Hoezo? Je kan er toch niets aan doe dat dat niet lukt. Dat je het niet leuk vond en daarna op de app erover begon heeft je gewoon genekt. En wellicht het wat lomp eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond word) En naja, ik had wel kunnen vragen om bestek maar ik voel me dan een nog grotere kneus dan ik al ben in zo`n situatie, maar then again, het had het misschien wel wat gezelliger gemaakt ...
Ach het is niet anders he.
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.quote:
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Paiq is dan ook gewoon kut met peren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt
Verwar me niet met m'n Fok imago...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!
En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt
Alweer een date op de planning dan?quote:
Volgende keer is het niet weer iets andersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Faxie het volgende:
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
Nee dat niet. Maar heb al wel weer een beetje vrede met de huidige situatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.
[..]
Alweer een date op de planning dan?
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer is het niet weer iets andersHet was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes
![]()
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
We hebben het er morgen wel overquote:
Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.
Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
Da's een leuke date-idee! Tof dat het zo'n goede date was!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:12 schreef PeterPastoor het volgende:
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig!
Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi
Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.
Zo was die souschef toen ook. Heel vermoeiend ja, heb daar nog wel vriendschappelijk contact mee maar het lijkt een rode draad. Die schrijft net zo over zijn dates als broodjebanaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:33 schreef habitue het volgende:
Man ik heb ook de motoriek van een schaap en dat weet ik van mezelf. Door een beetje zelfspot te gebruiken komt dat de sfeer aleen maar ten goede.
Mensen die zichzelf veel te serieus nemen en zich bij het minste of geringste al meteen aangevallen voelen zijn erg vermoeiend.
het blijft makkelijk om faal af te schuiven op:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de motoriek van een blinde aap, heb altijd trillende handen, ga vier keer per dag bijna dood in het verkeer omdat ik niet oplet en flap er wegens een gebrek aan mentale filter iets te vaak onzin uit. Als ik me om die dingen druk zou moeten maken op een date, zou ik na anderhalve minuut in foetushouding schieten.
Ik bedacht me trouwens net dat ik nooit meer wat heb gehoord van de architect van laatst, nadat hij 's ochtends ein-de-lijk is vertrokken. Ik zou het asociaal moeten vinden, ware het niet dat het een absolute kutdate was en ik er totaal geen behoefte aan heb.
vrouwen in het algemeen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het blijft makkelijk om faal af te schuiven op:
uiterlijk
bril
niet-blank zijn
in Zeeland wonen
godverdomde sushi-stokjes
puntige knieën
ict
en volgens mij was er nog iets
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ja, zo'n dik Zeeuws accent waarbij het klinkt alsof je een milde hersenbloeding hebt doorgemaakt is op zich wel een flinke reden om droog te slaan, daar beneden.
Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaaktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebben
Dat is waar ja, moet er wel om kunnen lachen.. Normaliter heb ik ook wel zelfspot maar om de een of andere reden kon ik er gisteravond niet om lachen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.
Leer eerst eens om jezelf te lachen. Het is toch eigenlijk best wel grappig dat je dan die sushi van ellende maar aan de stokjes prikt
Niet gezoend en daardoor alsnog overstag gegaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ja, zo'n dik Zeeuws accent waarbij het klinkt alsof je een milde hersenbloeding hebt doorgemaakt is op zich wel een flinke reden om droog te slaan, daar beneden.
die split je toch ook gewoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaaktIk kon alleen wel huilen bij de rekening
Ik had zoiets van, de sushi tent was mijn idee qua date dus dan ga ik jou niet de rekening laten betalen 50/50quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die split je toch ook gewoon
Ik vind het echt zo raar dat er nog steeds mannen zijn die dit niet doen...
Ze vond het juist een goed idee, daarom had ik zoiets van naja prima dan doen we Sushi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen hebben ook een mond en kunnen het gewoon zeggen als ze sushi, om wat voor reden dan ook, geen goed idee vinden
Hewat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gezoend en daardoor alsnog overstag gegaan?
ja maar ik bedoel juist dat zij dan ook weet wat de kosten ongeveer zijn? En dat ze dan ook nee kan zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze vond het juist een goed idee, daarom had ik zoiets van naja prima dan doen we Sushi.
Aah op zo`n manier, ja... Ze had ook nee kunnen zeggen inderdaad.. Ik zie het als een wijze lesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel juist dat zij dan ook weet wat de kosten ongeveer zijn? En dat ze dan ook nee kan zeggen
En dat jij dus niet de rekening op hoeft te pakken puur omdat jij er mee kwam
Te lage standaard voor een date? (Klinkt negatiever dan ik het bedoel geloof ik.) Ik krijg vaak de opmerking van vrienden "ja, maar je zit er een uur leuk mee te lullen, dan ga je toch gewoon op date". Maar als ik mijn best doe kan ik met 80% van de mensen ontzettend leuk lullen. Terwijl ik maar met heel weinig mensen het gevoel heb dat ik er op date gebied "iets" mee kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan zal ik ook maar even
Date gehad, iets drinken. Het was heel gezellig maar wederom niet iemand waarbij ik meteen ga van 'jezus ik wil je echt morgen weer zien'
Dus heb ik mijn hele dating strategie nog eens onder de loep genomen in de trein naar huis. Ik heb er nog 1 op de planning (als die door gaat) en die zal ik niet afzeggen maar daarna ga ik het anders doen
Hoe weet ik nog nietMisschien gewoon even niet
Nee het waren wel mensen waar ik echt langer mee gepraat heb en die op papier steeds echt een perfecte match zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Te lage standaard voor een date? (Klinkt negatiever dan ik het bedoel geloof ik.) Ik krijg vaak de opmerking van vrienden "ja, maar je zit er een uur leuk mee te lullen, dan ga je toch gewoon op date". Maar als ik mijn best doe kan ik met 80% van de mensen ontzettend leuk lullen. Terwijl ik maar met heel weinig mensen het gevoel heb dat ik er op date gebied "iets" mee kan.
Wat bedoel je dan met op papier? "Het zou heel erg moeten klikken, want *insert reden, wehebbenditditditendatgemeen oid*. Of dat je daadwerkelijk ook echt hele leuke gesprekken hebt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het waren wel mensen waar ik echt langer mee gepraat heb en die op papier steeds echt een perfecte match zijn
Maar ja dan komt de praktijk... En dan is het het gewoon niet. Misschien verwacht ik juist te veel, als iemand snapt wat ik bedoel?
Ik denk dat ik beter even een break neem van het hele daten. Of overschakel op vrouwen of zo
Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:41 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik had zoiets van, de sushi tent was mijn idee qua date dus dan ga ik jou niet de rekening laten betalen 50/50
Achteraf gezien met een rekening van 60 euro had ik het beter wel kunnen doen
Nee echt heel heel leuke gesprekken (ook op de date) (en echt voor langere tijd voor dat ik er mee afspreek, bij die kerel van gisteren was het een maand eerst kletsen (ja ik ben traag)) , gedeelde interesses, achtergronden, etc. Het zijn ook echt mensen die enorm zouden klikken met mijn vrienden (wat ook altijd wel wat zegt vind ik), waar ik na de date nog vriendschappelijk mee omga omdat het zo goed kliktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met op papier? "Het zou heel erg moeten klikken, want *insert reden, wehebbenditditditendatgemeen oid*. Of dat je daadwerkelijk ook echt hele leuke gesprekken hebt?
Ja, zit wat in.. Maar toch, ik viel een beetje van m`n stokkiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.. Maar toch, ik voel een beetje van m`n stokkie
Oh jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.
Kan je beter naar de hoeren gaan, weet je tenminste dat je niet alleen een lege portemonnee hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Op zijn minst een blowjob voor die zes tientjes lijkt me.
Ik vrees dat je verbaasd gaat zijn over hoeveel er toch minder alleenstaand zijn dan ze voor doen komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Swipe ik standaard weg hier of ze moet blond plus dikke tetten zijn. Dan insta like.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben alleenstaande ouders geen recht op een beetje liefde op dees' aard, c_c?
Amen vrouw, amen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.
Idem vrouw, idem!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap de behoefte niet om met een koter op de foto te gaan en er dan expliciet bij te vermelden dat het echt maar je nichtje/neefje/buurmeisje is hoor. Snap de gedachtegang erachter niet zo. "Kijk, ik kan ook met kleine mensen omgaan, in ieder geval net zo lang tot het duurt om een foto te maken zonder ondergekotst te worden. Zie mijn zachte persoonlijkheid. Op de volgende foto sta ik met een gedrogeerde tijger, want ik ben een keer in Thailand geweest en toen anderhalve dag van het resort af gegaan. Avontuurlijk ben ik."
*swipe*
Ik ook, ik ook. Ik huiver nog, als ik terugdenk aan de Brabo van de schattige date, die de boel volgens mij met pokon had behandeld. Mon dieu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een piemol in welk bosje dan ook is geen gezicht. Ik ben een groot fan van manscaping.
Heb je hem al gezien?
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze normaal eng, maar dees is heul leuk en het chatten gaat heul leuk. Misschien krijg ik 'm zover dat hij de boel verft. Zo'n piemel in een oranje bosje is toch ook geen gezicht.
"hoorde ik van een goede vriend"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon scheren die hap. Geldt voor beide seksen. Het geeft geen pas om je date met haar/zijn hoofd in zo'n bos sisalwol te drukken.
Ja, ongeschoren benen of ongewaxte foef = broek blijft aan. In principe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou de boel altijd ietwat bij. Voor een date waarbij ik actie verwacht zorg ik voor volledige stylage van "het gebied".
Sterker nog, een niet gestyled gebied zal voor mij reden zijn om de broek lekker aan te houden.
Dan trimmen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
De Chewbacca-types onder ons moeten een en ander eerst eens ernstig overwegen. Da's waar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar toch wat?
Omdat jij 60 euro uitgeeft moet ze het wel leuk vinden? Of moet ze je kussen op het eind?
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagquote:"Het was erg stil, en ik voelde helemaal geen klik sorry
Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.
Kreeg net overigens een berichtje van haar
[..]
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagEn dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid
![]()
Serieus, ze is nog beleefder dan je verdientquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.
[..]
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagEn dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid
![]()
Je hebt amper wat gezegd op de date?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
[..]
![]()
hij was te druk bezig met de sushi aan z'n stokje spiesenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt amper wat gezegd op de date?
Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.
Het kwam uit het niets, deste vreemder is het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou serieus niet zeggen dat dat uit het niets komt
Ja, maar verwachtingen komen nou eenmaal niet altijd uit bij daten. Vaker niet dan wel denk ik
En jij blijft maar refereren aan de kosten dus ik krijg het gevoel dat je dan toch denkt dat je iets koopt of zo...
Serieus, zoveel heb je niet verteld over die date maar als je het alleen al terug leest moet je toch zelf ook wel tot de conclusie komen dat het niet echt een goede aanloop was voor een 2e date?
Laat staan als je de hele date op een eerlijke manier nog eens door neemt...
Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt amper wat gezegd op de date?
Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam uit het niets, en die kosten sja.. Ik heb het er niet met haar over gehad dus dat is het niet.
een slechte date dus. Hoe kan het dan dat je niet verwacht dat ze het niet ziet zittenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:00 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..
Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.
Ja, ik dacht het wel ja... Maar dat kwam ook puur omdat ik totaal niet was voorbereid op die hoge prijs, maar ik wilde het gewoon gezellig hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoor
En als dit echt uit het niets kwam dan moet je echt iets meer gaan oefenen met zelfreflectie en het aanpassen van verwachtingspatronen...
Zit wat in ja, sommige dingen waren ook niet heel slim, maar van fouten leert menquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
Even het feit daar gelaten dat sommige dingen gewoon niet slim van je waren dan
Volgende keer ga ik ook zeker niet meer die fout maken, het klikte gewoon in het echt niet (Terwijl het op Whatsapp en Facebook enz wel klikte) En dat maakte het al meteen minder, maar goed inderdaad wat je zegt, schouders ophalen en doorgaan, plenty of fish in the sea.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, het kan gewoon dat twee mensen niet klikken. Dat is niet haar fout, dat is niet jouw fout, dat is gewoon normaal en hoort bij mensen leren kennen. Zelfs als jij niet debiel had gedaan met je stokjes en zij niet om bestek had gevraagd, zelfs als jullie de rekening hadden gedeeld en jij een topdag had gehad, had het nog steeds gekund dat het gesprek kut liep, simpelweg omdat je niet bij elkaar past. Schouder ophalen en doorgaan. En de volgende keer niet naar een sushirestaurant gaan.
Ze zei dat ik moest rekenen op ongeveer 17,50 pp en als ik dan afreken en het is 60 euro dan overvalt mij dat, want dat is bijna het dubbele dan waar ik op had gerekend, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)
Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije
Ging het ongeveer zo?
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.quote:ik: Zullen we morgenavond Sushi gaan eten?
Zij: Ja lijkt mij een goed plan, reserveer jij?
ik: Ja hoor is geen probleem.
Zij: Red je dat wel qua geld? Het kost je ongeveer 17,50 per persoon
Ik: ja hoor, dat is geen probleem hoor, no worries.
Zij: Ok topper doen we dat ^^
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de filmquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.
Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
Als er niet gepraat word kun je inderdaad niets fout zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de film
Sushi schijnt goed te werken met dates.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sushi schijnt goed te werken met dates.
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
7 jaar vuhkering na eerste in bioscoop... CHECK.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
Ja nu heb ik dus weer zin om te datenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Of je neemt gewoon een loveseat zoals een ekte baas dat zou doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
Je hebt haar gesproken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je vorige relatie? Je bedoelt die ene van wie het tot aan het einde toe niet zeker was of jullie nu wat hadden en die jou niet vaker wilde zien?
Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja
We hadden wel wat, alleen zagen we elkaar niet veel, 1 keer per week ofzo. Dat vond ik te weinig, maar zij ging liever naar haar ouders dan voor mij in de stad te blijven... althans ze deed niet echt moeite om te blijven.
Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?
Maar serieus, in het begin is 1 of 2x per week echt heel normaal hoor
Je versmelt niet meteen....
Maar goed, als jij het anders ziet moet je natuurlijk doorzoeken maar misschien moet je het af en toe toetsen aan de reatieit en of het wel zo wenselijk is en zo
Tja dat ligt er aan hoe druk je het hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..
Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
HJ, neem wel zo'n plastic besteksetje mee. Gewoon voor de zekerheid.
Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.
Met v1.0 of v2.0?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?
Ik heb ze allebei weleens alleen in mijn (haar?) huis achtergelaten, maar ik denk dat je de tweede bedoelt. Met de eerste heb ik nog steeds contact , al spreken we niet wekelijks af of iets. De tweede is compleet van de radar verdwenen. Was ook zo'n raar verhaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die je alleen in haar huis achterliet.
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind dat iedereen dat gewoon zelf moet bepalen. Je kunt hoogstens je voorkeur aangeven. Beetje bijhouden is wel prettig ja, maar helemaal kaal terwijl iemand duidelijk wel behaard is vind ik persoonlijk helemaal niks. Zou er alleen niet op afknappen als iemand dat zelf wel prettig vindt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt alleen mannen ontmoet die het bij houden
Eigenlijk meer vrouwen die dat niet doen dan mannen
Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
[..]
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.
Ah, leuk dat je nog even een verslag doet. Jammer! Leuk dat het wel een interessant type was in ieder geval. De date waarbij de tijd voorbij zweeft is inderdaad waar je het voor doetquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:
Zo, aansluitend aan de wandelmeet, terug van de Paiqdate.
We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.
Weer wat anders dan sushi stokjes,
Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.
Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.
Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.
Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
Dat dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Dan zie je ze toch gewoon 2 dagen niet? Dat lijkt mij prima te overleven en helemaal niet zo verkeerd
En dat gaat er vanzelf af hoor, hoe ouder ze worden hoe minder ze gaan
Nee, dat is omdat er een flink verschil tussen jullie beiden zit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar blijven al mijn welverdiende ''goed bezig'' momenten trouwens? Als El_Thijs het is staan jullie elkaar te vertrappelen om hem virtueel om de schouders te vallen. Nu doodse stilte.
Dat is zeker omdat ik een neger ben?
Tja, jammer maar helaas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:
Zo, aansluitend aan de wandelmeet, terug van de Paiqdate.
We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.
Weer wat anders dan sushi stokjes,
Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.
Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.
Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.
Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
Gossiequote:Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
Wel lekker?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, je bent wel leuk hoor. Nou ja, wel oké
Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!"quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaaktIk kon alleen wel huilen bij de rekening
60 piekquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?
Dat snap ik ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me
Nee niet?quote:Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!"
Dan eet ik liever een boterhammetje pindakaas hoor!
Watquote:
Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaasquote:
Ik ook, maar na 2 boterhammetjes ben ik er klaar meequote:Op zondag 5 oktober 2014 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaas
Naja, gebeurd is gebeurd, gevalletje van "Die zien we nooit meer terug"quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
Gewoon in de chat niet over gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me
Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aanquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Zijn er trouwens ook nog gratis datingsites? Badoo en Paiq en zo zijn hartstikke leuk maar kosten na een tijdje toch geld en dat is niet echt iets waar ik om sta te springen
Ik denk wel dat het hebben van tieten het een stuk aantrekkelijker en vermakelijker maakt om van de gratis versie van paiq gebruik te maken. Zeker wanneer je als man ook nog geen eens foto's hebt die niet zo aanspreken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aan
Check de OP gewoon even
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
Echte baas hier, minimaal 200 euro voor een eerste date.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:35 schreef ook_gek het volgende:
Watwacht even, we hebben het over 30PP eten en drinken? Wtf nooit uit eten geweest in zijn leven? Of nooit verder dan de mac, burgerking? Of het wok restaurant? Man een gemiddeld restaurant ben je dat PP kwijt. Ja 60 pp he
en een goed restaurant 100 PP.
Echt soms denk ik dat ik niet verbaaster zal zijn in de toekomst maar het lukt gewoon nog!
quote:
Hoe lang hebben jullie gesproken voordat je afsprak?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon in de chat niet over gehad.
Meer dingen besproken als vrije tijdsbesteding ed.
Zij praatte ook wel eromheen; over haar vrije tijd zei ze nooit: Dag vrij, eerst naar de kinderen dan zus of zo. Het kwam er in het gesprek gisteren ook met moeite uit bij haar.
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.
Oneliner op paiq.
"Hahaha jij bend wel leuk hooor.... Zulle we wat drinke?![]()
![]()
"
Kerel is 41. Deden ze vroeger niet aan taallessen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef yats het volgende:
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?Zou zo je vader kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Right...quote:
Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouw zijn helpt vast, maar zo groot kan het verschil toch niet zijn?
Dat is meten met twee maten natuurlijk. Ik hoor dat zo vaak, maar ik zie ook mannen die veel daten of mannen die veel vriendinnen hebben. Het ligt volledig aan de manier waarop je je presenteert.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.
Had ik ook ongeveer, na aanleiding van foto's beoordelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.
Wat ben jij cutequote:Op zondag 5 oktober 2014 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind jou ook tof, leuk en lief HJ. Not to worry.
* DancingPhoebe geeft geruststellend klopje op je bolletje
Therethere. Therethere.
En dan hebben we nog niet eens gemiet! Kejje naaaaagaaaaaan!quote:
Zou wel willen. Yoloswag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan hebben we nog niet eens gemiet! Kejje naaaaagaaaaaan!
Mghihihih.quote:
Foto's beoordelen op paiq? En dan elke dag een match krijgen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ik ook ongeveer, na aanleiding van foto's beoordelen.
Eerste date? Oh shit mijn fout! Op fok trekt iedereen het direct in het extreme!quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Echte baas hier, minimaal 200 euro voor een eerste date.
Yup, zo ongeveer, soms on de 2 dagen soms om de dag. Ligt aan hoe actief ik ben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Foto's beoordelen op paiq? En dan elke dag een match krijgen?
Dit dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij is het wel echt zo dat hoe meer foto's jij beoordeelt, hoe meer jouw foto's aan anderen getoond worden. Ik heb veel meer bewonderaars en oneliners als ik zelf wat actiever ben.
Mgihihg, Lieve Markjequote:Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerste date? Oh shit mijn fout! Op fok trekt iedereen het direct in het extreme!
Mijn reactie is op het stukje 30pp totaal niet duur is. En dat als je echt naar een goed restaurant gaat je zomaar 200pp keijt bent. Slaat dus niet op eerste date
Via die foto-toernooien? Ik heb volgens mij nog nooit een foto-beoordeling gedaan en andersom.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
Yup, zo ongeveer, soms on de 2 dagen soms om de dag. Ligt aan hoe actief ik ben.
Doen. Het is pure horror, maar het zorgt wel voor meer activiteit op Paiqquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef yats het volgende:
[..]
Via die foto-toernooien? Ik heb volgens mij nog nooit een foto-beoordeling gedaan en andersom.
Ik heb 1x een foto-toernooi gedaan, maar dan hou je uiteindelijk alleen de paar die je als beste beoordeeld over. Er word alleen nergens om een concrete beoordeling gevraagd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doen. Het is pure horror, maar het zorgt wel voor meer activiteit op Paiq
Dat is ook niet nodig. Je komt namelijk bij diegene ertussen te staan als foto-bewonderaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb 1x een foto-toernooi gedaan, maar dan hou je uiteindelijk alleen de paar die je als beste beoordeeld over. Er word alleen nergens om een concrete beoordeling gevraagd?
Ok, en hoe kun je je eigen bewonderaars zien? Ik heb nu 1 foto die beoordeeld is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig. Je komt namelijk bij diegene ertussen te staan als foto-bewonderaar.
Als je naar je fotos gaat, rechts bovenin geloof ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en hoe kun je je eigen bewonderaars zien? Ik heb nu 1 foto die beoordeeld is.
Tja ik was heel netjes, maar jullie wilden perse foute opmerkingen hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:43 schreef yats het volgende:
[..]Hij was wel op dreef gisteren qua opmerkingen.
Als jij ze hebt, zie je een trofee icoontje met erachter het aantal bewonderaars. Dus als er vandaag en vannacht 3 bewonderaars waren, zie je achter het trofee icoontje +3. Het icoontje is dan oranje. Heb je niets is het icoontje grijs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en hoe kun je je eigen bewonderaars zien? Ik heb nu 1 foto die beoordeeld is.
Ok, duidelijk. Zegt genoeg over hoe vaak ik op paiq zit dat ik zoiets niet weetquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als jij ze hebt, zie je een trofee icoontje met erachter het aantal bewonderaars. Dus als er vandaag en vannacht 3 bewonderaars waren, zie je achter het trofee icoontje +3. Het icoontje is dan oranje. Heb je niets is het icoontje grijs.
gisteren gvd in mijn tepel gesneden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
2e date. Hij heeft voor me gekookt en daarna hebben we een kaartspel gespeeld. Erg gezellig! !
Ff serieus wat hebben kerels met borsthaar... haal die troep eraf!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gisteren gvd in mijn tepel gesneden.
Ga serieus overwegen te harsen
Uhm.. hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
date???quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik voel me gezegend zonder borsthaar te leven
das wel pijnlijk iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:
beter!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Gelukkig geen last van, af en toe een verdwaalde haar.
komt op je 17e nog welquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Gelukkig geen last van, af en toe een verdwaalde haar.
Zekerquote:
Mijn 2e maal 17 danquote:
Geen idee, heb het nietquote:
Ik wacht er op mijn 28e nog steeds opquote:
Aaaah laat dat borsthaar staan johquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...quote:
met jou??ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
daten?
[..]
Mijn 2e maal 17 dan
[..]
Geen idee, heb het niet
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...
Vergeet kont- en beenhaar niet!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaar
klein beetje is ook niet erg... maar die grote hoeveelheden wel..quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaar
Ja, natuurlijk konthaar! Maar beenhaar is toch ook niet erg? Of val ik op van die grizzly's?quote:
Jij zoekt een speeltje?quote:
ken geen bodybuilder met borsthaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aaaah laat dat borsthaar staan joh
Cougar...quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee... hijs ook maar 7 maand jonger of zo....
Ze geeft je ook de tijd om dat te doen... elke punt is drie seconde stilte he...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die diarree krijgt van de schrijfwijze van Nikkie?
vind wel wat hebben...telegramstijl...is de inhoud wat telt...tieten...stopquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd, zeggen ze daarquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
Jammerquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
Jammer. Geen rot gevoel over verder?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer. Geen rot gevoel over verder?
Gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.
Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Al andere dates in de planning of dat nog niet?
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, zolang je je er zelf maar prettig bij voelt toch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.
Met mij willen ze niet, dus tja....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?
Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.
#TeamNikkie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
lees je toch lekker erover heen als jij je eraan stoort. Er moet ook gewoon iets zijn om over te zeiken. Maakt niet uit wat imoquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ja maar ik ben het summum van all evilquote:
Goh, waardoor zou dat nou komen.quote:
Waarom denk je dat ik nooit wil afspreken...quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
Jij maakt ze spontaan lesboquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goh, waardoor zou dat nou komen.
Klinkt helemaal als jouw matchquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'
wtf
Leuk is een restaurant, misschien is dat hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kan 'leuk' nou weer een interesse zijn?!?!
'Waar hou je van?' 'Ja momenteel ben ik helemaal gek op leuk'
quote:
Vraag hem of hij zijn werk op bevrijdingsdag met supermario als leuk en heerlijk zou omschrijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'
wtf
'Heerlijk' dan ook?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk is een restaurant, misschien is dat het
Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'Heerlijk' dan ook?
Ik ken wel een winkel die heet Leuq. Met een q ja
Alles is wel een restaurant en/of winkelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdam
visionair is het:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
wtf
"Alles" is dan weer geen restaurantquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alles is wel een restaurant en/of winkel![]()
"Alles Wat" of "Alles met Liefde" dan weer welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Alles" is dan weer geen restaurant
Hetzelfde als altijd. En met jou?quote:
Hier primaquote:
Netjes, best serieus dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier primainmiddels schoonouders en zussen ontmoet dus gaat prima
iemand van 17?? Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar je doet toch iemand van 17 nu? Hoe jong moet deze knakker dan wel niet zijn?
Klopt, 6 maanden nu bijnaquote:
Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder gevalquote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder geval
Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdatequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Jij nog gedate of iets gevonden?
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdate
Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistischquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niceben benieuwd. Zal weer proberen hier af en toe mee te lezen
na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistisch
Het is er toch pas 1?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoor
Je kan het op meerdere manieren lezenquote:
Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!quote:
Kost geen moeitequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!
Dan zit je perfect!quote:
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt een blauwtjesperiode ofzo. Eerst de spontane collega, berichtje gestuurd en niks gehoord. Was niet een creepy berichtje, gewoon over iets luchtigs. Toen tot overmaat van ramp (en ik hoor jullie denken: nét goed, had je je spreekwoordelijke ballen maar moeten zoeken) kom ik de zwaaibuum (wtf) tegen op Tinder en aangezien het nu vier dagen later is en hij kort ervoor nog online was...Even zielig doen hoor. Lijk wel weer dertien
Wel een bevestiging dat ik goed bezig (!) ben door me even wat verder van het datingsitegebeuren te houden. Komt wel weer.
Jij hebt er ook één lees ik, tof dat het zo goed gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze is
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questionsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik blijf gewoon zwaaien tot mijn arm eraf valt hoor
Of eefje is gewoon niet zo duidelijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questions
4 dagen geleden op Tinder. Nog steeds geen "Match". Nuff said toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questions
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
Date gehad, niet geneukt. Niet voor herhaling vatbaar ook.
Ze had me thuis bij haar uitgenodigd. Praten, hond uitlaten, wat drinken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |