijkt mij een goed plan, reserveer jij?
ik: Ja hoor is geen probleem.
Zij: Red je dat wel qua geld? Het kost je ongeveer 17,50 per persoon
Ik: ja hoor, dat is geen probleem hoor, no worries.
Zij: Ok topper doen we dat ^^
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 18:25:34 ]
pi_145191918
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.

Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
pi_145191932
Wat een hoer is zei.
pi_145191940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.

Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de film :')
pi_145191959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een hoer is zei.
Explain please.
pi_145192009
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Als er niet gepraat word kun je inderdaad niets fout zeggen :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:29:24 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145192032
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Sushi schijnt goed te werken met dates.
pi_145192039
quote:

[..]

De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
pi_145192041
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sushi schijnt goed te werken met dates.
_O-
pi_145192062
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk _O-
pi_145192074
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

7 jaar vuhkering na eerste in bioscoop... CHECK.

Maar dat zou ik evengoed niet meer doen eigenlijk.
pi_145192182
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
pi_145192210
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Ja nu heb ik dus weer zin om te daten ;(
Aargh!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:37:31 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145192220
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je neemt gewoon een loveseat zoals een ekte baas dat zou doen.

Maar film op de eerste date is echt no-go hier.
pi_145192288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk _O-
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
pi_145192317
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
_O-
pi_145193051
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
Je hebt haar gesproken? :')
pi_145194815
Wat een gedoe over stokjes hier zeg. :')
Lijkt me puur aan de sfeer en de klik te liggen. Als de klik goed is lijkt me zo´n stokjesgate alleen maar positief te werken, houd het iets luchtiger dan het nette bestek.

Dat de prijs je tegenvalt oké maar met een paar drankjes erbij kom je natuurlijk al snel op 25 - 30 euro pp.

Heb deze week 2e date gehad, rekening was deze keer voor haar, eerste keer voor mij maar goed heb het toen op 7,50 p.p. weten te houden. Pizza en drankjes. :P
Was beide keren gezellig maar weet nog niet zo goed wat ik er verder mee aan moet. Bovendien ben ik echt royaal bagger in het herkennen van signalen wat zij ervan vindt of de eerste stap nemen in meer dan gezellig praten e.d. :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:22:31 #122
242666 BeamofLight
pi_145194881
moet eens in de zoveel tijd een beetje huilen. nu.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:42:49 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145195504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Je hebt haar gesproken? :')
Nee, ben helderziend.
pi_145199982
Sinds deze week eindelijk weer goede gesprekken op Tinder (komt vast door nieuwe foto's ;)).
Doordeweeks wonen ze lekker dichtbij maar goed ze studeren hier dan ook... maar in het weekend wonen ze weer 100km verderop op onbereikbare locaties in de echte uithoeken van het land ;(.

Daar was mijn vorige relatie ook op stuk gegaan, meiden blijven toch iets meer familiemensen. Dus die willen vaker naar huis. En als dat dan 100km verderop is en minimaal 2 uur met de trein is dat toch wat veel voor ff een dagje op en neer voor mijn kant, afgezien van de hoge kosten. En studenten met toetsweken en weekend al op woensdag beginnen helpt dan ook niet mee. Wordt haast een missie om ze in het weekend hier te houden dan... Als je net een relatie hebt wil je elkaar gewoon vaak ff snel zien.
pi_145200219
Dan zie je ze toch gewoon 2 dagen niet? Dat lijkt mij prima te overleven en helemaal niet zo verkeerd

En dat gaat er vanzelf af hoor, hoe ouder ze worden hoe minder ze gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145200229
Je vorige relatie? Je bedoelt die ene van wie het tot aan het einde toe niet zeker was of jullie nu wat hadden en die jou niet vaker wilde zien?
pi_145200397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je vorige relatie? Je bedoelt die ene van wie het tot aan het einde toe niet zeker was of jullie nu wat hadden en die jou niet vaker wilde zien?
Ja :')
We hadden wel wat, alleen zagen we elkaar niet veel, 1 keer per week ofzo. Dat vond ik te weinig, maar zij ging liever naar haar ouders dan voor mij in de stad te blijven... althans ze deed niet echt moeite om te blijven.
pi_145200460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja :')
We hadden wel wat, alleen zagen we elkaar niet veel, 1 keer per week ofzo. Dat vond ik te weinig, maar zij ging liever naar haar ouders dan voor mij in de stad te blijven... althans ze deed niet echt moeite om te blijven.
Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?

Maar serieus, in het begin is 1 of 2x per week echt heel normaal hoor
Je versmelt niet meteen....
Maar goed, als jij het anders ziet moet je natuurlijk doorzoeken maar misschien moet je het af en toe toetsen aan de reatieit en of het wel zo wenselijk is en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145200477
Check het olifantengeheugen van deze ouwe.

Morgenmiddag een eerste date trouwens. Weer via Tinder. Even de stad in, wat drinken en als het echt gezellig is plak ik er wel een etentje aan vast. Zit aan sushi te denken. Ik las ergens dat dat maar 17,50 p.p kost.
pi_145200494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?

Maar serieus, in het begin is 1 of 2x per week echt heel normaal hoor
Je versmelt niet meteen....
Maar goed, als jij het anders ziet moet je natuurlijk doorzoeken maar misschien moet je het af en toe toetsen aan de reatieit en of het wel zo wenselijk is en zo
Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..
pi_145200536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..
Tja dat ligt er aan hoe druk je het hebt natuurlijk
Ik denk dat het voor veel mensen niet perse abnormaal is, of betekend dat ze het niet zien zitten of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145200560
HJ, neem wel zo'n plastic besteksetje mee. Gewoon voor de zekerheid.
pi_145200651
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
HJ, neem wel zo'n plastic besteksetje mee. Gewoon voor de zekerheid.
Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.
pi_145200698
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.
Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?
pi_145200722
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?
Met v1.0 of v2.0?
pi_145200747
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Met v1.0 of v2.0?
Die je alleen in haar huis achterliet.
pi_145200866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die je alleen in haar huis achterliet.
Ik heb ze allebei weleens alleen in mijn (haar?) huis achtergelaten, maar ik denk dat je de tweede bedoelt. Met de eerste heb ik nog steeds contact , al spreken we niet wekelijks af of iets. De tweede is compleet van de radar verdwenen. Was ook zo'n raar verhaal.
pi_145201815
Waar blijven al mijn welverdiende ''goed bezig'' momenten trouwens? Als El_Thijs het is staan jullie elkaar te vertrappelen om hem virtueel om de schouders te vallen. Nu doodse stilte.

Dat is zeker omdat ik een neger ben?
pi_145201979
Ik ben bang dat, op mijn Pfeiffer-reet na, iedereen sociale dingen aan het doen is. Maar ik ben trots op je Joe. Als een pauw.
pi_145202698
O ja, anyway, nog even terugpakkend op ikstazoleukmetkleinemensenopdefotoomdatikzoeentoffepeerben van vanmiddag.

Wat mij dus WEL opvalt, is dat ik dat soort foto's ook regelmatig tussen mijn fotobewonderaars tref. En volgens mij wordt je foto met de hoogste score automatisch de hoofd-foto van je profiel. En wordt je hoofd-foto automatisch getoond aan de mensen van wie jij de fotobewonderaar bent...

Dus uiteindelijk vermoed ik dat er nog flink wat vrouwen in het kunstje trappen :')
pi_145203278
Zo, aansluitend aan de wandelmeet, terug van de Paiqdate.

We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.
Weer wat anders dan sushi stokjes,

Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.

Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.

Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.

Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:45:45 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145203453
quote:
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:55:36 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145203736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt alleen mannen ontmoet die het bij houden
Eigenlijk meer vrouwen die dat niet doen dan mannen :o
Vind dat iedereen dat gewoon zelf moet bepalen. Je kunt hoogstens je voorkeur aangeven. Beetje bijhouden is wel prettig ja, maar helemaal kaal terwijl iemand duidelijk wel behaard is vind ik persoonlijk helemaal niks. Zou er alleen niet op afknappen als iemand dat zelf wel prettig vindt.
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:05:22 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145204001
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

[..]

En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.
Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:11:48 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145204132
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:

We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.

Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.

Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.

Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.

Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
Ah, leuk dat je nog even een verslag doet. Jammer! Leuk dat het wel een interessant type was in ieder geval. De date waarbij de tijd voorbij zweeft is inderdaad waar je het voor doet :)

En de beste wensen voor de date van H_J nog, natuurlijk.
Zo en nu genoeg topicdiarree van mij, peace out
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:17:39 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145204272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Dan zie je ze toch gewoon 2 dagen niet? Dat lijkt mij prima te overleven en helemaal niet zo verkeerd

En dat gaat er vanzelf af hoor, hoe ouder ze worden hoe minder ze gaan
Dat dus
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:21:08 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145204341
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar blijven al mijn welverdiende ''goed bezig'' momenten trouwens? Als El_Thijs het is staan jullie elkaar te vertrappelen om hem virtueel om de schouders te vallen. Nu doodse stilte.

Dat is zeker omdat ik een neger ben?
Nee, dat is omdat er een flink verschil tussen jullie beiden zit.

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:

Tja, jammer maar helaas.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_145205119
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
Gossie :@
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:36:03 #149
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145205392
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gossie :@
Ja, je bent wel leuk hoor. Nou ja, wel oké ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145205397
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, je bent wel leuk hoor. Nou ja, wel oké ;)
Wel lekker? ;)
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:37:10 #151
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145205405
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel lekker? ;)
Nou vooruit ;)
pi_145205410
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:37 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nou vooruit ;)
*O*
pi_145206556
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me :?

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!" *O*

Dan eet ik liever een boterhammetje pindakaas hoor!
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:33:47 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_145206569
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?
60 piek :D
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:35:57 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206580
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me :?

Dat snap ik ook niet :D

quote:
Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!" *O*

Dan eet ik liever een boterhammetje pindakaas hoor!
Nee niet? :D

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

60 piek :D
Wat :D wacht even, we hebben het over 30PP eten en drinken? Wtf nooit uit eten geweest in zijn leven? Of nooit verder dan de mac, burgerking? Of het wok restaurant? Man een gemiddeld restaurant ben je dat PP kwijt. Ja 60 pp he :D en een goed restaurant 100 PP.

Echt soms denk ik dat ik niet verbaaster zal zijn in de toekomst maar het lukt gewoon nog!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_145206588
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet :D

[..]

Nee niet? :D
Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaas :9~
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:41:54 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206606
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaas :9~
Ik ook, maar na 2 boterhammetjes ben ik er klaar mee :P
pi_145208664
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Naja, gebeurd is gebeurd, gevalletje van "Die zien we nooit meer terug"
pi_145208831
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon in de chat niet over gehad.
Meer dingen besproken als vrije tijdsbesteding ed.

Zij praatte ook wel eromheen; over haar vrije tijd zei ze nooit: Dag vrij, eerst naar de kinderen dan zus of zo. Het kwam er in het gesprek gisteren ook met moeite uit bij haar.
pi_145209536
Zijn er trouwens ook nog gratis datingsites? Badoo en Paiq en zo zijn hartstikke leuk maar kosten na een tijdje toch geld en dat is niet echt iets waar ik om sta te springen _O-
pi_145209810
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Zijn er trouwens ook nog gratis datingsites? Badoo en Paiq en zo zijn hartstikke leuk maar kosten na een tijdje toch geld en dat is niet echt iets waar ik om sta te springen _O-
Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aan

Check de OP gewoon even
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145209832
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aan

Check de OP gewoon even
Ik denk wel dat het hebben van tieten het een stuk aantrekkelijker en vermakelijker maakt om van de gratis versie van paiq gebruik te maken. Zeker wanneer je als man ook nog geen eens foto's hebt die niet zo aanspreken.
pi_145209933
Vrouw zijn helpt vast, maar zo groot kan het verschil toch niet zijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:34:05 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_145210007
Voor die sites hoef je toch ook helemaal niet te betalen. Bij Paiq kun je gewoon speeddaten (waarom betalen voor die ene extra match per dag) en bij Badoo kun je ook gewoon vrouwen aanspreken. Je bent ook wel een imbeciel als je voor die 'superkrachten' ( :')) gaat betalen daar.

Ik had tijdje terug overigens wel heel goedkoop gegeten op een date: Om 17u op het terras gaan zitten en om 22u -zonder uit te eten- bij mij nog even een wijntje drinken. Vervolgens naar bed en tot de ontdekking komen dat we allebei niet hadden gegeten. Toen heb ik voor haar en mijzelf een heerlijke dubbele boterham met chocoladepasta gesmeerd en hebben wij die snachts in bed nog op zitten peuzelen.

Ware liefde. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_145210639
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.

Oneliner op paiq.
"Hahaha jij bend wel leuk hooor.... Zulle we wat drinke? ;) ;) ;)"

Kerel is 41. Deden ze vroeger niet aan taallessen?
pi_145210649
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:35 schreef ook_gek het volgende:

Wat :D wacht even, we hebben het over 30PP eten en drinken? Wtf nooit uit eten geweest in zijn leven? Of nooit verder dan de mac, burgerking? Of het wok restaurant? Man een gemiddeld restaurant ben je dat PP kwijt. Ja 60 pp he :D en een goed restaurant 100 PP.

Echt soms denk ik dat ik niet verbaaster zal zijn in de toekomst maar het lukt gewoon nog!
Echte baas hier, minimaal 200 euro voor een eerste date.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:43:55 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145211720
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:37 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nou vooruit ;)
_O- Hij was wel op dreef gisteren qua opmerkingen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:46:37 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145211797
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon in de chat niet over gehad.
Meer dingen besproken als vrije tijdsbesteding ed.

Zij praatte ook wel eromheen; over haar vrije tijd zei ze nooit: Dag vrij, eerst naar de kinderen dan zus of zo. Het kwam er in het gesprek gisteren ook met moeite uit bij haar.
Hoe lang hebben jullie gesproken voordat je afsprak?

quote:
15s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.

Oneliner op paiq.
"Hahaha jij bend wel leuk hooor.... Zulle we wat drinke? ;) ;) ;)"

Kerel is 41. Deden ze vroeger niet aan taallessen?
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145212090
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef yats het volgende:
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zo je vader kunnen zijn.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:58:02 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145212154
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou zo je vader kunnen zijn.
Right... :6
pi_145212860
O ja. Er is een meet geweest. Krijgen we de komende weken weer te lezen hoe tof, leuk en lief iedereen elkaar vindt.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:25:03 #173
242666 BeamofLight
pi_145212992
Jammer dat ik er niet bij was
pi_145213013
Ik vind jou ook tof, leuk en lief HJ. Not to worry.

* DancingPhoebe geeft geruststellend klopje op je bolletje

Therethere. Therethere.
pi_145214642
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouw zijn helpt vast, maar zo groot kan het verschil toch niet zijn?
Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.
pi_145214721
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.
Dat is meten met twee maten natuurlijk. Ik hoor dat zo vaak, maar ik zie ook mannen die veel daten of mannen die veel vriendinnen hebben. Het ligt volledig aan de manier waarop je je presenteert.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:09:31 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145214725
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Had ik ook ongeveer, na aanleiding van foto's beoordelen.
pi_145214728
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind jou ook tof, leuk en lief HJ. Not to worry.

* DancingPhoebe geeft geruststellend klopje op je bolletje

Therethere. Therethere.
Wat ben jij cute O+
pi_145214783
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat ben jij cute O+
En dan hebben we nog niet eens gemiet! Kejje naaaaagaaaaaan!
pi_145214814
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan hebben we nog niet eens gemiet! Kejje naaaaagaaaaaan!
Zou wel willen. Yoloswag.
pi_145214928
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zou wel willen. Yoloswag.
Mghihihih.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:19:41 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145215073
Nou meid, echt geweldig! xoxo dikke lebber, kus kus.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:24:37 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145215253
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Had ik ook ongeveer, na aanleiding van foto's beoordelen.
Foto's beoordelen op paiq? En dan elke dag een match krijgen?
pi_145215401
Volgens mij is het wel echt zo dat hoe meer foto's jij beoordeelt, hoe meer jouw foto's aan anderen getoond worden. Ik heb veel meer bewonderaars en oneliners als ik zelf wat actiever ben.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:31:28 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145215494
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Echte baas hier, minimaal 200 euro voor een eerste date.
Eerste date? Oh shit mijn fout! Op fok trekt iedereen het direct in het extreme!

Mijn reactie is op het stukje 30pp totaal niet duur is. En dat als je echt naar een goed restaurant gaat je zomaar 200pp keijt bent. Slaat dus niet op eerste date :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:32:20 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145215521
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:

[..]

Foto's beoordelen op paiq? En dan elke dag een match krijgen?
Yup, zo ongeveer, soms on de 2 dagen soms om de dag. Ligt aan hoe actief ik ben.

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij is het wel echt zo dat hoe meer foto's jij beoordeelt, hoe meer jouw foto's aan anderen getoond worden. Ik heb veel meer bewonderaars en oneliners als ik zelf wat actiever ben.
Dit dus.
pi_145215544
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Eerste date? Oh shit mijn fout! Op fok trekt iedereen het direct in het extreme!

Mijn reactie is op het stukje 30pp totaal niet duur is. En dat als je echt naar een goed restaurant gaat je zomaar 200pp keijt bent. Slaat dus niet op eerste date :*
Mgihihg, Lieve Markje :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:34:54 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145215623
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:

Yup, zo ongeveer, soms on de 2 dagen soms om de dag. Ligt aan hoe actief ik ben.

Via die foto-toernooien? Ik heb volgens mij nog nooit een foto-beoordeling gedaan en andersom.
pi_145215654
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef yats het volgende:

[..]

Via die foto-toernooien? Ik heb volgens mij nog nooit een foto-beoordeling gedaan en andersom.
Doen. Het is pure horror, maar het zorgt wel voor meer activiteit op Paiq :Y
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:37:07 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145215715
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Doen. Het is pure horror, maar het zorgt wel voor meer activiteit op Paiq :Y
Ik heb 1x een foto-toernooi gedaan, maar dan hou je uiteindelijk alleen de paar die je als beste beoordeeld over. Er word alleen nergens om een concrete beoordeling gevraagd?
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:02:11 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145218645
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb 1x een foto-toernooi gedaan, maar dan hou je uiteindelijk alleen de paar die je als beste beoordeeld over. Er word alleen nergens om een concrete beoordeling gevraagd?
Dat is ook niet nodig. Je komt namelijk bij diegene ertussen te staan als foto-bewonderaar.
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:28:46 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145219599
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig. Je komt namelijk bij diegene ertussen te staan als foto-bewonderaar.
Ok, en hoe kun je je eigen bewonderaars zien? Ik heb nu 1 foto die beoordeeld is.
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:30:18 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145219650
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, en hoe kun je je eigen bewonderaars zien? Ik heb nu 1 foto die beoordeeld is.
Als je naar je fotos gaat, rechts bovenin geloof ik.
pi_145222237
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:43 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Hij was wel op dreef gisteren qua opmerkingen.
Tja ik was heel netjes, maar jullie wilden perse foute opmerkingen hebben :@
pi_145223020
Ik krijg ook echt maar eens in de week of zo een match
Maar ik ga ook nooit op paiq, dus dat helpt vast niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145223121
Ik heb die matches juist direct al uitgezet omdat ik dat allemaal niet kan bijhouden :o

Dat was wel een jaar of wat geleden al inmiddels.
pi_145226195
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef yats het volgende:

[..]

Als jij ze hebt, zie je een trofee icoontje met erachter het aantal bewonderaars. Dus als er vandaag en vannacht 3 bewonderaars waren, zie je achter het trofee icoontje +3. Het icoontje is dan oranje. Heb je niets is het icoontje grijs.
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:55:01 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145226416
quote:
4s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als jij ze hebt, zie je een trofee icoontje met erachter het aantal bewonderaars. Dus als er vandaag en vannacht 3 bewonderaars waren, zie je achter het trofee icoontje +3. Het icoontje is dan oranje. Heb je niets is het icoontje grijs.
Ok, duidelijk. Zegt genoeg over hoe vaak ik op paiq zit dat ik zoiets niet weet
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:12:52 #199
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145246631
2e date. Hij heeft voor me gekookt en daarna hebben we een kaartspel gespeeld. Erg gezellig! !

Ff serieus wat hebben kerels met borsthaar... haal die troep eraf! :@
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:22:17 #200
242666 BeamofLight
pi_145246837
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
2e date. Hij heeft voor me gekookt en daarna hebben we een kaartspel gespeeld. Erg gezellig! !

Ff serieus wat hebben kerels met borsthaar... haal die troep eraf! :@
gisteren gvd in mijn tepel gesneden.

Ga serieus overwegen te harsen
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:24:14 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145246885
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O-

Ik voel me gezegend zonder borsthaar te leven
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:34:21 #202
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145247133
borsthaar O+

Hier ook minder matches op Paiq trouwens, ze zullen wel op zijn.
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:34:58 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145247146
quote:
Uhm.. hoe krijg je dat voor elkaar? :?
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:41:31 #204
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145247284
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Ik voel me gezegend zonder borsthaar te leven
date??? :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:42:36 #205
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145247309
quote:

[..]

das wel pijnlijk idd _O_ voor ontharen _O_
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:45:03 #206
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145247356
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

date??? :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:45:51 #207
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145247367
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:45 schreef yats het volgende:

[..]

jammer dat je ver weg woont... :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:47:32 #208
242666 BeamofLight
pi_145247404
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm.. hoe krijg je dat voor elkaar? :?
rausen met die razier, lukt prima als niet oplet
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:49:19 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_145247443
Gelukkig geen last van, af en toe een verdwaalde haar. :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:49:44 #210
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145247454
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
beter!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:54:28 #211
242666 BeamofLight
pi_145247533
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
komt op je 17e nog wel
pi_145247552
Wat is er mis met borsthaar?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:56:29 #213
258885 Solique
I Kill You !
pi_145247572
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

beter!
Zeker :9
daten?

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

komt op je 17e nog wel
Mijn 2e maal 17 dan :Y

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef Wolken het volgende:
Geen idee, heb het niet :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:10:48 #214
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145247860
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

komt op je 17e nog wel
Ik wacht er op mijn 28e nog steeds op
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:11:26 #215
242666 BeamofLight
pi_145247877
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:10 schreef yats het volgende:

[..]

Ik wacht er op mijn 28e nog steeds op
Sorry, bij mannen bedoel ik
pi_145248034
quote:

[..]

Aaaah laat dat borsthaar staan joh O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:46:01 #217
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145248645
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef Wolken het volgende:
ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:46:24 #218
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145248661
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:

[..]

Zeker :9
daten?

[..]

Mijn 2e maal 17 dan :Y

[..]

Geen idee, heb het niet :P
met jou??ja hoor
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:47:00 #219
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145248688
Met een jonkie op date :9
pi_145248717
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaar :r
pi_145248795
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:

[..]

Vergeet kont- en beenhaar niet!
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:50:41 #222
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145248822
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:

[..]

klein beetje is ook niet erg... maar die grote hoeveelheden wel..
pi_145248864
quote:
4s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vergeet kont- en beenhaar niet!
Ja, natuurlijk konthaar! Maar beenhaar is toch ook niet erg? Of val ik op van die grizzly's?
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 11:52:44 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_145248882
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Met een jonkie op date :9
Jij zoekt een speeltje?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:55:09 #225
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145248963
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij zoekt een speeltje?
nee... hijs ook maar 7 maand jonger of zo....
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:20:48 #226
242666 BeamofLight
pi_145249705
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Aaaah laat dat borsthaar staan joh O+
ken geen bodybuilder met borsthaar
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:28:22 #227
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_145260379
Moest toch wel aan dit topic denken. :)

http://www.dumpert.nl/med(...)ver_datingsites.html
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:33:15 #228
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_145260612
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

nee... hijs ook maar 7 maand jonger of zo....
Cougar...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_145260752
Ben ik de enige die diarree krijgt van de schrijfwijze van Nikkie?
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:38:13 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145260797
quote:
9s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze geeft je ook de tijd om dat te doen... elke punt is drie seconde stilte he...
pi_145261757
quote:
vind wel wat hebben...telegramstijl...is de inhoud wat telt...tieten...stop
pi_145267114
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
pi_145268764
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
Gezelligheid kent geen tijd, zeggen ze daar :)
pi_145268829
quote:
Jammer :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:31:14 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145268836
quote:
Jammer. Geen rot gevoel over verder?
pi_145269312
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jammer. Geen rot gevoel over verder?
Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:44:32 #237
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145269425
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.
Gelukkig :)

Al andere dates in de planning of dat nog niet?
pi_145269736
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gelukkig :)

Al andere dates in de planning of dat nog niet?
Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:10:03 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145270663
quote:
Jammer maar begrijpelijk.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:14:44 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145270924
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.
Ach, zolang je je er zelf maar prettig bij voelt toch. :)
pi_145278183
C_C weer beschikbaar? :o :9~ *O* :@ >:)
pi_145281304
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 00:38:14 ]
pi_145281332
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?
Met mij willen ze niet, dus tja....
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:04:42 #244
Brabo Bastard
pi_145281944
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_145283370
Tuurlijk Thijs.
pi_145283393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.
pi_145283414
En maar rukken in kpd.
pi_145283495
:@
pi_145284071
quote:
#TeamNikkie.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:24:41 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145284180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Rhu wou jou wel :o
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:30:53 #251
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145284258
quote:
lees je toch lekker erover heen als jij je eraan stoort. Er moet ook gewoon iets zijn om over te zeiken. Maakt niet uit wat imo
pi_145285903
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Rhu wou jou wel :o
ja maar ik ben het summum van all evil

En er word onderling genoeg gedate hoor. Maar dat houden ze geheim ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145286746
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goh, waardoor zou dat nou komen.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:43:54 #254
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145286767
Fas... wil jij met mij op date?? :@
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:10:57 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145287663
quote:
:o ben jij een man :o
pi_145288024
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:o ben jij een man :o
Waarom denk je dat ik nooit wil afspreken...
pi_145288253
quote:
Nee hoor.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:37:51 #258
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145288609
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee hoor.
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
pi_145288772
Now you go girl!
pi_145288834
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
:o maar je doet toch iemand van 17 nu? Hoe jong moet deze knakker dan wel niet zijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145288839
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

_O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:50:47 #262
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145289012
Hoe'st hier?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_145289190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Goh, waardoor zou dat nou komen.
Jij maakt ze spontaan lesbo ;(
pi_145289345
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'

wtf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:06:13 #265
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145289445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'

wtf
Klinkt helemaal als jouw match ;)
pi_145289472
Hoe kan 'leuk' nou weer een interesse zijn?!?!

'Waar hou je van?' 'Ja momenteel ben ik helemaal gek op leuk'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:08:19 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145289508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kan 'leuk' nou weer een interesse zijn?!?!

'Waar hou je van?' 'Ja momenteel ben ik helemaal gek op leuk'
Leuk is een restaurant, misschien is dat het
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:09:31 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145289532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij maakt ze spontaan lesbo ;(
_O-

quote:

wtf
Vraag hem of hij zijn werk op bevrijdingsdag met supermario als leuk en heerlijk zou omschrijven?
pi_145289536
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Leuk is een restaurant, misschien is dat het
'Heerlijk' dan ook? :P

Ik ken wel een winkel die heet Leuq. Met een q ja ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:11:17 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145289582
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

'Heerlijk' dan ook? :P

Ik ken wel een winkel die heet Leuq. Met een q ja ;(
Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdam ;)
pi_145289611
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdam ;)
Alles is wel een restaurant en/of winkel :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:14:01 #272
242666 BeamofLight
pi_145289657
quote:

wtf
visionair is het:

http://www.nu.nl/ondernem(...)-bevrijdingsdag.html
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:14:36 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145289672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alles is wel een restaurant en/of winkel :P
"Alles" is dan weer geen restaurant :P
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:15:16 #274
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145289692
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

"Alles" is dan weer geen restaurant :P
"Alles Wat" of "Alles met Liefde" dan weer wel :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:36:40 #275
Brabo Bastard
pi_145290211
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe'st hier?
Hetzelfde als altijd. En met jou?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:50:20 #276
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145290485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hetzelfde als altijd. En met jou?
Hier prima :) inmiddels schoonouders en zussen ontmoet dus gaat prima :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:59:21 #277
Brabo Bastard
pi_145290716
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hier prima :) inmiddels schoonouders en zussen ontmoet dus gaat prima :)
Netjes, best serieus dus :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:01:49 #278
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145290799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o maar je doet toch iemand van 17 nu? Hoe jong moet deze knakker dan wel niet zijn?
iemand van 17?? Niet dat ik weet...
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:05:26 #279
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145290929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Netjes, best serieus dus :)
Klopt, 6 maanden nu bijna :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:05:59 #280
Brabo Bastard
pi_145290947
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder geval :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:12:59 #281
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145291194
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder geval :Y
Jij nog gedate of iets gevonden?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:16:20 #282
Brabo Bastard
pi_145291295
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jij nog gedate of iets gevonden?
Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdate :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:22:29 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145291492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdate :)
Nice :7 ben benieuwd. Zal weer proberen hier af en toe mee te lezen :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:25:11 #284
Brabo Bastard
pi_145291591
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nice :7 ben benieuwd. Zal weer proberen hier af en toe mee te lezen :)
Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistisch :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:29:21 #285
242666 BeamofLight
pi_145291741
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistisch :P
na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoor
pi_145292067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoor
Het is er toch pas 1?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:42:44 #287
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145292184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is er toch pas 1?
Je kan het op meerdere manieren lezen ;)
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:21:24 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145293429
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:21:57 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145293451
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!
Kost geen moeite :P verre van ;)
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:26:32 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145293607
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kost geen moeite :P verre van ;)
Dan zit je perfect!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:15:50 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145361973
Ik heb echt een blauwtjesperiode ofzo. Eerst de spontane collega, berichtje gestuurd en niks gehoord. Was niet een creepy berichtje, gewoon over iets luchtigs. Toen tot overmaat van ramp (en ik hoor jullie denken: nét goed, had je je spreekwoordelijke ballen maar moeten zoeken) kom ik de zwaaibuum (wtf) tegen op Tinder en aangezien het nu vier dagen later is en hij kort ervoor nog online was... ;( Even zielig doen hoor. Lijk wel weer dertien :')

Wel een bevestiging dat ik goed bezig (!) ben door me even wat verder van het datingsitegebeuren te houden. Komt wel weer.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:17:49 #292
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145362048
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt een blauwtjesperiode ofzo. Eerst de spontane collega, berichtje gestuurd en niks gehoord. Was niet een creepy berichtje, gewoon over iets luchtigs. Toen tot overmaat van ramp (en ik hoor jullie denken: nét goed, had je je spreekwoordelijke ballen maar moeten zoeken) kom ik de zwaaibuum (wtf) tegen op Tinder en aangezien het nu vier dagen later is en hij kort ervoor nog online was... ;( Even zielig doen hoor. Lijk wel weer dertien :')
Wel een bevestiging dat ik goed bezig (!) ben door me even wat verder van het datingsitegebeuren te houden. Komt wel weer.
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze is O+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:38:00 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145362574
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze is O+
Jij hebt er ook één lees ik, tof dat het zo goed gaat :)

Ik blijf gewoon zwaaien tot mijn arm eraf valt hoor ;)
pi_145364970
quote:
17s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik blijf gewoon zwaaien tot mijn arm eraf valt hoor
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questions
pi_145364977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Of eefje is gewoon niet zo duidelijk?
Hier zwaai ik naar alle buren (die ik herken). En even een praatje en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:31:56 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145367451
Het kan eigenlijk allemaal wel kloppen. Maar wat S_C zegt; dat is meer een muze, misschien niet de bedoeling dat het echt wordt.

En als ik een echt iemand wil moet ik duidelijker worden en beter die kansen grijpen ja, dat is wel waar :) Bedenk altijd pas achteraf wat ik had kunnen zeggen etc.
pi_145375893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
4 dagen geleden op Tinder. Nog steeds geen "Match". Nuff said toch?
pi_145376931
Date gehad, niet gezoend, niet geneukt. Niet voor herhaling vatbaar ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 21:25:36 ]
pi_145376982
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
Date gehad, niet geneukt. Niet voor herhaling vatbaar ook.
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?
pi_145377658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?
Ze had me thuis bij haar uitgenodigd. Praten, hond uitlaten, wat drinken.
pi_145377667
FOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')